Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Веніслав Наталія Іванівна +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2023 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 490 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 450 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення пропозицій у формі банківської гарантії. Гарантія надається у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) Гарантії має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті Гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та з врахуванням Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами), інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі та ідентифікатор (номер) закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими Гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за Гарантіями. Якщо у банківській Гарантії є посилання на договір про надання банківської Гарантії/заявки, Учасник обов’язково має надати такий договір/заявку разом з банківською Гарантією. Форму Гарантії забезпечення пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Форма). Замовник вимагає надання Гарантії згідно з Формою, за виключенням конкретних/окремих вимог до Гарантії відповідно до документації. Повноваження особи, яка підписує банківську Гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління)*. (*При перевірці пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.) У разі відсутності або не підтвердження КЕП на банківській Гарантії, пропозиція Учасника буде відхилена Замовником. Розмір забезпечення пропозиції складає: 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає 2 450 000,00 грн (два мільйони чотириста п’ятдесят тисяч грн 00 коп). Додатково Учасник надає Статут банка-гаранта (завірений КЕП банка-гаранта) та ліцензію НБУ або витяг (у вигляді, передбаченому чинним законодавством) на право здійснення банківських операцій банком, що надав банківську Гарантію Учаснику. Замовник визначає також конкретні, в т.ч. конкретні/окремі вимоги до Гарантії: - Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені); - Гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого Гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою, без подання будь-яких інших документів (крім вимоги) або виконання будь-яких інших умов; - строк сплати за Гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів від дня отримання гарантом вимоги бенефіціара; - спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту не зазначається; - строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії пропозиції. Гарантія має бути з повним грошовим покриттям. На підтвердження факту покриття Гарантії грошовою масою, Учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати довідку від установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії банківської Гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою), а також надати Замовнику доказ транзакції (з печаткою/штемпелем/штрих-кодoм/тощо банківської установи, яка провела транзакцію)). До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» 73000, Херсонська область, м.Херсон, просп.Ушакова,47 Код ЄДРПОУ: 43538115 IBAN № 898201720355129005000058838 в ГУДКСУ м. Херсон |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2450000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 (один) % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» 73000, Херсонська область, м.Херсон, просп.Ушакова,47 Код ЄДРПОУ: 43538115 IBAN № 898201720355129005000058838 в ГУДКСУ м. Херсон Термін дії банківської гарантії повинен перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 на строк не більше 90 календарних днів.Перерахування визначеної суми попередньої оплати (авансу) може здійснюватись частинами в межах поточного бюджетного періоду з періодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Погашення використаного авансу здійснюється протягом 90 календарних днів та не пізніше кінця поточного бюджетного періоду, якщо попередня оплата здійснюється наприкінці року. Відлік терміну погашення починається з дати реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань на попередню оплату. Цільове використання попередньої оплати підтверджується «Актом приймання виконаних робіт» (форма № КБ-2в (УПВ)) та «Довідкою про вартість виконаних робіт» (форма № КБ-3) підписаними уповноваженими представниками сторін. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за фактично виконані роботи на підставі наступних документів: акту приймання виконаних робіт (форма №КБ-2В (УПВ)), підписаного уповноваженими представниками обох сторін, довідки про вартість виконаних робіт (форма №КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. Оплата проводиться за фактично виконані об’єми робіт шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2023 12:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2023 12:14 |
перелік змін.docx | |
23 березня 2023 12:14 |
нова редакція ТД реконструкція мосту.docx | |
16 березня 2023 15:22 |
Додаток 3 проєкт договору.doc |
23 березня 2023 12:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 березня 2023 12:14 |
перелік змін.docx
|
|||
23 березня 2023 12:14 |
нова редакція ТД реконструкція мосту.docx
|
|||
16 березня 2023 15:22 |
Додаток 3 проєкт договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До Переліку видів робіт підвищеної небезпеки (група А), затвердженого Постановою КМУ від 26.10. 2011 року №1107 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки входить декілька видів зазначених робіт, які матимуть місце на будівельному майданчику об’єкта реконструкції. Тому, у відповідності до Ст.21 Закону України «Про охорону праці», учасник повинен мати вищезазначений дозвіл.
Крім того, у разі залучення до виконання робіт техніки, що входить до переліку з підвищеною небезпекою (група А), інших надавачів послуг, останні мають надавати дозвіл на застосування даної техніки якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов’язковою вимогою до нього, не встановлена технічним регламентом.
У зв’язку з наведеним, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Строк для подання тендерних пропозицій передбачений п.34 Особливостей. Враховуючи, що до тендерної документації будуть внесені зміни, строк для подання тендерних пропозицій буде продовжено.
Про можливість виправлення невідповідностей у документації йдеться в п.40 Постанови №1178.
Якщо замовник під час розгляду тендерної пропозиції виявив невідповідності в документах учасників, він має розмістити повідомлення з вимогою їх усунення у строк не менший двох робочих днів до закінчення розгляду пропозицій.
Під невідповідністю мається на увазі відсутність інформації/документів, які передбачені тендерною пропозицією, крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, інформації (документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Якщо невідповідність виявлено на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, то виправляти можна помилки, які не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У такому разі Замовником буде надано 24 години для виправлення таких помилок.
До тендерної документації будуть внесені зміни та уточнено поняття аналогічний договір при виконанні II етапу, а саме: Аналогічним вважається договір на виконання робiт з будiвництва (нове будівництво або реконструкція) середніх та\або великих мостових споруд (відповідно до ДБН В.2.3-22:2009) на автомобільних дорогах загального користування.
1. Щодо ІІ етапу Додатку 2 (Технічне завдання) до тендерної документації:
Зауваження прийнято до уваги. До тендерної документації будуть внесені зміни. Додаток 2 (технічне завдання) до тендерної документації ІІ етап буде викладено без деталізації, з урахуванням основних видів робіт.
2. Щодо переліку та кількості обладнання, необхідних для виконання робіт.
Зауваження прийнято до уваги. Зазначений перелік буде уточнено, до тендерної документації будуть внесені зміни.
3.Щодо наявності бетонного заводу.
Відповідно до Наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» Великоолександрівська ОТГ Бериславського району відноситься до території можливих бойових дій. Вимоги до бетонного (их) заводу (ів) визначені Замовником в тендерній документації залишаються без змін.
Звертаємо Вашу увагу, що час транспортування бетонних сумішей не повинен перевищувати 90 (дев’яносто) хвилин відповідно до ДСТУ Б.В.2.7-96-2000.
4. Щодо терміну виконання робіт з розробки проектної документації: Враховуючи, що міст є важливим інфраструктурним об'єктом та має стратегічне значення для області, проекті та підготовчі роботи на об’єкті необхідно виконувати одночасно. Тому вимоги до терміну виконання робіт з розробки проектної документації, зазначені в п.2.18.6 Проєкту договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів залишаються без змін.
Умовами тендерної документації на закупівлю зазначених робіт визначено, що у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Отже, для прийняття рішення про відповідність кваліфікаційним критеріям такого об’єднання замовник враховуватиме узагальнену інформацію стосовно об’єднання як учасника та не матиме підстави для відхилення пропозиції, якщо у сукупності у підприємств — учасників об’єднання матеріально-технічна база, працівники, досвід та фінансова спроможність є у наявності, а саме:
Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій може надаватись інформація одночасно від декількох суб’єктів об’єднання (різних підприємств, що входять до його складу).
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, можуть надаватись дані стосовно працівників декількох суб’єктів — учасників об’єднання, а не лише об’єднання як окремої юридичної особи.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі пропозиції, поданої учасником-об’єднанням, можуть надаватись аналогічні договори різних підприємств, що входять до складу такого учасника.
Для підтвердження наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю учасника (або сукупно підприємств, що входять до складу об’єднання), така спроможність визначатиметься замовником на підставі поданих документів з урахуванням того, що замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Враховуючи наведене, сумарний показник обсягів виконаних робіт членами об’єднання є підтвердженням відповідності Учасника досвіду виконання аналогічних робіт.
Щодо розширення дати укладання аналогічних договорів до 5-ти років.
Не вважаємо за доцільне розширяти дату укладення аналогічних договорів до 5-ти років з наступних підстав: лише під час реалізації урядової програми «Велике будівництво» (2020-2021 роки) було відновлено та збудовано понад 500 мостів та мостових переходів.
Також, тривають роботи з відновлення мостів на деокупованих територіях. Тобто, протягом останніх трьох років доволі активно тривало будівництво мостів та мостових переходів, з’явилися нові матеріали та технології, що дає підстави замовнику визначити аналогічний договір укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Щодо розширення кола видів робіт, якими можнна підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору.
За визначенням, наведеним у державних будівельних нормах капітальний ремонт відрізняється від реконструкції певним ступенем зміни об'єкта. Якщо виконується капітальний ремонт, об'єкт повертають до того стану, яке придатне для його оптимальної експлуатації. Коли проводиться реконструкція, змінюються основні економічні та технічні параметри об'єкта. Отже, хоча мета здійснення реконструкції та капітального ремонту майже однакова, але відмінності все ж є.
Враховуючи, що замовник має право встановити в тендерній документації своє поняття «аналогічний договір», окремі вимоги до того, що буде вважатися «аналогічним договором, та з огляду на те, що Замовник не бажає отримувати можливий негативний досвід, з потенційним Підрядником, в якого відсутній досвід з виконання аналогічних робіт, не вважаємо за доцільне розширяти коло видів робіт, якими можнна підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Щодо підтвердження виконання робіт аналогічним договором через водну перешкоду.
Виконання робіт на мостах через водну перешкоду, зокрема через повноводну річку, має свої особливості та технологічні відмінності від виконання робіт на мостах, шляхопроводах через суходоли та транспортні мережі. Особливості та технологічні відмінності стосуються виконання як надводних так і підводних робіт при улаштуванні опорних частин мосту, прогонових будов із застосуванням специфічних технологічних методів та матеріалів. Тобто, виходячи з вищезазначеного, Замовник повинен бути впевнений, що Підрядник має досвід та можливості виконати роботи через водну перешкоду.
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на середніх та/або великих мостових спорудах.
Відповідність учасника зазначеній вимозі Документації є ознакою компетентності та передумовою своєчасно і у повному обсязі виконання договірних зобов’язань учасником, оскільки предметом даної закупівлі є досить великий обсяг виконання робіт. Замовник вважає, що саме відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника з виконання аналогічних договорів впливає на строки та якість виконання робіт.
Зауваження прийнято до уваги. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Враховуючи, що остаточне проектне рішення залежатиме від виконання I етапу (розробка проектної документації), в результаті чого площа мостового переходу може бути змінена, вважаємо за недоцільне введення такого критерію для оцінки підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-24-000030 ● 3a9470c5f6db42278dc1fbba50aec4fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 14:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2023 №12-з
Херсон
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 24.04.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
24.04.2023 №12-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-16-009399-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 2 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-24 15:52:56
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення на території Великоолександрівської ОТГ Бериславського району Херсонської області (з розробкою проектної документації)(інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-03-16-009399-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1) Надати відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Просимо надати документальне підтвердження щодо виконання переможцем тендеру ТОВ "Автомагістраль-Південь" вимог частини 6 розділу VІ тендерної документації Замовника, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.
Пояснення, інформацію та документи які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-27 15:56:24
Відповідь на запит про надання пояснень
По п.1 запиту:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено відповідно до дефектного акту, складеного на підставі візуального обстеження технічного стану мосту комісією у складі: заступника директора з розвитку доріг Державної установи "Місцеві дороги Херсонщини" Гончарова Д.В., начальника відділу якості, технічного контролю, будівництва, реконструкції, капітального ремонту Державної установи "Місцеві дороги Херсонщини" Тельнова О.В. та загальних технічних характеристик об’єкта:
· Довжина мосту – 112,75м;
· Ширина мосту – 13,8м;
· Схема – балочна розрізна прогонова будова 6х18,0м;
· Габарит – Г – 10,0+2х1,52м;
· Проектне навантаження – Н-30, НК-80;
· Рік будівництва – 1986р.;
· Підмостовий габарит по висоті – 5,5м.
В результаті обстеження встановлено, що міст зруйнований внаслідок підриву військами РФ. Мостове полотно та частина опорних конструкцій (балки, ригелі, мостові опори) зазнали повної або часткової руйнації. Зруйновані та пошкоджені елементи підлягають повному розбиранню. При відновленні будівлі мосту необхідне змінення конструкцій опор та балок.
На підставі дефектного акту сформовано зведений кошторисний розрахунок очікуваної вартості об'єкта дорожніх робіт (відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753).
.Копії зазначених документів додаються.
По п.2 запиту:
Відповідно до вимог частини 6 розділу VІ тендерної документації на закупівлю зазначених робіт переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії).
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 (один) % від вартості договору.
Термін дії банківської гарантії повинен перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
Переможцем торгів - ТОВ "Автомагістраль-Південь" до укладення договору про закупівлю надано наступні документи:
1.Оригінал гарантії виконання зобов’язань № 16/001/10988/2023 від05.04.2023 р;
2. Довіреність № 1146979 від 02.12.2022 року, що уповноважує начальника управління правового супроводження банківської діяльності Юридичного департаменту Акціонерного банку «Південний» Астахова Юрія Олександровича на вчинення певних дій від імені Банку строком на 3 роки;
3. Банківська ліцензія;
4. Лист-підтвердження від 05.04.2023 року № 16/001/10989/2023 про те, що ПАТ АБ «ПІВДЕННИЙ» платоспроможний та не знаходитись в стадії ліквідації.
Копії зазначених документів додаються.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-05-15 10:04:49
Роз'яснення щодо висновку
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю:
Відповідно до п.п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації, у разі залучення до виконання І етапу технічного завдання (розробка проектної документації) співвиконавця у порядку, встановленому чинним законодавством, учасник надає інформацію про співвиконавця у будь-якому випадку, незалежно від вартості робіт відповідно до п.7.розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) виконаного договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію(ї) акту(ів) здачі-прийняття виконаних робіт (наданих послуг) по аналогічному (им) договору (ам);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами).
- копію позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації з додатком (додатками), виданого/затвердженого експертною організацією по наданому аналогічного договору.
Аналогічним буде вважатися виконаний договір з розроблення та/або коригування проектної документації на будівництво або реконструкцію середньої та/або великої мостової споруди через водну перешкоду (відповідно до ДБН В.2.3-22:2009) на автомобільних дорогах загального користування, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі та відповідає класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки).
В ході розгляду пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» встановлені невідповідності в інформації та документах, що надані учасником та 30.03.2023 оприлюднена вимога про усунення невідповідностей протягом 24 годин, згідно якої учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору співвиконавця, залученого до виконання І етапу технічного завдання (розробка проектної документації), а саме надання 4 наступних документів: копiю(ї) аналогічного(их) виконаного договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; копію(ї) акту(ів) здачі-прийняття виконаних робіт (наданих послуг) по аналогічному (им) договору (ам); копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами); копію позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації з додатком (додатками), виданого/затвердженого експертною організацією по наданому аналогічного договору.
На виконання зазначених вимог про усунення невідповідностей учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» надав файл «Усунення невідповідностей.pdf», в тому числі копію договору від 24.12.2020 №2412/2020-С-Дн, вартістю робіт 93 515 458 грн, предметом якого є розроблення проектної документації та робочої документації, разом з додатковими угодами, документальне підтвердження вартості виконаних робіт на 34 244 601,12 грн, позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації та позитивний відгук Замовника від 27.03.2023 № 1-17/387/1 за вказаним аналогічним договором на виконані роботи на 34 244 601,12 грн в якому чітко відображена двостадійність розробки проектно-кошторисної документації, а саме:
Перша Стадія – Стадія «П» (затверджувальна) виконана в повному обсязі, вартість проектних робіт складає 34 244 601,12 грн. з ПДВ, за результатами чого отримано позитивний Експертний звіт (Саме це підтвердження вимагалось Замовником, і воно було повністю виконано учасником після виставлення вимоги на усунення).
Друга Стадія – Стадія «Р» - виконується паралельно з будівництвом та деталізує графічну частину об’єкта будівництва та не потребує проходження експертизи і завершується одночасно із закінченням будівельних робіт.
Таким чином, Учасником дотримано вимоги тендерної документації щодо документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» на виконання І етапу технічного завдання (розробка проектної документації), а Замовником дотримано вимоги Особливостей щодо визначення Учасника переможцем.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до діючого законодавства, Ви мали змогу звернутись до нас, як Замовника, за роз’ясненнями щодо означеного питання для надання більш детальних пояснень та заключень.
Проте, органами ДАСУ поспішно винесено висновки щодо невідповідності наданого учасником підтвердження аналогічного досвіду щодо виконання І етапу технічного завдання (розробка проектної документації), які є поверхнево вивченими та безпідставними, такими, що не містять правового підґрунтя, оскільки учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» була надана уся підтверджуюча інформація, що вимагалась тендерною документацією.
Приймаючи до уваги вищевикладене, Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» не приймає до уваги вищезазначений висновок та вимагає його перегляду та винесення результату «Порушення не виявлені», в противному випадку ми змушені будем звернутись до суду з оскарженням прийнятого органами ДАСУ рішення.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі надано до Одеського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 25 травня 2023 |
Номер відкриття провадження: | справа № 420/12637/23 |
Дата відкриття провадження: | 20 червня 2023 |
Документи:
22 червня 2023 09:59
|
Електронний підпис |
25 травня 2023 15:00
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
479 100 000,00
UAH з ПДВ
|
479 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
479 100 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2023 11:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 березня 2023 11:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 16:24
|
ДУ_5-5.PDF | зміни до договору |
04 квітня 2024 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 15:37
|
до _5.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 15:27
|
додугода 3.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2023 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2023 08:50
|
додугода 2.PDF | зміни до договору |
13 жовтня 2023 08:49
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2023 14:36
|
Додаткова Угода 1 до 5ДУ-23.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2023 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 14:26
|
Договір | укладений |
07 квітня 2023 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено ціну договору про закупівлю відповідно до затвердженого РП |
Номер договору про закупівлю: | 5/ДУ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено умови проходження експертизи проектної документації |
Номер договору про закупівлю: | 5/ДУ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування робіт у 2023 -2024 роках |
Номер договору про закупівлю: | 5/ДУ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшена вартість договору про закупівлю, уточнено обсяг фінансування робіт у 2023-2024 роках |
Номер договору про закупівлю: | 5/ДУ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначено обсяг фінансування робіт у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 5/ДУ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |