Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 - 15110000-2 Meat (chicken) for the needs of secondary schools for 2021
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області. |
Код ЄДРПОУ: | 02141973 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Павло Іванович Дерека +380500323046 derekapaulll815@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Дерека Павло Іванович +380500323046 derekapaulll815@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Viddil osvity Viiskovo-tsyvilnoi administratsii mista Sievierodonetsk Luganskoi oblasti. |
National ID: | 02141973 |
Contact point: |
Derekа Pavlo Ivanovych +380500323046 derekapaulll815@ukr.net |
Additional contacts: |
Дерека Павло Іванович +380500323046 derekapaulll815@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2021 09:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2021 15:41 |
Очікувана вартість: | 3 640 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 109200 UAH |
Publication date: | 09 лютого 2021 09:47 |
Enquiries until: | 02 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 березня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 3 640 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 18 200 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2021 09:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2021 09:47 |
ПД Курятина (испр).docx | |
09 лютого 2021 09:47 |
ТД - 15110000-2 Курятина - на загрузку.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-18-000007 ● 53e92edb039b4439a36d954eea9f73f1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 11:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2021 № 374
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
17.06.2021 № 374
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-02-09-001448-a 09.02.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-22 10:38:49
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-25 15:54:44
Відповідь на звернення
Харчування дітей у загальноосвітніх школах підпорядкованих Управлінню світи здійснюється відповідно до постанови КМУ від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», «Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 25 вересня 2020 року № 2205.
За нормами та кількісним складом дітей, що харчуються у загальноосвітніх школах, була прорахована потреба у придбані М’яса (курятина) для потреб загальноосвітніх шкіл на 2021 рік. Очікувана вартість визначалась із середніх цін представлених на сайті minfin.com.ua,
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-06-25 15:54:16
Відповідь на звернення
Харчування дітей у загальноосвітніх школах підпорядкованих Управлінню світи здійснюється відповідно до постанови КМУ від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», «Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 25 вересня 2020 року № 2205.
За нормами та кількісним складом дітей, що харчуються у загальноосвітніх школах, була прорахована потреба у придбані М’яса (курятина) для потреб загальноосвітніх шкіл на 2021 рік. Очікувана вартість визначалась із середніх цін представлених на сайті minfin.com.ua,
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2021-07-08 14:47:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є м’ясо (курятина) для потреб загальноосвітніх шкіл на 2021 рік (ДК 021:2015 – 15110000-2), замовником якої є відділ освіти Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-09-001448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі-), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Згідно протоколу від 07.04.2021 №76 відхилено пропозицію переможця ФОП «Головач Олексій Васильович» з підстави не надання у встановлений законом термін документів, що підтверджують відсутність підстав визначених п.2, 3, 5, 6, 8, 12, 13 ч.1 та частиною 2 ст.17 Закону Закон № 922-VIII .
Частиною 6 ст.25 Закону № 922-VIII передбачено перерахування коштів, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, до відповідного бюджету, у разі, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом № 922-VIII.
Враховуючи вищезазначене, чи забезпечено зарахування коштів у сумі
109 200,00 грн, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції учасника ФОП «Головач Олексій Васильович», до відповідного бюджету? Надати підтверджуючі документи.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-16 14:07:04
Відповідь на звернення
Уповноваженою особою Управління освіти Сєвєродонецької міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області було проведено закупівлю за процедурою: "Відриті торги з публікацією англійською мовою", м'ясо (курятина), на очікувану вартість 3640000,0 грн. Відповідно до абзацу 2 статі 25 Закону розмір тендерного забезпечення складає 3 відсотки від очікуваної вартості предмету закупівлі на закупівлю товарів чи послуг складає 109 200,00 грн. Під час проведення зазначеної процедури ФОП "Головач Олексій Васильович" відповідно до частини 6 статті 17 Закону, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,4,6,8,12,12 частини першої та частини другої статті 17. ФОП "Головач Олексій Васильович" не надав відповідні документи. Частиною 6 ст.25 Закону № 922-VIII передбачено перерахування коштів, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, до відповідного бюджету, у разі, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом № 922-VIII. Уповноваженою особою був написаний лист до відповідної банківської установи. Очікується рішення банку, щодо перерахування коштів, які надійшли як забезпечення на рахунок Управління освіти.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноваженою особою Управління освіти Сєвєродонецької міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області було проведено закупівлю за процедурою: "Відриті торги з публікацією англійською мовою", м'ясо (курятина), на очікувану вартість 3640000,0 грн. Відповідно до абзацу 2 статі 25 Закону розмір тендерного забезпечення складає 3 відсотки від очікуваної вартості предмету закупівлі на закупівлю товарів чи послуг складає 109 200,00 грн. Під час проведення зазначеної процедури ФОП "Головач Олексій Васильович" відповідно до частини 6 статті 17 Закону, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,4,6,8,12,12 частини першої та частини другої статті 17. ФОП "Головач Олексій Васильович" не надав відповідні документи. Частиною 6 ст.25 Закону № 922-VIII передбачено перерахування коштів, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, до відповідного бюджету, у разі, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом № 922-VIII. Уповноваженою особою був написаний лист до відповідної банківської установи. Очікується рішення банку, щодо перерахування коштів, які надійшли як забезпечення на рахунок Управління освіти.
2021-07-16 14:08:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини 6 ст.25 Закону № 922-VIII.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Відділ освіти Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області. |
Код ЄДРПОУ: | 02141973 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна, Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "БЕРЕЗІН ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ФОП "КОНЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "ГОЛОВАЧ ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2021 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГОЛОВАЧ ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" |
3 636 500,00
UAH з ПДВ
|
3 636 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОНЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" |
3 638 600,00
UAH з ПДВ
|
3 638 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГОЛОВАЧ ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" #3300606493 |
Рішення скасоване |
3 636 500,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 14:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "ГОЛОВАЧ ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" #3300606493 |
Відхилено |
3 636 500,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 09:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "КОНЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" #2602704571 |
Переможець |
3 638 600,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 10:03
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:22
|
Додаткова угода № 3 24122021.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2021 14:26
|
Додаткова угода №2 01092021.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2021 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 16:20
|
Додаткова угода №1 до договору 229.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 16:04
|
Договір №229.pdf | укладений |
21 квітня 2021 16:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виключити п.4.3 розділу IV "Копії документів, завірені належним чином надаються Продавцем експедитору господарської групи відділу освіти та комірникам загальноосвітніх шкіл, до яких постачається товар" 1.2. розділу V Товар поставляється на підставі письмових заявок Покупця в дошкільні навчальні заклади які підпорядковані відділу освіти Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області. Доставка виконується узгодженими партіями транспортом Продавця 2 рази на тиждень, на наступний день з моменту отримання заявки, з урахування терміну придатності до споживання. Розвантажувальні роботи виконуються представником Продавця. |
Номер договору про закупівлю: | 229 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до р. III п 3.2., рXI п.11.3 договору №229 від 19 квітня 2021 року сторони досягли згоди щодо зменшення суми договору на 0.05 грн без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 229 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до р.3 п.3.1., р.11 п.11.3. договору № 229 від 19 квітня 2021 року сторони досягли згоди щодо зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 229 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |