Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛКП "Львівсвітло" |
Код ЄДРПОУ: | 03348577 |
Місцезнаходження: | 79068, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця А.Лінкольна,8 |
Контактна особа: |
Дорош Надія Володимирівна +380673109851 supply.lvivsvitlo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2024 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 18 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | ___________________ ГАРАНТІЯ N ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ______________________________________________________________________ Повне найменування гаранта ___________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ Повне найменування принципала _______________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ Найменування бенефіціара Львівське комунальне підприємство «Львівсвітло» ЄДРПОУ 03348577 Сума гарантії 540 000.00 грн. Назва валюти, у якій надається гарантія гривня. Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ________________________________________ _____________________________________________________________________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане _____________________________________________________________________________________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі UA-2024-06-06-00________(дописати) Інформація щодо тендерної документації ДК 021:2015 :31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура./ 31521000-4/Світильники. Cвітильник зовнішнього освітлення світлодіодний світлодіодний 30 Вт./2850-3250 К 3900 лм/ або еквівалент. Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності) __________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією: відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією ; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції / пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації ; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов'язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _____________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) та печатка бенефіціара (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) _____________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 540000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється на підставі оформлених належним чином видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками обох сторін 24 щомісячними платежами. Розмір першого щомісячного платежу становить не більше 30% вартості поставленого товару. Розмір наступних щомісячних платежів визначається за формулою: Розмір місячного платежу Мп(грн) - Розмір щомісячного платежу Пмп(%) – розмір першого щомісячного платежу у відсотковому співвідношенні до загальної вартості Договору Вп(грн) – вартість поставки Мп = (Вп – (Пмп*Вп)) / 23. Щомісячний платіж оплачується постачальником кожного місяця до 28 числа починаючи з місяця, в якому була здійснена поставка. Допускається відстрочення платежу на 60 календарних день. У випадку наявності фінансування Покупець на власний розсуд може збільшувати розмір щомісячного платежу.. | Аванс | 28 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2024 13:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2024 13:03 |
Додаток 4 .docx | |
06 червня 2024 13:03 |
ТД окументація (1).docx | |
06 червня 2024 13:03 |
Додаток 3 docx.docx | |
06 червня 2024 13:03 |
Додаток 1 .docx | |
06 червня 2024 13:03 |
Додаток_2_.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-09-000055 ● bb3dd221f2b6421182c67ad87e5b8665
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 16:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.07.2024 № 142
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.07.2024 № 142.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-06-06-006214-a, 06.06.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-10 17:23:01
Про надання пояснення
Дата: 10.07.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-06-06-006214-a, яка проведена Львівським комунальним підприємством «Львівсвітло» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та завантаження файлів з документами, що підтверджують відповідність технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та іншими документами, якщо такі передбачені Додатком 2 “Технічна специфікація” до цієї тендерної документації
Відповідно до пункту 9 (Загальні вимоги до предмета закупівлі) Додатку 2 до тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену таблицю 2. (Технічні характеристики товару) з зазначенням своїх назв пропонованої продукції, виробника (для прикладу «Назва товару, виробник») та своїх відповідних конкретних технічних значень запропонованої продукції відповідно затребуваних характеристик Замовника з обов’язковим підтвердженням технічними документами кожного параметра.
Крім того, відповідно до пункту 12 (Загальні вимоги до предмета закупівлі) Додатку 2 до тендерної документації Замовника зазначено, що світильники з Таблиці 1 «Кількість та найменування» повинні мати вузол регулювання куту нахилу, або укомплектовані поворотними кронштейнами.
При цьому, на підтвердження в технічному описі (паспорті на виріб чи іншому документі) повинно бути вказано, що світильник має в своїй конструкції вузол чи інший механізм що забезпечує можливість регулювання куту нахилу. Або надати лист від учасника, що світильники будуть укомплектовані поворотним(допускається інша назва) кронштейнами. В даному випадку в назві пропонованої продукції повинно бути зазначено в комплекті з поворотним кронштейном наприклад: «Світильник 30вт 2850 - 3250К 3900лм або еквівалент в комплекті з поворотним кронштейном».
У складі тендерної пропозиції учасником приватним підприємством «Полтава-Паритет» (далі – ПП «Полтава-Паритет») надано технічні характеристики продукції (№2/10 від 13.06.2024) (файл. «Технічна частина Додаток 2.docx») на світильник SL FREA SPD SM V 30W 727 RV20ST GY, а також лист від учасника про те, що світильники SL FREA SPD SM V 30W 727 RV20ST GY мають вузол регулювання куту нахилу (№2/13 від 13.06.2024).
Одночасно, у складі тендерної пропозиції учасником ПП «Полтава-Паритет» надано протокол випробувань 20289 на відповідність вимогам ДСТУ EN 62471:2017 виданий Державним підприємством «Полтавський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» на світильник SL FREA SPD SM V 30W 730 RV20ST GY, а також технічний опис на світильник SL FREA SPD SM V 30W 730 RV20ST GY.
Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
2. Надати інформацію про те, чому учаснику ПП «Полтава-Паритет» не надано 24 години на усунення вищезгаданих невідповідностей.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-15 14:22:50
ПОЯСНЕННЯ до запиту про результати моніторингу закупівлі UA-2024-06-06-006214-a
Відповідно до абзацу 1 частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) надаємо пояснення до запиту про результати моніторингу закупівлі Західному офісу Держаудитслужби від ЛКП «Львівсвітло» (далі – Замовник) за «ДК 021:2015:31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура. 31521000-4/Світильники.Cвітильник зовнішнього освітлення світлодіодний 30 Вт./2850-3250 К 3900 лм/ або еквівалент», оприлюдненого в електронній системі закупівель 09 липня 2024 року.
1.Щодо пояснення, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі .
Слід зазначити, що обґрунтування розміру очікуваної вартості здійснювалось відповідно до рекомендацій Наказу Мінекономіки(-зі змінами) від 18.02.2020 №275 згідно п.3 р.ІІ(методом порівняння ринкових цін). Проведений моніторинг цін шляхом здійснення пошуку інформації про ціну товару на різних електронних сайтах в т.ч. на електронному сайті «Prozorro Маrket». Слід зазначити, що товар світильники -30 Вт (специфічний, який дасть змогу робити менше навантаження на енергосистему України і економити електроенергію у Сихівському районі м.Львова ). На електронному майданчику де знаходиться модуль аналітики BI Prozorro не має світильника з потужністю -30 Вт, так як світильник енергозберігаючий специфічний , Замовник отримав 3-и цінові пропозиції від юридичних осіб(Додаток 1) і від офіційного представника Підприємства «Ледванс» лист від 03.07.2024 р., №3883 про орієнтовну ринкову вартість світильника, які офіційно завезені в Україну в 2024 році (Додаток 2), а оголошувалась закупівля по потребі начальника виробничо-технічного відділу Тараса РОМАНИШИНА (службова записка від 5 червня 2024 року з технічним завданням додається (Додаток 3). Також слід зазначити, що обґрунтування очікуваної ціни закупівлі здійснювалось відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі цін 3-х:
№п/п Назва юридичної особи, ЄДРПОУ Вартість, грн.. Таблиця
1 ТОВ «Систем Електро Монтаж» ЄДРПОУ 39776572 18 500 000.00 отриманих
2 ТОВ «Смарт Лайт Груп» ЄДРПОУ 38875234 18 000 000.00 пропозицій
3 ТОВ «Світлобуд- Монтаж» ЄДРПОУ 4198434 18 450 000.00
2.Щодо поданого у складі тендерної пропозиції учасником приватним підприємством «Полтава-Паритет» (далі – ПП «Полтава-Паритет») надано технічні характеристики продукції (№2/10 від 13.06.2024) (файл. «Технічна частина Додаток 2.docx») на світильник SL FREA SPD SM V 30W 727 RV20ST GY, а також лист від учасника про те, що світильники SL FREA SPD SM V 30W 727 RV20ST GY мають вузол регулювання куту нахилу (№2/13 від 13.06.2024), і наданого
у складі тендерної пропозиції учасником ПП «Полтава-Паритет» протокол випробувань 20289 на відповідність вимогам ДСТУ EN 62471:2017 виданий Державним підприємством «Полтавський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» на світильник SL FREA SPD SM V 30W 730 RV20ST GY, а також технічний опис на світильник SL FREA SPD SM V 30W 730 RV20ST GY. Замовник може пояснити наступне згідно вимог тендерної документації на «/31521000-4Світильники. Cвітильник зовнішнього освітлення світлодіодний 30 Вт./2850-3250 К 3900 лм/ або еквівалент» це не є невідповідностю, а згідно тендерної документації від “ 06” квітня 2024 року №06/06 п. 2. Іншої інформації розділу V. Оцінка тендерної пропозиції. :
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення.
З викладеного Учасник помилився в цифрах, адже протокол випробувань 20289 на відповідність вимогам ДСТУ EN 62471:2017 виданий Державним підприємством «Полтавський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» на світильник SL FREA SPD SM V 30W 730 RV20ST GY, а також технічний опис на світильник SL FREA SPD SM V 30W 730 RV20ST GY.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень. 09 липня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету за ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура. 31521000-4 — Світильники. Cвітильник зовнішнього освітлення світлодіодний 30 Вт./2850-3250 К 3900 лм/ або еквівалент», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-06-06-006214-a. Відповідно до Наказу Держаудитслужби №142 від 09.07.2024 року, було розпочато моніторинг відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету за ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура. 31521000-4 — Світильники. Cвітильник зовнішнього освітлення світлодіодний 30 Вт./2850-3250 К 3900 лм/ або еквівалент», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-06-06-006214-a». 10 липня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено запит замовнику про надання пояснень, зокрема: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? . Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. 15 липня 2024 року Замовником було оприлюднено Пояснення на запит від 10.07.2024 року. 31 липня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-06-006214-a (далі – Висновок). Відповідно до Висновку, З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, а також норм пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Львівське комунальне підприємство »Львівсвітло» на виконання положень Висновку, повідомляє про те, що Замовником здійсненні заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом проведення внутрішнього навчання працівників, щодо покращення знань законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі й стосовно дотримання приписів частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2024-08-07 08:44:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ" |
16 125 000,00
UAH з ПДВ
|
16 125 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ" #30732375 |
Переможець |
16 125 000,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2024 11:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2024 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2024 13:29
|
додаткова угодо 1.pdf | зміни до договору |
02 липня 2024 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2024 10:08
|
Договір 35Т.pdf | укладений |
28 червня 2024 10:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно ч.1 ст.652 ЦКУ і ч.1 ст.188 Господарського кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 35Т/ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Cвітильник зовнішнього освітлення світлодіодний 30 Вт./2850-3250 К 3900 лм/ або еквівалент. | 2500 |
6 450,00
UAH з ПДВ
|