Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Верховинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04357294 |
Місцезнаходження: | 78700, Україна , Івано-Франківська обл., Верховина, Івано-Франківська обл.,смт.Верховина, вул.Івана Франка,3 |
Контактна особа: |
Кімейчук Євдокія Петрівна +380343221148 dyska_kim@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 670 924,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 354,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 90 робочих днів після підписання акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в. | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 16:52 |
Перелік змін до ТД.docx | |
22 квітня 2024 16:52 |
Додаток 4 Проєкт договору НР.docx | |
22 квітня 2024 16:52 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи НР.docx | |
18 квітня 2024 12:54 |
Додаток_щодо_технічних_та_якісних_характеристик_.docx |
22 квітня 2024 17:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 квітня 2024 16:52 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
22 квітня 2024 16:52 |
Додаток 4 Проєкт договору НР.docx
|
|||
22 квітня 2024 16:52 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи НР.docx
|
|||
18 квітня 2024 12:54 |
Додаток_щодо_технічних_та_якісних_характеристик_.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-18-000106 ● e7fdb390f62b4f159968bc7d14e1788d
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 16:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.06.2024 № 36-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.05.2024 №003100-18/6323-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 18.06.2024 № 36-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-04-18-006130-a 18.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-19 16:11:05
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-18-006130-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-21 16:24:28
Відповідь на Запит
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 19.06.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-18-006130-a)» повідомляємо: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектного акту, проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради». Розмір бюджетного призначення на 2024 рік для проведення робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради» визначено відповідно до програми «Створення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради на 2024 – 2025 роки», затвердженої рішенням сесії Верховинської селищної ради від 25.01.2024 року №455-34/2024 з урахуванням внесених змін рішенням сесії Верховинської селищної ради від 21.03.2024 року №457-35/2024.
Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами): https://verrada.gov.ua/verhovynshhyna/novyny/2024/04/18/3215/view.
Додатки: Розпорядження Верховинської селищної ради № 76-д від 15.04.2024 року; зведений кошторисний розрахунок, експертний звіт; рішення Верховинської селищної ради від 25.01.2024 року №455-34/2024; виписка із рішення Верховинської селищної ради від 21.03.2024 року №457-35/2024.
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Промбудсервіс-Косів" |
2 668 000,00
UAH з ПДВ
|
2 668 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Промбудсервіс-Косів" #33909174 |
Переможець |
2 668 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2024 15:06
|
ДУ _2-кап.рем.pdf | зміни до договору |
05 червня 2024 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 13:00
|
ДУ _1 -кап.ремонт.pdf | зміни до договору |
17 травня 2024 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 10:34
|
Договір | укладений |
17 травня 2024 10:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни щодо наявності кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради | 1 |
2 668 000,00
UAH з ПДВ
|