Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39111404 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, майдан Просвіти. буд.2 |
Контактна особа: |
Гарник Ганна Михайлівна +380362430043 cnaprvfin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2021 15:30 |
Оскарження наміру укласти договір: | 11 липня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
30 червня 2021 15:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-09-000002 ● 97ca3b54b0074349a17fc9529e86493f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2021 10:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.07.2021 № 436
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.07.2021 № 436
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-06-30-005630-c 30.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-09 10:39:22
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі Комп'ютерного обладнання (програмно-апаратний комплекс) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-30-005630-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-06-30-005630-c, наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону, зокрема: довідка Торгово-промислової палати України від 11.01.2021 року №11/08.0-7.3 «Про єдиного вітчизняного виконавця послуг з поставки, технічного обслуговування та ремонту принтерів TOPPAN CP 500 виробництва TOPPAN PRINTING CO., LTD. Японія» та вказано, що ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» працює в Україні, як уповноважений партнер компанії Inte Graph International FZE, Об’єднані Арабські Емірати, має ексклюзивні повноваження постачати та підтримувати «Товари TOPPAN CP 500», а саме: розробляти, впроваджувати та оновлювати програмне забезпечення принтерів з використанням офіційного SDK та здійснювати сервісне обслуговування «СР 500» для державних проектів ІD карток в Україні. Відповідно до наданих повноважень, ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» є єдиним вітчизняним виконавцем послуг з поставки, технічного обслуговування та ремонту принтерів TOPPAN CP 500, включаючи розробку та оновлення програмного забезпечення.
У зв’язку з чим, просимо надати вищезазначені документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин) та не можливості надання закуповуваних послуг іншим постачальником?
- Крім того, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-09 15:34:10
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ (Рівненська обл.) від 09.07.2021 року надання пояснення
На запит інформації ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ (Рівненська обл.) від 09.07.2021 року, повідомляємо, що закупівля Комп’ютерного обладнання (програмно-апаратний комплекс) за номером ID: UA2021-06-30-005630-c здійснюється на підставі: проведеного інформаційного моніторингу, довідки Торгово-промислової палати України від 11.01.2021 року №11/08.0-7.3 (додається) та комерційної пропозиції від ТОВ «КОМПАНІЯ ТОППТЕК» (додається).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на веб-сайті розміщено за посиланням:
https://www.cnaprv.gov.ua/about/public#collapse9
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-07-13 15:58:58
Пояснення з власної ініціативи
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету №23 від 13.07.2021 року вирішили відмінити переговорну процедуру закупівлі згідно з пунктом 2 частини 8 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки відсутність конкуренції з технічних причин не була документально підтверджена замовником.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-07-13 16:36:18
Пояснення з власної ініціативи
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету №23 від 13.07.2021 року вирішили відмінити переговорну процедуру закупівлі згідно з пунктом 2 частини 8 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки відсутність конкуренції з технічних причин не була підтверджена замовнико.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ ТОППТЕК" #39342787 |
Переможець |
264 000,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2021 15:30
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 13 липня 2021 16:39 |
Кінець періоду оскарження: | 24 липня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 24 липня 2021 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відсутність конкуренції з технічних причин не була документально підтверджена замовником. |
13 липня 2021 16:39
|
Електронний підпис |
13 липня 2021 16:13
|
Протокол |