Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Руслан Вашека +380335261742, +380678459890 komunkovelukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2023 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 2 366 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 830,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата після підписання актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2023 17:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2023 17:07 |
Додаток 5.doc | |
24 лютого 2023 17:07 |
Примітка до Проекту договору.doc | |
24 лютого 2023 17:07 |
Додаток 2.doc | |
24 лютого 2023 17:07 |
Тендерна документація.doc | |
24 лютого 2023 17:07 |
Додаток 4.doc | |
24 лютого 2023 17:07 |
Додаток 1.doc | |
24 лютого 2023 17:07 |
Додаток 3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-30-000012 ● 3926c8181ba5482eb84d691b2abab10d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2023 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.03.2023 № 16-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 30.03.2023 №16-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-24-010855-a від 24.02.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-06 13:21:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Поточний дрібний ремонт дорожнього покриття населених пунктів Ковельської територіальної громади Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-24-010855-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-10 11:33:12
Пояснення
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі послуг Поточний дрібний ремонт дорожнього покриття населених пунктів Ковельської територіальної громади Волинської області (ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг) ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-24-010855-a інформуємо, що обґрунтування розміру бюджетного призначення закупівлі сформовано з урахуванням наявної потреби в закупівлі даної послуги та видатки на дані послуги затверджено рішенням сесії Ковельської міської ради від 21.12.2022р. № 29/23 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2023 рік». З даним рішенням можна ознайомитись на офіційному сайті Ковельської міської ради за посиланням:
https://kowelrada.gov.ua/doc_vyd/rishennya-miskoyi-rady/
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі закупівельної документації визначено при комісійному обстеженні доріг Ковельської територіальної громади представниками Замовника за участю балансоутримувача доріг комунальної власності. В послідуючому визначені об’єми робіт передано до ліцензованої проектної організації для виготовлення кошторисної документації з урахуванням «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» (наказ Держжитлокомунгоспу від 23.09.2003р. № 154 із змінами, внесеними наказом Міністерства з питань ЖКГ № 94 від 24.07.2007р., наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства № 589 від 28.11.2012р. № 151 від 16.06.2017р.) з дотриманням «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» (наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012р. № 54 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства № 336 від 26.12.2017р., № 309 від 19.11.2018р., Наказом Міністерства розвитку громад та територій № 297 від 07.12.2020р.), а також Галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011р. № 301. В послугу входить знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів окремими місцями площею до 10 м2 шириною фрезерування 500 мм та глибиною фрезерування 50 мм[ [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй]] – 1902 м2, ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту до 5 м2[ [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй]] – 816 м2, ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2[[на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй]]- 1102 м2, ліквідація вибоїн машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом – 505 м2, а також інші роботи для забезпечення експлуатаційних характеристик доріг.
Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано відповідно до кошторисної вартості будівництва в розмірі 2 373 551,00 грн. В послідуючому, очікувана вартість предмета закупівлі, яка склала 2 366 000,00 грн., визначена на основі кошторисного розрахунку без врахування вартості проектних робіт. Очікувану вартість предмета закупівлі передбачена річним планом на 2023 рік.
Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://kowelrada.gov.ua/zhkg/publichna-informacziya-v-galuzi-komunalnogo-gospodarstva/
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатом розгляду Вашого висновку інформуємо, що в подальшій закупівельній діяльності уповноваженою особою управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства при формуванні тендерної документації на закупівлю товарів, робіт та послуг буде враховано спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав передбачених пунктами 3, 5, 6, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з врахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). У відповідності до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до пункту 3.9 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», які встановлюють склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури, лінійний об`єкт інженерно-транспортної інфраструктури це наземні, надземні або підземні лінійні об`єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо. Відповідно до пункту 3.12 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» об`єкт будівництва будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об`єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Відповідно до положень пункту 4 Галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», які застосовують для визначення видів ремонтів та переліку ремонтно-будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування (далі автомобільні дороги), ремонти направлені на забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг сукупності транспортно-експлуатаційних показників, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно з Законами України Про автомобільні дороги, Про автомобільний транспорт, Про дорожній рух та Постанови Кабінету Міністрів України Про правила дорожнього руху. Встановлюється два види ремонтів: - капітальний ремонт; - поточний ремонт, який поділяється на середній та дрібний. Поточний дрібний ремонт підтримання транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг шляхом усунення незначних пошкоджень окремих елементів дороги, що виникли в процесі експлуатації (п.3.5 ГБН Г.1-218-182:2011); Поточний середній ремонт відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог (п 3.6 ГБН Г.1-218-182:2011). Тобто, поточний ремонт не є новим будівництвом, реконструкцією, капітальним ремонтом лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а тому з урахуванням сфери застосування ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», вказані вимоги не підлягають застосуванню. Відповідно до положень статті 1 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільна дорога лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів. Згідно статті 1 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» вулично-дорожня мережа призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг загального користування, внутрішньо-квартальних та інших проїздів, тротуарів, пішохідних і велосипедних доріжок, а також набережні, майдани, площі, вуличні автомобільні стоянки з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху. Відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Порядку проведення ремонту та утримання об`єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 року № 154, до об`єктів благоустрою населених пунктів належать території загального користування, зокрема вулиці До елементів благоустрою належать покриття площ, вулиць, доріг, проїздів, алей, бульварів, тротуарів, пішохідних зон і доріжок відповідно до діючих норм і правил (підпункт "а" підпункту 1.2.5 пункту 1.2 розділу 1). Роботи з ремонту та утримання об`єктів благоустрою населених пунктів поділяють на такі види: - капітальний ремонт; - поточний ремонт (ремонт вулично-дорожньої мережі та штучних споруд поділяється на середній та дрібний); - утримання (пункт 1.3 розділу 1 Порядку проведення ремонту та утримання об`єктів благоустрою населених пунктів). Водночас, в додатках до тендерної документації міститься зразок договору про закупівлю послуг за державні кошти відповідно до предмету якого у порядку та на умовах, визначених цим Договором, Підрядник бере на себе зобов`язання у 2023 році надати послуги, зазначені в пункті 1.2 Договору, а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити такі послуги в межах виділених бюджетних призначень. Найменування послуг: «Поточний дрібний ремонт дорожнього покриття населених пунктів Ковельської територіальної громади Волинської області» ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг. Місце надання послуг: вулиці населених пунктів Ковельської територіальної громади. Склад та обсяги послуг, що є предметом Договору, визначаються Сторонами на підставі Дефектного акту, який є невід`ємною частиною Договору та відповідає Технічним вимогам, що викладені в Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю послуг. Визначення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області такого способу усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору не вирішує питання обґрунтованості та вмотивованості акту індивідуальної дії. Крім того, наведене порушення не має жодного впливу на результати закупівлі, який має бути визначений за умовою найбільш вигідної ціни та не пов`язане із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції та виконанням завдання органу державного фінансового контролю - здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, передбаченого статтею 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю». У зв’язку з чим, зазначивши місце надання послуги – вулиці населених пунктів Ковельської територіальної громади, за предметом закупівлі «Поточний дрібний ремонт дорожнього покриття населених пунктів Ковельської територіальної громади Волинської області», вважаємо, що вимоги пункту 3 розділу II Порядку 708, вимоги пункту шостого частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 638 Цивільного кодексу України та статті 180 Господарського кодексу України не порушено.
2023-04-28 15:32:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС" |
2 096 000,00
UAH з ПДВ
|
2 096 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" |
2 114 773,20
UAH з ПДВ
|
2 114 773,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС" #42381229 |
Відхилено |
2 096 000,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2023 09:08
|
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" #03449019 |
Переможець |
2 114 773,20
UAH з ПДВ
|
08 березня 2023 09:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 14:47
|
Додатки до договору № 42 від 21.03.2023р..pdf | укладений |
21 березня 2023 14:46
|
Договір № 42 від 21.03.2023р..pdf | укладений |
21 березня 2023 14:46
|