Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" |
Код ЄДРПОУ: | 05480766 |
Місцезнаходження: | 08455, Україна , Київська обл., с. Циблі, вул. Лісова, 2 |
Контактна особа: |
Катерина Шуляк +380956359239 tender_ydmscvv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2024 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2024 06:00 |
Очікувана вартість: | 36 214 642,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 362 146,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2024 11:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2024 11:12 |
Додаток 6 Лист згода на обробку персональних даних.docx | |
15 липня 2024 11:12 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
15 липня 2024 11:12 |
Додаток 4 Кваліфікаційні критерії.docx | |
15 липня 2024 11:12 |
ТД.docx | |
15 липня 2024 11:12 |
Додаток 7 Перелік документів та, або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної.docx | |
15 липня 2024 11:12 |
Додаток 3 Проект договору про закупівлю.doc | |
15 липня 2024 11:12 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx | |
15 липня 2024 11:12 |
Додаток 8 до тендерної документації Перелік документів та, або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі у складі тендерної.docx | |
15 липня 2024 11:12 |
Додаток 5 Підтвердження відповідності УЧАСНИКА та ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним відповідно до пункту 4.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-27-000062 ● 699db166e47f4944b6a3bda0b79c95b8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2024 15:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2024 № 208
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-07-15-002503-a 15.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-02 15:52:15
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є реконструкція частини приміщень першого та другого поверху лікувального корпусу 4 Українського державного медико-соціального центру ветеранів війни за адресою: Київська обл., Бориспільський р-н, село Циблі, вул. Лісова, буд. 2 (1 черга будівництва), замовником якої є ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-15-002503-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-05 12:26:35
ВІДПОВІДЬ на запит про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі UA-2024-07-15-002503-a
Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни (далі –Український центр ветеранів), діє на підставі Статуту, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12 червня 2023 року № 1070 (далі – Статут).
15 липня 2024 року Українським центром ветеранів було оголошено про закупівлю робіт (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-15-002503-a) з реконструкції частини приміщень першого та другого поверху лікувального корпусу 4 Українського державного медико-соціального центру ветеранів війни за адресою: Київська обл., Бориспільський р-н, село Циблі, вул. Лісова, буд. 2 (1 черга будівництва).
05 серпня 2024 року за результатами розгляду отриманих тендерних пропозицій, ТОВ «ЕНДЖИЕЙЧ» (Ідентифікаційний код 44458884) було визначено переможцем закупівлі UA-2024-07-15-002503-a.
16 серпня 2024 року між Українським державним медико-соціальним центром ветеранів війни та ТОВ «ЕНДЖИЕЙЧ» (Ідентифікаційний код 44458884) було укладено Договір на виконання робіт (підряду) № 167/24 від 16.08.2024 року.
27 серпня 2024 року на підставі Наказу Північного офісу Держаудитслужби № 208 від 27.08.2024 року, було розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2024-07-15-002503-a.
02 вересня 2024 року через електронну систему закупівель було подано Запит про надання пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
З урахуванням отриманого запиту повідомляємо наступне.
Тендерну документацію на закупівлю (UA-2024-07-15-002503-a) робіт по об’єкту: Реконструкція частини приміщень першого та другого поверху лікувального корпусу 4 Українського державного медико-соціального центру ветеранів війни за адресою: Київська обл., Бориспільський р-н, село Циблі, вул. Лісова, буд. 2 (1 черга будівництва), було розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова з визначення вартості будівництва), відповідно до яких для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
З урахуванням зазначеного технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до відомості обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін, який містить перелік необхідних для здійснення капітального ремонту робіт.
Перелік необхідних для виконання капітального ремонту робіт визначено кошторисною документацією, складеною у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва та нормативів, актуальних поточних цін трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно
1) Проекту «Реконструкція частини приміщень першого та другого поверху лікувального корпусу 4 Українського державного медико-соціального центру ветеранів війни за адресою: Київська обл., Бориспільський р-н, село Циблі, вул. Лісова, буд. 2» (Том. 9, Шифр 5/2024-КД- Кошторисна документація);
2) Проекту «Реконструкція частини приміщень першого та другого поверху лікувального корпусу 4 Українського державного медико-соціального центру ветеранів війни за адресою: Київська обл., Бориспільський р-н, село Циблі, вул. Лісова, буд. 2» (Том. 9.2, Шифр 5/2024-КД- Кошторисна документація 2 черга);
Дані проекти були виготовлені ТОВ «ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА» (Ідентифікаційний код: 41523369) на замовлення Українського центру ветеранів (затверджені Наказом № 68 від 12.07.2024 року), за результатом розгляду яких отримано Експертний звіт (позитивний) № 386/КЕ/2024 від 01.07.2024 року (Реєстраційний номер EX01:4976-9244-7545-8658) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Реконструкція частини приміщень першого та другого поверху лікувального корпусу 4 Українського державного медико-соціального центру ветеранів війни за адресою: Київська обл., Бориспільський р-н, село Циблі, вул. Лісова, буд. 2».
Відповідно до Експертного звіту № 386/КЕ/2024 від 01.07.2024 року, за результатами розгляду проектної документації на будівництво встановлено, що зазначену документацію розроблено відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до з питань міцності, надійності, довговічності ; з питань кошторисної частини проектної документації ; з питань охорони праці ; з питань екології ; з питань пожежної безпеки ; з питань енергозбереження ; архітектурно-планувальні рішення ; з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення ; з питань інженерного забезпечення.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3 Розділу І Статуту, Український центр ветеранів є державною бюджетною установою, уповноваженим органом управління є Міністерство охорони здоров’я України.
Пунктом 5 Розділу IV Статуту передбачено, що Український центр ветеранів є бюджетною неприбутковою установою
Згідно п. 5 Розділу V Статуту джерелами формування майна Центру є кошти загального фонду Державного бюджету України.
Вимогами п. 1 Розділу ІІІ Статуту визначено, що Український центр ветеранів утворений з метою сприяння проведення державної політики у сфері охорони здоров’я, що передбачає забезпечення потреб військовослужбовців збройних сил України та інших військових формувань, особового складу сил безпеки та оборони України, ветеранів війни та осіб, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», окремих категорій населення, які постраждали у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України у медичних послугах зі спеціалізованої лікувальної, реабілітаційної, паліативної та довготривалих сестринської допомоги, медико-соціальних та соціально-медичних послуг.
Враховуючи специфіку діяльності Українського центру ветеранів від моменту створення та до дати затвердження Статуту Наказом міністерства охорони здоров’я України № 1070 від 12.06.2023 року, нашій організації було заборонено висвітлювати свою діяльність в соціальних мережах та веб-ресурсах.
У зв’язку з воєнним станом та складною ситуацією з бюджетним фінансуванням, за останній рік в Українського центру ветеранів була відсутня можливість створення та підтримки власного веб-сайту, в тому числі з метою розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додатки:
1. Проект «Реконструкція частини приміщень першого та другого поверху лікувального корпусу 4 Українського державного медико-соціального центру ветеранів війни за адресою: Київська обл., Бориспільський р-н, село Циблі, вул. Лісова, буд. 2» (Том. 9, Шифр 5/2024-КД- Кошторисна документація) – 182 арк.;
2. Проект «Реконструкція частини приміщень першого та другого поверху лікувального корпусу 4 Українського державного медико-соціального центру ветеранів війни за адресою: Київська обл., Бориспільський р-н, село Циблі, вул. Лісова, буд. 2» (Том. 9.2, Шифр 5/2024-КД- Кошторисна документація 2 черга) – 234 арк.;
2. Наказ № 68 від 12.07.2024 року – 2 арк.;
3. Експертний звіт (позитивний) № 386/КЕ/2024 від 01.07.2024 року (Реєстраційний номер EX01:4976-9244-7545-8658) – 15 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗВІТ про вжиття ходів визначених висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-15-002503-a від 20.09.2024 року Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни (далі –Український центр ветеранів), діє на підставі Статуту, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12 червня 2023 року № 1070 (далі – Статут). 15 липня 2024 року Українським центром ветеранів було оголошено про закупівлю робіт (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-15-002503-a) з реконструкції частини приміщень першого та другого поверху лікувального корпусу 4 Українського державного медико-соціального центру ветеранів війни за адресою: Київська обл., Бориспільський р-н, село Циблі, вул. Лісова, буд. 2 (1 черга будівництва). 05 серпня 2024 року за результатами розгляду отриманих тендерних пропозицій, ТОВ «ЕНДЖИЕЙЧ» (Ідентифікаційний код 44458884) було визначено переможцем закупівлі UA-2024-07-15-002503-a. 16 серпня 2024 року між Українським державним медико-соціальним центром ветеранів війни та ТОВ «ЕНДЖИЕЙЧ» (Ідентифікаційний код 44458884) було укладено Договір на виконання робіт (підряду) № 167/24 від 16.08.2024 року. 27 серпня 2024 року на підставі Наказу Північного офісу Держаудитслужби № 208 від 27.08.2024 року, було розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2024-07-15-002503-a. 02 вересня 2024 року через електронну систему закупівель було подано Запит про надання пояснень (інформації, документів), а саме: 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 05 вересня 2024 року Замовником було надано Відповідь на запит про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі UA-2024-07-15-002503-a. 20 вересня 2024 року було прийнято Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-15-002503-a від 20.09.2024 року. Згідно даного висновку Контролюючим органом зазначено, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Даним листом повідомляємо, що на виконання зобов’язань згідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-15-002503-a від 20.09.2024 року, між Українським державним медико-соціальним центром ветеранів війни та ТОВ «ЕНДЖИЕЙЧ» було укладено Додаткову угоду № 1 від 26.09.2024 року до Договору на виконання робіт (підряду) № 167/24 від 16.08.2024 року, якою достроково припинено дію (розірвано) Договір на виконання робіт (підряду) № 167/24 від 16.08.2024 року. Таким чином, Замовником виконано зобов’язання передбачені Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-15-002503-a від 20.09.2024 року. Додатки: 1. Додаткова угода № 1 від 26.09.2024 року до Договору на виконання робіт (підряду) № 167/24 від 16.08.2024 року - 1 арк.
2024-09-26 15:09:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178. Пункт 43 Особливостей № 1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178. Пункт 43 Особливостей № 1178.) • усунуто
порушення усунуто шляхом припинення зобов'язань за договором
2024-09-26 16:03:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2024 06:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНДЖИЕЙЧ" |
36 211 360,99
UAH з ПДВ
|
36 211 360,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНДЖИЕЙЧ" #44458884 |
Переможець |
36 211 360,99
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2024 09:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 серпня 2024 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2024 13:48
|
ду 1 договір 167-24 від 16.08.2024.pdf | укладений |
26 вересня 2024 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2024 15:49
|
договір167-24 від 16.08.2024-2.pdf | укладений |
16 серпня 2024 15:47
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 серпня 2024 — 30 червня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | виконано зобов’язання передбачені Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-15-002503-a від 20.09.2024 року. |