Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір
Очікувана вартість
1 096 780,00 UAH
UA-2023-03-13-010209-a ● 27198b660e5d4d65988fe888e94b4737
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052169 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1, |
Контактна особа: |
Личана Тетяна Володимирівна 0564920308 vdzue@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2023 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 096 780,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 483,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 пачка
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 пачка
Папір А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2023 16:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2023 16:58 |
ЗТД папір особливості.docx | |
03 квітня 2023 16:58 |
Перелік змін.docx | |
13 березня 2023 16:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2023 16:08 |
АГВ - Проєкт договору на папір 2023.doc | |
13 березня 2023 16:08 |
ТД папір особливості.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-13-010209-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 14 березня 2023 20:56
Технічні показники предмету закупівлію
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-03-13-010209-a на закупівлю 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне (папір), де Замовником виступає Виконавчий комітет Криворізької міської ради, нами було встановлено, що деякі технічні параметри до Паперу А4 80 г/м2 та Паперу А3 80 г/м2 були встановлені для невідомої торгівельної марки паперу. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо разом з іншими технічними показниками. Просимо Вас надати можливість пропонувати еквівалент та зробити зміни до Паперу А4 80 г/м2 та Паперу А3 80 г/м, а саме: Вологість, % ISO 287 від 4,0 до 4,8 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2023 16:41
Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі», відповідає принципам закупівель та іншим вимогам діючого законодавства. Технічні характеристики паперу викладені у Додатку 2, повністю відповідають потребам та вимогам Виконавчого комітету Криворізької міської ради. Повідомляємо, що на українському ринку паперу існує не менше трьох виробників заявленої продукції, які пропонують товар за технічними характеристиками, викладеними в Додатку 2 тендерної документації. Відповідно вимоги Документації не є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником відповідно до Закону України. Враховуючи вищевикладене вимоги не підлягають задоволенню, та відхиляються.
Номер вимоги: UA-2023-03-13-010209-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 17 березня 2023 12:41
Технічні показники
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-03-13-010209-a на закупівлю 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне (папір де Замовником виступає Виконавчий комітет Криворізької міської ради, нами було встановлено, що технічні вимоги до Папір А3, були встановлені для обмеженого обсягу торгівельних брендів паперу з дискримінаційними технічними вимогами.
Просимо Вас змінити технічні вимоги на Папір А3,а саме:
Щільність (вага, маса), г/м2, ISO 536– не менше 80г/м2 +/-3;
Товщина паперу, мікрон, ISO 534– не менше 107+/-3;
Вологість, % ISO 287 – від 5.0+/-0,5
Білизна, %, ISO 11475 – від 170+/-4, для забезпечення можливості прийняти участь максимальній кількості учасників та отримати Вам найбільш економічно вигідну пропозицію з кращою якістю паперу. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас змінити технічні вимоги на Папір А3,а саме:
Щільність (вага, маса), г/м2, ISO 536– не менше 80г/м2 +/-3;
Товщина паперу, мікрон, ISO 534– не менше 107+/-3;
Вологість, % ISO 287 – від 5.0+/-0,5
Білизна, %, ISO 11475 – від 170+/-4, для забезпечення можливості прийняти участь максимальній кількості учасників та отримати Вам найбільш економічно вигідну пропозицію з кращою якістю паперу. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2023 16:41
Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі», відповідає принципам закупівель та іншим вимогам діючого законодавства. Технічні характеристики паперу викладені у Додатку 2, повністю відповідають потребам та вимогам Виконавчого комітету Криворізької міської ради. Повідомляємо, що на українському ринку паперу існує не менше трьох виробників заявленої продукції, які пропонують товар за технічними характеристиками, викладеними в Додатку 2 тендерної документації. Відповідно вимоги Документації не є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником відповідно до Закону України. Враховуючи вищевикладене вимоги не підлягають задоволенню, та відхиляються.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-13-010209-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 17 березня 2023 16:04
Дата подання: 17 березня 2023 16:04
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 березня 2023 17:21
рішення від 21.03.2023 № 3449.pdf
Дата публікації: 21 березня 2023 17:21
інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2023 № 3844.pdf
Дата публікації: 29 березня 2023 12:47
рішення від 28.03.2023 № 3844.pdf
Дата публікації: 31 березня 2023 13:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги щодо лазерної порізки паперу
Дата виконання рішення замовником: 03 квітня 2023 16:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
956 598,00
UAH з ПДВ
|
956 598,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
1 025 538,00
UAH з ПДВ
|
1 025 538,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Переможець |
956 598,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2023 09:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2023 11:16
|
288 папір.pdf | укладений |
25 квітня 2023 11:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Папір А4 | 5000 | пачка |
183,96
UAH з ПДВ
|
Папір А3 | 100 | пачка |
367,98
UAH з ПДВ
|