Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент архітектури та містобудування Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41029864 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Сковороди Григорія, будинок 38 |
Контактна особа: |
Мацюрак Наталія Олександрівна 380972807928 matsiurakno@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2023 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 19 499 977,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 194 999,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову. Текст перекладу (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торгівельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйнятні міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятного застосування.
Території проектування : 265,35 км2
Територія розроблення містобудівної документації: Вінницька міська територіальна громада та м. Вінниця.
Більш детально про кількість та обсяги надання послуг наведено у Додатку № 4 до тендерної документації – Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Розрахунок приведеної ціни тендерної пропозиції виконується за математичною формулою:
Приведена ціна = ціна пропозиції/ коефіцієнт корекції (КК)
КК = 1 +(F1+F2+...+F6)/ PV
У наведеній формулі показник КК — безпосередньо коефіцієнт корекції
F1 – F6 — значення кожного з 6 показників нецінових критеріїв, який обрав постачальник
PV - вага критерію «Ціна»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Послуг здійснюється після виконання відповідного етапу послуг згідно плану фінансування на відповідний бюджетний період. Оплата здійснюється етапами після виконання певного етапу Послуг у повному обсязі у спосіб, обраний Виконавцем не пізніше укладання договору, а саме : 1. протягом 15 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання – передавання відповідного етапу послуг шляхом перерахування коштів на окремі небюджетні рахунки Виконавця відкритих в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем послуг виключно з таких рахунків на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, відповідно до п. 19-1 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою КМУ від 09.06.2021 № 590; 2. після виконання відповідного етапу послуг на розрахунковий рахунок Виконавця з урахуванням здійснення платежів відповідно до ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка та черговості, що визначена п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою КМУ від 09.06.2021 № 590. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 74% |
Наявність досвіду розроблення генеральних планів населених пунктів: | 8% |
2 договори: | 8% |
1 договір: | 4% |
відсутній договір: | 0% |
Наявність сформованої бази геопросторових даних: | 3% |
наявність: | 3% |
відсутність: | 0% |
Досвід роботи сертифікованого інженера - землевпорядника: | 4% |
5 і більше років: | 4% |
2 і більше років - менше 5 років: | 3% |
Більше 1 року до 2 років: | 1% |
1 рік і менше: | 0% |
Досвід роботи сертифікованого архітектора з розроблення містобудівної документації: | 4% |
5 і більше років: | 4% |
2 і більше років - менше 5 років: | 3% |
Більше 1 року до 2 років: | 1% |
1 рік і менше: | 0% |
Наявність позитивних відгуків замовників: | 5% |
6 позитивних відгуків: | 5% |
5-3 позитивних відгука: | 3% |
2-1 позитивних відгука: | 0% |
Досвід роботи спеціаліста з геоінформаційних систем і технологій: | 2% |
Більше 1 року: | 2% |
1 рік і менше: | 0% |
28 березня 2023 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2023 15:33 |
Перелік змін 2 Комплексний план 1.docx | |
28 березня 2023 15:33 |
Додаток №3 НОВА РЕДАКЦІЯ 2 Квал критерії ст. 16.doc | |
28 березня 2023 15:32 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ 2 Комплексний 1.doc | |
28 березня 2023 11:59 |
Перелік змін Комплексний план 1.docx | |
21 березня 2023 12:39 |
Додаток №6 Інші документи ІТЗ.doc | |
21 березня 2023 12:39 |
Додаток №5 Проект договору 2023 КП і ГП.doc | |
21 березня 2023 12:38 |
Додаток №4 Технічне завдання.docx | |
21 березня 2023 12:38 |
Додаток №2 Відповідність вимогам ст. 17 2023 КП і ГП.doc | |
21 березня 2023 12:38 |
Додаток №1 Тендерна пропозиція 2023КП і ГП .doc |
28 березня 2023 15:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 березня 2023 15:33 |
Перелік змін 2 Комплексний план 1.docx
|
||||||
28 березня 2023 15:33 |
Додаток №3 НОВА РЕДАКЦІЯ 2 Квал критерії ст. 16.doc
|
||||||
28 березня 2023 15:32 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ 2 Комплексний 1.doc
|
||||||
28 березня 2023 11:59 |
Перелік змін Комплексний план 1.docx
|
||||||
21 березня 2023 12:39 |
Додаток №6 Інші документи ІТЗ.doc
|
||||||
21 березня 2023 12:39 |
Додаток №5 Проект договору 2023 КП і ГП.doc
|
||||||
21 березня 2023 12:38 |
Додаток №4 Технічне завдання.docx
|
||||||
21 березня 2023 12:38 |
Додаток №2 Відповідність вимогам ст. 17 2023 КП і ГП.doc
|
||||||
21 березня 2023 12:38 |
Додаток №1 Тендерна пропозиція 2023КП і ГП .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах» (надалі Закон № 80/94-ВР), інформація з обмеженим доступом, повинна оброблятися в системі із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності комплексної системи захисту інформації здійснюється за результатами державної експертизи, яка проводиться з урахуванням галузевих вимог та норм інформаційної безпеки у порядку, встановленому законодавством. Таким чином, службова інформація, що є інформацією з обмеженим доступом має оброблятися в застосуванні комплексної системи захисту інформації (КСЗІ).
Відповідність системи захисту інформації підтверджується державною експертизою у сфері технічного захисту інформації (далі - експертиза) відповідно до Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації, затвердженого Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 16 травня 2007 року № 93 (у редакції наказу Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 28 серпня 2022 року № 477) (надалі Положення № 93). За результатами проведеної експертизи складається експертний висновок та в разі позитивних результатів експертної оцінки - атестат відповідності на КСЗІ.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-19-000038 ● 1bc01197ffb244488a3f28ca4f90e7f4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 13:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-03-21-005951-a 21.03.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-24 15:27:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг ДК 021:2015 - 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування» Розроблення Комплексного плану просторового розвитку Вінницької міської територіальної громади та Проекту внесення змін до генерального плану м. Вінниця (класифікатор ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-21-005951-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-26 17:35:47
Відповідь замовника на запит
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя |
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1.3513513514 | 14 060 000 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя #02497720 |
Переможець |
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2023 12:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 квітня 2023 14:48
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 квітня 2023 12:50
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя #02497720 |
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2023 10:29
|
Договір №27 Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2023 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2023 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2023 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2023 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2023 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2023 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2023 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2023 09:29
|
Договір №27 Комплексний план.pdf | укладений |
24 квітня 2023 09:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перехід Виконавця на загальну систему оподаткування, з 01.08.2023р. згідно Закону від 30 червня 2023 року №3219-ІХ "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану", відповідно до п.3.4., п7.1, пп.5 п.7.3 Договору та пп.6 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 (зі змінами) |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 - 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування» Розроблення Комплексного плану просторового розвитку Вінницької міської територіальної громади та Проекту внесення змін до генерального плану м. Вінниця | 1 | послуга |
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|