Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експертного обстеження ліфтів
Очікувана вартість
3 792 000,00 UAH
UA-2020-05-06-000306-c 29259717860f42488dcf681c13cc1589
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурлака Наталія Василівна

kptender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 39611267
Місцезнаходження: 04214, Україна , Київська обл., Київ, вул. Північна, 22
Контактна особа: Бурлака Наталія Василівна
kptender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2020 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 12:51
Очікувана вартість: 3 792 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з експертного обстеження ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 11:43
Перелік змін.pdf
11 червня 2020 11:43
ТД_Послуги з експертного обстеження ліфтів_2020.pdf
11 червня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 11:43
Перелік змін.pdf
11 червня 2020 11:43
ТД_Послуги з експертного обстеження ліфтів_2020.pdf
06 травня 2020 10:56
ТД_Послуги з експертного обстеження ліфтів_2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо акту обстеження об'єкту
Дата подання: 07 травня 2020 10:32
Дата відповіді: 07 травня 2020 12:10
Шановний Замовнику! Згідно із вимогами тендерної документації на закупівлю UA-2020-05-06-000306-c «Послуги з експертного обстеження ліфтів» (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c), затвердженої рішенням тендерного комітету (Протокол від 28.04.2020 № 01.01.2020), Додаток 5 (стр. 28): «для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців учасник повинен надати Акт про огляд об’єктів за підписом керівника або представника Учасника, а також за підписом представника Замовника (керівника Замовника або начальника технічного відділу або головного інженера Замовника) при огляді об’єкта (в період уточнення)» З огляду на цю вимогу, просимо надати графік огляду об’єктів Замовника спеціалістами ТОВ «Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування» (код ЄДРПОУ 31445850), а також призначити контактну особу-представника Замовника. Відповідь просимо надати не пізніше 17:00 07.05.2020 засобами електронного зв’язку (листом на e-mail tehdiagnostika@ukr.net). Про надання відповіді просимо окремо повідомити засобами телефонного зв’язку (контактні телефони: +38(097)6407614, +38(095)4200704). Зауважуємо, що на електронному майданчику Prozorro не вказаний телефон контактної особи Замовника, а контактні дані посадової особи Замовника (Баніта Володимира Юрійовича), уповноваженої здійснювати зв’язок із учасниками відсутні взагалі (Розділ І. Загальні положення). Така ситуація унеможливлює зв’язок із представниками Замовника. Окремо повідомляємо, що у разі ігнорування даного листа, вказана вище умова тендерної документації буде вважатись дискримінаційною та підлягатиме оскарженню в АМКУ у встановлений законом України шлях.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую за питання!

Контактна особа замовника до якої можна звернутися з технічних питань - Шевчук Сергій Анатолійович - в. о. головного інженера КП "".Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва - тел. 044-332-34-92.
Щодо акту обстеження об'єкту
Дата подання: 07 травня 2020 14:15
Дата відповіді: 12 травня 2020 17:45
Шановний Замовнику! Згідно із вимогами тендерної документації на закупівлю UA-2020-05-06-000306-c «Послуги з експертного обстеження ліфтів» (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c), затвердженої рішенням тендерного комітету (Протокол від 28.04.2020 № 01.01.2020), Додаток 5 (стр. 28): «для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців учасник повинен надати Акт про огляд об’єктів за підписом керівника або представника Учасника, а також за підписом представника Замовника (керівника Замовника або начальника технічного відділу або головного інженера Замовника) при огляді об’єкта (в період уточнення)» З огляду на цю вимогу, просимо надати відповідь на наступні уточнення: 1. Вкажіть, будь ласка, перелік робіт, який необхідно виконати під час огляду; 2. Наведіть посилання на нормативний акт з охорони праці, яким необхідно керуватись під час огляду; 3. Уточніть, збір яких даних потрібно виконувати та застосовувати під час огляду? Яку використовувати процедуру аналізу даних? 4. В який момент часу огляд можна вважати завершеним, а об’єкт оглянутим? Відповідь просимо надати не пізніше 17:00 07.05.2020 засобами електронного зв’язку (листом на e-mail tehdiagnostika@ukr.net). Про надання відповіді просимо окремо повідомити засобами телефонного зв’язку (контактні телефони: +38(097)6407614, +38(095)4200704). Зауважуємо, що наданий телефон контактної особи (Шевчук Сергій Анатолійович - в. о. головного інженера КП "".Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва - тел. 044-332-34-92) в період з 12.10 до 14.10 не відповідає на телефонні дзвінки, що ставить під сумнів актуальність наданих даних. Така ситуація унеможливлює зв’язок із представниками Замовника. Окремо повідомляємо, що у разі ігнорування даного листа, вказана вище умова тендерної документації буде вважатись дискримінаційною та підлягатиме оскарженню в АМКУ у встановлений законом України шлях.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання

1.Вкажіть, будь ласка, перелік робіт, який необхідно виконати під час огляду – перелік робіт вказаний у Постанові КМУ від 26.05.2004 № 687 «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», Наказу Держгірпромнагляду від 10.12.2007 №295 «Галузеві норми часу на проведення експертних робіт у сфері охорони праці та промислової безпеки. Частина IV», Наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 1 вересня 2008 року N 190 «Про затвердження Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів», Наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 3 вересня 2007 № 195 «Про затвердження Вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687». Просимо детально ознайомитися з вищеперерахованими постановами.

2.Наведіть посилання на нормативний акт з охорони праці, яким необхідно керуватись під час огляду: під час огляду Учасники повинні розрахувати свої можливості щодо персоналу. Для цього Замовник і вимагає оглянути ліфти. З одним експертом технічним у штаті - 480 ліфтів не має змоги оглянути, не кажучи вже про роботи.

3.Уточніть, збір яких даних потрібно виконувати та застосовувати під час огляду? Яку використовувати процедуру аналізу даних?: який збір даних потрібно виконувати та застосовувати під час огляду та як використовувати процедуру аналізу даних – ви повинні керуватися своєю програмою робіт з експертно обстеження ліфта.

4.В який момент часу огляд можна вважати завершеним, а об’єкт оглянутим? - огляд можна вважати завершеним, а об’єкт оглянутим повинен бути до завершення періоду уточнень (10,00 12 травня)

Всі особи, які вказані в ДКТ – є на робочих місцях та готові прийняти Вас у будь який час.
Щодо акту обстеження об'єкту
Дата подання: 07 травня 2020 14:35
Дата відповіді: 13 травня 2020 10:25
Шановний Замовнику! Згідно із вимогами тендерної документації на закупівлю UA-2020-05-06-000306-c «Послуги з експертного обстеження ліфтів» (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c), затвердженої рішенням тендерного комітету (Протокол від 28.04.2020 № 01.01.2020), Додаток 5 (стр. 28): «для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців учасник повинен надати Акт про огляд об’єктів за підписом керівника або представника Учасника, а також за підписом представника Замовника (керівника Замовника або начальника технічного відділу або головного інженера Замовника) при огляді об’єкта (в період уточнення)». Повідомляємо, що «оцінка власних можливостей, наявність власних кваліфікованих фахівців» - є кваліфікаційною характеристикою, яка описана ЗУ «Про публічні закупівлі», стаття 16: Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно із вищевикладеним, наявність Акту про огляд об’єктів не підпадає під кваліфікаційний критерій, оскільки «оцінка власних можливостей, наявність власних кваліфікованих фахівців» підтверджується у встановлений законодавством шлях. Фактично, вимога Додатку 5 уповноважує представника Замовника оцінювати кваліфікаційні характеристики учасників, оскільки Акт про огляд об’єктів має бути за підписом не тільки керівника або представника Учасника, а також за підписом представника Замовника (керівника Замовника або начальника технічного відділу або головного інженера Замовника). Просимо надати відповіді на наступні питання: 1. Яким чином представник Замовника під час огляду об’єктів визначає та оцінює кваліфікаційну характеристику учасника? 2. Які повноваження дозволяють представнику Замовника надавати оцінку кваліфікаційним характеристикам учасника? 3. Які заходи вживаються для запобігання проявів корупції під час підписання Актів про огляд об’єктів? 4. Як у таких умовах зберігаються принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель, а також недискримінація учасників та рівне ставлення до них? (пункт 1 стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!

1. Яким чином представник Замовника під час огляду об’єктів визначає та оцінює кваліфікаційну характеристику учасника? - він бачить реальну кількість людей учасника. Так як велика кільксть ліфтів – то і працівників повинно бути не 1 особа

2. Які повноваження дозволяють представнику Замовника надавати оцінку кваліфікаційним характеристикам учасника? - повноваження відповідно до Закону «Про публічні закупівлі», де Замовник є розпорядником бюджетних коштів.

3. Які заходи вживаються для запобігання проявів корупції під час підписання Актів про огляд об’єктів? - на підприємстві діє антикорупційна програма, та уповноважений з реалізаціїї її.


4. Як у таких умовах зберігаються принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель, а також недискримінація учасників та рівне ставлення до них? (пункт 1 стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі») – в повному обсязі та відповідно до Закону «Про публічні закупівлі»
Щодо технічних характеристик ліфтів
Дата подання: 08 травня 2020 11:00
Дата відповіді: 12 травня 2020 17:48
Доброго дня. Шановний Замовнику, просимо доповнити перелік технічних характеристик ліфтів даними про вантажопідйомність
Відповідь: Доброго дня. Перелік технічних характеристик вказаний у технічному паспорті ліфта - який ви переглянете при огляді ліфтів
Акт про огляд об’єктів
Дата подання: 08 травня 2020 13:13
Дата відповіді: 12 травня 2020 17:50
У тендерній документації на закупівлю UA-2020-05-06-000306-c «Послуги з експертного обстеження ліфтів» Додаток 5: «Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців учасник повинен надати Акт про огляд об’єктів за підписом керівника або представника Учасника, а також за підписом представника Замовника (керівника Замовника або начальника технічного відділу або головного інженера Замовника при огляді об’єкта (в період уточнення). Вищевказаний акт необхідний Замовнику для підтвердження того, що учасник торгів має достатню кількість кваліфікованого персоналу для надання послуг відповідно до повного переліку ліфтів, щодо яких необхідно здійснити експертизу до кінця 2020 р.». Кваліфікаційні критерії зазначені в ЗУ «Про публічні закупівлі», стаття 16, в якій наявність Акту про огляд об’єктів не підпадає під кваліфікаційний критерій. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством викладені Замовником у розділі ІІІ, п.5, в якому документ «Акт про огляд об’єктів» не передбачений. Що до вимог Додатку 5 до тендерної документації просимо відповісти на питання: 1. Чи в достатній кількості у представника Замовника кваліфікованих електромеханіків і на скільки? 2. Чи спроможні представники Замовника разом з представниками Учасника за людським фактором, часом, можливістю потрапити до під’їздів, машинних приміщень у терміни зазначені в Додатку 5 - (в період уточнень), а це 2-3 робочі дні (до 12 травня 2020 р.) провести огляд 480 ліфтів? 3. Під час огляду ліфтів як буде представник Замовника (електромеханік) визначати кваліфікаційну характеристику Учасника? 4. Чи вживаються заходи для запобігання проявів корупції при підписанні Актів про огляд об’єктів? 5. Яким чином Замовником зберігається недискримінація учасників та рівне ставлення до них? (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Повідомляємо, якщо даний лист буде проігноровано, вказана вище умова тендерної документації буде вважатись дискримінаційною і оскаржено в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!

Чи в достатній кількості у представника Замовника кваліфікованих електромеханіків і на скільки?: у Замовника в достатній кількості кваліфікованих електромеханіків. На 100%

2. Чи спроможні представники Замовника разом з представниками Учасника за людським фактором, часом, можливістю потрапити до під’їздів, машинних приміщень у терміни зазначені в Додатку 5 - (в період уточнень), а це 2-3 робочі дні (до 12 травня 2020 р.) провести огляд 480 ліфтів? - так


3. Під час огляду ліфтів як буде представник Замовника (електромеханік) визначати кваліфікаційну характеристику Учасника? - шляхом підписання акту гляду обєктів

4. Чи вживаються заходи для запобігання проявів корупції при підписанні Актів про огляд об’єктів? – так, вжито всіх можливих заходів для запобігання проявів корупції при підписанні Актів про огляд об’єктів

5. Яким чином Замовником зберігається недискримінація учасників та рівне ставлення до них? – шляхом керування Замовникаом Антикорупційної програми
Щодо технічного завдання
Дата подання: 12 червня 2020 11:55
Дата відповіді: 17 червня 2020 11:55
Доброго дня, шановний Замовнику маємо прохання доповнити перелік технічних характеристик ліфтів даними про вантажопідйомність.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання! Вся інформація вказана в тендерній докусетації в повному обсязі.
Щодо листа з територіального органу Держпраці
Дата подання: 17 червня 2020 12:04
Дата відповіді: 22 червня 2020 11:56
Доброго дня, шановний Замовнику, у тендерній документації на закупівлю UA-2020-05-06-000306-c «Послуги з експертного обстеження ліфтів» Додаток 5: «Відповідно до пункту 14 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.11.2011 року № 1107, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції оригінал листа з територіального органу Держпраці за місцем майбутнього надання послуг (м. Київ) з експертного обстеження ліфтів а також з наданням копії дозволу. Учасники, діяльність яких зареєстрована в м. Києві – вищевказаний лист не надають.». Згідно з пунктом 14 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.11.2011 року № 1107 «Роботодавець, який отримав дозвіл і має намір виконувати роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатувати (застосовувати) машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки (у тому числі відокремленим підрозділом), повинен письмово повідомити про це територіальний орган Держпраці за місцем виконання таких робіт та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання не пізніше ніж за десять робочих днів до початку їх виконання та/або експлуатації (застосування) з наданням копії дозволу.». Тобто Постановою Кабінету Міністрів України від 26.11.2011 року № 1107 не регламентується порядок письмової відповіді територіальним органом Держпраці за місцем майбутнього надання послуг про те, що він був повідомлений про намір роботодавця виконувати роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатувати (застосовувати) машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки (у тому числі відокремленим підрозділом). Уся процедура носить суто інформаційний характер. Що до вимог Додатку 5 до тендерної документації просимо відповісти на питання: 1. Достатньо буде Учаснику надати у складі своєї пропозиції копію листа до територіального органу Держпраці за місцем майбутнього надання послуг (м. Київ) з експертного обстеження ліфтів, а також копії дозволу? 2. Якщо документи, що указані у попередньому пункті, Замовника не задовольняють, то просимо надати процедуру отримання оригіналу листа з територіального органу Держпраці за місцем майбутнього надання послуг (м. Київ) з експертного обстеження ліфтів з обов’язковою вказівкою на пункти нормативної документації, де цей порядок регламентується. До отримання відповіді вважаємо, що Замовником зберігається дискримінація учасників за місцем реєстрації та нерівне ставлення до них (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Відповідь просимо надати не пізніше 14:00 18.06.2020 року. Вказаний строк відповіді дає можливість до закінчення строку подання пропозицій отримати повідомлення від територіального органу Держпраці. Відповідь після настання цього строку буде вважатися дискримінацією учасників по строкам збору документів. Повідомляємо, якщо даний лист буде проігноровано, вказана вище умова тендерної документації буде вважатись дискримінаційною і оскаржена в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!

Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до технічної специфікації.
Відповідно до пункту 14 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.11.2011 року № 1107, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції оригінал листа з територіального органу Держпраці за місцем майбутнього надання послуг (м. Київ) з експертного обстеження ліфтів а також з наданням копії дозволу. Учасники, діяльність яких зареєстрована в м. Києві – вищевказаний лист не надають.

Що стосується алгоритму надання процедури отримання оригіналу листа з територіального органу Держпраці за місцем майбутнього надання послуг (м. Київ) з експертного обстеження ліфтів з обов’язковою вказівкою на пункти нормативної документації, де цей порядок регламентується.

В сферу діяльності Замовника КП "Керуюча компанія з обслуговуваання житлового фонду Оболонського району м. Києва" не входить консультування потенційних учасників щодо отримання документів з різних підприємств.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-06-000306-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування", Код ЄДРПОУ:31445850
Дата подання: 15 травня 2020 15:42
Дискримінаційні умови
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва" (далі – Замовник) проводить відкриті торги на закупівлю «Послуги з експертного обстеження ліфтів» на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань, номер закупівлі UA-2020-05-06-000306-c (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c). ТОВ «ЛАБОРАТОРІЯ НЕРУЙНУЮЧОГО КОНТРОЛЮ ТА ТЕХНІЧНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ» (далі – Скаржник) вважає що Замовником, всупереч вимог статей 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в тендерній документації було встановлено низку порушень та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Скаржника та інших учасників, на підставі наступного: 1) Згідно із вимогами тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (Протокол від 28.04.2020 № 01.01.2020), Додаток 5 (стр. 28): «для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців учасник повинен надати Акт про огляд об’єктів за підписом керівника або представника Учасника, а також за підписом представника Замовника (керівника Замовника або начальника технічного відділу або головного інженера Замовника) при огляді об’єкта (в період уточнення)» Встановлюючи відповідні вимоги Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Замовник зазначає, що вимога щодо надання акту про огляд об’єктів встановлена для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців. Водночас, Законом України «Про публічні закупівлі», ст. 16, п. 2 чітко встановлені кваліфікаційні критерії процедури закупівлі: 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Отже, встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об’єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення зазначеної вимоги. 2) Згідно із вимогами тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (Протокол від 28.04.2020 № 01.01.2020), Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п 7. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби): 7.1. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідаютьвимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. 7.2. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. 7.3. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам. Предметом закупівлі є Послуги з експертного обстеження ліфтів. Надання послуг що є предметом закупівлі та вимоги до експертних організацій, що надають зазначені послуги, регламентуються наступними нормативними документами: • Постанова КМУ від 26.05.2004 № 687 «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», • Наказ Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 1 вересня 2008 року № 190 «Про затвердження Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів», • Наказ Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 3 вересня 2007 № 195 «Про затвердження Вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687» Жодним нормативним документом не передбачено наявність маркування, протоколів випробувань або сертифікатів для надання послуг з експертного обстеження ліфтів. Отже, встановлення Замовником вимоги щодо надання інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам є необґрунтованою. Крім того Замовником вказано що надання зазначеної інформації відбувається «у разі потреби». Замовником не надані роз’яснення щодо можливого факту настання такої потреби. Отже, встановлення Замовником вищезазначеної вимоги є такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з не залежних від учасника торгів підстав це може стати причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення зазначеної вимоги. 3) Згідно із вимогами тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (Протокол від 28.04.2020 № 01.01.2020), Додаток 2, розділ І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ, п. 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.1 Довідка, що подається у формі сканованого документа у довільній формі, що містить інформацію про наявність експертів технічних з промислової безпеки не менше 4 (чотирьох) працівників з наданням копій трудових книжок. Працівники повинні перебувати на постійному місці роботи. Скаржник вважає що Замовником висунути дискримінаційні вимоги щодо надання копій трудових книжок та вимоги щодо перебування працівників на постійному місці роботи. Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату вiд 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників". Згідно з пунктом 1.1 цієї інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю. Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж інструкції передбачається три види працівників: - штатні працівники, - зовнішніх сумісники - працюючі за цивільно-правовими договорами. Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності лише штатних працівників є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Скаржника і тих суб'єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та/або за сумісництвом. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть тільки ті суб’єкти господарювання, які мають щодо працівників трудові книжки, що підтверджують перебування на постійному місці роботи з учасником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Вважаємо, що Замовник навмисно встановив низку вимог для обмеження конкуренції та недопущення до участі у тендері широкого кола учасників. Враховуючи вищезазначене, вищезазначені вимоги мають бути змінені та/або виключені з тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні та незаконні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 травня 2020 20:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва" виконала рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р\пк-пз від 29.05.2020 року. Внесли відповідні зміни в тендерну докуменнтацію.
Дата виконання рішення замовником: 11 червня 2020 11:47
Номер скарги: UA-2020-05-06-000306-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ ДОНБАСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР, Код ЄДРПОУ:37968144
Скарга щодо вимог к документації
Щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації до процедури закупівлі № UA-2020-05-06-000306-c
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-05-06-000306-c.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ ДОНБАСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР, Код ЄДРПОУ:37968144
Щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації
Щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації до процедури закупівлі
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-05-06-000306-c.c4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ ДОНБАСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР, Код ЄДРПОУ:37968144
Щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації
11 червня 2020 року Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва" (далі – Замовник), оприлюднило Оголошення про заплановану закупівлю : «Послуги з експертного обстеження ліфтів» на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань, номер закупівлі UA-2020-05-06-000306-c. Ознайомившись з Тендерною документацією на закупівлю : Послуги з експертного обстеження ліфтів» на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань, що затверджена рішенням тендерного комітету № 01.01.1.2020 від 11 червня 2020 р. (Далі — тендерна документація), що додається до цієї скарги, нами виявлено такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (в редакції Закону «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19.09.2019 року № 114) (надалі – Закон України), а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «ДЕЦ» подає цю скаргу, що стосується тендерної документації, яка затверджена рішенням Замовника. Вважаємо такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, дії Замовника, стосовно встановлення у Тендерній документації дискримінаційних (по відношенню до ТОВ «ДЕЦ» та інших потенційних учасників закупівлі) вимог, які обмежують конкуренцію та перешкоджають суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, а саме: 1) Згідно із вимогами тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (Протокол від 11.06.2020 № 01.01.1.2020), Додаток 5 (стр. 28): «Відповідно до пункту 14 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.11.2011 року № 1107, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції оригінал листа з територіального органу Держпраці, за місцем майбутнього надання послуг (м. Київ) з експертного обстеження ліфтів а також з наданням копії дозволу. Учасники, діяльність яких зареєстрована в м. Києві – вищевказаний лист не надають.» Встановлюючи відповідні вимоги Замовником проводиться дискримінація учасників за місцем реєстрації та нерівне ставлення до них (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати оригінал листа з територіального органу Держпраці за місцем майбутнього надання послуг (м. Київ) з експертного обстеження ліфтів, що не регламентується діючим законодавством України. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Скаржником на порталі закупівлі, в розділі роз’яснення, було порушене вищезазначене питання, але Замовник у своєї відповіді лише зазначив про те, що і так міститься в тендерної документації: «відповідно до пункту 14 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.11.2011 року № 1107, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції оригінал листа з територіального органу Держпраці за місцем майбутнього надання послуг (м. Київ) з експертного обстеження ліфтів а також з наданням копії дозволу. Учасники, діяльність яких зареєстрована в м. Києві – вищевказаний лист не надають», а також вказує, що «В сферу діяльності Замовника КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва", не входить консультування потенційних учасників щодо отримання документів з різних підприємств». Згідно з пунктом 14 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.11.2011 року № 1107 «Роботодавець, який отримав дозвіл і має намір виконувати роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатувати (застосовувати) машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки (у тому числі відокремленим підрозділом), повинен письмово повідомити про це територіальний орган Держпраці, за місцем виконання таких робіт та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання не пізніше ніж за десять робочих днів до початку їх виконання та/або експлуатації (застосування) з наданням копії дозволу.». Тобто Постановою Кабінету Міністрів України від 26.11.2011 року № 1107 не регламентується порядок письмової відповіді територіальним органом Держпраці, за місцем майбутнього надання послуг про те, що він був повідомлений про намір роботодавця виконувати роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатувати (застосовувати) машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки (у тому числі відокремленим підрозділом). Уся процедура носить суто інформаційний характер. Також відповідь територіальним органом Держпраці, за місцем майбутнього надання послуг про те, що він був повідомлений про намір роботодавця виконувати роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатувати (застосовувати) машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки (у тому числі відокремленим підрозділом) по окремому листу, може бути надана, тільки після закінчення терміну розгляду першого листа (десять робочих днів) і має свій термін розгляду (до 30 календарних днів у зв’язку з карантином). Отже, встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання оригіналу листа з територіального органу Держпраці,, за місцем майбутнього надання послуг (м. Київ) з експертного обстеження ліфтів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання термін отримання оригіналу листа буде більший, ніж термін проведення закупівлі UA-2020-05-06-000306-c, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення зазначеної вимоги. Вважаємо, що Замовник навмисно встановив вимогу для обмеження конкуренції та недопущення до участі у тендері широкого кола учасників. Враховуючи вищезазначене, вимога про надання з тендерною документацією оригіналу листа з територіального органу Держпраці, за місцем майбутнього надання послуг (м. Київ) з експертного обстеження ліфтів а також з наданням копії дозволу має бути змінена та/або виключена з тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу ТОВ «ДЕЦ» на умови тендерної документації закупівлі № UA-2020-05-06-000306-c до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника закупівлі UA-2020-05-06-000306-c – Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва" код ЄДРПОУ: 39611267, усунути дискримінаційні умови зазначені у скарзі та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

15 травня 2020 15:46
Скарга.pdf
15 травня 2020 15:46
Платіжне доручення (1).pdf

Документи подані замовником

22 травня 2020 19:17
ВІДПОВІДЬ на скаргу.docx
22 травня 2020 19:17
Відповідь на скаргу.pdf
22 травня 2020 19:18
ВІДПОВІДЬ на скаргу.docx
22 травня 2020 19:18
Відповідь на скаргу.pdf
11 червня 2020 11:09
Перелік змін.pdf
11 червня 2020 11:38
Перелік змін.pdf

Документи подані скаржником

15 травня 2020 15:31
Скарга в АМКУ

Документи подані скаржником

17 травня 2020 10:55
Скарга в АМКУ
17 травня 2020 10:55
Платіжне доручення

Документи подані скаржником

25 червня 2020 12:37
Скарга в АМКУ

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 червня 2020 14:14
Кінець періоду оскарження: 11 липня 2020 00:00
Дата відміни: 11 липня 2020 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: У зв'язку з розглядом службової записки від начальника технічного відділу про скасування закупівлі у зв'язку з відсутністю подальшої потреби, а саме: зі зміною обсягів закупівліпісля уточнення кількості ліфтів, які потребують пароведення експертного обстеження.