Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV – 99999999-9 Doesn't reflect at the other sections (single genuine help "baby box")
Оголошення про проведення
Ідентифікатор відбору | Відбори за рамковою угодою: |
---|---|
UA-2021-11-17-003332-b | |
UA-2021-10-19-001739-b | |
UA-2021-11-08-000202-a | |
UA-2021-09-06-000542-b |
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Українські спеціальні системи" |
Код ЄДРПОУ: | 32348248 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка, 83Б |
Контактна особа: |
Сокирко Микола Степанович +380444814953 info@uss.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Голтвяниця Костянтин Євгенович +380932932042 k.goltvianytsia@uss.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Official name: | State Enterprise "Ukrainian Special Systems" |
National ID: | 32348248 |
Contact point: |
Goltvianytsia Kostiantyn +380444814953 info@uss.gov.ua |
Additional contacts: |
Kostiantyn Goltvianytsia +380932932042 k.goltvianytsia@uss.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Міністерство соціальної політики України |
Код ЄДРПОУ: | 37567866 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2021 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2021 14:18 |
Початок аукціону: | 27 липня 2021 14:18 |
Очікувана вартість: | 620 698 152,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 103 490,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: | 4 |
Строк, на який укладається рамкова угода: | 6 місяців |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 28 квітня 2021 15:09 |
Enquiries until: | 12 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 червня 2021 18:00 |
Planned auction date: | 27 липня 2021 14:18 |
Information
Estimated total value: | 620 698 152 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 103 491 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Count of parties to sign framework agreement: | 4 |
Agreement duration: | 6 months |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться Замовником по мірі надходження бюджетних коштів шляхом перерахування коштів Постачальнику протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Замовником Акту приймання-передачі з реєстру накладних (далі – Акт), що підтверджує отримання Товару відповідальними особами закладів, зазначених в дислокації, яка наведена в Додатку 2 до Договору про закупівлю товарів за державні кошти (далі – Кінцевий одержувач). Замовник може здійснити попередню оплату в розмірі 30% (тридцяти відсотків) від вартості партії поставки Товару, яка сплачується шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів після надання рахунку | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможцiв
Ціна: | 100% |
11 червня 2021 13:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2021 13:47 |
Додаток 7_Договiр_зберiгання_4.docx | |
11 червня 2021 13:47 |
Додаток_6_Договiр_про_закупiвлю_нова_редакцiя_4.docx | |
11 червня 2021 13:47 |
Додаток_5_Рамкова_угода_2021_нова_редакцiя_4.docx | |
11 червня 2021 13:47 |
Додаток_8_Розрахунок_цiни_пропозицii_нова_редакцiя_4.doc | |
11 червня 2021 13:47 |
Перелік змін до тендерної документації_4.doc | |
11 червня 2021 13:47 |
ТД__пакунок_нова_редакцiя_4.docx | |
11 червня 2021 13:46 |
Додаток_4_Форма_Гарантiйний_лист_нова_редакцiя_4 .docx | |
11 червня 2021 13:46 |
Додаток 3_Місце поставки товару_нова редакція_4 .docx | |
11 червня 2021 13:46 |
Додаток_2_Iнформацiя_про_технiчнi__якiснi_характеристки_нова_редакцiя_4.docx | |
11 червня 2021 13:46 |
Додаток_1_Квалiфiкацiйнi_критерii_ та інші вимоги _ до учасників _ нова_редакцiя_4.docx | |
02 червня 2021 15:12 |
Оголошення_нова_редакція_3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація складена у відповідності до всіх норм Закону України «Про публічні закупівлі» та створює максимально можливі рівні умови для всіх потенційних учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм. Вимога щодо встановлення у тендерній документації тендерного забезпечення та забезпечення виконання договору є диспозитивною нормою, а не імперативною.
Виконання договору, що буде укладений за результатами торгів, буде забезпечуватися відповідними положення такого договору (проект договору викладено у тендерній документації).
Тендерна документація складена у відповідності до всіх норм Закону України «Про публічні закупівлі», у т.ч. ст.ст. 1, 11, 15, 32 вказаного Закону та створює максимально можливі рівні умови для всіх потенційних учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм.
В технічних вимогах до боді немає помилки стосовно кількості кнопок: для розмірів 51-56 та 57-62 кількість кнопок – 5 шт., а для розмірів 63-68 та 69-75 кількість кнопок – 2 шт.
Це зроблено для зручності батьків, так як дитину, яка народилась та ще не тримає голови легше одягати, якщо боді можна розстібнути, а для дітей, які вже можуть тримати голову, боді можна вдягати через голову і застібувати його знизу.
Дякуємо за звернення!
У випадку, якщо по окремим товарам відсутня торговельна марка, але при цьому товар відповідає Додатку 2 до Тендерної документації, то в колонці 3 таблиці 1 додатку 4 до Тендерної документації можливо зазначати ,,торговельна марка відсутня”.
Дякуємо за звернення!
В Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі відсутні лінійні розміри для дитячих товарів, однак чітко визначено якому віку чи зросту повинен відповідати товар.
Таким чином, лінійні розміри товару повинні відповідати встановленому віку чи зросту. При виборі та наданні товару Учасник не має права маніпулювати розмірами товарів, а повинен діяти доброчесно, відповідно до норм чинного законодавства, в тому числі керуватись встановленими державними стандартами України, зокрема, щодо розмірів одягу.
Дякуємо за звернення!
Повідомляємо, що Ваша пропозиція взята до уваги, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Повідомляємо, що Ваша пропозиція взята до уваги, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Звертаємо Вашу увагу, що при визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток № 2 до тендерної документації) Замовник виходить із Переліку дитячих товарів для комплектування одноразової натуральної допомоги ,,пакунок малюка” при народженні дитини, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 17 липня 2018 року № 1025 (у редакції наказу Міністерства соціальної політики України від 17 листопада 2020 року № 771), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 19 липня 2018 р. за № 845/32297.
Предмет закупівлі описано точно і однозначно для розуміння Замовником і учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Повідомляємо, що Ваша пропозиція взята до уваги, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
В тендерній документації чітко визначені вимоги до товару Губка для купання немовляти, гіпоалергенна, зокрема, вироби мають відповідати вимогам Державних санітарних норм і правил "Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основи гігієнічні вимоги" ДСанПіН 3.3-182-2012 затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29 грудня 2012 року №1138.
Дякуємо за звернення!
Фактичними технічними характеристиками товару передбачається зазначити з якої сировини та матеріалу виготовлено товар та його компоненти, враховується товщина/щільність, матеріал/сировина.
Повідомляємо, що Ваша пропозиція взята до уваги, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Також зазначаємо, що фактичні технічні характеристики буде визначено в графі 3 таблиці 1 додатку 4 до Тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Повідомляємо, що Ваша пропозиція взята до уваги, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Додатком 4 до Тендерної документації зазначаються конкретні назви товару, що пропонується Учасником, тому варто вказувати конкретні показники розмірів, що пропонуються Учасниками.
Дякуємо за звернення!
Відповідно до пункту 42 додатку 2 до Тендерної документації Іграшки розвиваючі для стимулювання зорових, слухових, тактильних відчуттів та рухових навичок, без дрібних деталей, пластик із сертифікатом, що дозволяє використання дитячих іграшок , вироби мають відповідати вимогам Технічного регламенту безпечності іграшок затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 151 від 28.02.2018 р. та вимогам Державних санітарних правил і норм безпеки іграшок та ігор для здоров’я дітей ДСанПіН 5.5.6.012-98 затверджені Постановою Головного державного санітарного лікаря України
№ 12 від 30.12.1998 р.
Крім того, у додатку 4 до Тендерної документації зазначено, що Учасник має зазначати конкретні показники товару, а отже поінформувати про те, що товар виготовлено із пластику, який підтверджується сертифікатом, що дозволяє використання дитячих іграшок.
Дякуємо за звернення!
Звертаємо увагу, що при отриманні необхідних документів від державних органів, замовник зобов’язаний перевірити достовірність викладеної інформації у документах.
Дякуємо за звернення!
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Повідомляємо, що Ваша пропозиція взята до уваги, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині виключення з положень документації цієї вимоги. Дякуємо за звернення!
Вимоги про усунення порушення
Замовником вважається за недоцільне вносити запропоновані зміни до тендерної документації.
Тендерна документація складена у відповідності до всіх норм Закону України ,,Про публічні закупівлі” та створює максимально можливі рівні умови для всіх потенційних учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Зазначення саме таких вимог до товарів (щільність, розміри, збільшення кількості кнопок), які запропоновано Вами не передбачено чинним законодавством.
Відсутність вимог дає можливість більшому колу учасників брати участь в публічній закупівлі.
Водночас всі учасники повинні бути доброчесними, а їх пропозиції щодо товару мають відповідати затвердженим державним стандартам до таких товарів.
Враховуючи вищенаведене, вимога не задоволена.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Звертаємо Вашу увагу, що товари, які входять до комплекту одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" можливо і необхідно описати деталізовано та досить точно (наприклад додати лінійні розміри), щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками, як того вимагає Закон. Натомість ви просто посилаєтесь на національні стандарти, норми та правила, при цьому нехтуючи вимогами Закону навіть не додаєте вираз "або еквівалент".
Вимагаємо скласти вичерпний опис характеристик товарів, як того вимагає Закон, конкретизувати інформацію щодо необхідних технічних, якісних та експлуатаційних характеристик на товари, зазначивши необхідні лінійні розміри. До кожного посилання на національні стандарти, норми та правила, додати вираз "або еквівалент" та зазначити що ви вважаєте еквівалентом.
Вашу вимогу розглянуто. Замовником вважається за недоцільне вносити запропоновані зміни до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що при визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток № 2 до тендерної документації) Замовник виходить із Переліку дитячих товарів для комплектування одноразової натуральної допомоги ,,пакунок малюка” при народженні дитини, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 17 липня 2018 року № 1025 (у редакції наказу Міністерства соціальної політики України від 17 листопада 2020 року № 771), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 19 липня 2018 р. за № 845/32297.
Предмет закупівлі описано точно і однозначно для розуміння Замовником і учасниками процедури закупівлі. Зокрема, лінійні розміри товари мають відповідати встановленому віку / зросту дитини, який визначено для конкретного товару.
Замовник не нехтує вимогами Закону України ,,Про публічні закупівлі”. Так, пунктом 3 статті 23 Закону визначено, що технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз ,,або еквівалент”.
Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 1.6 Розділу І. Загальні положення Тендерної документації на закупівлю за рамковою угодою, предмет закупівлі:
код ДК 021:2015 - 99999999-9 - Не відображене в інших розділах (одноразова натуральна допомога ,,пакунок малюка”) визначено, що у разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічні умови, після такого посилання слід вважати в наявності вираз ,,або еквівалент”.
Замовник повідомляє про задоволення вашої вимоги. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Скарги до процедури
Дата подання: 28 травня 2021 09:32
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-25-000048 ● 5fe188a075404140806d610c53363db7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2021 15:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.06.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-04-28-005399-b 28.04.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-01 10:20:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-28-005399-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-06 12:09:27
Відповідь на запит
Філія ЦЗО ДП «УСС» як централізована закупівельна організація відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 233-р «Про визначення державного підприємства «Українські спеціальні системи» централізованою закупівельною організацією», що проводить закупівлю в інтересах Міністерства соціальної політики (надалі - Замовник) за предметом закупівлі код ДК 021:2015 99999999-9 Не відображене в інших розділах (Одноразова натуральна допомога «пакунок малюка») надає наступні пояснення з урахуванням отриманої від Замовника інформації та підтверджуючих документів:
на виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами та доповненнями) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості закупівлі код ДК 021:2015 - 99999999-9 - Не відображене в інших розділах (одноразова натуральна допомога «пакунок малюка») (далі – обґрунтування) здійснено на підставі:
1. Закону України від 30.09.2020 № 930-ІХ, «Про внесення змін до Закону України, «Про державну допомогу сім'ям з дітьми» щодо надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги, «пакунок малюка» в частині:
здійснення з 1 січня 2021 року закупівлі товарів для комплектування одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»;
комплектування одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» згідно з переліком дитячих товарів, затвердженим центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері соціального захисту;
надання з 1 липня 2021 року можливості за бажанням особи отримати виплату грошової компенсації замість натуральної форми такої допомоги.
2. Наказу Мінсоцполітики від 17.11.2020 № 771 «Про внесення змін до Переліку дитячих товарів для комплектування одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» при народженні дитини», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27.11.2020 за № 1191/35474.
3. Постанови Кабінету Міністрів України від 25.11.2020 № 1180 «Деякі питання надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».
4. Постанови Кабінету Міністрів України від 23.07.2020 № 744 «Деякі питання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» (зі змінами) в частині інформування Мінсоцполітики про стан реалізації пілотного проекту.
5. Листа Нацсоцслужби від 31.03.2021 № 0000-030101-5/3758 в частині планових обсягів одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».
6. Закону України від 30.03.2021 № 1359-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» щодо надання допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами та ефективного використання бюджетних коштів при фінансуванні одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» в частині вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» – 3 розміри прожиткового мінімуму для дітей віком до шести років, встановленого законом на дату оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель.
7. Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» в частині розміру прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років на 1 січня 2021 року.
Документи, на підставі яких зроблено обґрунтування додаються.
Також надаємо посилання на сторінку офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://www.msp.gov.ua/timeline/Tenderi.html; https://www.msp.gov.ua/news/20308.html
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування закупівельника: | Державне підприємство "Українські спеціальні системи" |
Код ЄДРПОУ: | 32348248 |
Місцезнаходження закупівельника: | 04119, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка, 83Б |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ХАРКІВСЬКЕ УЧБОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО № 2 УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВІД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "УРТУС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ ТРЕЙД УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2021 15:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "АЙДІ-ПРОМ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2021 15:35
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2021 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ХАРКІВСЬКЕ УЧБОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО № 2 УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ |
541 751 120,00
UAH з ПДВ
|
430 816,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ ТРЕЙД УКРАЇНА" |
488 151 147,36
UAH з ПДВ
|
488 151 147,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" |
516 979 200,00
UAH з ПДВ
|
516 979 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" |
602 280 768,00
UAH з ПДВ
|
602 280 768,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" |
612 297 240,00
UAH з ПДВ
|
612 297 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ХАРКІВСЬКЕ УЧБОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО № 2 УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ
#03972790 |
Відхилено |
430 816,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2021 13:35
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 липня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ ТРЕЙД УКРАЇНА" #39455232 |
Переможець |
488 151 147,36
UAH з ПДВ
|
29 липня 2021 15:25
|
|
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" #38192655 |
Переможець |
516 979 200,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2021 15:27
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" #30105738 |
Переможець |
602 280 768,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2021 15:29
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" #36817060 |
Переможець |
612 297 240,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2021 15:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 30 липня 2021 12:35
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ ТРЕЙД УКРАЇНА" |
488 151 147,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" |
516 979 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" |
602 280 768,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" |
612 297 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)
Найменування учасника − переможця | Статус учасника | Конкретна назва предмета закупівлі |
---|---|---|
одноразова натуральна допомога “пакунок малюка” | ||
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ ТРЕЙД УКРАЇНА" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 4532.34 UAH з ПДВ |
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 4.8E+3 UAH з ПДВ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 5592 UAH з ПДВ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 5685 UAH з ПДВ |
Рамкова угода
Статус:Угода | Опубліковано |
---|---|
рамкова угода |
02 вересня 2021 10:41
|
Електронний підпис |
02 вересня 2021 10:44
|