Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

66510000-8 - Страхові послуги (Актуарні послуги)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2021-12-17-009811-b 2765c9e681314f91a5aaa31bfd655983
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плетмінцева Ганна Володимирівна

+380442050124 zakupki@oree.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП ОПЕРАТОР РИНКУ
Код ЄДРПОУ: 43064445
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Симона Петлюри, будинок 27
Контактна особа: Плетмінцева Ганна Володимирівна
+380442050124
zakupki@oree.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2021 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2021 17:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2021 17:11
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Актуарні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри , буд. 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2022
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку 50% від загальної суми Договору після підписання Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Замовником від Виконавця відповідного рахунку-фактури. Рахунок-фактура надається Виконавцем Замовнику на наступний робочий день після підписання Сторонами Договору Аванс 10 Банківські 50
Надання послуг 50% сплачується протягом 7 (семи) банківських днів після підписання акту передачі-приймання наданих Послуг (далі – Акт) на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем Замовнику в день підписання Акту. Аванс 7 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2021 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2021 17:07
Документація актуарні.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пояснити вимоги до учасника
Дата подання: 21 грудня 2021 18:48
Дата відповіді: 22 грудня 2021 15:28
Шановний Замовнику! Просимо пояснити та уточнити окремі положення пунктів Таблиці 1 Документації про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-12-17-009811-b П.2.1 Відповідно до п. 14) ст.1 ЗУ «Про зайнятість населення» повна зайнятість - зайнятість працівника за нормою робочого часу, передбаченою згідно із законодавством, колективним або трудовим договором. Поясніть, який саме документ слід надати на підтвердження повної зайнятості працівника: трудовий договір, наказ про прийняття на роботу тощо? П.3.1. Просимо уточнити – який саме документ чи які документи розуміє замовник під словом «тощо» після слів «диплому, свідоцтва»? Це може бути довідка, сертифікат чи щось інше? 4.1. Просимо пояснити, яким документом регламентується запоповнований вами перелік з 6-ти аудиторських компаній, якщо в Україні працюють 79 аудиторських компаній, які внесені в Реєстр АПУ, мають право і досвід проведення аудиту за МСФЗ. Поясніть, яким документом регламентується визначена вами кількість виконаних договорів (п’ять)? Чому не три і не десять? 4.2. Уточніть, що означає вираз «переліку наданих послуг аудитора»? Чи це не помилка?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, надаємо відповідь на ваше звернення:
Стосовно пункту 2.1. «Скан-копія документу, який підтверджує повну зайнятість працівників, зазначених у пункті 1.1» потрібні будь-які дозволені/визначені законодавством документи, що підтверджують повну зайнятість працівника. Для підтвердження повної занятості працівника можна надати копії заповнених сторінок трудових книжок, що підтверджують трудові відносини.
Стосовно пункту 3.1 Документи, що вимагаються відповідно до вимог п. п. г) п. 1.1. розділу 2 Кваліфікаційних вимог до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками, затверджених розпорядженням Держфінпослуг № 3519 від 08.02.2005 для осіб, які претендують на право займатися актуарними розрахунками та посвідчувати їх та отримати Свідоцтво.
Стосовно пункту 4.1. При проведенні аудиту ми орієнтуємось на аудиторські компанії, що є членами міжнародної мережі аудиторських організацій, які гарантують надання послуг високої якості. Ми ставимо на меті запевнитись, що у випадку проведення аудиту результати замовлених актуарних розрахунків мають бути прийняті такими аудиторами без зауважень та застережень, які можуть призвести до необхідності корекції фінансової звітності або негативного впливу на кредитний рейтинг.
Стосовно пункту 4.2. В скан-копіях листів відгуків за договорами необхідно зазначити аудитора, який проводив аудит фінансової звітності, включаючи проведені учасником актуарні розрахунки.
Питання по кваліфікації
Дата подання: 23 грудня 2021 16:06
Дата відповіді: 23 грудня 2021 17:08
Шановний Замовнику! 1. Відповідь на питання щодо повної занятості не є вичерпною, оскільки запис у трудовій книжці свідчить лише про основне місце роботи, але не свідчить про повну чи неповну зайнятість. Тривалість робочого часу визначається правилами внутрішнього розпорядку, наказом або трудовим договором. Просимо уточнити - чи достатньо наказу або трудового договору або іншого договору на підтвердження повної чи неповної занятості. 2. Замовник встановлює вимогу щодо наявності саме штатних працівників в учасника або працівників на умовах повної занятості, проте така вимога також є дискримінаційною, бо чинним законодавством України передбачено також інший спосіб залучення осіб до виконання певної роботи, а саме залучення за цивільно-правовими договорами. Просимо пояснити - чи здатна особа відповідної кваліфікації, яка працює за сумісництвом або на інших умовах, надавати послуги з актуарних розрахунків дистанційно впродовж часу, встановленого договором? 3. Просимо пояснити - яким чином збільшення кількості дипломів та працівників впливає на швидкість і якість актуарних розрахунків показників одного підприємства за допомогою сучасних програмних засобів. Адже розрахунок, перевірку даних і результатів виконує одна людина двома руками з однією парою очей. Не в чотири руки і не в шість, не на різних комп'ютерах і не на різних програмах. Учасник самостійно розраховує необхідну кількість працівників, яких планує залучати для дотримання та забезпечення виконання умов предмета закупівлі, тому встановлення замовником у тендерній документації чіткої кількості працівників (наприклад: «Учасник має надати інформацію про наявність 2 працівників, що будуть залучені для задоволення потреби замовника») створюватиме умови, які вважатимуться дискримінаційними щодо інших учасників. Законодавство не передбачає можливість Замовника встановлювати конкретну кількість працівників. Досягнення економії робочого часу учасника та коштів замовника можливе завдяки застосованому технологічному процесу порядку надання послуг чи технологіям. 4. Відповідно до п.1.3 Кваліфікаційних вимог регулятора ринку страхування, на які ви посилаєтесь " математичним, технічним або економічним напрямом." Посвідчення актуарних розрахунків для цілей Закону України "Про страхування" особами, які отримали відповідні Свідоцтва стосується розрахунку та посвідчення страхових тарифів страхових компаній , а не оцінки пенсійних зобовязань вашого підприємства. Уточніть, будь ласка, вимоги до рівня освіти та дипломів осіб, які будуть виконувати актуарні розрахунки. 6. Стосовно аудиторських компаній, які надежать до міжнародних груп (міжнародної мережі) просимо уточнити їх перелік або еквівалент. Наприклад, Грант Торнтон , Крестон, Нексіа та ряд інших компаній, що не містяться в зазначеному вами переліку, входять до міжнародної мережі. Чи не вважає Замовник такі умови дискримінаційними або такими, що обмежують конкуренцію? 7. Чи не вважає замовник, що включаючи до тендерної документації надмірно деталізовані вимоги дискримінаційними? 8. Чи не вважає замовникщо такими умовами він (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати актуарні розрахунки на значно вигідніших умовах договору та брати участь у конкурентному змаганні?Маємо надію, що вказівка на приклади дискримінаційних вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації та кола відповідних аудиторів допоможе замовнику зрозуміти можливі ризики .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Своєю чергою, виходячи з частини третьої статті 14 Закону, умови про проведення спрощеної закупівлі, що містяться в оголошенні, встановлюються замовником самостійно та з дотриманням вимог чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2021 17:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ РИЗИКУ" 23 900,00
UAH
23 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 грудня 2021 15:09
Електронний підпис
28 грудня 2021 13:09
Електронний підпис
28 грудня 2021 13:09
Проект договору.pdf
28 грудня 2021 13:01
4.2_рек листи.pdf
28 грудня 2021 13:01
4.3_Акты.pdf
28 грудня 2021 13:01
9.1 -довідка ПДВ.pdf
28 грудня 2021 13:01
6.1_протокол.pdf
28 грудня 2021 13:01
2.1-Трудові.pdf
28 грудня 2021 13:01
1-довідка працівники.pdf
28 грудня 2021 13:01
8.1_статут.pdf
28 грудня 2021 13:01
4.4_довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ РИЗИКУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ РИЗИКУ"
#37571689
Переможець 23 900,00
UAH
30 грудня 2021 18:04

Документи

30 грудня 2021 18:04
Електронний підпис
30 грудня 2021 18:03
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2021 18:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ РИЗИКУ"
#37571689
23 900,00
UAH
Документи

Документи

30 грудня 2021 18:04
Електронний підпис
30 грудня 2021 18:03
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 17:09
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 13:13
Договір укладений
13 січня 2022 12:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2022 — 10 лютого 2022
Сума оплати за договором: 23 900,00
UAH