Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт дороги по вул. Шевченка в с. Нагоряни Заліщицького району Тернопільської області»
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-07-24-001258-b 286a121f23464aaebbb8e321bbf3856b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

СТАХИРА ЯРОСЛАВА МИХАЙЛІВНА

+380355436331 nyrkivrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НИРКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04393344
Місцезнаходження: 48633, Україна , Тернопільська обл., село Нирків, Заліщицького району
Контактна особа: СТАХИРА ЯРОСЛАВА МИХАЙЛІВНА
+380355436331
nyrkivrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 14:41
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Категорія замовника: п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт дороги по вул. Шевченка в с. Нагоряни Заліщицького району Тернопільської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48680, Україна, Тернопільська область, вул. Шевченка, с. Нагоряни Заліщицького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно умов договору Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 16:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 10:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 16:45
ТД Нагоряни пот ремонт на оприл.docx
29 липня 2020 16:45
Таблиця ЗМІН ДО ТД.doc
29 липня 2020 16:45
Додаток 4 субпідрядник.doc
29 липня 2020 16:45
Додаток 3 Проект договору поточний ремонт.doc
29 липня 2020 16:45
Додаток 2 до ТД ТЗ.docx
29 липня 2020 16:45
Додаток 1 ФП.doc
24 липня 2020 10:07
ТД Нагоряни пот ремонт на оприл.docx
24 липня 2020 10:07
Додаток 4 субпідрядник.doc
24 липня 2020 10:07
Додаток 3 Проект договору поточний ремонт.doc
24 липня 2020 10:07
Додаток 2 до ТД ТЗ.docx
24 липня 2020 10:07
Додаток 1 ФП.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-14-000009 ● fafa7b3b73ba43928d761fe64ac693b0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2020 15:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

14.09.2020 №57
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


В.о. начальника Ганна ШКЛЯР


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.09.2020 №57
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

2. UA-2020-07-24-001258-b від 24.07.2020 – інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та п. 4.1.1. Тендерної документації зі змінами від 29.07.2020 року на закупівлю код ДК 021:2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» «Поточний ремонт дороги по вул. Шевченка в с. Нагоряни Заліщицького району Тернопільської області» Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: Дата - «09» серпня 2020 року Час – до 18:00 год. Щодо ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Відповідно до Роз»яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 року (додається), «Частиною першою статті 17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник, зокрема приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. Разом з тим частиною другою статті 17 Закону передбачено підставу, відповідно до якої у замовника є право відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника. Водночас відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Отже, статтею 17 Закону передбачені підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерних пропозицій недобросовісних учасників, які є банкрутами, вчинили корупційні правопорушення, засуджені за злочини, вчинені з корисливих мотивів тощо. При цьому замовник не вимагає документальне підтвердження інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Щодо підстави, передбаченої пунктами 1, 7 частини першої статті 17 Закону Замовник не вимагає від учасників та переможця процедури закупівлі відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону. Поряд з цим наявність/відсутність зазначених підстав для відхилення перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель. Щодо підстави, передбаченої пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі. Водночас для переможця процедури закупівлі замовник встановлює вимогу в тендерній документації про надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Щодо підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель. Поряд з цим згідно з частиною п’ятою статті 17 Закону замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель». Згідно п. 3.5.6. Тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» «Поточний ремонт дороги по вул. Шевченка в с. Нагоряни Заліщицького району Тернопільської області» «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом завантаження: • Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав (із їх зазначенням) для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у пункті 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»». На виконання вищевказаної норми Закону, Розяснення, при наявності доступу до відкритих реєстрів тендерним комітетом прийнято рішення викласти п. 3.5.7. Тендерної документації в наступній редакції «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель із урахуванням ч.5 ст.17 та ч.4 ст.22 Закону, (у вигляді передбаченому згідно п. 3.1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: - Довідку (витяг), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. Вказана довідка може бути надана у вигляді електронного документу; - Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону; - Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону. - Відповідно до ч.5 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Проте, для можливості дотримання вимог ч.6 Закону, переможцю торгів слід надати довідки (зведену довідку) в довільній формі, щодо його відповідності пунктам 2, 3 та 8 частини першої ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»». Учасником у встановлені строки надано всі необхідні документи передбачені п. 3.5.7. Тендерної документації, в тому числі Довідку Департаменту інформатизації МВС України на Барчук Андрія Олеговича про те, що дана особа не притягується до кримінальної відповідальності, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, чим повністю виконано вимогу тендерної документації, тому підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця відсутні. Щодо істотних умов договору П. 6.4.5. Тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» «Поточний ремонт дороги по вул. Шевченка в с. Нагоряни Заліщицького району Тернопільської області» містить весь перелік підстав для зміни умов договору передбачених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті 41 Закону, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Разом з тим, згідно п. 6.4.3. тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації, основними (істотними) умовами договору про закупівлю є: • предмет договору; • якість послуг; • гарантійні зобов»язання; • сума договору; • порядок проведення розрахунків сторін за надані послуги; • порядок здачі-приймання наданих послуг (робіт); • строки виконання зобов’язань; • залучення субпідрядників (інших виконавців), робочої сили; • права та обов'язки сторін; • відповідальність сторін; • ризики за договором; • обставини непереборної сили; • строк дії договору, порядок внесення змін до договору та його розірвання; Також повідомляємо, що предметом закупівлі відповідно до порядку визначення предмету закупівлі зазначеного в оголошені про проведення та тендерній документації є поточний ремонт дороги, що в розумінні п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону є «послугою», а не «роботами» як зазначено у вашому Висновку. п. 14.6. Проекту Договору (Додаток 3 до ТД) встановлено чіткий перелік підстав, відповідно до предмету закупівлі, для зміни істотних умов договору, а саме: умови Договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 3) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 5) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 6) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 7) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті 41 Закону, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Зміна істотних умов може здійснюватися в порядку передбаченому ч. 2,3 ст. 188 ГКУ за згодою сторін у випадках, що передбачені ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», про що укладається додаткова угода із подальшим оприлюдненням таких змін відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, тендерна документація розроблена у відповідності до діючої редакції Закону України «Про публічні закупівлі», а тому порушення вказані у Висновку в цій частині відсутні. Щодо листа згоди про можливе застосування оперативно-господарських санкцій. Відповідно до вимог п. 6.4.8.Тендерної документації «У разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно - господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України про, що у складі тендерної пропозиції надають лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій». Учасником в складі пропозиції надано Проект договору підписаний зі сторони учасника. Згідно п. 10.7 Договору «У разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, зокрема, виконання робіт/надання послуг з відхиленням від проектно-кошторисної документації, використання неякісних матеріалів та обладнання, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до Підрядника можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України, зокрема: 1) встановлення в односторонньому порядку на майбутнє додаткових гарантій належного виконання зобов'язань Підрядником, який порушив зобов'язання: зміна порядку оплати робіт/надання послуг переведення платника на оплату після перевірки їх якості тощо; 2) відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов'язання». Разом з тим, учасником надано довідку щодо погодження з проектом договору № 444 від 06 серпня 2020 року згідно якої учасник погоджується з проектом договору та з усіма істотними умовами договору щодо визначеної закупівлі, в тому числі з можливістю застосування оперативно - господарських санкцій, згідно Додатку 3 до тендерної документації. Також, відповідно до п. 6. Форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» поданої учасником в складі пропозиції «зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації». П. 5.3.3. тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Враховуючи факт наявності (інформації) згоди про можливість застосування оперативно - господарських санкцій в проекті договору та наданого листа погодження з проектом договору підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні. Ідентичної позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх рішеннях, зокрема рішення № 10652-р/пк-пз від 29.05.2020 та рішення № 9417-р/пк-пз від 14.05.2020. Щодо відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Відповідно до п. 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (Пункт 9 частини другої статті 9 в редакції Закону № 361-IX від 06.12.2019) В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: 9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності; Пунктом 1 Розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-IX від 06.12.2019 року Закон набирає чинності через чотири місяці з дня його опублікування (дата публікації – 28 грудня 2019 року), крім абзацу третього підпункту 9 пункту 6 розділу X цього Закону, який набирає чинності з дня введення в дію Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг" від 12 вересня 2019 року № 79-IX. Пунктом 4 Розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-IX від 06.12.2019 року юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. Тобто на момент розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД" (14 серпня 2020 року) не було затверджено форми та змісту структури власності, а тому була зазначена вся необхідна інформація про кінцевого бенефіціарного власника та відсутні підстави для відмови передбачені п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року). Також, роз’яснення стосовно даного питання міститься на офіційному сайті Урядового порталу (https://www.kmu.gov.ua/news/v-minfini-obgovorili-vimogi-do-formi-ta-zmistu-strukturi-vlasnosti-yuridichnih-osib) відповідно до якого в Міністерстві фінансів відбулась робоча нарада з представниками Міністерства юстиції, Міністерства цифрової трансформації, Державної служби фінансового моніторингу та Національного банку України з питань затвердження форми та змісту структури власності юридичних осіб. Всі юридичні особи, щодо яких в Єдиному державному реєстрі мають міститися відомості про КБВ та які зареєстровані до набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності, з дня набрання чинності таким актом мають подати державному реєстратору документи для оновлення в Єдиному державному реєстрі відомостей про КБВ. Разом з тим, Міністерством фінансів України завершується робота над розробленням нормативно-правових актів з питань здійснення моніторингу в тому числі над і проекту наказу про затвердження форми та змісту структури. Проект наказу буде оприлюднено найближчим часом, після узгодження остаточної версії проекту з державними органами та міжнародними експертами. Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом НИРКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ при проведенні процедури закупівлі код ДК 021:2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» «Поточний ремонт дороги по вул. Шевченка в с. Нагоряни Заліщицького району Тернопільської області» порушень допущено не було, а тому відсутні підстави для розірвання договору.

2020-09-29 15:14:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДУБЕЦЬКИЙ АНАТОЛІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" 371 000,00
UAH з ПДВ
371 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД" 457 303,68
UAH з ПДВ
457 303,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2020 15:32
Додаток 1 ФП.doc

Публічні документи

14 серпня 2020 18:04
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:03
Ліцензія з додатком.pdf
14 серпня 2020 18:03
Довідка ст. 17 ч. 2.pdf
14 серпня 2020 18:03
Довідка п.12 ч.1 ст. 17.pdf
14 серпня 2020 18:03
Довідка п.2,3,8 ч.1 ст. 17.pdf
14 серпня 2020 18:03
Dovidka_20205687340420463609.pdf.p7s
14 серпня 2020 18:03
Dovidka_20205687340420463609.pdf
07 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:51
Договірна ціна.pdf
07 серпня 2020 14:51
Форма_пропозицii.pdf
07 серпня 2020 14:51
технiчне_завдання.pdf
07 серпня 2020 14:51
Статут.pdf
07 серпня 2020 14:51
Свідоцтво лабораторія.pdf
07 серпня 2020 14:51
Проект договору.pdf
07 серпня 2020 14:51
Опис Статут.pdf
07 серпня 2020 14:51
Ліцензія з додатком.pdf
07 серпня 2020 14:51
Лицензия Банковская.pdf
07 серпня 2020 14:51
Лист-згода.pdf
07 серпня 2020 14:51
Лист_сертифікати.pdf
07 серпня 2020 14:51
Лист_санкцii_1.pdf
07 серпня 2020 14:51
Лист_санкцii.pdf
07 серпня 2020 14:51
Лист_матерiали.pdf
07 серпня 2020 14:51
Код директора.pdf
07 серпня 2020 14:51
Довгаль4778(нотар).pdf.p7s.p7s
07 серпня 2020 14:51
Довгаль4778(нотар).pdf
07 серпня 2020 14:51
довiдки_ст._17.pdf
07 серпня 2020 14:51
Довiдка_субпiдрядник.pdf
07 серпня 2020 14:51
Довiдка_рекламацii.pdf
07 серпня 2020 14:51
Довiдка_дозвiл.pdf
07 серпня 2020 14:51
гарантiйний_лист_ст._17.pdf
07 серпня 2020 14:51
гарантiйний_лист_ДЖПС.pdf
07 серпня 2020 14:51
Відгук Заліщики МКП.PDF
07 серпня 2020 14:51
Виписка.pdf
07 серпня 2020 14:51
вiдомостi_про_учасника.pdf
07 серпня 2020 14:51
Атестат виробництва.pdf
07 серпня 2020 14:51
Iстотнi_умови.pdf
07 серпня 2020 14:51
ID-картка директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДУБЕЦЬКИЙ АНАТОЛІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ"

ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДУБЕЦЬКИЙ АНАТОЛІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ"
#2727118534
Відхилено 371 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:40
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
#37246416
Переможець 457 303,68
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
#37246416
457 303,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:18
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 13:47
договір укладений
27 серпня 2020 13:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 457 303,68
UAH (в тому числі ПДВ 76 217,28 UAH)