Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction of a public road of state importance M-28 Odessa - South - / M-14 / with entrances (entrance to the Odessa seaport)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487932826 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2020 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2021 12:43 |
Очікувана вартість: | 2 288 933 035,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 889 330,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11000000 UAH |
Publication date: | 11 вересня 2020 17:42 |
Enquiries until: | 08 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 листопада 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 2 288 933 035 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 22 889 330 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється на протязі 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником. (більш детально викладено в проекті договору) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2020 16:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
10 листопада 2020 16:42 |
ТД НР Б дорога в порт 10 11 20 (2).docx
|
|||||||||||||||||||||
10 листопада 2020 16:42 |
Перелік змін Порт 10 11 20 (2).docx
|
|||||||||||||||||||||
10 листопада 2020 13:48 |
ТД НР Б дорога в порт 10 11 20.docx
|
|||||||||||||||||||||
10 листопада 2020 13:48 |
Перелік змін Порт 10 11 20.docx
|
|||||||||||||||||||||
10 листопада 2020 13:48 |
проект договору Буд 10 11 20.docx
|
|||||||||||||||||||||
09 листопада 2020 09:32 |
Перелік змін Порт 09.11.20.docx
|
|||||||||||||||||||||
09 листопада 2020 09:32 |
ТД НР Б дорога в порт 09 11 20.docx
|
|||||||||||||||||||||
26 жовтня 2020 09:32 |
ТД НР Б дорога в порт 26 10 20.docx
|
|||||||||||||||||||||
26 жовтня 2020 09:32 |
Перелік змін Порт 26 10 20.docx
|
|||||||||||||||||||||
13 жовтня 2020 18:46 |
ТД НР Б дорога в порт 13 10 20 (2).docx
|
|||||||||||||||||||||
13 жовтня 2020 18:46 |
Перелік змін Порт 13 10 20 (2).docx
|
|||||||||||||||||||||
13 жовтня 2020 13:52 |
ТД НР Б дорога в порт 13 10 20.docx
|
|||||||||||||||||||||
13 жовтня 2020 13:51 |
Перелік змін Порт 13 10 20.docx
|
|||||||||||||||||||||
08 жовтня 2020 15:34 |
ТД НР Б дорога в порт 08 10 20.docx
|
|||||||||||||||||||||
08 жовтня 2020 15:34 |
Перелік змін Порт 08 10 20.docx
|
|||||||||||||||||||||
11 вересня 2020 17:39 |
проект договору Буд.docx
|
|||||||||||||||||||||
11 вересня 2020 17:39 |
ТД Б дорога в порт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Переглянувши кваліфікаційні вимоги щодо закупівлі, виникає вимога щодо наступного:
В п. 1.3 Додатку 3 тендерної документації зазначено, що аналогічним договором вважається договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Ми як потенційний учасник маємо досвід виконання вказаних видів та обсягу робіт, а саме: 1. Влаштування покриття із цементобетонних сумішей, 40 000 м2;
2. Влаштування шару основи дорожнього одягу або регенерація конструктивних шарів або ремонт основи методом холодного ресайклінгу, 40 000 м2.
Проте відповідні види робіт виконувались нашою компанією в межах договору по виконання робіт з реконструкції елементів аеродрому. Технологія виконання робіт на дорогах та на аеродромах (перронах, злітно-посадкових смугах, руліжних дорожках) аналогічна.
Тому просимо додати до вимог щодо визначення аналогічного договору можливість надання договору на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту злітно-посадкових смуг, руліжних доріжок та перонів аеропортів/аеродромів.
Скарги до процедури
Дата подання: 05 жовтня 2020 18:03
Дата подання: 07 жовтня 2020 15:48
Дата подання: 13 листопада 2020 17:20
Дата подання: 12 грудня 2020 12:20
Дата подання: 04 січня 2021 14:13
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-20-000010 ● 3a41fe47c3b74253a14d88c193428fab
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2021 12:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-09-11-002859-a 11.09.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-29 12:50:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з будівництва автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южний – /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-11-002859-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-06 15:56:04
відповідь на запит Держаудитслужби України
Технічні/ якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на підставі проектної документації. Стосовно "обгрунтування розміру витрат" - не зрозуміло, що мається на увазі. Під час оголошення та проведення процедури закупівлі така інформація не вказується. Також не зрозуміло, які саме документи ви бажаєте отримати.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком з огляду на наступне. 1. Підпунктом 3.3.1 пункту 3 розділу VI тендерної документації Замовник вимагає від переможця надання пакету документів (розрахунок договірної ціни з розрахунками) протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір у паперовому вигляді. Просимо звернути увагу. Саме від переможця. Вимогами ж част. 8, ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовникам забороняється вимагати саме від учасників подання у паперовому вигляді інформації. Відповідно до п. 18 та п.37 ч.1 , ст. 1 Закону, це є різні поняття, які неможливо між собою ототожнювати. Жодних порушень част.8, ст. 12 Закону тендерна документація не містить. 2.Замовник у тендерній документації зазначив, що для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо АБО копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Звертаємо увагу на те, що Замовником не була встановлена вимога щодо наявності свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ 8858:2019. Учасники процедури закупівель, зокрема ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «РДС» надали у складі своїх тендерних пропозицій чинні свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, чим виконали вимогу тендерної документації. Разом з тим, гарантійний лист від Учасників – Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальні лабораторії, будуть виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт також наявні у складі тендерної пропозиції вищезазначених учасників. Таким чином, даними учасниками надано у складі своєї тендерної пропозиції належно документальне підтвердження наявності вимірювальних лабораторій у відповідності до вимог, встановлених Замовником у тендерній документації. У цьому контексті варто наголосити на тому, що Замовником у тендерній документації не ставилось окремих вимог щодо відповідності свідоцтва, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 саме вимогам ДСТУ 8858:2019. До того ж, повідомляємо, що Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 передбачають проведення вимірювань матеріалів на підставі ДСТУ Б В.2.7-232:2010 Будівельні матеріали. Пісок для будівельних робіт. Методи вимірювань, який поширюється на методи випробування пісків природних, із відходів промисловості та штучних, що використовуються для виробництва будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт та ДСТУ Б В.2.7-114-2002 (ГОСТ 10181-2000) Будівельні матеріали. Суміші бетонні. Методи випробувань, який поширюється на бетонні суміші для приготування важкого, дрібнозернистого і легкого бетонів і встановлює правила відбирання проб і методи визначення легкоукладальності, середньої густини, пористості, розшаровуваності, температури і дотриманості властивостей бетонної суміші. З вищевикладеного випливає, що надані у складі тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 в повному обсязі підтверджує спроможність залучених вимірювальних лабораторій проводити вимірювання контролю якості виробництва цементно-піщаної та цементно-бетонної сумішей (в тому числі і матеріалів для їхнього приготування). Надані свідоцтва отримані учасниками раніше, ніж набрало чинності ДСТУ 8858:2019 «Суміші цементобетонні дорожні та цементобетон дорожній. Технічні умови», але законодавство України не встановлює обов’язок та не містить вимог щодо внесення змін у документи про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) у разі набуття чинності ДСТУ. В даному контексті також варто додати, що з 01 січня 2016р. набув чинності Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 року № 1314-VII, стаття 7 якого передбачає регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати на проведення певних вимірювань, не пов'язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології. В Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність» відсутнє поняття «атестація чи сертифікація лабораторії» тощо. До 01.01.2016 року атестація вимірювальних лабораторій регламентувалася статтями 10, 22, 24, 37, 38 Закону України «Про метрологію і метрологічну діяльність» (попередня редакція закону). На сьогоднішній день проведення атестації лабораторії не є обов’язковим згідно з законодавством, а єдиний законодавчо визначений порядок атестації (сертифікації) лабораторії відсутній, у зв’язку з чим лабораторії отримують різні документи, що підтверджують їх спроможність здійснювати вимірювання (свідоцтво про технічну компетентність, сертифікат визнання вимірювальних можливостей, атестат про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про атестацію). Так, до кінця 2015 року підтвердження незалежної та технічної компетентності вимірювальної лабораторії проводилося через процедуру атестації, за результатами якої оформлювалося свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань разом з галуззю атестації. Організація і порядок проведення атестації в державній метрологічній системі були встановлені «Правилами уповноваження і атестації в державній метрологічній системі», затвердженими наказом Держспоживстандарту України від 29 березня 2005 року №71 і зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 13 квітня 2005 року під № 392/10672, які на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.09.2015 № 1192 «Про затвердження Критеріїв, яким повинні відповідати наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та провадять метрологічну діяльність, та повірочні лабораторії, які уповноважуються або уповноважені на проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації», втратили чинність 01.01.2016 року. Даний наказ було прийнято з метою гармонізації метрологічного законодавства України з Європейськими вимогами. Органи, що проводили атестацією лабораторій згідно з відміненим Порядком, продовжують займатися перевіркою компетентності лабораторій на добровільних засадах, створюючи власні (корпоративні) вимоги. Таким чином, відповідно до чинного законодавства України у Замовника відсутні правові підставі для встановлення окремих вимог щодо відповідності випробувальної дорожньої лабораторії саме та/або виключно ДСТУ 8858:2019, так як дане питання не регламентоване законодавством та призвело б до дискримінації учасників відкритих торгів. Надані Товариством з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» документи в повній мірі відповідали вимогам тендерної документації, а отже підстави для відхилення відсутні. Даний висновок буде оскаржуватися в судовому порядку.
2021-05-25 17:16:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання подання інформації під час проведення процедури закупівлі установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Замовником прийняв рішення про оскарження висновку до суду. номер відкритого провадження - П/420/9192/21 |
Дата публікації: | 23 червня 2021 |
Документи:
23 червня 2021 13:21
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Еліт-Строй | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2020 17:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 09:50
|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKET (Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
2 254 600 000,00
UAH з ПДВ
|
2 208 821 339,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
2 260 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 210 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
2 208 821 339,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2024 15:35
|
2Б ДУ19 від 17.12.24.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2024 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2023 16:26
|
2Б ДУ18 М-28 порт РДС 14 04 23.PDF | зміни до договору |
17 квітня 2023 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2022 09:57
|
2Б ДУ10 16 02 22.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 11:51
|
2Б М-28 Порт РДС 25 02 21.pdf | укладений |
26 лютого 2021 11:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до абз.1. п. 3.4. розділу III. «Ціна договору» та п.п. 1. п. 21.3. розділу ХХІ. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника) на 54 935 679,19 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить - 2 153 885 659,81 грн. (два мільярда сто п’ятдесят три мільйони вісімсот вісімдесят п’ять тисяч шістсот п’ятдесят дев’ять грн. 81 коп.), у тому числі ПДВ – 358 980 943,30 грн. (триста п’ятдесят вісім мільйонів дев’ятсот вісімдесят тисяч дев’ятсот сорок три грн. 30 коп.). 2. Фінансування з спеціального фонду державного бюджету (КПКВК 3111020) на 2022 рік, відповідно до Постанови КМУ від 19 січня 2022 року № 65 «Деякі питання дорожнього господарства», встановити у розмірі – 47 000 000,00 грн. 3. Відповідно до абз. б). пункту5.3. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п.п. 3. пункту 21.3. розділу XXI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 грудня 2023 року. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 2Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 2. Відповідно до п.п. 3. пункту 21.3. розділу XXІ. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 21.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 грудня 2024 року. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 2Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п.п. 3. пункту 21.3. розділу XXІ. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 грудня 2025 року. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2025 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.». |
Номер договору про закупівлю: | 2Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |