Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробничо - господарське підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 03364889 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., місто Коростень, вул.Шевченка, будинок 67 А |
Контактна особа: |
Губарець Катерина Віталіївна 0414296433 kvgp-2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2023 09:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2023 00:04 |
Очікувана вартість: | 624 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2023 09:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2023 09:18 |
3. Технічна частина - 3.docx | |
06 квітня 2023 09:18 |
Додаток 1 06.04.2023.docx | |
06 квітня 2023 09:18 |
Додаток 2.docx | |
06 квітня 2023 09:18 |
тд (Відсів) 06.04..2023.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 21 квітня 2023 11:25
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-26-000031 ● 17ab7d9743944320ab741fd4c4145c31
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2023 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.04.2023
№ 29-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.04.2023 № 29-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-04-06-000752-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-27 12:05:53
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «пісок з відсівів дроблення фракції 0-5 мм» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-06-000752-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-02 15:15:25
Пояснення та документи на запит
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівля розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку ДАСУ процедуру відмено в зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень
2023-05-16 17:03:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто, шляхом відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей.
2023-05-17 09:12:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТДВ Коростенський щебзавод |
569 400,00
UAH з ПДВ
|
569 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТДТ СТОУН" |
572 000,00
UAH з ПДВ
|
572 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЕХІВСЬКИЙ ГРАНІТНИЙ КАР'ЄР" |
580 000,00
UAH з ПДВ
|
580 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОРОСТЕНСЬКИЙ КАР'ЄР" |
585 000,00
UAH з ПДВ
|
585 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТДВ Коростенський щебзавод #01374567 |
Відхилено |
569 400,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2023 21:37
|
ТОВ "ТДТ СТОУН" #41497748 |
Переможець |
572 000,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2023 23:26
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 16 травня 2023 16:59 |
Кінець періоду оскарження: | 27 травня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 27 травня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | на виконання Висновку ДАСУ за результатами моніторінгу закупівлі в звязку з неможливістю усунення виявлених порушень |
16 травня 2023 16:59
|
Електронний підпис |
16 травня 2023 16:58
|
Протокол відміна дасу відсів.pdf |