Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт автомобільної дороги по вулиці імені Героїв Чорнобиля в смт. Біловодськ Біловодського району Луганської області»
Очікувана вартість
4 496 882,00 UAH
UA-2020-08-04-000583-c ● 26d2f0e64b1b429ba6d8609ff6d9ae35
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Біловодська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04335430 |
Вебсайт: | http://belovodsk-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 92801, Україна , Луганська обл., Біловодськ, вул. Центральна буд. 105 |
Контактна особа: |
Шиков Олександр Анатолійович +380504754067 belrada_ps@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 10:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2020 12:51 |
Очікувана вартість: | 4 496 882,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 484,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт автомобільної дороги по вулиці імені Героїв Чорнобиля в смт. Біловодськ Біловодського району Луганської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92801, Україна, Луганська область, смт. Біловодськ, вулиця імені Героїв Чорнобиля
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | У разі наявності бюджетного фінансування ЗАМОВНИК може перерахувати ПІДРЯДНИКУ попередню оплату у розмірі не вище 30% річного обсягу фінансування. ПІДРЯДНИК зобов'язується використати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їхньої вартості (форма КБ-2В і КБ-3) | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2020 10:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2020 10:21 |
Перелік змін до ТД docx.docx | |
19 серпня 2020 10:21 |
Продовження додатку _7.Креслення.pdf | |
19 серпня 2020 10:21 |
Продовження Додатку _7.docx | |
19 серпня 2020 10:21 |
ТД ремонт дороги Героїв Чорнобиля нова редакція.docx | |
04 серпня 2020 10:02 |
Продовження Додатку _7.docx | |
04 серпня 2020 10:01 |
ТД ремонт дороги Героїв Чорнобиля.docx |
19 серпня 2020 10:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 серпня 2020 10:21 |
Перелік змін до ТД docx.docx
|
|||
19 серпня 2020 10:21 |
Продовження додатку _7.Креслення.pdf
|
|||
19 серпня 2020 10:21 |
Продовження Додатку _7.docx
|
|||
19 серпня 2020 10:21 |
ТД ремонт дороги Героїв Чорнобиля нова редакція.docx
|
|||
04 серпня 2020 10:02 |
Продовження Додатку _7.docx
|
|||
04 серпня 2020 10:01 |
ТД ремонт дороги Героїв Чорнобиля.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-04-000583-c.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "АБЗ ПРОМБУД", Код ЄДРПОУ:36652075
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АБЗ ПРОМБУД»
ідентифікаційний код в ЄДРПОУ: 36652075
84200, Донецька обл., м. Дружківка,
вул. Енгельса Ф. 83, приміщення 80
тел.: (050)368-32-85
адреса електронної пошти: prombud2018@i.ua
Замовник:
Біловодська селищна рада
Біловодського району Луганської області
ідентифікаційний код в ЄДРПОУ: 04335430
92800, Луганська обл., Біловодський район,
смт. Біловодськ, вул. Центральна, 105
тел.:(050)475-40-67
адреса електронної пошти belrada_ps@ukr.net
Інформація про закупівлю:
Процедура закупівлі: відкриті торги;
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги по вулиці імені Героїв Чорнобиля в смт. Біловодськ, Біловодського району, Луганської області;
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-08-04-000583-c
ID: 26d2f0e64b1b429ba6d8609ff6d9ae35
С К А Р Г А
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
04.08.2020 Біловодська селищна рада Біловодського району Луганської області (далі – Замовник) розмістила за посиланням: https://prozorro.gov.ua/ /tender/UA-2020-08-04-000583-c оголошення про проведення відкритих торгів про закупівлю робіт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вулиці імені Героїв Чорнобиля в смт. Біловодськ Біловодського району Луганської області», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-04-000583-c.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АБЗ ПРОМБУД» (далі – Товариство) виявило бажання взяти участь у вищезазначеній закупівлі та подало свою тендерну пропозицію.
За даними протоколу розкриття тендерних пропозицій від 27.08.2020 Товариство подало найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію з найнижчою ціною вказаних робіт.
Однак, 09.09.2020 Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства через її невідповідність Тендерній документації, затвердженої протоколом тендерного комітету Замовника №31/2020 від 04.08.2020, зі змінами внесеними протоколом №33/2020 від 19.08.2020 (далі – ТД) (протокол засідання Тендерного комітету Замовника №44/2020 від 09.09.2020, оприлюднено 10.09.2020).
14.09.2020 Замовник визнав переможцем відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Данко» (протокол Тендерного комітету Замовника №47/2020 від 14.09.2020, оприлюднено 14.09.2020).
Вищезазначені рішення Замовника є безпідставними, необгрунтованими та протиправними з огляду на наступне.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За приписами пунктів 1, 2 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною 1 статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Так, в обґрунтування свого рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства Замовник вказав, що відповідно до абз.1, 2 пункту 5 Розділу 3 ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» при визначенні кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації Замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону.
Замовником зазначаються кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством
Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, надається у Додатку № 2 тендерної документації.
Згідно з Додатком №2 до ТД (Таблиця 1) Учасник повинен був надати довідку про наявність матеріально-технічної бази що передбачається використовувати для виконання замовлення. Перелік зазначеної матеріально-технічної бази повинен відповідати підсумковій відомості ресурсів.
Товариство у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку «Довідка обладнання», в якій за порядковим номером 3 зазначено використання спеціалізованого вантажного самоскида «Scania P124» y кількості 4 одиниць. При перевірці документу учасника «Підсумкова відомість ресурсів» (файл «Договірна ціна») використання даного виду будівельної техніки не передбачено.
Таким чином, Замовником нібито виявлено невідповідність переліку матеріально-технічної бази, що передбачається використовувати для виконання робіт, підсумковій відомості ресурсів, яка є складовою проектно-кошторисної документації.
Так, дійсно Товариство надало довідку «Довідка обладнання» вих.№19/08-25 від 19.08.2020 в якій за порядковим номером 3 зазначено використання спеціалізованого вантажного самоскида «Scania P124» y кількості 4 одиниць.
Вказані самоскиди використовуються для перевезення необхідних матеріалів, ґрунту тощо.
Також, Товариство надало у складі своєї тендерної пропозиції «Договірну ціну» з підсумковою відомістю ресурсів (с.12-17 файлу «Договірна ціна», які складені відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
За номерами №20 та 21 розділу ІІ «Будівельні машини та механізми» Підсумкової відомості ресурсів зазначено: «перевезення ґрунту самоскидами на відстань 5 км» та «перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами на відстань 5 км».
Відповідно до підпункту 6.2.5. пункту 6.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає за ДСТУ-Н Б Д.1.1-4 «Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у вартості будівництва».
За приписами абз.1 пункту 6.1. ДСТУ-Н Б.Д.1.1-4 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах.
Таким чином, з урахуванням приписів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та ДСТУ-Н Б.Д.1.1-4 убачається, що Товариство вірно включило використання спеціалізованих вантажних самоскидів «Scania P124» до складу «перевезення ґрунту самоскидами на відстань 5 км», «перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами на відстань 5 км» розділу «Будівельні машини та механізми», а також до витрат на перевезення інших матеріалів розділу «Будівельні матеріали, вироби і конструкції».
Отже, зазначені у довідці «Довідка обладнання» вих.№19/08-25 від 19.08.2020 відомості щодо використання спеціалізованого вантажного самоскида «Scania P124» y кількості 4 одиниць відображено у Підсумковій відомості ресурсів.
Аналогічним чином вчинив і визнаний Замовником переможець відкритих торгів, ТОВ «Данко».
Так, у власній Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№1064/3 від 21.08.2020 ТОВ «Данко» за номером 22 вказано використання самоскидів «IVEKO TRAKKER AD410N42» у кількості 4 шт.
У Підсумковій відомості ресурсів до Договірної ціни, яка надана ТОВ «Данко» у складі тендерної пропозиції, окремо не вказано використання цих самоскидів, а так само як і Товариством, зазначено про «перевезення ґрунту самоскидами на відстань 5 км», «перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами на відстань 5 км».
Крім того, Замовник безпідставно та необґрунтовано вказав, що Товариством нібито не підтверджено відсутність підстав, зазначених у частині 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, Замовником встановлено вимогу щодо відповідності учасників статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та спосіб їх документального підтвердження у Додатку №5 до ТД.
Згідно з Додатком №5 до ТД інформація подається в довільній формі (одна довідка в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 i 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абз.1 частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Для підтвердження відсутності вказаних обставин, встановлених частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Товариство надало Довідку про відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 i 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» вих.№19/08-08 від 19.08.2020.
За змістом цієї довідки убачається, що Товариство раніше не укладало із Замовником договори про закупівлю.
Таким чином, через відсутність будь-яких укладених договорів між Товариством та Замовником, Товариство не могло не виконати свої зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю із Замовником, що могло б призвести до його дострокового розірвання, застосуванню санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Отже, Товариство належно підтвердило відсутність підстав, передбачених частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Однак, Замовник через надмірний формалізм безпідставно, необґрунтовано та абсурдно зазначив, що таке формулювання Товариства не відповідає всім тим підставам для відмови в участі у процедурі закупівлі, які перелічені у частині 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вказані безпідставні, необґрунтовані рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства і визнання переможцем торгів ТОВ «Данко» порушують належні Товариству права на недискримінацію учасників, рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а тому підлягають скасуванню.
З огляду на викладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОШУ:
Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вулиці імені Героїв Чорнобиля в смт. Біловодськ Біловодського району Луганської області», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-04-000583-c.
Зобов’язати Замовника, Біловодську селищну раду Біловодського району Луганської області, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АБЗ ПРОМБУД» по закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вулиці імені Героїв Чорнобиля в смт. Біловодськ Біловодського району Луганської області», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-04-000583-c (протокол Тендерного комітету №44/2020 від 09.09.2020).
Зобов’язати Замовника, Біловодську селищну раду Біловодського району Луганської області, скасувати рішення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «Данко» переможцем відкритих торгів по закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вулиці імені Героїв Чорнобиля в смт. Біловодськ Біловодського району Луганської області», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-04-000583-c (протокол Тендерного комітету №47/2020 від 14.09.2020).
Директор
ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» С.О. Колос
24 вересня 2020 року
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" |
3 882 968,90
UAH з ПДВ
|
3 860 484,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Данко |
3 959 992,79
UAH з ПДВ
|
3 882 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРО-БУД КОМПАНІ" |
4 300 016,08
UAH з ПДВ
|
4 300 016,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Українська будівнича компанія |
4 462 824,35
UAH з ПДВ
|
4 462 824,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" #36652075 |
Відхилено |
3 860 484,48
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 08:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Данко #32727466 |
Переможець |
3 882 960,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2021 15:32
|
Д.у.3 до дог.588-20.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 14:07
|
Д.у._2ТОВ ДАНКО ЧОРНОБИЛЯ.pdf | зміни до договору |
07 червня 2021 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 15:39
|
Д.у.від 23.12.20.продовж.зменш.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2020 14:26
|
Дог. _599-20 від 28.09.20.pdf | укладений |
28 вересня 2020 14:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись статтями 651,653-654 Цивільного кодексу України, п. 4 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з неможливістю виконання підрядних робіт через погіршенням погодних умов, які об’єктивно вплинули на терміни та можливість виконання робіт, а також виявленням додаткових робіт, що зумовлюють внесення відповідних змін до проектно-кошторисної документації, відповідно до п. 2.2., п. 2.4., п. 3.1.-3.2, п.16.1, п.16.2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 588/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з погіршенням погодних умов, які об'єктивно вплинули на терміни виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 588/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 588/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |