Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 38183153 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., місто Вишневе, вулиця Київська, 2-Д |
Контактна особа: |
Ямщиков Віталій Геннадійович +380661740139 kpgukg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2023 19:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2023 13:53 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2023 13:53 |
Очікувана вартість: | 193 249 637,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 966 248,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно.Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (у складі тендерної пропозиції надається сканкопія ліцензії або витягу з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить:966 248, 19 грн. (дев'ятсот шістдесят шість тисяч двісті сорок вісім гривень 19 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Банківська гарантія повинна відповідати формі і вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, нормам статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178та умовам цієї тендерної документації. Умовами тендерної документації передбачена перевірка Замовником кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії, яким підписана банківська гарантія. В ході перевірки кваліфікованого електронного підпису повинні відображатися прізвище та ініціали (або ім’я, по батькові) уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії (власника ключа), тип носія особистого ключа, тип підпису, час підпису, посаду уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії. При цьому зазначена у тексті банківської гарантії уповноважена особа банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії має спiвпадати з пiдписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис на банківську гарантію. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи банку-гаранта на підпис банківської гарантії. Реквізити Замовника: Найменування замовника: «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА» Вишневської міської ради Бучанського району Київської області» Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 38183153 Місцезнаходження замовника: Україна, 08132 м.Вишневе вул. Київська, буд,2-Д, Київська обл., Бучанський р-н |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 966248.19 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок Замовник сплачує на підставі наданих Підрядником Акту приймання виконаних підрядних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних підрядних робіт за формою КБ-3. Оплата здійснюється в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником належних до сплати сум на поточний рахунок Виконавця на протязі 30 робочих днів після підписання актів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
- Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
- Порушення строків оприлюднення тендерної документації
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-17-000003 ● bf22c4f97a87420ca6377bd5c7ce6e09
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2023 18:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.11.2023 № 307
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-10-17-015233-a 17.10.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-20 16:46:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «КП «Головне управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області», за кодом ДК 021:2015:45454000-4 - Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2023-10-17-015233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-23 15:50:09
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 20.11.2023 р.
20.11.2023 року о 16:46:02 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2023-11-17-000003), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.».
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався на підставі Кошторисного розрахунку вартості будівництва по об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органівмісцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область,Бучанський район, м.Вишневе, вул.Святошинська, 11» (Коригування)» П2021-04/1-К з урахуванням відомостей, що викладені у Експертному звіті щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органівмісцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область,Бучанський район, м.Вишневе, вул.Святошинська, 11» (Коригування) (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 02306-23 від 22 серпня 2023). Копії відповідних документів додаються до цього Пояснення на запит.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням: https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8208-13.html
Додатково вважаємо за необхідне повідомити, що станом на дату надання цих Пояснень на запит, між Замовником та Переможцем (ТОВ «Максима Буд») вирішується питання щодо розірвання Договору підряду №1-АБ від 10.11.2023 року через виявлені неточності (невідповідності) під час проведення процедури закупівлі, результатом проведення якої стало укладення договору підряду №1-АБ від 10.11.2023 року. У разі досягнення між сторонами згоди щодо розірвання договору підряду №1-АБ від 10.11.2023 року відповідна інформація та документи будуть оприлюднені в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-24 12:01:15
Запит про надання пояснень
Для підтвердження визначення очікуваної вартості щодо розгляду кошторисної документації об’єкта: «Реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органів місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 11» (Коригування)» прошу надати експертний звіт від 22.08.2023 № 02306-23 (зазначений у відповіді замовника на пояснення від 23.11.2023), зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, локальні кошториси та відомість обсягів робіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-27 16:39:27
Відповідь на запит
Надаємо копію експертного звіту та зведеного кошторису
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи викладене вище, Замовник погоджується з Висновком та надає інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку (додається)
2023-12-19 18:28:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункт 11 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2023 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Максима Буд" |
193 245 882,00
UAH з ПДВ
|
193 245 882,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЄВРОБУД МОЛЛ" |
193 247 979,60
UAH з ПДВ
|
193 247 979,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Максима Буд" #39605709 |
Переможець |
193 245 882,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2023 15:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 листопада 2023 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2023 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2023 16:59
|
договір 1 АБ.pdf | укладений |
10 листопада 2023 16:57
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 листопада 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Листом вих. 01-2311/23 від 23 листопада 2023 року, керівником проектної організації ТОВ «Проектна компанія «Інжгруп» було повідомлено про допущену технічну помилку під час розрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. На підставі чого, додатково вважаємо за необхідне повідомити щодо розірвання Договору підряду №1-АБ від 10.11.2023 року через виявлені неточності (невідповідності) під час проведення процедури закупівлі, результатом проведення якої стало укладення договору підряду №1-АБ від 10.11.2023 року. В результаті чого було досягнено між сторонами згоди щодо розірвання договору підряду №1-АБ від 10.11.2023 року відповідна інформація та документи будуть оприлюднені в електронній системі закупівель. |