Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Труни стандартні без оббивки
Очікувана вартість
418 250,00 UAH
UA-2021-11-25-003296-b 27f2223f84084515991998eb5d4341f0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончар Тетяна Олексіївна

380444821590 speckom_rs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ ПІДПРИЄМСТВ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 03358475
Вебсайт: https://kievritual.com/
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 47/14
Контактна особа: Гончар Тетяна Олексіївна
380444821590
speckom_rs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Здійснення закупівель товарів, робіт і послуг споживачами, які є замовниками, згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", здійснюється за основною процедурою закупівлі – відкритими торгами. На веб-порталі Уповноваженого органу тендерним комітетом Ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) двічі проводилась процедура відкритих торгів по предмету закупівлі «Труни стандартні без оббивки код ДК 021:2015 - 39290000-1 Фурнітура різна» та двічі була відмінена через відсутність достатньої кількості учасників (№№ процедур в системі PROZORRO UA-2021-10-12-006093-c, UA-2021-11-05-000678-c). Єдиний учасник, що надав пропозиції на участь в торгах - Фізична особа-підприємець Бараннік Оксана Василівна. Вищевикладене підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-10-12-006093-c (28 жовтня 2021 року ) та UA-2021-11-05-000678-c (дата формування звіту: 22 листопада 2021 року). Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами), якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, є підстави застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, закупівля «Труни стандартні без оббивки код ДК 021:2015 - 39290000-1 Фурнітура різна» здійснюється відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами): застосування переговорної процедури, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2021 12:25
Оскарження наміру укласти договір: 06 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
695 шт.
Труна стандартна без оббивки «норма», 2000х750х240 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04128, Україна, Київська область, Київ, Стеценка,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни
60 шт.
Труна стандартна без оббивки «норма», 2100х850х240 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04128, Україна, Київська область, Київ, Стеценка,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, який закуповується за рахунок коштів місцевого бюджету, здійснюються після поставки товару покупцеві протягом 3-х банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, згідно Бюджетного Кодексу України ст. 49 част. 2. Розрахунки за товар, який закуповується за рахунок власних коштів підприємства, здійснюються протягом 3-х банківських днів з моменту поставки. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

25 листопада 2021 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Бараннік Оксана Василівна
#3144212445
Переможець 418 250,00
UAH
25 листопада 2021 12:25

Документи

25 листопада 2021 12:25
Електронний підпис
25 листопада 2021 12:25
Повідомлення ППЗ.pdf
25 листопада 2021 12:25
UA-2021-11-05-000678-c-report.pdf
25 листопада 2021 12:25
UA-2021-10-12-006093-c-report.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2021 12:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Бараннік Оксана Василівна
#3144212445
418 250,00
UAH
Документи

Документи

25 листопада 2021 12:25
Електронний підпис
25 листопада 2021 12:25
Повідомлення ППЗ.pdf
25 листопада 2021 12:25
UA-2021-11-05-000678-c-report.pdf
25 листопада 2021 12:25
UA-2021-10-12-006093-c-report.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2022 12:17
ДУ №3 про розірвання договору (1).pdf укладений
01 квітня 2022 12:16
ДУ №3 про розірвання договору (1).pdf укладений
01 квітня 2022 12:12
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 10:45
ДУ №2 від 31.01.2022.pdf зміни до договору
31 січня 2022 10:45
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:27
ДУ №1- продовження терміну дії договору (ФОП Бараннік).pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:27
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 11:29
Договір поставки №178 від 07.12.2021.pdf укладений
08 грудня 2021 11:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Труна стандартна без оббивки «норма», 2000х750х240 мм 695 шт. 550,00
UAH
Труна стандартна без оббивки «норма», 2100х850х240 мм 60 шт. 600,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» та з урахуванням Додаткової угоди № 1 від 29 грудня 2021 року до Договору, Сторони дійшли згоди про таке: 1) Внести зміни до Договору та викласти пункт 5.1 Договору у наступній редакції: «5.1. Загальна сума цього Договору становить 476300,00 грн. (чотириста сімдесят шість тисяч триста грн. 00 коп.) без ПДВ, у тому числі: - загальний фонд КПКВК 1216090 - 348300,00 грн. без ПДВ, - за рахунок власних коштів підприємства - 128000,00 грн. без ПДВ. Загальна сума поставки трун, зазначених Додатковою угодою №2 у період з 01.01.2022 по 31.03.2022 року становить 58050,00 грн. (п՚ятдесят вісім тисяч п՚ятдесят грн. 00 коп.) у без ПДВ, у тому числі: - загальний фонд КПКВК 1216090 - 58050,00 грн. без ПДВ.» 2. Викласти Додаток №1 до Договору поставки № 178 від 07 грудня 2021 р. в наступній редакції, що є додатком №1 до Додаткової угоди №2 до Договору поставки № 178 від 07 грудня 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Труна стандартна без оббивки «норма», 2000х750х240 мм 695 шт. 550,00
UAH
Труна стандартна без оббивки «норма», 2100х850х240 мм 60 шт. 600,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2021 — 29 березня 2022
Сума оплати за договором: 400 250,00
UAH
Причини розірвання договору: за згодою сторін