Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Шишацька центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01999543 |
Місцезнаходження: | 38000, Україна , Полтавська обл., Шишаки, вулиця Легейди 50 |
Контактна особа: |
Кузнєцова Катерина Олексіївна +380535291141 Shbux2011@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2019 13:36 |
Очікувана вартість: | 1 052 028,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 260,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 31560 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2019 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2019 16:09 |
Змiни до тендерної документацiї.docx | |
28 жовтня 2019 16:09 |
Тендерна документацiя (зі змінами).docx | |
17 жовтня 2019 17:06 |
Проект договору.docx |
28 жовтня 2019 16:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 жовтня 2019 16:09 |
Змiни до тендерної документацiї.docx
|
||||||
28 жовтня 2019 16:09 |
Тендерна документацiя (зі змінами).docx
|
||||||
17 жовтня 2019 17:06 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До участі у закупівлі допускаються усі пропозиції від фізичних осіб-підприємців в тому числі неплатників ПДВ. Подані пропозиції за ціновими критеріями оцінюються за поданою формою «Пропозиція» встановленою тендерною документацією. Замовником ні в якому разі не додається до загальної ціни пропозиції суму вартості ПДВ в розмірі 20%.
У пункті 1 частини V тендерної документації визначено методику оцінки пропозиції учасників, які перебуваються на різних системах оподаткування. До того замовником у тендерній документації встановлено форму оферти у додатку 6, в якій учасник повинен вірно заповнити дані, які будуть свідчити про включення або відсутність податку на додану вартість.
Пунктом 2 розділу III тендерної документації замовником встановлюється вимога щодо надання учасниками процедури закупівлі забезпечення тендерних пропозиції у вигляді електронної гарантії в розмірі 31561.00 грн. (тридцять одна тисяча п’ятсот шістдесят одна гривня нуль копійок). Умовами, які висвітлені в оголошенні про проведення відкритих торгів, наявна інформація про вид та суму забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до умов пункту 3 розділу VI тендерної документації встановлено порядок погодження умов договору у вигляді проекту договору, наведеному у додатку 4 тендерної документації. Проект договору складено замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. пунктом 3.5. проекту договору встановлено, що сума за цього Договору включає вартість пакування (якщо таке передбачається при здійсненні постачання предмету закупівлі його складових частин або окремих частин), їх завантаження, доставки і розвантаження, монтаж, влаштування локальної мережі, введення в експлуатацію, навчання користуванням обладнання. У зв’язку з цим при постачанні товару, що є предметом закупівлі, учасник-переможець повинен забезпечити доставкиу і розвантаження, монтаж, влаштування локальної мережі, введення в експлуатацію комп’ютерного обладнання та устаткування та навчання користуванням обладнання, що закуповується. При цьому зауважуємо, якщо учасником не буде включено до вартості пропозиції вартість витрат на такі додаткові послуги, які визначені у проекті договору, замовником не буде розглядатись питання щодо збільшення вартості договору або питань щодо укладання окремих договорів, на відшкодування витрат понесених постачальником в ході виконання умов договору в частині доставки і розвантаження, монтаж, влаштування локальної мережі, введення в експлуатацію, навчання користуванням обладнання.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-24-000046 ● 5b3e66682145443880a824c5858ad742
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2019 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.10.2019 № 68
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 24.10.2019 № 68
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-10-17-000694-a 17.10.2019, Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
щодо висновку про результати моніторингу закупівлі Ознайомившись із висновком за результатом моніторингу закупівлі за №UA-M-2019-10-24-000046, відносно процедури закупівлі за предметом «комп’ютери та машини для обробки даних із додатковим обладнанням» шляхом застосування процедури відкритих торгів, що опублікована у системі публічних закупівель Prozorro за №UA-2019-10-17-000694-a, яка розпочата КНП "Шишацька центральна районна лікарня"повідомляємо наступне: КНП "Шишацька центральна районна лікарня" (далі – Замовник) 17 жовтня 2019 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2019-10-17-000694-a (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-17-000694-a) щодо закупівлі за предметом «комп’ютери та машини для обробки даних із додатковим обладнанням» згідно коду за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)). Дана закупівля проводилась на виконання вимог розділу IV з урахуванням умов визначених частиною 4 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922). Статтею 3 Закону №922 визначено принципи здійснення закупівель, якими повинен керуватись та дотримуватись кожен суб’єкт, який має відношення до вище визначеного Закону, як замовник, так і учасники. Щодо надання інформації про субпідрядника – пунктом 17 частини 2 статті 22 Закону №922 встановлено, що тендерна документація повинна містити, у разі закупівлі робіт, вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Замовником, для проведення даної закупівлі, розроблено та затверджено тендерну документацію, у відповідності до примірної тендерної документації, яка затверджена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680. Примірна тендерна документація містить обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі "1" зазначається нумерація, у графі "2" - перелік складових тендерної документації, у графі "3" - вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону. Згідно до встановлених умов та вимог визначених примірною документацією у пункті 7 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" замовник повинен зазначати "Інформація про субпідрядника". Предметом даної закупівлі є товари. Пунктом 7 розділу III тендерної документації зазначено наступне "Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)". Тобто інформація про субпідрядника або субпідрядників, в рамках даної закупівлі не вимагається для надання від учасників, так як предметом закупівлі є "товар". У зв’язку з вище викладеним замовником дотримано вимог встановлених вимогами чинного законодавства. По суті зазначеної інформації у висновку повідомляємо про те, що Замовником внесено необхідні зміни до тендерної документації. Тому у замовника в цій частині відсутні законодавчі підстави розглядати питання щодо вжиття заходів щодо відміни процедури закупівлі відносно висвітленої інформації у висновку.
2019-10-28 16:21:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Встановлено порушення в частині оприлюднення інформації щодо закупівлі, а саме замовник в пункті 14 оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-10-17-000694-a та в пункті 2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції, який перевищує 3 % очікуваної вартості предмета закупівлі (товару), чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону))
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Встановлено порушення в частині оприлюднення інформації щодо закупівлі, а саме замовник в пункті 14 оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-10-17-000694-a та в пункті 2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції, який перевищує 3 % очікуваної вартості предмета закупівлі (товару), чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону)) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником внесено зміни та здійснено інформування в електронній системі закупівель
2019-10-29 10:26:26
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗЕПА ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
1 049 000,00
UAH з ПДВ
|
1 001 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" |
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
1 002 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" |
1 050 498,00
UAH з ПДВ
|
1 050 498,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРКАНА-В" |
1 051 000,00
UAH з ПДВ
|
1 051 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗЕПА ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #2853911272 |
Відхилено |
1 001 720,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2019 13:21
|
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" #30668603 |
Переможець |
1 002 720,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2019 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 18:01
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2019 14:57
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2019 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 15:14
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 14:50
|
Договір.pdf | укладений |
19 листопада 2019 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Змінити п. 3.1. зменшивши суму договору у 2019 році на 19 320 грн. 00 коп. (дев’ятнадцять тисяч триста двадцять гривень 00 копійок) ДК 021:2015 (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) 2. Загальна вартість договору на 2019 рік складає: 983 400 грн. 00 коп. ( дев’ятсот вісімдесят три тисячі чотириста гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 162 364 грн. 00 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з урахуванням внесених змін додатковою угодою №1 від 19.11.2019 року до договору №195 від 19.11.2019 року, про наступне: 1. Викласти Додаток 1 (специфікація) до Договору №195 від 19.11.2019 року в наступній редакції, що додається до цієї угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |