Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Equipment for retrofitting of polar cranes of KHNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Худенко Ірина Валентинівна +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Ліберна І.В. (03842) 6-35-31 liberna.iryna@khnpp.atom.gov.ua Юдін Костянтин Миколайович (044) 523-40-04 k.yudin@ak.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company ‘Energoatom’ ” (Detached subdivision SU NPP) |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Khudenko Irina +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Ліберна І.В. (03842) 6-35-31 liberna.iryna@khnpp.atom.gov.ua Юдін Костянтин Миколайович (044) 523-40-04 k.yudin@ak.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 11:15 |
Очікувана вартість: | 421 693 801,92 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 421 693,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3908822.4 UAH |
Publication date: | 17 квітня 2020 16:01 |
Enquiries until: | 14 червня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 20 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 червня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 421 693 802 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 421 694 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник в своїй пропозиції може передбачити застосування попередньої оплати. Інформація щодо попередньої оплати та оплати за договором викладена в Умовах розрахунків п.2 «Інша інформація» розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» та в розділі IV «Порядок здійснення оплати», розділі VII «Відповідальність сторін» Додатку 3 до ТД «Проект договору» | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2020 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2020 15:07 |
Додаток 3 - проект договору-5.doc | |
16 червня 2020 15:07 |
6554-ТД -5.doc | |
16 червня 2020 15:07 |
6554 - перелік ЗТД-5.doc | |
10 червня 2020 14:37 |
6554 - перелік ЗТД-4.doc | |
02 червня 2020 16:19 |
6554 - перелік ЗТД-3.doc | |
26 травня 2020 12:34 |
6554_додаткове роз'яснення на запитання від 06.05.2020.PDF | |
26 травня 2020 12:34 |
6554 - перелік ЗТД-2.doc | |
19 травня 2020 14:53 |
6554 - перелік ЗТД-1.doc | |
17 квітня 2020 15:59 |
Додаток 4 - ТВтаУП.pdf | |
17 квітня 2020 15:59 |
Додаток 7 - митні платежі.docx | |
17 квітня 2020 15:59 |
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX | |
17 квітня 2020 15:59 |
Додаток 5 - досвід виконання.docx | |
17 квітня 2020 15:59 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx | |
17 квітня 2020 15:59 |
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx | |
17 квітня 2020 15:59 |
6554- procurement notice.docx |
16 червня 2020 15:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
16 червня 2020 15:07 |
Додаток 3 - проект договору-5.doc
|
||||||||||||||||||
16 червня 2020 15:07 |
6554-ТД -5.doc
|
||||||||||||||||||
16 червня 2020 15:07 |
6554 - перелік ЗТД-5.doc
|
||||||||||||||||||
10 червня 2020 14:37 |
6554 - перелік ЗТД-4.doc
|
||||||||||||||||||
02 червня 2020 16:19 |
6554 - перелік ЗТД-3.doc
|
||||||||||||||||||
26 травня 2020 12:34 |
6554_додаткове роз'яснення на запитання від 06.05.2020.PDF
|
||||||||||||||||||
26 травня 2020 12:34 |
6554 - перелік ЗТД-2.doc
|
||||||||||||||||||
19 травня 2020 14:53 |
6554 - перелік ЗТД-1.doc
|
||||||||||||||||||
17 квітня 2020 15:59 |
Додаток 4 - ТВтаУП.pdf
|
||||||||||||||||||
17 квітня 2020 15:59 |
Додаток 7 - митні платежі.docx
|
||||||||||||||||||
17 квітня 2020 15:59 |
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX
|
||||||||||||||||||
17 квітня 2020 15:59 |
Додаток 5 - досвід виконання.docx
|
||||||||||||||||||
17 квітня 2020 15:59 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
|
||||||||||||||||||
17 квітня 2020 15:59 |
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
|
||||||||||||||||||
17 квітня 2020 15:59 |
6554- procurement notice.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звертаємо увагу на п.3.1.1 та п.3.1.2 ТВтаУП, які містять відповідь на Ваше питання:
3.1.1 Загальний комплект обладнання повинен містити устаткування, СПЗ, ЗІП, інструмент, приладдя та іншу продукцію (далі - ТМЦ) згідно з таблицею 3.1, при цьому:
- за узгодженням із Замовником допускається замість окремих елементів та складових частин «вузлів», що зазначені в таблиці 3.1, постачати самі «вузли» в зборі;
- за узгодженням із Замовником допускається замість елементів, що втратили свою «актуальність» (зняти з виробництва та/або нездатні виконувати свої функції в необхідному обсязі), постачати інші аналогічні елементи, що здатні забезпечити виконання необхідних функцій;
- за узгодженням із Замовником допускається доповнювати або скорочувати перелік та кількість окремих видів елементів, що підлягають постачанню.
3.1.2. Конкретний склад комплекту устаткування, що підлягає постачанню.
Конкретний склад ТМЦ, що підлягають постачанню формується Постачальником та узгоджується із Замовником на етапі комплектації або проектування…
Згідно пунктів 2.1.4, 2.1.5, 2.2.3 передбачена повна заміна підвісок в/п 160 тс, 2х70 тс, 320 тс.
У п.6.10.5.8 ТТ та УП вказана довжина кабельних зв'язків між СУ ККД, розташованої в приміщенні електрощитової і безпосередньо виконавчими механізмами і датчиками, розташованими на ККД в гермооболонці, яка може досягати 400-600м., з урахуванням довжини зазначеної в п.6.6.1
- обстеження металоконструкцій моста, візків
160 тс., 320 тс і підкранових шляхів (обладнання, що не підлягає заміні) на предмет можливості подальшої експлуатації.
Обстеження має бути виконано після укладання договору з Постачальником, під час зупинки енергоблоків ВП ХАЕС на ППР.
Звертаю Вашу увагу, що обстеження виконується для обладнання, яке не підлягає заміні, і відповідно не буде постачатися, а тому не може впливати на вартість та строк виготовлення обладнання для модернізації ККД.
Згідно п.1 табл.4.1 в обов’язки постачальника входить:
- обстеження металоконструкцій моста, візків
160 тс., 320 тс і підкранових шляхів (обладнання, що не підлягає заміні) на предмет можливості подальшої експлуатації.
Обстеження має бути виконано після укладання договору з Постачальником, під час зупинки енергоблоків ВП ХАЕС на ППР.
Звертаю Вашу увагу, що обстеження виконується для обладнання, яке не підлягає заміні, і відповідно не буде постачатися, а тому не може впливати на вартість та строк виготовлення обладнання для модернізації ККД.
Згідно п.1 табл.4.1 в обов’язки постачальника входить:
- обстеження металоконструкцій моста, візків
160 тс., 320 тс і підкранових шляхів (обладнання, що не підлягає заміні) на предмет можливості подальшої експлуатації.
Обстеження має бути виконано після укладання договору з Постачальником, під час зупинки енергоблоків ВП ХАЕС на ППР.
Звертаю Вашу увагу, що обстеження виконується для обладнання, яке не підлягає заміні, і відповідно не буде постачатися, а тому не може впливати на вартість та строк виготовлення обладнання для модернізації ККД.
Згідно п.1 табл.4.1 в обов’язки постачальника входить:
- обстеження металоконструкцій моста, візків
160 тс., 320 тс і підкранових шляхів (обладнання, що не підлягає заміні) на предмет можливості подальшої експлуатації.
Обстеження має бути виконано після укладання договору з Постачальником, під час зупинки енергоблоків ВП ХАЕС на ППР.
Звертаю Вашу увагу, що обстеження виконується для обладнання, яке не підлягає заміні, і відповідно не буде постачатися, а тому не може впливати на вартість та строк виготовлення обладнання для модернізації ККД.
- обладнання і порядок виконання робіт має бути спроектований таким чином, щоб монтажні і пусконалагоджувальні роботи не перевищували строк виконання у 30 діб. Строк може бути змінений по узгодженню з Замовником.
У внесенні змін до ТВтаУП немає потреби
Згідно п.1 табл.4.1 в обов’язки постачальника входить:
- обстеження металоконструкцій моста, візків
160 тс., 320 тс і підкранових шляхів (обладнання, що не підлягає заміні) на предмет можливості подальшої експлуатації.
Обстеження має бути виконано після укладання договору з Постачальником, під час зупинки енергоблоків ВП ХАЕС на ППР.
Звертаю Вашу увагу, що обстеження виконується для обладнання, яке не підлягає заміні, і відповідно не буде постачатися, а тому не може впливати на вартість та строк виготовлення обладнання для модернізації ККД.
Зміна строків постачання можлива відповідно до вимог законодавства України, з врахуванням графіку вводу блоків в планово-попереджувальний ремонт.
Орієнтовні строки ППР (можуть бути змінені):
Бл.№1
квітень 2021÷серпень 2021
січень 2022÷червень 2022
Бл.№2
серпень2020 ÷ березень 2021
січень 2022÷червень 2022
Підписи під рисунками різні.
Рисунок 1 – Узагальнений спектр відгуку при горизонтальних коливаннях реакторного відділення на відмітках +36,9…+41,0 м (МРЗ – 7 балів)
Рисунок 2 – Узагальнений спектр відгуку при вертикальних коливаннях реакторного відділення на відмітках +36,9…+41,0 м (МРЗ – 7 балів)
Рисунок 3 – Узагальнений спектр відгуку при горизонтальних коливаннях реакторного відділення на відмітках +46,8…+51,0 м (МРЗ – 7 балів)
Рисунок 4 – Узагальнений спектр відгуку при вертикальних коливаннях реакторного відділення на відмітках +46,8…+51,0 м (МРЗ – 7 балів)
γ-випромінювання, поглинена доза за 10 роківдо 10 Гр
Зазначене в пункті 6.1.16 обладнання підлягає заміні і повинно входити в поставку механізму допоміжного візка (пункт 2.1.3 табл. 3.1, кількість 1 шт/комплект).
Звертаємо увагу на п.3.1.1 та п.3.1.2 ТВтаУП:
3.1.1 Загальний комплект обладнання повинен містити устаткування, СПЗ, ЗІП, інструмент, приладдя та іншу продукцію (далі - ТМЦ) згідно з таблицею 3.1, при цьому:
- за узгодженням із Замовником допускається замість окремих елементів та складових частин «вузлів», що зазначені в таблиці 3.1, постачати самі «вузли» в зборі;
- за узгодженням із Замовником допускається замість елементів, що втратили свою «актуальність» (зняти з виробництва та/або нездатні виконувати свої функції в необхідному обсязі), постачати інші аналогічні елементи, що здатні забезпечити виконання необхідних функцій;
- за узгодженням із Замовником допускається доповнювати або скорочувати перелік та кількість окремих видів елементів, що підлягають постачанню.
3.1.2. Конкретний склад комплекту устаткування, що підлягає постачанню.
Конкретний склад ТМЦ, що підлягають постачанню формується Постачальником та узгоджується із Замовником на етапі комплектації або проектування…
Попередні (автономні та комплексні у складі ЯУ) випробування проводяться у відповідності до п. 6.14.2.3 ТВтаУП на майданчику Замовника по Програмі, розробленій Замовником. Перелік учасників випробувань та їх обов’язки будуть вказані в Програмі.
Приймально - здавальні випробування виконуються у відповідності до п.6.14.2.2 ТВтаУП і згідно абзацу 5 даного пункту можуть бути суміщені з приймальними випробуваннями (для першої партії продукції).
Обов’язки Постачальника під час виготовлення та випробовування обладнання вказані в табл.4.1
На даний час точні строки ППР не визначені.
Орієнтовні строки ППР (можуть бути змінені):
Бл.№1
квітень 2021÷серпень 2021
січень 2022÷червень 2022
Бл.№2
серпень2020 ÷ березень 2021
січень 2022÷червень 2022
+150 оС на протязі 10 годин;
+90 оС на протязі 5 годин;
+75 оС на протязі 15 годин;
+60 оС на протязі 720 годин.
Під час протікання «малої течі» та «великої течі» обладнання ККД не функціонує.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-06-000042 ● 85cd657383fc49dab2be7226a2cc20ad
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 17:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2020-04-17-002968-c 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
GmbH ISV Steuerungssysteme | Документи |
Допущено до аукціону
|
DIAKONT S.R.L. | Документи |
Допущено до аукціону
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
DIAKONT S.R.L. #06437990481 |
Переможець |
415 458 013,76
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2022 15:45
|
Додаткова угода № 3 до договору 53-129-01-20-02155.pdf | зміни до договору |
14 січня 2022 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2021 09:22
|
Додаткова угода № 2 до договору 53-129-01-20-02155 (1).pdf | зміни до договору |
12 липня 2021 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:33
|
Додаткова угода № 1 до договору 53-129-01-20-02155 (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2020 15:35
|
договір 53-129-01-20-02155.pdf | укладений |
14 серпня 2020 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у Специфікації № 1 та № 2 до Контракту (термін постачання за Специфікацією № 1 – з 01.03.2022 по 15.04.2022, за Специфікацією № 2 – з 01.12.2021 по 10.01.2022) та у п. 4.2 розділу IV Контракту «Порядок здійснення оплати». Сума Контракту після внесення змін до договору становить 415 458 013,76 грн у т. ч. ПДВ. Кількість товару після внесення змін становить – 2 шт. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-20-02155 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у розділ IV Контракту «Порядок здійснення оплати» та у Специфікацію № 2 до Контракту (термін постачання за Специфікацією № 2 – з 01.02.2023 по 01.04.2023). Сума Контракту після внесення змін до договору становить 415 458 013,76 грн у т. ч. ПДВ. Кількість товару після внесення змін становить – 2 шт. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-20-02155 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у Специфікацію № 1 до Контракту (термін постачання за Специфікацією № 1 – до 01.08.2022) |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-20-02155 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |