Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі, заміною системи опалення, вікон та вхідних дверей районного будинку культури, що знаходиться за адресою: Київська область, Києво - Святошинський район, с. Новосілки, вул. Озерна, 4.
Очікувана вартість
18 452 588,35 UAH
UA-2019-09-06-002334-b 27d4da9bfd2e442eb6d812be0ed27919
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравченко Ірина Дмитрівна

+380668108766 kultura2007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, національностей та релігій Києво-Святошинської РДА
Код ЄДРПОУ: 02228523
Місцезнаходження: 03027, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с.Новосілки, вул.Озерна 4
Контактна особа: Кравченко Ірина Дмитрівна
+380668108766
kultura2007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 15:53
Очікувана вартість: 18 452 588,35 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 845,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування 2019 року 5255430.00
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі, заміною системи опалення, вікон та вхідних дверей районного будинку культури, що знаходиться за адресою: Київська область, Києво - Святошинський район, с. Новосілки, вул. Озерна, 4.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03027, Україна, Київська область, Києво - Святошинський район, с. Новосілки, вул. Озерна, 4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - місцевий бюджет. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування - місцевий бюджет. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 16:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 16:24
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
06 вересня 2019 16:24
додаток 5.docx
06 вересня 2019 16:24
Додаток 4.docx
06 вересня 2019 16:24
Додаток 3.docx
06 вересня 2019 16:24
додаток 2 (1).docx
06 вересня 2019 16:24
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ціни тендерної пропозиції
Дата подання: 12 вересня 2019 16:51
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:26
Чи включає тендерна пропозиція витрати на проходження експертизи та витрати на технічний нагляд? В зведений розрахунок необхідно включати витрати на технічний нагляд?
Відповідь: Доброго дня. Тендерний комітет опрацювавши Ваше питання повідомляє, що тендерна пропозиція не вкючає витрати на проходження експертизи та витрати на технічний нагляд.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-27-000004 ● be5dedbc26da4a2d8a1ac234d02bd840
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2020 12:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.01.2020 № 12
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.01.2020 № 12

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-09-06-002334-b 06.09.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі Тендерний комітет відділу культури, національностей та релігій Києво-Святошинської РДА (далі – Замовник) не погоджується з Висновком про результати моніторингу закупівлі UA-2019-09-06-002334-b. В додатку 1 до тендерної документації Замовник зазначено наступні вимоги: 2.1 Учасник повинен підтвердити наявність інженерно-технічних працівників, які мають стаж роботи за набутою професією не менше 2 років. Інформація надається довідкою складеною по формі таблиці 2. 2.2 Учасник надає також довідку щодо кваліфікованих робітників основних будівельних професій, які будуть залучатися для виконання робіт, що є предметом закупівлі (із зазначенням посади кваліфікаційного рівня та досвіду роботи). 2.3 Учасник надає документи про проходження навчання і перевірку знань з охорони праці для посадових осіб та працівників, безпосередньо зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою. Учасником торгів - ТОВ Білоцерківська будівельна компанія «Новобуд» (далі – Учасник), було підтверджено вищезазначені вимоги. Окремо слід зазначити, що за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0232-05 можна ознайомитись з переліком робіт з підвищеною небезпекою. При цьому відмітимо, що Таулевич А.А. – муляр, а згідно технічного завдання Замовника для виконання робіт з капітального ремонту з утепленням фасаду будівлі, заміною системи опалення, вікон та вхідних дверей районного будинку культури, що знаходиться за адресою: Київська область, Києво - Святошинський район, с. Новосілки, вул. Озерна, 4 (далі – Закупівля) необхідні МУЛЯРИ ФАСАДУ. Всі муляри фасаду пройшли навчання і перевірку знань з охорони праці (підтвердження міститься в тендерній пропозиції Учасника). Мокрицький В.П. – лицювальник – плиточник, а згідно технічного завдання Замовника для виконання робіт Закупівлі не передбачено залучення даної посади. Також, згідно технічного завдання Замовника для виконання робіт Закупівлі передбачено залучення лише 3 покрівельників будівельних, тому Цимбалюк І.А. не міг залучатися до виконання робіт з підвищеною небезпекою. Розподіл трудовитрат за видами робіт для об'єкта будівництва зазначено в файлі, який прикріплено до заперечення. Звертаємо увагу на те, що п.2.2. та п.2.3. додатку 1 до тендерної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту з утепленням фасаду будівлі, заміною системи опалення, вікон та вхідних дверей районного будинку культури, що знаходиться за адресою: Київська область, Києво - Святошинський район, с. Новосілки, вул. Озерна, 4 між собою не пов’язані. В тендерній документації ВІДСУТНЯ ФРАЗА «При наданні документів про проходження навчання і перевірку знань з охорони праці для посадових осіб та працівників, безпосередньо зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою, що вказані в довідці щодо кваліфікованих робітників основних будівельних професій, які будуть залучатися для виконання робіт, що є предметом закупівлі». Виходячи з вищевикладеного , Замовником було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ "Білоцерківська будівельна компанія Новобуд", оскільки тендерна пропозиція відповідала вимогам Замовника зазначеним у тендерній документації.

2020-02-26 11:21:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-10-26 15:32:31

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 16:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕТЛІТА 15 507 657,78
UAH з ПДВ
13 999 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" 15 557 436,20
UAH з ПДВ
13 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОЗУМНА ХАТА" 16 059 073,00
UAH з ПДВ
14 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківська будівельна компанія Новобуд" 16 199 999,00
UAH з ПДВ
16 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 18 290 004,00
UAH з ПДВ
18 290 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 18 351 000,00
UAH з ПДВ
18 351 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 13:12
Електронний підпис
24 вересня 2019 13:10
Нова цінова пропозиція
22 вересня 2019 18:05
Електронний підпис
22 вересня 2019 18:03
Тендерна документація.pdf
22 вересня 2019 18:03
Аналогічний договір.pdf
22 вересня 2019 18:03
Гарантія.rar

Публічні документи

22 вересня 2019 22:44
Договірна ціна.PDF
22 вересня 2019 21:05
Електронний підпис
22 вересня 2019 21:04
проект_договору.PDF
22 вересня 2019 21:04
субпідрядників.PDF
22 вересня 2019 21:04
4.аТЕНД ДОКИ 12-20.rar
22 вересня 2019 21:04
Док-тиПравоПідпису.pdf
22 вересня 2019 21:04
технічне_завдання.PDF
22 вересня 2019 21:04
15.imd
22 вересня 2019 21:04
RE_ Гарантия__18745_19-ТГ.zip
22 вересня 2019 21:04
Відгук Райспоживсп.pdf
22 вересня 2019 21:04
ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
22 вересня 2019 21:04
Посвідчення_ОП_робочі.PDF
22 вересня 2019 21:04
Право_підпису.PDF
22 вересня 2019 21:04
Договір_Право_підпису.PDF
22 вересня 2019 21:04
2.аТЕНД ДОКИ 1-10.rar
22 вересня 2019 21:04
3.аТЕНД ДОКИ 11_21-33.zip
22 вересня 2019 21:04
Гарантия__18745_19-ТГ.zip

Публічні документи

22 вересня 2019 21:43
Електронний підпис
22 вересня 2019 21:42
Електронний підпис
22 вересня 2019 21:41
Електронний підпис
22 вересня 2019 21:40
Електронний підпис
22 вересня 2019 21:38
зведений кошторис.pdf
22 вересня 2019 21:37
тендерна пропозиція.pdf
22 вересня 2019 21:14
2019-09-22 20-55.pdf
22 вересня 2019 21:13
2019-09-22 21-04.pdf
22 вересня 2019 21:07
49.ims
22 вересня 2019 21:02
2019-09-22 20-42 стр. 3.pdf
22 вересня 2019 21:02
2019-09-22 20-42 стр. 1.pdf
22 вересня 2019 21:02
2019-09-22 20-45 стр. 5.pdf
22 вересня 2019 21:02
2019-09-22 20-45 стр. 2.pdf
22 вересня 2019 21:02
2019-09-22 20-45 стр. 1.pdf
22 вересня 2019 21:02
2019-09-22 20-42 стр. 2.pdf
22 вересня 2019 21:02
2019-09-22 20-42 стр. 2 (1).pdf
22 вересня 2019 21:02
2019-09-22 20-42 стр. 4.pdf
22 вересня 2019 21:02
2019-09-22 20-45 стр. 4.pdf
22 вересня 2019 21:02
2019-09-22 20-42 стр. 5.pdf
22 вересня 2019 20:56
частина2.pdf
22 вересня 2019 20:42
частина1.pdf
22 вересня 2019 20:33
наказ 1.jpg
22 вересня 2019 20:31
Гарантія 2158-19.pdf.p7s.p7s
22 вересня 2019 20:30
Гарантія 2158-19.pdf
22 вересня 2019 20:17
2158-19.zip
22 вересня 2019 20:16
лист до гарантії (1).pdf
22 вересня 2019 20:13
ДОДАТКИ.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 10:03
Стаття 17.pdf
21 вересня 2019 18:44
Електронний підпис
21 вересня 2019 18:44
Електронний підпис
21 вересня 2019 18:40
Протокол НР.7Z
21 вересня 2019 18:40
Наказ Фролова Ю.М.7Z
21 вересня 2019 18:39
Лист для клієнтів.7z
21 вересня 2019 18:39
Гарантія 14482-19.7z
21 вересня 2019 18:39
Витяг.pdf
21 вересня 2019 18:39
Витяг із Статуту.7z
21 вересня 2019 18:38
Будівельна ліцензія.pdf
21 вересня 2019 18:38
Банківська ліцензія.7z
21 вересня 2019 18:38
52-63.pdf
21 вересня 2019 18:38
51 копія договору.pdf
21 вересня 2019 18:38
38-50.pdf
21 вересня 2019 18:38
23-37.pdf
21 вересня 2019 18:38
22 Статут.pdf
21 вересня 2019 18:37
21. проект договору.pdf
21 вересня 2019 18:37
19-20.pdf
21 вересня 2019 18:37
9-18.pdf
21 вересня 2019 18:37
7.3 Аналогічний договір.pdf
21 вересня 2019 18:37
7.2 Аналогічний договір.pdf
21 вересня 2019 18:36
7.1 Аналогічний договір.pdf
21 вересня 2019 18:36
6.2 Посвідчення.pdf
21 вересня 2019 18:36
6.1Посвідчення 2.pdf
21 вересня 2019 18:36
0-6.pdf

Публічні документи

22 вересня 2019 19:28
Електронний підпис
22 вересня 2019 19:27
15 Інші документи.rar
22 вересня 2019 19:27
14 Витяг ПДВ.pdf
22 вересня 2019 19:27
13 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
22 вересня 2019 19:27
11 Витяг з ЄДР.pdf
22 вересня 2019 19:27
10 Витяг ПДВ.pdf
22 вересня 2019 19:27
8 Тендерна пропозиція.pdf
22 вересня 2019 19:27
5.1 Опис.pdf
22 вересня 2019 19:27
5 Статут.pdf
22 вересня 2019 19:27
4 Проект договору.pdf
22 вересня 2019 19:27
2 Вимоги ст. 17 Додаток 2.rar

Публічні документи

20 вересня 2019 11:03
Електронний підпис
20 вересня 2019 11:03
70 Ліцензія+Дозволи.pdf
20 вересня 2019 11:03
69 Витяг ПДВ 13 09 2019.PDF
20 вересня 2019 11:03
62 ДУ-3 до договору 296.pdf
20 вересня 2019 11:03
61 Договір 296.pdf
20 вересня 2019 11:03
60 Відгук до договору 296.pdf
20 вересня 2019 11:03
59 протокол на підпис.pdf
20 вересня 2019 11:03
58 про усвідомлення.pdf
20 вересня 2019 11:03
56 лист згода з проектом.pdf
20 вересня 2019 11:03
55 лист про договір.pdf
20 вересня 2019 11:03
54 довідка з відомостями.pdf
20 вересня 2019 11:03
53 про санкції.pdf
20 вересня 2019 11:03
47 підтвердження дозволу.pdf
20 вересня 2019 11:03
43 про невраховані.pdf
20 вересня 2019 11:03
37 про достовірність.pdf
20 вересня 2019 11:03
36 по статті 17.pdf
20 вересня 2019 11:03
26 про печатку.pdf
20 вересня 2019 11:03
25 довідка про формальні.pdf
20 вересня 2019 11:03
23 Витяг з ЄДР.pdf
20 вересня 2019 11:03
21 тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 11:03
17 довідка про статут.pdf
20 вересня 2019 11:03
16 проект договору.pdf
20 вересня 2019 11:03
15 інформація про тех.pdf
20 вересня 2019 11:03
14 про податки.pdf
20 вересня 2019 11:03
11 про бенефеціара.pdf
20 вересня 2019 11:03
10 корислві службова.pdf
20 вересня 2019 11:03
8 про антиконкурентні.pdf
20 вересня 2019 11:03
3 довідка про робітників.pdf
20 вересня 2019 11:03
2 довідка працівники ІТП.pdf
20 вересня 2019 11:03
1 довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕТЛІТА

ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"

ТОВ "РОЗУМНА ХАТА"

ББК "Новобуд"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ МЕТЛІТА
#42121260
Відхилено 13 999 950,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 14:28
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"
#25845497
Відхилено 13 999 999,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 14:32
ТОВ "РОЗУМНА ХАТА"
#41453255
Відхилено 14 500 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 14:36
Товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківська будівельна компанія Новобуд"
#40986179
Переможець 16 199 999,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 14:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

27 вересня 2019 14:28
Електронний підпис
27 вересня 2019 14:25
протокол
23 вересня 2019 16:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 вересня 2019 14:31
Електронний підпис
27 вересня 2019 14:30
протокол

Документи

27 вересня 2019 14:36
Електронний підпис
27 вересня 2019 14:35
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківська будівельна компанія Новобуд" #40986179

№ рішення у справі

60/22-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківська будівельна компанія Новобуд"
#40986179
16 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 15:32
SCAN0003.PDF зміни до договору
02 червня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 12:42
д угода до договору 317.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 17:09
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 16:43
Документ Microsoft Word.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 16:39
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 11:52
додаткова угода.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 11:50
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 17:09
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05
договір укладений
10 жовтня 2019 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення доповнення до пунктів 3.1.1 та 3.1.2 розділу 3 "Ціна договору"
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із зменшенням вартості матеріальних ресурсів та перерахунком вартості будівельних робіт сторони дійшли згодизменшити суму договору на суму 217898.01 гривень у т. ч. ПДВ - 36316.16 гривень
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML