Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент праці та соціального захисту населення Ужгородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03192997 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл.Ш.Петефі,24,26 |
Контактна особа: |
Аділова Світлана Ярославівна +380312612979 umupszn@rada-uzhgorod.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2020 19:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2020 13:37 |
Очікувана вартість: | 253 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2020 20:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2020 19:56 |
Тендерна документація з додатками.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тобто, Замовник має можливість деталізувати предмет закупівлі, обравши додатковий класифікатор, що не є порушенням закону.
Головне правило при визначенні предмету закупівлі, відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник не може ділити предмет закупівлі на частини для того, щоб уникнути проведення процедури відкритих торгів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-29-000039 ● 50c0b38ea2ca494bbc115973b59d8f7a
- Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2020 16:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.04.2020 № 18
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 29.04.2020 № 18
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-04-21-000911-c 21.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Проаналізувавши інформацію за результатами моніторингу закупівлі (ID UA-M-2020-04-29-000039), що проводився по закупівлі код за ДК 021:2015: 15897300-5 – «Продуктові набори» з 29.04.2020 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, тендерним комітетом департаменту праці та соціального захисту населення Ужгородської міської ради прийнято рішення (протокол №22 від 07.05.2020 року) про відміну процедури відкритих торгів з підстави, що передбачена частиною 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Неможливість усунення порушень викликана недосконалістю та функціональними характеристиками електронного майданчика «Держзакупівлі.Онлайн», якими не передбачено внесення змін до річного плану закупівель після оголошення процедури закупівлі. Також функціоналом електронного майданчика не передбачено у відповідності до Закону (у редакції від 19.04.2020 року), відповідних полів для зазначення місцезнаходження Замовника, його категорії та мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, що в свою чергу унеможливлює усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених внаслідок моніторингу. Відповідно до частини 7 статті 32 Закону, у разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення. На підставі прийнятого тендерним комітетом рішення 08.05.2020 року процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі код за ДК 021:2015: 15897300-5 – «Продуктові набори» відмінено. Підстави відміни закупівлі, на виконання ч.7 ст.32 Закону, департаментом зазначено в електронній системі закупівель. Триває період оскарження рішення про відміну. Кінцева дата періоду оскарження 19.05.2020 року.
2020-05-15 13:59:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті четвертої Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 8 та 11 частини другої статті 21 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті четвертої Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 8 та 11 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
2020-05-18 09:07:25
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кривонос Наталія Сергіївна #2844809203 |
Очікує рішення |
237 630,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 13:58
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 08 травня 2020 14:14 |
Кінець періоду оскарження: | 19 травня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 19 травня 2020 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Функціональні можливості та характеристики електронного майданчика, не дають можливості внесення змін до річного плану закупівель після оголошення процедури закупівлі, а також функціоналом електронного майданчика не передбачено у відповідності до Закону (у редакції від 19.04.2020 року), відповідних полів для зазначення місцезнаходження Замовника, його категорії та мови якою повинні готуватися тендерні пропозиції, що в свою чергу унеможливлює усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |
08 травня 2020 14:14
|
Електронний підпис |
08 травня 2020 14:13
|
CCF08052020_0003.pdf |