Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Верховинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04357294 |
Місцезнаходження: | 78700, Україна , Івано-Франківська обл., Верховина, Івано-Франківська обл.,смт.Верховина, вул.Івана Франка,3 |
Контактна особа: |
Кімейчук Євдокія Петрівна +380343221148 dyska_kim@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 670 924,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 354,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 90 робочих днів після підписання акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в. | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 16:52 |
Перелік змін до ТД.docx | |
22 квітня 2024 16:52 |
Додаток 4 Проєкт договору НР.docx | |
22 квітня 2024 16:52 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи НР.docx | |
18 квітня 2024 12:54 |
Додаток_щодо_технічних_та_якісних_характеристик_.docx |
22 квітня 2024 17:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 квітня 2024 16:52 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
22 квітня 2024 16:52 |
Додаток 4 Проєкт договору НР.docx
|
|||
22 квітня 2024 16:52 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи НР.docx
|
|||
18 квітня 2024 12:54 |
Додаток_щодо_технічних_та_якісних_характеристик_.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-18-000106 ● e7fdb390f62b4f159968bc7d14e1788d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 16:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.06.2024 № 36-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.05.2024 №003100-18/6323-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 18.06.2024 № 36-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-04-18-006130-a 18.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-19 16:11:05
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-18-006130-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-21 16:24:28
Відповідь на Запит
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 19.06.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-18-006130-a)» повідомляємо: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектного акту, проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради». Розмір бюджетного призначення на 2024 рік для проведення робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради» визначено відповідно до програми «Створення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради на 2024 – 2025 роки», затвердженої рішенням сесії Верховинської селищної ради від 25.01.2024 року №455-34/2024 з урахуванням внесених змін рішенням сесії Верховинської селищної ради від 21.03.2024 року №457-35/2024.
Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами): https://verrada.gov.ua/verhovynshhyna/novyny/2024/04/18/3215/view.
Додатки: Розпорядження Верховинської селищної ради № 76-д від 15.04.2024 року; зведений кошторисний розрахунок, експертний звіт; рішення Верховинської селищної ради від 25.01.2024 року №455-34/2024; виписка із рішення Верховинської селищної ради від 21.03.2024 року №457-35/2024.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-27 16:11:21
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-18-006130-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в тендерній документації визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, зокрема для підтвердження наявності в учасника працівників інженерно – технічних професій відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання даного замовлення в складі пропозиції необхідно надати копію дипломів зазначених працівників, що підтверджують необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень.
З урахуванням зазначеного поясніть, яким чином учасником ТОВ «Промбудсервіс-Косів» підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», якщо у складі тендерної пропозиції учасника відсутній диплом на вказаного в довідці від 23.04.2024 № 23 працівника Глібчук М.М.?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-01 16:44:19
Відповідь на Запит
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 27.06.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-18-006130-a)» повідомляємо: тендерною документацією вимагалося «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.»
Форма 2
Довідка
про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
№ ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці
1)Для підтвердження наявності в Учасника працівників інженерно – технічних професій відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання даного замовлення в складі пропозиції необхідно надати копію диплома зазначеного працівників, що підтверджують необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень.
2) Учасники у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність в учасника не менше двох працівників, що мають відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та принаймні одного працівника про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки (копії посвідчень надається учасником у складі пропозиції) та копію чи оригінал сертифікату системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018 на будівництво житлових і нежитлових будівель за кодом 41.20 згідно КВЕД 2010 виданого Учаснику.
Учасником ТОВ «Промбудсервіс-Косів» у своїй тендерній пропозиції завантажено довідку за №23 від 23.04.2024 року про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл 2_Наявність працівників). На підтвердження інформації наведеної у довідці учасник надав трудові книжки (файл 3_Наявність працівників).
На підтвердження наявності в ТОВ «Промбудсервіс-Косів» працівників інженерно – технічних професій відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання даного замовлення в складі пропозиції завантажено копії дипломів зазначених працівників, що підтверджують необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень (файл 4_Наявність працівників) а саме: Кацаба Михайла Івановича – виконроб, Гук Анатолія Васильовича – виконроб та Чекалюк Дмитро Петрович – виконавець робіт по будівництву та експлуатації будівель та споруд, тим самим підтверджено відповідність тендерної пропозиції Учасника, в цій частині, вимогам тендерної документації.
На працівника вказаного в довідці №23 від 23.04.2024 року Глібчук Марія Миколаївна – інженера з охорони праці, завантажено в складі тендерної пропозиції посвідчення №141/23 видане ТОВ «ДІЕКС-ВЕСТ» про те, що вона пройшла навчання і виявила потрібні знання законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим електробезпеки та пожежної безпеки, та завантажено витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці №060 від 14.07.2023 року (файл 4_Наявність працівників). Зазначене посвідчення підтверджує досвід і знання працівника, що і вимагалося у складі документації.
Так як, інженер з охорони праці не входить до переліку ключових посад інженерно-технічних працівників, а кваліфікація та знання можуть бути підтверджені іншим здобутим документом, яким підтверджено відповідність кваліфікації, учасником ТОВ «Промбудсервіс-Косів» виконано вимоги зазначені в тендерній документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-18-006130-a від 18 квітня 2024 року (далі – Висновок), Замовник повідомляє, що на усунення порушення вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 09.04.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), викладених у Висновку, проведено роз’яснювальну роботу з відповідальними особами та розглянуто можливість участі таких осіб в подальшому в економічних навчаннях, зокрема з питань проведення процедур публічних закупівель задля підвищення кваліфікації та недопущення у подальшому порушень вимог Закону та Особливостей, зокрема пункту 43 Особливостей. Додаток: Протокол зборів щодо питань організації та проведення публічних закупівель №2 від 09.07.2024р.
2024-07-10 11:59:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Промбудсервіс-Косів» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Промбудсервіс-Косів" |
2 668 000,00
UAH з ПДВ
|
2 668 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Промбудсервіс-Косів" #33909174 |
Переможець |
2 668 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2024 15:06
|
ДУ _2-кап.рем.pdf | зміни до договору |
05 червня 2024 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 13:00
|
ДУ _1 -кап.ремонт.pdf | зміни до договору |
17 травня 2024 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 10:34
|
Договір | укладений |
17 травня 2024 10:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни щодо наявності кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщення добровільної пожежної команди в с. Красноїлля Верховинської селищної ради | 1 |
2 668 000,00
UAH з ПДВ
|