Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі. Коригування
Очікувана вартість
1 132 104,00 UAH
UA-2020-11-24-000154-a 26d467eb658d4b4182745a58662b2489
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Протасевич Віктор Олегович

+380352525848 gkge@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35939939
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1
Контактна особа: Протасевич Віктор Олегович
+380352525848
gkge@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
За результатами відкритих торгів, оголошених у 02.06.2020 році, на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі» (оголошення на порталі публічних закупівель «PROZORRO» за №UA-2020-06-02-002004-a, укладено договір №1110 від 30.07.2020 на суму 2`299`900.00 грн. з Переможцем аукціону - ТОВ «ТОМ-ІнвестБуд». В ході виконання вищевказаних робіт виникла необхідність проведення додаткових аналогічних робіт, не зазначених у договорі та початковому проекті, тому були внесені зміни до проектно-кошторисної документації та проведено її коригування. Згідно експертного звіт щодо розгляду проектної документації по робочому проекту № 20-0449-20/1 від 11.11.2020 на «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі. Коригування», кошторисна вартість додаткових аналогічних робіт, не зазначених у початковому проекті, складатиме: 4 212 338,00 грн. в т.ч. (додаткових аналогічних робіт 1 161 698,00,00 грн.). Згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків вартості основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Оскільки вартість додаткових аналогічних робіт з «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі. Коригування» не перевищує 50 відсотків вартості основного договору та роботи пов’язані технічно основним договором, то існує необхідність в проведенні переговорної процедури з попереднім виконавцем цих робіт - ТОВ «ТОМ-ІнвестБуд», керуючись п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» на суму 1 132 104,00 грн. (один мiльйон сто тридцять двi тисячi сто чотири гривнi 00 коп.). (Копія експертного звіту додається).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 09:14
Оскарження наміру укласти договір: 05 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2022 рік Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

24 листопада 2020 09:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-27-000009 ● ad530b0acded490e9bb58fc46a9e9a9c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2020 12:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.11.2020 №72
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 27.11.2020 №72
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-11-24-000154-a від 24.11.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-27 12:32:58

Запит про надання пояснень

В межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі. Коригування» ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-24-000154-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Відповідно до пунктів 7 та 8 частини 6 статті 40 Закону, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель повинно містити умову застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини 2 статті 40 цього Закону та обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Умовою застосування переговорної процедури закупівлі у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури Замовником зазначено (пункт четвертий частини другої статті 40 Закону), а саме: виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю.
При цьому необхідно зазначити, що замовником здійснюється закупівля робіт, про що свідчить назва предмета закупівлі та код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.
У зв’язку з вищевикладеним прошу зазначити причину застосування вказаної закупівлі відповідно до пункту четвертого частини другої статті 40 Закону ?
Відповідно до частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником, окрім іншого, у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-27 14:18:21

Інформація про результати моніторингу

Повідомляємо, що тендерний комітет Управління діє згідно затвердженого положення про тендерний комітет та Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім, цього повідомляємо, що у зв’язку із відсутністю посилань на пункти, щодо застосування переговорної процедури закупівлі та їх скорочень, які не відповідають вимогам ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», на авторизованому електронному майданчику www.dzo.com.ua замовником було допущено технічну помилку, яку неможливо усунути відповідно до ч.8 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», про що управлінням було направлено лист щодо надання роз’яснення та вирішити питання щодо правильності застосування ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» на авторизованому електронному майданчику www.dzo.com.ua.
Інформацію про результати моніторингу вказаної закупівлі взято до уваги та буде відмінено, згідно п.2 ч.8 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформацію про результати моніторингу вказаної закупівлі взято до уваги та буде відмінено, згідно п.2 ч.8 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель).

2020-12-07 09:59:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

порушення усунуто

2020-12-22 08:53:21

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд"
#33282104
Переможець 1 132 104,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 09:14

Документи

24 листопада 2020 09:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 09:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд"
#33282104
1 132 104,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2020 09:13
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 09 грудня 2020 17:07
Кінець періоду оскарження: 20 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 20 грудня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Інформацію про результати моніторингу вказаної закупівлі взято до уваги та буде відмінено, згідно п.2 ч.8 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель).
Документи:
09 грудня 2020 17:07
Електронний підпис
09 грудня 2020 14:23
Протокол 130.pdf