Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Magnetic resonance imaging
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами |
Код ЄДРПОУ: | 05415792 |
Вебсайт: | http://www.feofaniya.org/ |
Місцезнаходження: | 03143, Україна , Київська область обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21 |
Контактна особа: |
Сергій Олексійович Тукайло +380442596217 zakupivli1@feofaniya.org |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Clinical Hospital “Feofaniia” of State Administrative Department |
National ID: | 05415792 |
Contact point: |
Sergij Tukajlo +380442596217 zakupivli1@feofaniya.org |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2021 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2021 14:10 |
Очікувана вартість: | 52 833 333,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 529 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Пропозиція супроводжується документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії в розмірі 1 580 000,00 грн. (один мільйон п'ятсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції в окремому файлі у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Гарантія повинна бути безвідкличною та відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1580000 UAH |
Publication date: | 05 серпня 2021 16:49 |
Enquiries until: | 02 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 вересня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 52 833 333 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 529 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2021 15:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2021 15:11 |
Перелік змін в тендерній документації.doc | |
03 вересня 2021 15:11 |
ЗТД -магніто-резонансний томограф.docx |
03 вересня 2021 15:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 вересня 2021 15:11 |
Перелік змін в тендерній документації.doc
|
|||
03 вересня 2021 15:11 |
ЗТД -магніто-резонансний томограф.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Учасник повинен заповнити таблицю відповідності технічним вимогам зазначену у додатку 3.1 Тендерної Документації.
1. Строк гарантійного обслуговування Магнітно-резонансного томографу 20 місяців з дня введення в експлуатацію або 14 місяців з дня поставки товару.
2. Рік випуску Магнітно-резонансного томографа не пізніше 2020 року.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-04-000021 ● fe58996e66aa455a9960a43f7243c2b1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2022 10:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.08.2022 № 161
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2021-08-05-012829-a 05.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-15 16:48:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Магнітно-резонансний томограф» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-08-05-012829-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору № 889 від 06.12.2021 відповідно до додаткової угоди № 2 від 30.12.2021 до цього договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-17 16:11:57
Пояснення на запит
Пояснення на запит
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-08-29 14:25:01
Звернення
Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-05-012829-a Клінічна лікарня «Феофанія» Державного управління справами повинна здійснити заходи усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору.
Суть звернення:
1. Яким чином та на підставі якого Закону (нормативних-документів), Клінічна лікарня «Феофанія» Державного управління справами повинна виконати Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-05-012829-a?
2. Просимо поетапно прописати наші дії на визнання недійсності/нікчемності договору.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-09-02 10:09:24
відповідь на звернення щодо висновку
Державна аудиторська служба розглянула ваше звернення за роз’ясненням, оприлюднене в електронній системі закупівель, щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2021-08-05-012829-a (далі – Висновок) стосовно зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та повідомляє.
Частиною сьомою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що у висновку обов’язкового зазначаються, зокрема:
опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі;
зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
При цьому, у висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
Разом з тим, наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 року за № 958/35241 (далі – Наказ № 552) затверджено форму такого висновку, який складається із вступної частини, в якій зазначається інформація про закупівлі, предмет закупівлі, інформація про оприлюднення та застосовану процедуру закупівлі, підстави здійснення моніторингу та дата початку моніторингу, та констатуючої частини, де зазначається дата закінчення моніторингу та інформація про результати моніторингу, висновок про наявність чи відсутність порушення та зобов’язання щодо його усунення у разі виявлення.
Отже, відповідно до положень частини сьомої статті 8 Закону та положень Наказу № 552 Держаудитслужба склала Висновок з описом тієї інформації, яку вимагають зазначені норми законодавства.
Рішенням Верховного Суду у справі № 640/467/19 визначено, що у разі встановлення у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі зобов’язання замовнику усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель Держаудитслужба має конкретизувати, якого саме заходу має вжити позивач для усунення виявлених під час моніторингу порушень.
Спонукання позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід вжити для усунення виявлених порушень, зі свого боку, може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії.
Частина п’ята статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України передбачає при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Євромедпроект» (далі – ТОВ «Євромедпроект»), а саме – у складі своєї тендерної пропозиції на етапі подання пропозицій без зазначення ціни та вартості товару учасником надано форму тендерної пропозиції (файл «37_Тендерна пропозиція без ціни.pdf») з зазначенням ціни на запропонований товар, чим не дотримано вимоги додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Євромедпроект» як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи зазначене, невідхилення Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Євромедпроект» вплинуло на результати проведення торгів, а саме на визначення переможця.
Отже, зважаючи на викладене, Держаудитслужба зобов’язала Замовника усунути встановлене порушення та запропонувала один із можливих шляхів усунення цих порушень, а саме: припинення зобов’язань за договором про закупівлю, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору.
При тому, повідомляємо, що порядок припинення зобов’язань (розірвання договору) регулюється законодавством, в тому числі Цивільним та Господарським кодексами України.
Принагідно повідомляємо, що відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок буде оскаржено в судовому порядку |
Дата публікації: | 31 серпня 2022 |
Номер відкриття провадження: | №640/14936/22 |
Дата відкриття провадження: | 14 вересня 2022 |
Документи:
16 вересня 2022 11:09
|
Електронний підпис |
08 вересня 2022 16:29
|
Позовна заява (Магнітно-резонансний томограф).pdf |
31 серпня 2022 12:39
|
Позовна заява.pdf |
16 вересня 2022 11:09
|
Електронний підпис |
08 вересня 2022 16:31
|
Електронний підпис |
31 серпня 2022 12:41
|
Електронний підпис |
08 вересня 2022 16:29
|
Позовна заява (Магнітно-резонансний томограф).pdf |
31 серпня 2022 12:39
|
Позовна заява.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами |
Код ЄДРПОУ: | 05415792 |
Місцезнаходження: | 03143, Україна, Київська область обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОМЕДПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 жовтня 2021 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" |
52 820 550,00
UAH з ПДВ
|
52 820 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОМЕДПРОЕКТ" |
52 830 000,00
UAH з ПДВ
|
52 830 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" #38865928 |
Переможець |
52 820 550,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:23
|
Д.У. 2 ТОВ АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 15:29
|
Д.У. 1ТОВ АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 15:14
|
Д.У. 1ТОВ АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 10:33
|
Договір 889 ТОВ АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП.pdf | укладений |
09 грудня 2021 10:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами ч. 5 п. 5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до п. 3.2. Договору, Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни Договору у бік зменшення, без зміни обсягу закупівлі та без пониження якості товару, що постачається: 1. Зменшити суму Договору на 2 320 550, 00 грн. (два мільйони триста двадцять тисяч п'ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ - 151 811,68 грн. (сто п’ятдесят одна тисяча вісімсот одинадцять гривень 68 коп.) 2. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість цього Договору складає: 50 500 000,00 грн. (п’ятдесят мільйонів п`ятсот тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 3 303 738,32 грн. (три мільйони триста три тисячі сімсот тридцять вісім гривень 32 коп.». 3. Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) викласти у новій редакції (додаток № 1 до даної додаткової угоди). |
Номер договору про закупівлю: | 889 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та ч.1 ст.188 Господарського кодексу України та п.4 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», дійшли згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг, через виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, що не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі, в зв’язку з чим: 1. Викласти пункт 1.1. Договору в наступній редакції: «Постачальник зобов’язується до 31.03.2021 року поставити Замовнику товар, зазначений у Договорі, а Замовник – прийняти і оплатити такий товар» 2. Продовжити строк виконання зобов’язань за Договором до 31.03.2022р., в зв’язку з чим викласти п. 5.1 Договору в новій редакції: «5.1. Строк поставки товару: до 31 березня 2022 року (протягом 90 днів з дня подання заявки), але в будь-якому разі не пізніше 31 березня 2022 року.» 3. Продовжити строк дії Договору до 31.03.2022р., в зв’язку з чим викласти п. 10.1 Договору в новій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.03.2022р., однак у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» |
Номер договору про закупівлю: | 889 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |