Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) «Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі м.Черкаси (аварійні роботи вулиць і доріг комунальної власності для покращення їх технічного стану у населеному пункті місто Черкаси відповідно до переліку, затвердженого обласною військовою адміністрацією на період дії воєнного стану)»
Очікувана вартість
42 098 805,29 UAH
UA-2022-07-13-007688-a 26a3427d2cf34da9a1873ac9bb2af68f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2022 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2022 00:00
Початок аукціону: 22 липня 2022 12:35
Очікувана вартість: 42 098 805,29 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210 494,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Відповідно до ст. 64 Конституції України, Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) та Указу Президента України від 23.02.2022 № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України», Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Регламенту Кабінету Міністрів України, Закону України «Про Кабінет Міністрів України», а також керуючись Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (зі змінами) та з урахуванням Розпорядження Черкаської обласної військової адміністрації від 28.06.2022 № 220
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) «Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі м.Черкаси
(аварійні роботи вулиць і доріг комунальної власності для покращення їх технічного стану у населеному пункті місто Черкаси відповідно до переліку, затвердженого обласною військовою адміністрацією на період дії воєнного стану)»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, Вулиця Дахнівська (від вул.Можайського до вул. Менделєєва); Вулиця Набережна (від вул. Дахнівська Січ до межі міста); Вулиця Карбишева (від вул. Канівська до вул. Другого Українського фронту); Вулиця Другого Українського фронту (від вул. Карбишева до вул. Горіхова); Вулиця Максима Залізняка (від вул. Свято-Макарівської до вул. Капітана Пилипенка); Вулиця Руставі (вуд вул. Якубовського до вул. Тараскова)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2022 17:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 липня 2022 17:13
ОГОЛОШЕННЯ.docx
13 липня 2022 17:13
Додаток 1.rtf
13 липня 2022 17:13
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виконання робіт при систематичному русі транспорту
Дата подання: 14 липня 2022 10:00
Дата відповіді: 14 липня 2022 12:27
Доброго дня! Відповідно до п.13 Ресурсних елементних кошторисних норм утримання об'єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства з питань ЖКГ України від 05.07.2007 р. № 76, передбачено, що "При проведенні робіт на одній половині проїжджої частини дороги при систематичному русі транспорту по другій, до норм витрат праці робітників, машиністів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосовується коефіцієнт 1,2". В наведеному в Тендерній документації переліку вулиць, наявний систематичний рух автотранспорту, в т.ч. - загального користування. Чи потрібно Учаснику при складанні кошторисної частини тендерної пропозиції застосовувати К=1,2 , як при проведенні робіт на одній половині проїжджої частини дороги при систематичному русі транспорту по другій? Або ж буде передбачатись повне обмеження руху транспорту на період виконання робіт? Просимо представників Замовника надати роз'яснення стосовно даного моменту. Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учаснику при складанні кошторисної частини тендерної пропозиції не потрібно застосовувати К=1,2 , як при проведенні робіт на одній половині проїжджої частини дороги при систематичному русі транспорту по другій. Замовником може бути передбачено повне обмеження руху транспорту на період виконання робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2022 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 42 000 813,83
UAH з ПДВ
39 980 560,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» 39 980 565,56
UAH з ПДВ
39 980 565,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" 42 048 361,33
UAH з ПДВ
41 837 867,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2022 22:53
Електронний підпис
21 липня 2022 22:53
28. Листи-згоди.pdf
21 липня 2022 18:49
Електронний підпис
21 липня 2022 18:49
21.1 Наказ.pdf
21 липня 2022 18:44
Електронний підпис
21 липня 2022 14:19
Електронний підпис
21 липня 2022 14:18
ДЦ.imd
21 липня 2022 14:18
21. Працівники.pdf
21 липня 2022 01:30
Електронний підпис
21 липня 2022 01:30
1. Проект договору.pdf
21 липня 2022 01:30
9. Гарантійні терміни.pdf
21 липня 2022 01:30
1.2 Рішення.pdf
21 липня 2022 01:30
Сертифікати ISO.rar
21 липня 2022 01:30
22. Дозвіл, Декларація.pdf
21 липня 2022 01:30
3. Лист-згода.pdf
21 липня 2022 01:30
2. Гарантійний лист.pdf
21 липня 2022 01:30
21. Працівники.pdf

Публічні документи

21 липня 2022 19:33
Електронний підпис
21 липня 2022 19:32
23.1 Додаток 1.pdf
21 липня 2022 19:32
22. Проект договору.pdf
21 липня 2022 19:32
28. Буд ліцензія.pdf
21 липня 2022 19:32
26. Довідка ціна ТП.pdf
21 липня 2022 19:32
19. Працівники.rar
21 липня 2022 19:32
27. Довідка умови ТД.pdf
21 липня 2022 19:32
21. Довідка субпідряд.pdf
21 липня 2022 19:32
7. Гарантійний товари.pdf
21 липня 2022 19:32
2.3 Витяг зі Статуту.pdf
21 липня 2022 19:32
1.1 АМК_наказ_2022.pdf
21 липня 2022 19:32
20.1 Договір 131_20-П.pdf
21 липня 2022 19:32
18. Довідка техніка.pdf
21 липня 2022 19:32
20. Відгук.pdf
21 липня 2022 19:32
9. Довідка виконання.pdf
21 липня 2022 19:32
25. Лист витрати.pdf

Публічні документи

21 липня 2022 10:26
Електронний підпис
21 липня 2022 10:20
15.imd
21 липня 2022 10:20
21 Дов. МТБ.pdf
21 липня 2022 10:20
22 Техніка.pdf
21 липня 2022 10:20
8 Витяг із Статуту.pdf
21 липня 2022 10:20
31 Ліцензія.pdf
21 липня 2022 10:20
7 Повноваження.pdf
21 липня 2022 10:20
24 Відгук.pdf
21 липня 2022 10:20
6 Дотримання умов п.14.pdf
21 липня 2022 10:20
23 Працівники.pdf
21 липня 2022 10:20
14 Ціна пропозиції.pdf
21 липня 2022 10:20
27 Проект договору.pdf
21 липня 2022 10:20
10 Від. про Учасника.pdf
21 липня 2022 10:20
9 Рішення ст.44.pdf
21 липня 2022 10:20
26 Субпідряд.pdf
21 липня 2022 10:20
4 Персональні дані.pdf
21 липня 2022 10:20
30 Не є об. учасників.pdf
21 липня 2022 10:20
17 Календарний графік.pdf
21 липня 2022 10:20
18 Захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Відхилено 39 980 560,56
UAH з ПДВ
29 липня 2022 15:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»
#40148165
Відхилено 39 980 565,56
UAH з ПДВ
29 липня 2022 15:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
#38843459
Переможець 41 837 867,29
UAH з ПДВ
29 липня 2022 15:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

29 липня 2022 15:23
Електронний підпис

Документи

29 липня 2022 15:24
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" #38843459

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

29 липня 2022 15:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2022 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
#38843459
41 837 867,29
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2022 15:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2023 14:13
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2022 14:23
Додаткова угода № 2 до договору № 381.pdf зміни до договору
25 серпня 2022 14:23
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2022 11:44
Додаткова угода №1 до договору №381.pdf зміни до договору
08 серпня 2022 11:44
Електронний підпис укладений
04 серпня 2022 14:11
Договір про надання послуг №381.pdf укладений
04 серпня 2022 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 11.1 Договору в наступній редакції: «11.1. Договір діє з дати його укладення і до 23.08.2022 року. У разі скасування воєнного стану в Україні, оголошеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022 та продовженого відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 17.05.2022 № 341/2022, або продовження воєнного стану на подальший термін, термін дії договору може бути переглянуто. У частині оплати договір діє до повного виконання сторонами узятих на себе зобов’язань за цим Договором»
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 12.1 договору № 381 від 04.08.2022 (далі - Договір) дійшли згоди про наступне: 1. Викласти пункт 11.1 Договору в наступній редакції: «11.1. Договір діє з дати його укладення і до 21.11.2022 року. У разі скасування воєнного стану в Україні, оголошеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022 та продовженого відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 17.05.2022 № 573/2022, або продовження воєнного стану на подальший термін, термін дії договору може бути переглянуто. У частині оплати договір діє до повного виконання сторонами узятих на себе зобов’язань за цим Договором» 2. Викласти Додаток №4 Договору в редакції, що додається до даної додаткової угоди. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 5. Ця додаткова угода складена українською мовою у 2 (двох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 41 837 867,29
UAH (в тому числі ПДВ 6 972 977,88 UAH)