Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Висоцький Юрій Анатолійович 380487407280 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2022 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2022 17:30 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2022 11:53 |
Очікувана вартість: | 27 742 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 138 711,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису та електроної печатки (далі - КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 130 000,00 грн. (сто тридцять тисяч грн. 00 коп.). Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом строку, якого тендерни пропозиції є дійсними. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 130 000,00 грн. (сто тридцять тисяч грн. 00 коп.) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління капітального будівництва Одеської міської ради код ЄДРПОУ: 04056902 р/р: UA308201720355129034022034555 банк: Державна казначейська служба України, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 130000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Управління капітального будівництва Одеської міської ради відкритий у ГУДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 04056902, МФО 820172, р/р UA308201720355129034022034555, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 відсоток від вартості договору, про що Учасник надає відповідне погодження в рамках тендерної пропозиції. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника. Строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом п’яти банківських днів у наступних випадках (ст.26 Закону): 1. Після виконання учасником-переможцем договору. 2.У разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними. 3.У випадках визначених статтею 37 Закону щодо недійсності договору: Договір про закупівлю є нікчемним у разі: - укладено з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону; - укладено в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону; - укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2022 16:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2022 16:35 |
Комарова, 4А, динам, без обл, формы тех паспорт.doc | |
03 лютого 2022 16:34 |
10Т ТД )))).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно до ПРОТОКОЛУ уповноваженої особи управління капітального будівництва Одеської міської ради № 10/Т-4 від 16.03.2022 року було відхилено пропозицію ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» де вказано , що Замовником встановлено невідповідність документів наданих у складі пропозиції ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" код за ЄДРПОУ 39111320 вимогам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 03.02.2021 року №10/Т-1, а саме:
- при детальному розгляді договірної ціни наданої ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА", встановлено невідповідність згідно законодавства.
У відповідності до статті 31 ч. 3. Закону України « Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Тож: Згідно ст 31 ЗУ« Про публічні закупівлі» Інформація про відхилення тендерної пропозиції повинна містити підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
Отже , в Протоколі відсутня аргументована та чітка інформація щодо підстав відхилення . Тому , ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" вимагаємо Замовника надати ДОДАТКОВО чітку та аргументовану інформацію в чому саме є невідповідність договірної ціни наданої ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА", та саме до якого законодавства встановлено невідповідність ? Тож, вимагаємо Замовника вказати саме які документи у складі нашої пропозиції не відповідають законодавству із зазначенням найменування документу, його пунктів та сторінок , з посиланням на відповідну законодавчу базу та умови тендерної документації, якім вони на погляд Замовника не відповідають.
Така інформація надасть поняття для ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" у чому саме полягає невідповідність у наданої нами договірної ціни .
Порушено вимогу п. 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів) не відповідають нормам чинно законодавства України, оскільки Кошторисна заробітна плата розрахована учасником в розмірі 10 628,39, тобто станом на за 2021 рік, однак на період подачі пропозицій вона складає 12 101,81, відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затверджений Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» в зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника не відповідає абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягає відхиленню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-19-000030 ● db80d91a9fe7425bbb9d0d6a60685e14
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2022 20:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.05.2022 Одеса № 154
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 19.05.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.05.2022 № 154
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2 UA-2022-02-03-006177-c 03.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-20 10:21:35
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» (далі - ТОВ «ПБК «УКРІНВЕСТБУД») умовам пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) тоді як учасником надано копію атестату про акредитацію випробувальної лабораторії ТОВ «Будівельна лабораторія», зареєстрованого у Реєстрі від 16.01.2022 № 20366, не у повному обсязі, а саме відсутні додаток, який є його невід’ємною частиною та складається з 40 аркушів?
Так, учасником надано копію атестату про акредитацію випробувальної лабораторії ТОВ «Будівельна лабораторія», зареєстрованого у Реєстрі від 16.01.2022 № 20366, в якому зазначено, що додаток є невід’ємною частиною цього атестата і складається з 40 аркушів.
Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник в складі пропозиції надає діючий договір або попередній договір про надання послуг з атестованою лабораторією, з наданням копії атестату про акредитацію лабораторії, відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 22.12.2019 № 483 «Про прийняття та скасування національних стандартів», засвідченого представниками даної лабораторії.
3. Надайте інформацію, у чому саме полягає невідповідність договірної ціни, наданої учасником товариством з обмеженою відповідальністю «СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА» ( далі – ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА»), вимогам законодавства (з посиланням на норми чинного законодавства), а також надати документальне підтвердження встановленої законодавством кошторисної заробітної плати, яка має враховуватись учасниками процедури закупівлі (із зазначенням її суми)?
Відповідно до протоколу від 16.03.2022 № 10/Т-4 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА» у зв’язку із тим, що при детальному розгляді договірної ціни наданої учасником, встановлено невідповідність згідно законодавства.
Відповідно до частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови ТД, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
4. Надайте документальне підтвердження внесення учасником-переможцем ТОВ «ПБК «УКРІНВЕСТБУД» забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (у разі внесення).
Відповідно до пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит.
5. Чому Замовником не укладено договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПБК «УКРІНВЕСТБУД» у двадцятиденний термін з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю? Надайте обґрунтування необхідності продовження строку для укладання договору до 60 днів (у разі його не укладення).
Відповідно до частини 6 статті 31 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-25 15:15:57
Надаємо наступну інформацію
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, надаємо наступну інформацію, та документи.
Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради 24.12.2020 року № 13-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік», управлінню капітального будівництва Одеської міської ради, виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління капітального будівництва Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157. Управління капітального будівництва Одеської міської ради призначено замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них).
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер тає не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020.https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/. Згідно даного розпорядження у Управління капітального будівництва Одеської міської ради відсутній обов’язок щодо оприлюднення та не має саме можливості оприлюднення на сайті Одеської міської ради
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» (далі - ТОВ «ПБК «УКРІНВЕСТБУД») умовам пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) тоді як учасником надано копію атестату про акредитацію випробувальної лабораторії ТОВ «Будівельна лабораторія», зареєстрованого у Реєстрі від 16.01.2022 № 20366, не у повному обсязі, а саме відсутні додаток, який є його невід’ємною частиною та складається з 40 аркушів?
Так, учасником надано копію атестату про акредитацію випробувальної лабораторії ТОВ «Будівельна лабораторія», зареєстрованого у Реєстрі від 16.01.2022 № 20366, в якому зазначено, що додаток є невід’ємною частиною цього атестата і складається з 40 аркушів. Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник в складі пропозиції надає діючий договір або попередній договір про надання послуг з атестованою лабораторією, з наданням копії атестату про акредитацію лабораторії, відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 22.12.2019 № 483 «Про прийняття та скасування національних стандартів», засвідченого представниками даної лабораторії.
Звертаємо Вашу Увагу, що пунктом 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи Управління капітального будівництва Одеської міської ради № 10Т/-1 від 03 лютого 2022 року, встановлено, що «…Учасник в складі пропозиції надає діючий договір або попередній договір про надання послуг з атестованою лабораторією, з наданням копії атестату про акредитацію лабораторії, відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 22.12.2019 № 483 «Про прийняття та скасування національних стандартів», засвідченого представниками даної лабораторії…».
Учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТНО- БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНВЕСТБУД" було виконано в повному обсязі вимоги даної частини тендерної документації та надано всі необхідні документи, які вимагались від Учасників закупівлі. Що стосується додатків до атестату, то відповідно умов даної тендерної документації вони не вимагались, а тому у Замовника не було жодних законних підстав відхилити тендерну пропозицію даного Учасника.
Також, повідомляємо, що відповідно до інформації, розміщеної на сайті Національного агенства з акредитації Міністерства економіки України (посилання на сайт - https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) підтверджується достовірність наданих документів в складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТНО- БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНВЕСТБУД".
Слід зазначити, що ст. 5 Закону України «Про публічні закупів» визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, серед яких є:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 ст. 5 Закону, передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи наведене, повідомляємо, що жодних порушень вимог тендерної документації чи Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення закупівлі не було.
3. Надайте інформацію, у чому саме полягає невідповідність договірної ціни, наданої учасником товариством з обмеженою відповідальністю «СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА» ( далі – ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА»), вимогам законодавства (з посиланням на норми чинного законодавства), а також надати документальне підтвердження встановленої законодавством кошторисної заробітної плати, яка має враховуватись учасниками процедури закупівлі (із зазначенням її суми)?
Відповідно до протоколу від 16.03.2022 № 10/Т-4 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА» у зв’язку із тим, що при детальному розгляді договірної ціни наданої учасником, встановлено невідповідність згідно законодавства.
Відповідно до частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови ТД, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА», відхилено у зв’язку з тим , що порушено вимогу п. 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів) не відповідають нормам чинно законодавства України, оскільки Кошторисна заробітна плата розрахована учасником в розмірі 10 628,39, тобто станом на за 2021 рік, однак на період подачі пропозицій вона складає 12 101,81, відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затверджений Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» в зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника не відповідає абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягає відхиленню.
4. Надайте документальне підтвердження внесення учасником-переможцем ТОВ «ПБК «УКРІНВЕСТБУД» забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (у разі внесення).
Відповідно до пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит.
Відповідно до частини 1 статті 27 Закону, забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору.
5. Чому Замовником не укладено договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПБК «УКРІНВЕСТБУД» у двадцятиденний термін з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю? Надайте обґрунтування необхідності продовження строку для укладання договору до 60 днів (у разі його не укладення).
Відповідно до частини 6 статті 31 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Замовником отримано лист ТОВ «ПБК «УКРІНВЕСТБУД» від 26.04.2022р № 1, щодо можливості продовження строку укладання договору до 60 днів. Замовником для продовження строку укладання договору стало підставою введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2020 « Про введення воєнного стану в Україні»
Додатки:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Експертний висновок, виданий ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області від 02.11.2021 року № 16-1210/01-21;
- лист ТОВ «ПБК «УКРІНВЕСТБУД».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено
2022-06-08 14:06:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник у протоколі від 16.03.2022 № 10/Т-4, яким відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА», не зазначив інформацію у чому саме полягає невідповідність договірної ціни, наданої учасником, вимогам законодавства.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник у протоколі від 16.03.2022 № 10/Т-4, яким відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА», не зазначив інформацію у чому саме полягає невідповідність договірної ціни, наданої учасником, вимогам законодавства.) • усунуто
.
2022-06-09 12:08:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2022 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦМОНТАЖ БАО" |
22 530 452,60
UAH з ПДВ
|
22 530 452,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" |
25 827 642,60
UAH з ПДВ
|
25 827 642,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТНО- БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНВЕСТБУД" |
27 502 250,00
UAH з ПДВ
|
27 502 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТРОЙ-ІНДАСТРІ" |
27 742 300,00
UAH з ПДВ
|
27 742 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦМОНТАЖ БАО" #42951064 |
Відхилено |
22 530 452,60
UAH з ПДВ
|
14 березня 2022 14:45
|
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" #39111320 |
Відхилено |
25 827 642,60
UAH з ПДВ
|
16 березня 2022 14:55
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТНО- БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНВЕСТБУД" #41973836 |
Переможець |
27 502 250,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2022 12:08
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 12 квітня 2022 12:08
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТНО- БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНВЕСТБУД" #41973836 |
27 502 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 08 червня 2022 14:26 |
Кінець періоду оскарження: | 19 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 08 червня 2022 14:26 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень |
08 червня 2022 14:25
|
Електронний підпис |
08 червня 2022 14:24
|
Протокол відміна3 від 08.06.docx |