Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Тернопільводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03353845 |
Вебсайт: | http://www.vodokanal.te.ua/ |
Місцезнаходження: | 46008, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, м. Тернопіль, ВУЛИЦЯ ТАНЦОРОВА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Чорненький Василь Володимирови +380960393309 NEOANAHARSYS@YAHOO.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2021 13:59 |
Оскарження наміру укласти договір: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
31 серпня 2021 13:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2021 13:47 |
File0394.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-15-000010 ● 495f909f024146c3b122f2a09e21bb0f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
15.09.2021 №569
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 15.09.2021 №569
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2021-02-04-002912-c від 04.02.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. UA-2021-09-01-000127-c від 01.09.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. UA-2021-08-31-000919-b від 31.08.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-15 13:48:37
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Водопровідні труби ПЕ», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-31-000919-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури встановлено, що Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 3 частини другої статті 40 Закону, а саме: розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника.
Виходячи з вищенаведеного надайте інформацію з документальним підтвердженням :
- за результатами якої процедури розірвано договір (зазначити ID закупівлі в інформаційно-телекомунікаційній системі Прозоро);
- який саме договір розірвано (додати копію договору та лист ініціатора розірвання договору).
3. Чому договір від 06.09.2021 №282-Т/21 за результатами закупівлі укладено з порушенням термінів визначених частиною сьомою статті 40 Закону?
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-20 12:52:42
Надання відповіді на запит
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі за процедурою UA-2021-08-31-000919-b визначено аналогічно до характеристик предмету закупівлі, встановлених при проведенні відкритих торгів, за результатами яких був укладений розірваний договір №162-Т/21 від 29.04.2021. Очікувана вартість предмету закупівлі визначалася відповідно абз.4 п.3 ч.2 ст.40 Закону України “Про публічні закупівлі” шляхом обчислення 20% суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини Учасника.
Технічні та якісні характеристики та очікувана вартість предмету закупівлі на веб-сайті не оприлюднювалися.
Закупівля за процедурою UA-2021-08-31-000919-b проводилась за власні кошти Замовника, тому відповідні бюджетні призначення відсутні.
2. Договір про закупівлю з вини Учасника, який розірвано, був укладений за результатами проведення процедури закупівлі UA-2021-02-18-000253-c.
Надаємо копію договір №162-Т/21 від 29.04.2021 та лист КП “Тернопільводоканал” про розірвання цього Договору.
3. Відповідно до ч.7 ст.40 Закону України “Про публічні закупівлі” договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених п.3 ч.2 ст.40 цього Закону, укладається на раніше 5 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 31.08.2021, а договір №282-Т/21 укладений 06.09.2021, тобто на 6-ий день. Таким чином, строки укладення договору Замовником дотримані.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновок моніторингу закупівлі водопровідних труб ПЕ за кодом ДК 021:2015-44160000-9 "Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби" (оголошення №UA-2021-08-31-000919-b) розглянуто на засідання тендерного комітету та враховано зауваження Держаудитслужби.
2021-10-01 19:08:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.) • усунуто
Порушення усунуто.
2021-10-19 11:53:55
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЬПЛАСТ-ЛЬВІВ" #23957545 |
Відхилено |
819 993,60
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 13:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛРОМ УКРАЇНА" #33731431 |
Відхилено |
854 994,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 14:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛПЛАСТ" #39670260 |
Переможець |
815 000,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2021 10:14
|
ДУ №1 до Договору №282-Т_21 ТОВ ІНСТАЛПЛАСТ.PDF | зміни до договору |
08 вересня 2021 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2021 09:41
|
06.09.21 282-Т_21 ТОВ ІНСТАЛПЛАСТ.PDF | укладений |
08 вересня 2021 09:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 5 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", ЦКУ, ГКУ |
Номер договору про закупівлю: | 282-Т_21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |