Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" |
Код ЄДРПОУ: | 02136962 |
Вебсайт: | http://www.ufk.lviv.ua/ua-home.html |
Місцезнаходження: | 79044, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Княгині Ольги, 1 |
Контактна особа: |
Андрій Сергійович Фесенко +30322382792 ldufk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2024 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 14 422 928,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 114,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Строк виконання робіт - до 15 жовтня 2024 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки по цьому Договорі проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. За погодженням сторін, Замовник після підписання договору може, перерахувати Підряднику аванс в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та звітувати за нього протягом 3-х місяців з дня перерахування коштів, відповідно до постанови КМУ від 27.12.2001р. № 1764 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Аванс може здійснюватися виключно за кошти інвестора. Оплата авансу за кошти місцевого бюджет не передбачається. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2024 12:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2024 11:57 |
Перелік змін.docx | |
19 липня 2024 11:57 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
19 липня 2024 11:57 |
Додаток _2 Технічна специфікація (зі змінами).docx | |
18 липня 2024 17:19 |
Перелік змін.docx | |
18 липня 2024 17:19 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
18 липня 2024 17:19 |
Додаток _5 Проект договору (зі змінами).docx | |
18 липня 2024 17:19 |
Додаток _2 Технічна специфікація (зі змінами).docx | |
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _3 Лист-згода на обробку персональних даних(1).docx | |
08 липня 2024 16:45 |
Тендерна документація.docx | |
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _5 Проект договору.docx | |
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _1 Кваліфікаційні_критерії_та_інші_вимоги2.docx | |
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx | |
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx |
19 липня 2024 12:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 липня 2024 11:57 |
Перелік змін.docx
|
||||||
19 липня 2024 11:57 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
||||||
19 липня 2024 11:57 |
Додаток _2 Технічна специфікація (зі змінами).docx
|
||||||
18 липня 2024 17:19 |
Перелік змін.docx
|
||||||
18 липня 2024 17:19 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
||||||
18 липня 2024 17:19 |
Додаток _5 Проект договору (зі змінами).docx
|
||||||
18 липня 2024 17:19 |
Додаток _2 Технічна специфікація (зі змінами).docx
|
||||||
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _3 Лист-згода на обробку персональних даних(1).docx
|
||||||
08 липня 2024 16:45 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _5 Проект договору.docx
|
||||||
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _1 Кваліфікаційні_критерії_та_інші_вимоги2.docx
|
||||||
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx
|
||||||
08 липня 2024 16:45 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-28-000029 ● 97a3361843c142b4898d231aef3d51fa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2024 17:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.08.2024 № 182
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.08.2024 № 182.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2024-07-08-009634-a, 08.07.2024. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-30 12:15:56
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-08-009634-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський фаховий коледж спорту» (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-03 16:32:32
Відповідь
У відповідь на запит про надання пояснення від 30.08.2024 р. щодо закупівлі «Реконструкція футбольного поля зі штучним покриттям КЗ ЛОР «Львівський фаховий коледж спорту» на вул. Кн. Ольги, 3 в м. Львові». Коригування (ідентифікатор UA-2024-07-08-009634-a) надаємо наступні пояснення:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та коштів Благодійної організації «Благодійний фонд «1963» згідно договору про реалізацію інвестиційного проекту №15/07 від 15.07.2024р. (надалі – кошти інвестора).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: КЗ ЛОР «Львівський фаховий коледж спорту» є закладом спеціалізованої освіти спортивного профілю зі специфічними умовами навчання, що забезпечує відбір та спортивну підготовку обдарованих дітей та молоді, створює умови для розвитку їх індивідуальних здібностей з метою поглибленого оволодіння спеціалізацією в обраному виді спорту, досягнення високих спортивних результатів та поповнення національних збірних команд України у поєднанні зі здобуттям повної загальної середньої та фахової передвищої освіти. Коледж здійснює цілорічний навчально-тренувальний процес на власних спортивних спорудах. Тому надзвичайно важливим у діяльності коледжу є наявність відповідного рівня та якості спортивних споруд в тому числі футбольного поля. Враховуючи аварійність електричних стовпів та рівня зношеності покриття футбольного поля, що унеможливлює безпечне та якісне проведення навчально-тренувальних занять учнів та студентів відділення футболу КЗ ЛОР «Львівський фаховий коледж спорту» та відповідно кваліфікованої підготовки потенційних чемпіонів уже на протязі 3 років існує нагальна потреба в реконструкції футбольного поля. Завдяки тісній співпраці з благодійною організацією «Благодійний фонд «1963», у відповідності до положень інвестиційного договору, в коледжу з’явилась можливість для реалізації предмета закупівлі за ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція «Реконструкція футбольного поля зі штучним покриттям КЗ ЛОР
«Львівський фаховий коледж спорту» на вул. Кн. Ольги, 3 в м. Львові». Коригування.
Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проекті «Реконструкція футбольного поля зі штучним покриттям КЗ ЛОР «Львівський фаховий коледж спорту» на вул. Кн. Ольги, 3 в м. Львові». Коригування (ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»), виготовлений проектною організацією.
Проект пройшов експертизу, в результаті якого було отримано ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (позитивний) № 48/06/24 від 14.06.2024р . Щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом: «Реконструкція футбольного поля зі штучним покриттям КЗ ЛОР «Львівський фаховий коледж спорту» на вул. Кн. Ольги, 3 в м. Львові». Коригування.
Обґрунтування очікуваної вартості: Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва «Реконструкція футбольного поля зі штучним покриттям КЗ ЛОР «Львівський фаховий коледж спорту» на вул. Кн. Ольги, 3 в м. Львові». Коригування (ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»). При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, з урахуванням ПДВ.
Посилання на обгрунтування: http://ufk.lviv.ua/ua-hospodariate-sub-2024.html
Відповідно до абзаце другого пункту 17 Особливостей №1178 Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
На підтвердження даної норми ТЗОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" було надано установчі документи (що додаються) у яких передбачено, що директор має право укладати від імені ТОВ договори.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-08-009634-a від 19.09.2024 р. по закупівлі «Реконструкція футбольного поля зі штучним покриттям КЗ ЛОР «Львівський фаховий коледж спорту» на вул. Кн. Ольги, 3 в м. Львові». Коригування надаємо наступну інформацію: Відповідно до вимог пп.3 п. 3.7 розділу 3 тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати наступні документи: Наявність внутрішнього аудитора системи менеджменту якістю у відповідності з вимогами міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018, ISO 19011:2018, ДСТУ ISO 19011:2019, на підприємстві учасника, підтверджується шляхом надання у складі пропозиції чинного сертифіката аудитора, виданого учаснику або його уповноваженій особі. Крім того, Учасники торгів також повинні використовувати в своїй діяльності систему екологічного менеджменту в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи екологічного менеджменту у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель та інших будівельно-монтажних робіт. Учасники торгів також повинні використовувати в своїй діяльності систему менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель та інших будівельно-монтажних робіт. З метою дотримання Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII, учасник повинен використовувати систему управління щодо протидії корупції. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції діючий сертифікат ДСТУ ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», що засвідчує використання учасником систему управління щодо протидії корупції у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель та інших будівельно-монтажних робіт, який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку виконання договору. Також, надати у складі пропозиції сертифікат на систему інжиніринг пожежної безпеки, який виданий учаснику відповідним сертифікованим центром та посвідчує, що учасник здійснює господарську діяльність згідно з чинними нормативними документами і відповідає вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель та інших будівельно-монтажних робіт, який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку виконання договору. У вищезазначених вимогах відсутня вимога щодо надання документів щодо щорічного підтвердження чинності вищевказаних сертифікатів. Також, згідно Особливостей 1178 Замовник може самостійно перевіряти інформацію доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Учасник ТЗОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" у складі пропозиції надав підтверджуючі сертифікати. У кожному із сертифікатів присутні QR-код відсканувавши який можна отримати інформацію про чинність кожного сертифікату. Також, чинність сертифікату можна перевірити на сайті https://euro-cert.net/ . Таким чином, замовник не мав підстав для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель так як вся інформація замовником отримана. Щодо надання відповіді на висновок. Замовником не було отримано сповіщення про надходження висновку від майданчика, яким ми користуємося, а тому дана відповідь була зразу підготовлена та розміщена, коли надходження такого висновку було виявлено. Зобов’язуємось слідкувати за находженнями на майданчик та в подальшому надавати всі відповіді вчасно. Комунальним закладом Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених помилок у подальшому. Зокрема, уповноваженою особою було відвідано навчальний вебінар 23.09 для уповноважених осіб закладів освіти на тему: "Як закладам освіти ефективно здійснювати закупівлю продуктів харчування в Prozorro Market", переглянуто онлайн курс на тему «Обговорення змін до ЗУ "Про публічні закупівлі"» проведений E-Tender та будуть відвідані інші курси у сфері публічних закупівель. Також, Замовником було проведено роз’яснювальну роботу для уповноваженої особи щодо не допущення порушень норм чинного законодавства з питань проведення публічних закупівель. Надалі зобов’язуємось дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель та не допускати подібних помилок в майбутньому.
2024-09-30 10:27:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТЗОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" |
14 300 020,00
UAH з ПДВ
|
14 300 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТЗОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" #43914609 |
Переможець |
14 300 020,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2024 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2024 16:34
|
ДУ 3 РСГ.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2024 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2024 16:24
|
РСГ ДУ 2.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2024 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2024 15:18
|
ДУ1 РСГ.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2024 13:03
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2024 14:52
|
Договір 13 08.pdf | укладений |
13 серпня 2024 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 13/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю в частині зміни реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 13/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 13/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |