Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво господарських будівель, зовнішніх інженерних мереж та споруд з благоустроєм прилеглої до амбулаторії території за адресою: Одеська область, Лиманський район, село Визирка, пров. Дачний, 2
Очікувана вартість
4 973 127,20 UAH
UA-2020-06-12-009309-c ● 271a41f27f0446ca8fdc7c4e69c6693c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Визирська сільська рада Лиманського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04378669 |
Місцезнаходження: | 67543, Україна , Одеська обл., Лиманський район, с. Визирка, вул. Олексія Ставніцера, 56 |
Контактна особа: |
Наталія Сивак +380973511992 vizirkarada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2020 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2020 14:34 |
Очікувана вартість: | 4 973 127,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 865,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Предмет закупівлі замовником визначено у порядку, установленому Уповноваженим органом - за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво господарських будівель, зовнішніх інженерних мереж та споруд з благоустроєм прилеглої до амбулаторії території за адресою: Одеська область, Лиманський район, село Визирка, пров. Дачний, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67543, Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Визирка, пров. Дачний, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник перераховує Підряднику попередню оплату - аванс у розмірі 30% від суми договірної ціни протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання бюджетних коштів на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, на підставі виставленого рахунку | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Умови оплати - згідно договору. Категорія замовника передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: орган місцевого самоврядування. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (більш детально - в тендерній документації). Тендерна документація додається окремим додатком | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2020 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2020 16:40 |
Додаток № 2 до ТД.docx | |
12 червня 2020 16:34 |
Проект договору.docx | |
12 червня 2020 16:34 |
Тенд. документац. Амбулаторія.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Працывники
Дата подання: 15 червня 2020 10:31
Дата відповіді: 18 червня 2020 14:01
Просимо надати розяснення: чи буде вважатись за невідповідність кваліфікаційному критерію у разі залучення працівників за договорами цивільно- правового характеру, враховуючи, що такі обмеження в тендерній не встановлено
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до Вашого звернення Замовник повідомляє наступне:
відповідно до пункту 5.1.1.5. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації до Учасників торгів встановлено вимогу - для документального підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід,
- зокрема -
- копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: копії (витяги з) трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, тощо.;
Враховуючи наявність сполучника «тощо» в кінці переліку, який, в свою чергу, згідно правил правопису, вказує на неповноту такого переліку, на можливість його продовження (тобто, та інше), а також, враховуючи той факт, що дійсно, в тендерній документації, не встановлені обмеження щодо форми трудових відносин Учасника з працівниками, договори цивільно - правового характеру, оформлені у відповідності до норм чинного законодавства, також будуть вважатись документами, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
відповідно до пункту 5.1.1.5. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації до Учасників торгів встановлено вимогу - для документального підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід,
- зокрема -
- копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: копії (витяги з) трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, тощо.;
Враховуючи наявність сполучника «тощо» в кінці переліку, який, в свою чергу, згідно правил правопису, вказує на неповноту такого переліку, на можливість його продовження (тобто, та інше), а також, враховуючи той факт, що дійсно, в тендерній документації, не встановлені обмеження щодо форми трудових відносин Учасника з працівниками, договори цивільно - правового характеру, оформлені у відповідності до норм чинного законодавства, також будуть вважатись документами, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Надання документів
Дата подання: 15 червня 2020 10:43
Дата відповіді: 18 червня 2020 14:01
Просимо надати розяснення, чи може учасник надати документи, а саме сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015 та сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України субпідрядної організації у разі відсутності таких документів у учасників ? Чи такі документи повинні буди у участника та субпідрядних організацій ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та сферу акредитації ОС (ООВ), завірений Національним агентством з акредитації України має бути виданий на ім’я Учасника торгів.
У випадку, якщо Учасник торгів планує до виконання робіт залучити субпідрядну організацію (в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) такі документи повинні буди надані додатково і на таку субпідрядну організацію.
У випадку, якщо Учасник торгів планує до виконання робіт залучити субпідрядну організацію (в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) такі документи повинні буди надані додатково і на таку субпідрядну організацію.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 19 червня 2020 17:57
Дата відповіді: 24 червня 2020 17:06
Відповідно до вимог тендерної документації п. 5.1.Інструкції з підготовки тендерної пропозиції замовником вимагається від учасників подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що учасник повинен підтвердити досвід повного виконання аналогічного договору.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є укладений за останні два роки (2018 або 2019), повністю виконаний договір, який надається з усіма додатками та додатковими угодами, актами (актом) виконаних робіт та довідкою (довідками) про вартість виконаних робіт, які підтверджують наявність в учасника досвіду виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту будівель, споруд або їх частин.
Просимо надати роз’яснення: якщо учасник в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, надасть виконаний в повному обсязі договір про виконання робіт з «Капітального ремонту частини приміщення адміністративної будівлі …» за 2020 рік, чи буде такий учасник відповідати кваліфікаційним критеріям, даної закупівлі.?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учасник, відповідно до вимог п. 5.1 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено: аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є укладений за останні два роки (2018 або 2019), повністю виконаний договір, який надається з усіма додатками та додатковими угодами, актами (актом) виконаних робіт та довідкою (довідками) про вартість виконаних робіт, які підтверджують наявність в учасника досвіду виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту будівель, споруд або їх частин.
Замовник не передбачив у вимогах 2020 рік, оскільки 2020 рік триває і договори, укладені у 2020 році, на виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту будівель, споруд або їх частин у потенційних учасників можуть ще тривати (строк дії договорів (більш ймовірно) – до 31.12.2020 року, а роботи ще не повністю виконані).
Аби не порушувати принцип дискримінації Учасників, Замовник передбачив останні 2 роки, а саме 2018 рік або 2019 рік, за які, більш ймовірно, договори будуть виконані в повному обсязі.
Замовник не передбачив у вимогах 2020 рік, оскільки 2020 рік триває і договори, укладені у 2020 році, на виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту будівель, споруд або їх частин у потенційних учасників можуть ще тривати (строк дії договорів (більш ймовірно) – до 31.12.2020 року, а роботи ще не повністю виконані).
Аби не порушувати принцип дискримінації Учасників, Замовник передбачив останні 2 роки, а саме 2018 рік або 2019 рік, за які, більш ймовірно, договори будуть виконані в повному обсязі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП АСК #24543159 |
Переможець |
4 769 250,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 19:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2020 12:51
|
1.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2020 08:40
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2020 16:31
|
договір.pdf | укладений |
22 липня 2020 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 145 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |