Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» |
Код ЄДРПОУ: | 01998147 |
Місцезнаходження: | 79066, Україна , Львівська обл., Львів, Зелена, буд. 477 |
Контактна особа: |
Мороз Юрій Андрійович 380322368989 lrfpkldc@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2022 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2022 15:33 |
Очікувана вартість: | 460 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85320000-8: Соціальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Проміжні та кінцеві платежі здійснюються Замовником шляхом переказу коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акта за відповідний період. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2022 16:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2022 16:07 |
Додаток №4.docx | |
06 квітня 2022 16:07 |
Додаток №1.docx | |
06 квітня 2022 16:07 |
Додаток №5.docx | |
06 квітня 2022 16:06 |
Додаток №2 Технічна специфікація.docx | |
06 квітня 2022 16:06 |
Додаток №3.docx | |
06 квітня 2022 16:06 |
Тендерна документація.docx |
06 квітня 2022 16:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 квітня 2022 16:07 |
Додаток №4.docx
|
|||
06 квітня 2022 16:07 |
Додаток №1.docx
|
|||
06 квітня 2022 16:07 |
Додаток №5.docx
|
|||
06 квітня 2022 16:06 |
Додаток №2 Технічна специфікація.docx
|
|||
06 квітня 2022 16:06 |
Додаток №3.docx
|
|||
06 квітня 2022 16:06 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-27-000008 ● e59c3416d37a4f9cafe72efc747304f0
- Статус: вирішено ● Дата: 05 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.06.2022 № 194
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.06.2022 №194.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-04-06-001473-c, 06.04.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-28 11:05:29
Про надання пояснень
Дата: 28.06.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-04-06-001473-c, яка проводилась комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок моніторингу повідомляю наступне: Щодо здійснення заходів, усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 09.05.2022 № 1473: З огляду на встановленні порушення законодавства запропоновано прийняти до уваги зауваження викладені у висновку Держаудитслужби та вжити заходів щодо недопущення таких помилок в майбутньому під час проведення наступних закупівель, а також наголошено на додатковому вивченні та опрацюванні чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Крім цього повідомляю, що на виконання моніторингу проведеного ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та з метою усунення виявлених порушень, Замовником прийнято рішення про розірвання Договору № 1473 від 09.05.2022 р. На даний час Замовник вживає заходів, щодо розірвання договору, інформація про припинення зобов’язань за договором про закупівлю буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу, згідно із вимогами чинного законодавства.
2022-07-08 13:35:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • відсутній механізм
Договір розірвано
2022-08-05 11:41:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2022 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Благодійна організація "Благодійне товариство "Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД" м. Львів" |
458 100,00
UAH з ПДВ
|
458 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Громадська організація "Центр духовної і психологічної підтримки та взаємодопомоги на засадах християнської моралі "Дорога" |
460 000,00
UAH з ПДВ
|
460 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Благодійна організація "Благодійне товариство "Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД" м. Львів" #34768441 |
Переможець |
458 100,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2022 15:56
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 25 квітня 2022 15:56
Учасник | Пропозиція | Документи |
Благодійна організація "Благодійне товариство "Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД" м. Львів" #34768441 |
458 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2022 16:08
|
Розірвання 07-11-2022 16-06-49.pdf | укладений |
11 липня 2022 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2022 16:47
|
1473 05-09-2022 16-39-49.pdf | укладений |
09 травня 2022 16:47
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
115 282,80
UAH (в тому числі ПДВ 19 213,80 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку із проведенням моніторингу закупівлі UA-2022-04-06-001473-c та неможливістю усунення виявлених порушень, Сторони, за взаємною згодою, керуючись пунктом 7.3.1 Договору, вирішили договір про залучення бюджетних коштів для надання соціальних послуг №1473 від 09.05.2022 розірвати. 1. Зменшити суму Договору на 342 817, 20 грн. (Триста сорок дві тисячі вісімсот сімнадцять гривень 20 копійок), у зв’язку з чим пункт 2.1. Договору викласти у наступній редакції: 2.1. Загальна вартість Послуг за цим Договором (ціна Договору) становить 115 282,80 грн. (Сто п’ятнадцять тисяч двісті вісімдесят дві гривні 80 копійок) з урахуванням ПДВ». 2.З моменту набуття чинності даної Угоди сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками за договором №1473 від 09.05.2022 . 3. Сторони досягли згоди про те, що відносини та зобов’язання за договором №1473 від 09.05.2022 є припиненими, претензій одна до одної на момент підписання даної Угоди вони не мають. 4. Дану Угоду укладено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 5. Дана Угода вступає в силу з моменту її підписання сторонами. |