Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Прилукитепловодопостачання" Прилуцької міської ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 32863684 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Садова, буд. 104 |
Контактна особа: |
Марина Іванівна +380509952546 tsvitkova65@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2024 15:08 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 15:51 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 15:51 |
Очікувана вартість: | 421 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 105,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник зобов’язаний оплатити надані Послуги протягом 30 календарних днів з моменту підписання Акту здачі-приймання наданих послуг Сторонами. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 15:14 |
Тендеран дакументація_повірка 15.04.2024.docx | |
15 квітня 2024 15:14 |
Проект договору додаток 3.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 02 травня 2024 15:32
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-05-000024 ● 0c6da93740cb4941b198bd35bb3c1f57
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2024 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.06.2024 № 35-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2024-04-15-008780-a 15.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-20 17:58:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії за ДК 021:2015- 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів», код ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, очікуваною вартістю 421 100,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-008780-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про надання послуг від 03.06.2024 № 112, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «СИМ-СЕРВІС» (далі – ТОВ «СИМ-СЕРВІС»).
3. Просимо надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником 17.05.2024 в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «СИМ-СЕРВІС» до 12:28 год. 18.05.2024, в якому міститься вимога: «надати документ який підтверджує відповідність ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», при тому, що документ, підтверджуючий зазначену відповідність, а саме «Свідоцтво про відповідність ДСТУ ISO 10012_2005 з Галуззю (Учасник)» завантажено учасником ТОВ «СИМ-СЕРВІС»в електронній системі закупівель 30.04.2024 о 14:56 год.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-21 10:12:13
Надання пояснення Щодо моніторингу процедури закупівлі «Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії за ДК 021:2015- 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів», код ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, очікуваною вартістю 421 100,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-008780-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
• 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:
• КП Прилукитепловодопостачання не є бюджетною організацією, а являється комунальним підприємством. Тому.документи щоо обґрунтування розміру бюджетного призначення не надаються.,
• Технічні і якісні характеристики визначено відповідно до даних виду послуг, а саме: технічне обслуговування та повірка.
• Очікувана вартість визначено відповідно до::
- закупівлі UA-2024-03-29-002009-a в електронній системі закупівель "Prozorro" -
- комерційної пропозиції підприємств: Іфкомсервіс від 05.07.2024; ТОВ МВВ сервіс від 03.04.2024.
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про надання послуг від 03.06.2024 № 112, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «СИМ-СЕРВІС» (далі – ТОВ «СИМ-СЕРВІС»).
Відповідь: з ТОВ «СИМ-СЕРВІС» укладено Договір 03.06.2024 за № 112 . Надання послуг по даному договору не розпочиналися.
3. Просимо надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником 17.05.2024 в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «СИМ-СЕРВІС» до 12:28 год. 18.05.2024, в якому міститься вимога: «надати документ який підтверджує відповідність ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», при тому, що документ, підтверджуючий зазначену відповідність, а саме «Свідоцтво про відповідність ДСТУ ISO 10012_2005 з Галуззю (Учасник)» завантажено учасником ТОВ «СИМ-СЕРВІС»в електронній системі закупівель 30.04.2024 о 14:56 год.
Відповідь: Протоколом від 01.05.2024 року Замовником відхиллено тендерну пропозицію Учасника ТОВ "СИМ-СЕРВІС" аргументуючи відсутністю документа який підтверджує відповідність ДСТУ ISO 10012:2005, що відноситься до технічних і якісних характеристик предмета закупівлі.
ТОВ "СИМ-СЕРВІС" подав скаргу від 02.05.2024 до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ).
Відповідно до Рішення від 14.05.2024 за № 8502-р/пк-пз (далі – Рішення) АМКУ «Зобов'язати Комунальне підприємство "Прилукитепловодопостачання" Прилуцької міської ради Чернігівської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "СИМ-СЕРВІС" за процедурою закупівлі — "Послуги з технічного обслуговування та повірки лічильників обліку теплової енергії за ДК 021:2015- 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-15-008780»
Виконуючи Рішення АМКУ Замовником 17.05.2024 повернуто Учасника на кваліфікацію та надано 24 години на завантаження свідоцтво про відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 “Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання”.
Згідно з п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При розгляді тендерної пропозиції Учасника (ТОВ "СИМ-СЕРВІС") виявлено, що до надання послуг залучається субпідрядник/співвиконавець ПП НВЦОВ «Юг». В тендерній пропозиції Учасника відсутня « Довідка щодо субпідрядника / співвиконавця» за формою запропонованою Замовником відповідно до п.6 Додатку 1 розділу 4 тендерної документації про проведення відкритих торгів...
Тому, 30.04.2024 надано 24 години для завантаження Довідки щодо субпідрядника / співвиконавця» за формою запропонованою Замовником щодо субпідрядник/співвиконавець ПП НВЦОВ «Юг».
Учасником 30.04.2024 крім Довідки щодо субпідрядника / співвиконавця» за формою запропонованою Замовником щодо субпідрядник/співвиконавець ПП НВЦОВ «Юг» самостійно, тобто на свій розсуд, завантажило свідоцтво про відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 “Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання”.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник зобов’язується дотримуватись вимог абзацу першого пункту 43 Особливо-стей, в тому числі в частині розміщення щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження З уповноважену особу замовника, відповідальну за проведення публічних закупівель , проведено роз’яснювальну роботу з питань дотримання вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів. Підсукуючи викладене вище, КП «Прилукитепловодопостачання» вживатиме усіх можливих заходів для недопущення порушень чинного законодавства при проведенні пуб-лічних закупівель в подальшому.
2024-06-28 11:21:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та вимог пункту 15 частини 1 статті 19 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРСТАНДАРТ-СЕРВІС |
212 265,60
UAH з ПДВ
|
212 265,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СИМ-СЕРВІС" |
333 300,00
UAH з ПДВ
|
333 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВВ СЕРВІС" |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРСТАНДАРТ-СЕРВІС #38598827 |
Відхилено |
212 265,60
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 09:27
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 квітня 2024 00:00
|
ТОВ "СИМ-СЕРВІС" #43114961 |
Рішення скасоване |
333 300,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 12:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 травня 2024 08:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВВ СЕРВІС" #43317717 |
Рішення скасоване |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 12:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 08:52
|
ТОВ "СИМ-СЕРВІС" #43114961 |
Переможець |
333 300,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2024 11:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2024 12:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2024 10:50
|
Договір № 112.pdf | укладений |
03 червня 2024 10:47
|