Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів
Очікувана вартість
43 903 700,00 UAH
UA-2024-07-02-008094-a ● 26466679525b4d7eae77d7662c5a4444
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39356695 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Бойчук Оксана Богданівна +380342551846 oksana_d.09@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2024 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2024 15:55 |
Початок аукціону: | 11 липня 2024 13:54 |
Очікувана вартість: | 43 903 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 219 518,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
408 комплект
Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник може проводити попередню оплату в розмірі до 50 % | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2024 13:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2024 13:03 |
ТД (мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів ) зі змінами.pdf | |
04 липня 2024 11:03 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf | |
02 липня 2024 15:51 |
Проект договору на мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів.pdf |
04 липня 2024 13:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 липня 2024 13:03 |
ТД (мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів ) зі змінами.pdf
|
||||||
04 липня 2024 11:03 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf
|
||||||
02 липня 2024 15:51 |
Проект договору на мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо усунення порушень у тендерній документації
Дата подання: 06 липня 2024 20:43
Вимога щодо усунення порушень у тендерній документації
Ознайомившись з тендерною документацією щодо закупівлі за предметом закупівлі: « Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів» (Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-07-02-008094-a) було встановлено, що дана тендерна документація не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), наказу Міністерства освіти і науки України 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» з огляну на наступне:
Пунктом 2 наказу Міністерства освіти і науки України від 14.08.2020 року № 1/9-441 «Щодо неухильного дотримання законодавства» передбачено, що «Вимоги до мультимедійного обладнання (у т. ч. інтерактивної дошки, мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом, багатофункціонального пристрою тощо), електронних освітніх ресурсів та пристосувань для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованим в Мінюсті 07 травня 2020 року за № 410/34693, та НЕ МОЖУТЬ відрізнятися від встановлених Наказом». Таким чином, Технічні характеристики засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти та способи підтвердження відповідності, чітко встановленні Типовим переліком та підтверджені листом МОН №1/9-441 від 14.08.2020 «Щодо неухильного дотримання законодавства» таким чином, щоб забезпечити оптимальну якість обладнання та запобігти надмірному використанню бюджетних коштів, забезпечити достатній рівень конкурентного середовища та запобігти проявам корупції. Натомість, всупереч Типовому переліку, листу МОН, законодавству в сфері публічних закупівель Замовник штучно обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення публічних закупівель, встановлені Законом.
У тендерній документації зазначено, що:
1) ресурс роботи матриці не менше 50000 годин, в той час як Наказом МОН № 574 встановлено, що ресурс роботи матриці не менше 20000 годин;
2) Контрастність не гірше 5000 :1, Частота оновлення: не менше 60Hz, процесор – не гірше Intel core I5 не гірше 10 покоління, однак дані вимоги взагалі не передбачені Наказом МОН № 574;
3) об’єм оперативної пам’яті не менше ніж 8 Гб,, тоді як наказом МОН № 574 встановлено, що об’єм оперативної пам’яті не менше ніж 4 Гб;
4) об’єм накопичувач не менше 256 Гб SSD, але наказом МОН № 574 встановлено, що об’єм накопичувач не менше 240 Гб SSD або 500 Гб HDD, характеристики дисплею: не менше 10 біт, дані вимоги взагалі не передбачені Наказом МОН № 574;
5) Інтерфейси OPS: не менше Мікрофоний вхід - 1, аудіовихід -1, Type C-1, HDMI-1, DP-1, LAN-1, USB2.0-4, USB3.0 – 2, в той час як Наказом МОН № 574 встановлено тількі наявність зовнішніх інтерфейсів USB, VGA, HDMI та LAN (RJ45).
Вимагаємо привести тендерну документацію до Вимог чинного законодавства України, та прибрати завищені параметри до товарів!
Також Інтерактивна панель містить дуже деталізований опис програмного забезпечення, що зовсім не відповідає вимогам наказу МОН № 574. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, а саме пропис програмного забезпечення ОДНОГО виробника. Ви вказали, Електронні освітні ресурси: Електронні освітні ресурси (далі ЕОР) - спеціалізоване програмне забезпечення. ЕОР – являє собою інтерактивний мультимедійний застосунок з можливістю користування на інтерактивній поверхні, з можливістю роботи без підключення до мережі Інтернет та функціоналом для конструювання уроків.
Застосунок повинен містити наступні електронні освітні ресурси, що повинні відповідати вимогам навчальної програми Міністерства освіти і науки України, а саме: «Математика 5 клас», «Математика 6 клас». Застосунок повинен передбачати наявність бібліотеки з темами уроків, демонстрацій. Кожна тема повинна містити різноманітні мультимедійні засоби для її пояснення, а саме: зображення, та/або анімації, та/або анімації дикторський супровід, та/або анімації аудіо[1]та відеофрагменти тощо. Для перевірки знань повинні бути передбачені контрольні запитання, завдання, тести. Застосунок повинен мати функцію захисту та керування авторськими правами (підтримка функцій DRM) Учасник у складі пропозиції повинен надати посилання на офіційний сайт розробника та/або власника (офіційного розповсюджувача) для можливості скачування ЕОР та перевірки інформації щодо відповідності ЕОР вимогам тендерної документації, що зазначені в п 1.2. Таблиці №1 Додатку №2 до тендерної документації. У випадку необхідності активації коду чи ліцензії, учасник в складі пропозиції повинен надати відповідний код для тестування ЕОР***.
Незрозуміло, чому Замовник вимагає Такі характеристики програмного забезпечення. Головне відповідність вимогам навчальних програм, що використовуються в Україні.
Внесення Замовником до тендерної документації вищевказаних необґрунтованих пунктів є реальною дискримінацією до учасників,та не дозволяють нам та багатьом іншим підприємствам взяти участь та перемогти у Торгах. Це безумовно порушує права нашого підприємства на рівноправну участь в Торгах та суперечить принципам публічних закупівель.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Пунктом 3 Особливостей встановлено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до ст.5 Закону публічні закупівлі в Україні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Проте Технічні вимоги тендерної документації складені таким чином, що штучно обмежено конкуренцію при здійсненні закупівлі.
Звертаємо увагу шановного Замовника, що наказ МОН № 574 є імперативною нормою Закону та є обов’язковим для виконання! До того є жодним нормативно-правовим актом чинного законодавства України не передбачено, що саме Замовник вправі визначати характеристики до товару, закупівля якого передбачається для оснащення навчальних кабінетів в закладах загальної середньої освіти. З огляду на вищевикладене, вимагаємо переглянути вимоги до предмету закупівлі та внести зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинних нормативно правових актів в сфері публічних закупівель та нормативно-правовим актам Міністерства освіти та науки України, та які НЕ будуть містити жодних дискримінаційних вимог.
(!) Окремо маємо зупинитися на вимогах щодо сертифікації виробника. У Тендерній документації міститься вимога: «Копія чинного на дату розкриття сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, систему екологічного управління ISO 14001:2015, систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001:2018 виробника інтерактивних панелей»
ISO 9001:2015 впливає на якість продукції, це зрозуміло.
ISO 14001:2015 стосується захисту довкілля. Припустимо, що довкілля у десь Східній Азії впливає на довкілля в Україні більше за війну і українці мають про те дбати. Серйозно? Але, оскільки можливість включення подібних вимог передбачена законом «Про публічні закупівлі» - добре. Переймаймось.
АЛЕ:
ISO 45001:2018 – Стосується управління охороною здоров’я та безпекою праці на виробництві. Маємо зазначити, що охорона здоров’я та безпека праці на підприємствах Китаю, США, чи будь – якої іншої країни – не є компетенцією Івано-Франківської обласної державної адміністрації або, навіть, уряду України. Зрозуміло, що такий сертифікат можна недорого отримати в Україні, і тому ряд українських «виробників», які начебто самі виробляють, наприклад, інтерактивні панелі поспішили отримати такий сертифікат як «конкурентну перевагу». А деякі недобросовісні замовники радо погодились включити вимогу до такого сертифікату у тендерні вимоги задля надання преференцій наперед обраному учаснику за попереднім зговором. Але це - абсолютно незаконно і є прямим звуженням конкуренції, оскільки цілий ряд великих виробників, чия продукція імпортується, використовують інші нормативи охорони праці. Щодо українських, так званих, «виробників» панелей, то навіть від них Замовник не може вимагати такий сертифікат у торгах доти, доки це не буде передбачено законодавством про публічні закупівлі.
Отже вимагаємо прибрати вимогу ISO 45001:2018, як таку що не є компетенцією замовника, не впливає безпосередньо на якісні та кількісні характеристики, є дискримінаційною, та яка не може в висуватися Івано-Франківською обласною державною адміністрацією до закордонних підприємств. Дана вимога є лише свідченням змови Замовника та конкретного учасника з метою послаблення конкуренції та отримання неправомірної вигоди, про що свідчать як ця вимога, так і вимоги, вказані вище. Результатом є суттєве завищення бюджету торгів та заплановане у вимогах до торгів нанесення збитків державі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро