Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні опорного закладу "Кролевецький ліцей № 3" Кролевецької міської ради за адресою: вул. Рушникова, 36, м. Кролевець, Конотопського району, Сумської області
Очікувана вартість
22 172 607,00 UAH
UA-2024-08-27-002865-a ● 294c4d84b07e4923b9e52fdf712b53ab
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Кролевецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41761455 |
Місцезнаходження: | 41300, Україна , Сумська обл., Кролевець, вулиця Франка,8 |
Контактна особа: |
Копейченко Андрій Віталійович +380545395346 otgkrolosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2024 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2024 11:06 |
Очікувана вартість: | 22 172 607,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 863,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні опорного закладу "Кролевецький ліцей № 3" Кролевецької міської ради за адресою: вул. Рушникова, 36, м. Кролевець, Конотопського району, Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі 30 відсотків річного обсягу фінансування на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в межах строку, який установлено п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Підрядник підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ3. Підрядник зобов’язується використати попередню оплату протягом трьох місяців після одержання плати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт меншому ніж три місяці, Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок Замовника, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється за фактично виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту - КБ-2в, КБ-3), через Державну казначейську службу України. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2024 10:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2024 10:49 |
додаток 4 перелік документів учасника зі змінами.docx | |
09 вересня 2024 10:49 |
Тендерна документацiя.docx | |
09 вересня 2024 10:49 |
Перелік змін 09.09.2024.docx | |
27 серпня 2024 11:01 |
додаток 5 перелік документів переможця.docx | |
27 серпня 2024 11:01 |
Додаток 2 до ТД.pdf |
09 вересня 2024 10:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 вересня 2024 10:49 |
додаток 4 перелік документів учасника зі змінами.docx
|
|||
09 вересня 2024 10:49 |
Тендерна документацiя.docx
|
|||
09 вересня 2024 10:49 |
Перелік змін 09.09.2024.docx
|
|||
27 серпня 2024 11:01 |
додаток 5 перелік документів переможця.docx
|
|||
27 серпня 2024 11:01 |
Додаток 2 до ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Штатний розпис
Дата подання: 07 вересня 2024 20:42
Дата відповіді: 09 вересня 2024 09:12
Шановний Замовник, у складі тендерної документації Ви вимагаєте штатний розпис або витяг зі штатного розпису і накази на інженерно-технічних робітників. Тобто всі робітники інженерно-технічного відділу мають бути штатними працівниками! І якщо працівник на підприємстві праціє згідно цивільно-правової угоди на підприємстві,таке підприємство автоматично не може прийняти участь в даній закупівлі.Зверніть увагу на те, що чинним Законом передбачено. що умови Тендерної Закупівлі не мають обмежувати учасників і надати рівні права для участі в закупівлі. Проаналізувавши висновки АМКУ, щодо аналогічних спорів, звертаємо Вашу увагу на те, що дана умова тендерної документації дискримінаійна. І вимагаємо внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Виконання робіт за цивільно-правовим договором (угодою) передбачає самостійну організацію особою виконання роботи, відсутність підпорядкуванню внутрішньому трудовому розпорядку, спрямованість договору на отримання одного разового результату, а не на тривалий зв'язок між двома сторонами.
Вимога Замовника щодо наявності штатних працівників (які працюють за умовами трудового договору), а не працівників, які працюють ні підставі цивільно-правових договорів, свідчить про намір замовника мати справу з суб'єктами господарювання, які планують стабільну роботу протягом тривалого періоду часу, а не розраховують виконати разове замовлення
Ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає вимогу щодо наявності саме працівників, а не будь-яких інших осіб відповідної кваліфікації, а особа, яка виконує роботу на підставі цивільно- правого договору (угоди), не отримує статус працівника, а тому вимоги тендерної документації є законними та не містять ознак дискримінації.
Виконання робіт за цивільно-правовим договором (угодою) передбачає самостійну організацію особою виконання роботи, відсутність підпорядкуванню внутрішньому трудовому розпорядку, спрямованість договору на отримання одного разового результату, а не на тривалий зв'язок між двома сторонами.
Вимога Замовника щодо наявності штатних працівників (які працюють за умовами трудового договору), а не працівників, які працюють ні підставі цивільно-правових договорів, свідчить про намір замовника мати справу з суб'єктами господарювання, які планують стабільну роботу протягом тривалого періоду часу, а не розраховують виконати разове замовлення
Ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає вимогу щодо наявності саме працівників, а не будь-яких інших осіб відповідної кваліфікації, а особа, яка виконує роботу на підставі цивільно- правого договору (угоди), не отримує статус працівника, а тому вимоги тендерної документації є законними та не містять ознак дискримінації.
Сертифікований кошторисник
Дата подання: 07 вересня 2024 20:56
Дата відповіді: 09 вересня 2024 08:26
Шановний Замовник, просимо уточнити, з якою метою Ви вимагаєте підписання кошторисної документації сертифікованим кошторисником, якщо ви вже маєте кошторис на Капітальний ремонт, підписаний сертифікованим кошторисником і позитивним експертним висновком? Згідно Закону про тендерні закупівлі, умовами тендерної закупівлі Замовник не має права вимагати від потенційних учасників те, що не стосується предмету закупівлі. Вважаємо цей пункт дискримінаційним і вимагаємо внести відповідні зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Вимога Замовника щодо наявності в Учасника інженера - проектувальника та надання копії діючого сертифікату інженера - проектувальника встановлена з метою здійснення у майбутньому вірних розрахунків договірної ціни, а також інших розрахунків що до неї додаються учасником в складі своєї пропозиції та які повинні бути складені кваліфікованим спеціалістом у відповідній галузі. Сертифікований кошторисник має знати всі нюанси складання кошторисної документації відповідно до діючих законодавчих норм, отже ця вимога має гарантувати, що договірна ціна, дефектний акт; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва учасника буде складена вірно.
Додаток 4
Дата подання: 07 вересня 2024 21:07
Дата відповіді: 09 вересня 2024 09:57
Шановний Замовник. як розуміти колонку 4 "Необхідно додатково прийняти (роб.) таблиці В Додатку 4 до тендерної документації? Конкретизуйте будь ласка що Ви хочете бачити від учасника в дані колонці. І яким чином це впливає на якість робіт підрядника в майбутньому, якщо ви це вимагаєте від учасників закупівлі.
Відповідь: Добрий день.
В колонці 4 Таблиці В потрібно вказати кількість працівників, яких потрібно додатково прийняти для виконання робіт за предметом закупівлі. Наприклад: згідно штатного розпису наявний 2 водія, а для виконання робіт потрібно 5. (тобто 3 працівників потрібно ще прийняти для виконання робіт)
В колонці 4 Таблиці В потрібно вказати кількість працівників, яких потрібно додатково прийняти для виконання робіт за предметом закупівлі. Наприклад: згідно штатного розпису наявний 2 водія, а для виконання робіт потрібно 5. (тобто 3 працівників потрібно ще прийняти для виконання робіт)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2024 11:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А." |
22 172 606,92
UAH з ПДВ
|
22 172 606,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А." #43050547 |
Переможець |
22 172 606,92
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2024 16:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2024 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2024 15:02
|
ДУ 1 харчоблок 3........pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2024 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2024 15:08
|
Договір про закупівлю | укладений |
25 вересня 2024 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп. 3 п.19 Особливостей, внесли зміни до Договору (реквізити, додаток № 3 ) |
Номер договору про закупівлю: | 44/24 - УБК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |