Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів
Очікувана вартість
43 903 700,00 UAH
UA-2024-07-02-008094-a 26466679525b4d7eae77d7662c5a4444
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Оксана Богданівна

+380342551846 oksana_d.09@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39356695
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21
Контактна особа: Бойчук Оксана Богданівна
+380342551846
oksana_d.09@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2024 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2024 15:55
Початок аукціону: 11 липня 2024 13:54
Початок аукціону: 11 липня 2024 13:54
Очікувана вартість: 43 903 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 219 518,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
408 комплект
Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник може проводити попередню оплату в розмірі до 50 % Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 липня 2024 15:51

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога щодо усунення порушень у тендерній документації
Дата подання: 06 липня 2024 20:43
Дата відповіді: 09 липня 2024 15:16
Вимога щодо усунення порушень у тендерній документації Ознайомившись з тендерною документацією щодо закупівлі за предметом закупівлі: « Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів» (Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-07-02-008094-a) було встановлено, що дана тендерна документація не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), наказу Міністерства освіти і науки України 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» з огляну на наступне: Пунктом 2 наказу Міністерства освіти і науки України від 14.08.2020 року № 1/9-441 «Щодо неухильного дотримання законодавства» передбачено, що «Вимоги до мультимедійного обладнання (у т. ч. інтерактивної дошки, мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом, багатофункціонального пристрою тощо), електронних освітніх ресурсів та пристосувань для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованим в Мінюсті 07 травня 2020 року за № 410/34693, та НЕ МОЖУТЬ відрізнятися від встановлених Наказом». Таким чином, Технічні характеристики засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти та способи підтвердження відповідності, чітко встановленні Типовим переліком та підтверджені листом МОН №1/9-441 від 14.08.2020 «Щодо неухильного дотримання законодавства» таким чином, щоб забезпечити оптимальну якість обладнання та запобігти надмірному використанню бюджетних коштів, забезпечити достатній рівень конкурентного середовища та запобігти проявам корупції. Натомість, всупереч Типовому переліку, листу МОН, законодавству в сфері публічних закупівель Замовник штучно обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення публічних закупівель, встановлені Законом. У тендерній документації зазначено, що: 1) ресурс роботи матриці не менше 50000 годин, в той час як Наказом МОН № 574 встановлено, що ресурс роботи матриці не менше 20000 годин; 2) Контрастність не гірше 5000 :1, Частота оновлення: не менше 60Hz, процесор – не гірше Intel core I5 не гірше 10 покоління, однак дані вимоги взагалі не передбачені Наказом МОН № 574; 3) об’єм оперативної пам’яті не менше ніж 8 Гб,, тоді як наказом МОН № 574 встановлено, що об’єм оперативної пам’яті не менше ніж 4 Гб; 4) об’єм накопичувач не менше 256 Гб SSD, але наказом МОН № 574 встановлено, що об’єм накопичувач не менше 240 Гб SSD або 500 Гб HDD, характеристики дисплею: не менше 10 біт, дані вимоги взагалі не передбачені Наказом МОН № 574; 5) Інтерфейси OPS: не менше Мікрофоний вхід - 1, аудіовихід -1, Type C-1, HDMI-1, DP-1, LAN-1, USB2.0-4, USB3.0 – 2, в той час як Наказом МОН № 574 встановлено тількі наявність зовнішніх інтерфейсів USB, VGA, HDMI та LAN (RJ45). Вимагаємо привести тендерну документацію до Вимог чинного законодавства України, та прибрати завищені параметри до товарів! Також Інтерактивна панель містить дуже деталізований опис програмного забезпечення, що зовсім не відповідає вимогам наказу МОН № 574. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, а саме пропис програмного забезпечення ОДНОГО виробника. Ви вказали, Електронні освітні ресурси: Електронні освітні ресурси (далі ЕОР) - спеціалізоване програмне забезпечення. ЕОР – являє собою інтерактивний мультимедійний застосунок з можливістю користування на інтерактивній поверхні, з можливістю роботи без підключення до мережі Інтернет та функціоналом для конструювання уроків. Застосунок повинен містити наступні електронні освітні ресурси, що повинні відповідати вимогам навчальної програми Міністерства освіти і науки України, а саме: «Математика 5 клас», «Математика 6 клас». Застосунок повинен передбачати наявність бібліотеки з темами уроків, демонстрацій. Кожна тема повинна містити різноманітні мультимедійні засоби для її пояснення, а саме: зображення, та/або анімації, та/або анімації дикторський супровід, та/або анімації аудіо[1]та відеофрагменти тощо. Для перевірки знань повинні бути передбачені контрольні запитання, завдання, тести. Застосунок повинен мати функцію захисту та керування авторськими правами (підтримка функцій DRM) Учасник у складі пропозиції повинен надати посилання на офіційний сайт розробника та/або власника (офіційного розповсюджувача) для можливості скачування ЕОР та перевірки інформації щодо відповідності ЕОР вимогам тендерної документації, що зазначені в п 1.2. Таблиці №1 Додатку №2 до тендерної документації. У випадку необхідності активації коду чи ліцензії, учасник в складі пропозиції повинен надати відповідний код для тестування ЕОР***. Незрозуміло, чому Замовник вимагає Такі характеристики програмного забезпечення. Головне відповідність вимогам навчальних програм, що використовуються в Україні. Внесення Замовником до тендерної документації вищевказаних необґрунтованих пунктів є реальною дискримінацією до учасників,та не дозволяють нам та багатьом іншим підприємствам взяти участь та перемогти у Торгах. Це безумовно порушує права нашого підприємства на рівноправну участь в Торгах та суперечить принципам публічних закупівель. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Пунктом 3 Особливостей встановлено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до ст.5 Закону публічні закупівлі в Україні здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Проте Технічні вимоги тендерної документації складені таким чином, що штучно обмежено конкуренцію при здійсненні закупівлі. Звертаємо увагу шановного Замовника, що наказ МОН № 574 є імперативною нормою Закону та є обов’язковим для виконання! До того є жодним нормативно-правовим актом чинного законодавства України не передбачено, що саме Замовник вправі визначати характеристики до товару, закупівля якого передбачається для оснащення навчальних кабінетів в закладах загальної середньої освіти. З огляду на вищевикладене, вимагаємо переглянути вимоги до предмету закупівлі та внести зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинних нормативно правових актів в сфері публічних закупівель та нормативно-правовим актам Міністерства освіти та науки України, та які НЕ будуть містити жодних дискримінаційних вимог. (!) Окремо маємо зупинитися на вимогах щодо сертифікації виробника. У Тендерній документації міститься вимога: «Копія чинного на дату розкриття сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, систему екологічного управління ISO 14001:2015, систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001:2018 виробника інтерактивних панелей» ISO 9001:2015 впливає на якість продукції, це зрозуміло. ISO 14001:2015 стосується захисту довкілля. Припустимо, що довкілля у десь Східній Азії впливає на довкілля в Україні більше за війну і українці мають про те дбати. Серйозно? Але, оскільки можливість включення подібних вимог передбачена законом «Про публічні закупівлі» - добре. Переймаймось. АЛЕ: ISO 45001:2018 – Стосується управління охороною здоров’я та безпекою праці на виробництві. Маємо зазначити, що охорона здоров’я та безпека праці на підприємствах Китаю, США, чи будь – якої іншої країни – не є компетенцією Івано-Франківської обласної державної адміністрації або, навіть, уряду України. Зрозуміло, що такий сертифікат можна недорого отримати в Україні, і тому ряд українських «виробників», які начебто самі виробляють, наприклад, інтерактивні панелі поспішили отримати такий сертифікат як «конкурентну перевагу». А деякі недобросовісні замовники радо погодились включити вимогу до такого сертифікату у тендерні вимоги задля надання преференцій наперед обраному учаснику за попереднім зговором. Але це - абсолютно незаконно і є прямим звуженням конкуренції, оскільки цілий ряд великих виробників, чия продукція імпортується, використовують інші нормативи охорони праці. Щодо українських, так званих, «виробників» панелей, то навіть від них Замовник не може вимагати такий сертифікат у торгах доти, доки це не буде передбачено законодавством про публічні закупівлі. Отже вимагаємо прибрати вимогу ISO 45001:2018, як таку що не є компетенцією замовника, не впливає безпосередньо на якісні та кількісні характеристики, є дискримінаційною, та яка не може в висуватися Івано-Франківською обласною державною адміністрацією до закордонних підприємств. Дана вимога є лише свідченням змови Замовника та конкретного учасника з метою послаблення конкуренції та отримання неправомірної вигоди, про що свідчать як ця вимога, так і вимоги, вказані вище. Результатом є суттєве завищення бюджету торгів та заплановане у вимогах до торгів нанесення збитків державі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Департамент освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) розглянув Ваше звернення щодо тендерної документації по закупівлі «Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів» (Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-07-02-008094-a) та повідомляє.
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України № 574 від 29 квітня 2020 року (далі- Наказ №574), встановлено мінімальні вимоги до технічних характеристик обладнання. Згідно зі статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), замовник має право встановлювати технічні характеристики обладнання, за умови, що ці вимоги не є дискримінаційними та забезпечують участь декількох виробників.
Міністерство освіти і науки України листом від 01.09.2020 № 4/3057-20 підтверджує позицію Замовника, а саме: "У випадку встановлених зазначеними Типовими переліками мінімальних значень технічних вимог (наприклад, «не менше …», «не гірше …») при проведенні закупівель відповідного обладнання можуть встановлюватися обґрунтовані вищі значення технічних вимог до такого обладнання, що повинно задовольняти потреби освітнього процесу, зокрема, виходячи з оптимальних вимог для програмного забезпечення, встановленого на персональних комп’ютерах, тощо."
1. Ресурс роботи матриці: Вимога щодо ресурсу роботи матриці не менше 50000 годин перевищує мінімальне значення 20000 годин, встановлене Наказом № 574. Підвищений ресурс роботи забезпечує триваліший термін служби обладнання, що знижує загальні витрати на його обслуговування та заміну. Це відповідає статті 22 Закону, яка дозволяє замовнику встановлювати вимоги, що сприяють ефективному використанню бюджетних коштів.
2. Контрастність і частота оновлення: Вимоги щодо контрастності не гірше 5000:1 і частоти оновлення не менше 60Hz забезпечують високу якість зображення та швидкість реакції екрану, що є важливим для інтерактивних навчальних процесів. Хоча ці параметри не передбачені Наказом № 574, вони сприяють покращенню візуального сприйняття та ефективності навчання.
3. Процесор: Вимога до процесора не гірше Intel Core i5 10-го покоління забезпечує високу продуктивність та швидкодію системи, що є критично важливим для використання інтерактивних панелей у навчальному процесі. Це гарантує, що обладнання буде здатне обробляти сучасні програмні засоби без затримок.
4. Об'єм оперативної пам'яті: Вимога щодо об'єму оперативної пам'яті не менше 8 Гб перевищує мінімальний показник 4 Гб, встановлений Наказом № 574. Підвищений об'єм пам'яті забезпечує кращу багатозадачність та продуктивність, що важливо для роботи з сучасними програмними засобами та навчальними матеріалами.
5. Об'єм накопичувача: Вимога щодо об'єму накопичувача не менше 256 Гб SSD перевищує мінімальний показник 240 Гб SSD або 500 Гб HDD, встановлений Наказом № 574. SSD накопичувачі забезпечують швидший доступ до даних та вищу надійність у порівнянні з HDD, що сприяє кращій продуктивності та довговічності обладнання.
6. Інтерфейси: Вимога до інтерфейсів (мікрофонний вхід, аудіовихід, Type C, HDMI, DP, LAN, USB 2.0, USB 3.0) перевищує мінімальні вимоги, встановлені Наказом № 574. Це забезпечує більшу гнучкість та можливості підключення додаткових пристроїв, що є важливим для інтерактивних навчальних середовищ.
7. Вбудований комп'ютер (OPS): Наказом № 574 не встановлюються вимоги до вбудованого комп'ютера, що входить до складу інтерактивних панелей. Вимоги наказу стосуються комп'ютера вчителя та комп'ютера учня, отже, замовник має право встановлювати будь-які характеристики для вбудованого комп'ютера (OPS), щоб забезпечити відповідність обладнання всім необхідним стандартам якості та продуктивності.
8. Програмне забезпечення: Вимоги до програмного забезпечення інтерактивних панелей є стандартними для забезпечення ефективної роботи вчителя. Вони включають наявність функціональних можливостей, які присутні у більшості виробників, що виготовляють якісні та сучасні інтерактивні панелі. Крім того, програмне забезпечення повинно мати функцію автоматичного збереження контенту для запобігання втраті даних через вимкнення електроенергії, що є особливо актуальним у нинішніх умовах частих відключень електроенергії.
Щодо електронних освітніх ресурсів (ЕОР), то вимоги до них також є стандартними для забезпечення відповідності навчальним програмам. Учасник вказує на порушення, але не конкретизує, який саме виробник або продукт не відповідає вимогам, що виглядає як тиск на замовника з метою внесення змін. Учасник не формулює конкретних порушень і не надає інформації про програмне забезпечення, яке він планує пропонувати, і чим воно не відповідає вимогам.
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником.
Крім того, тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( У рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду вимог про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при Антимонопольному комітеті України викладено розуміння дискримінації процедури публічних закупівель (рішення від 24.07.2018 р. № 7438-р/пк-пз і від 27.07.2017 р. № 4204-р/пк-пз)).
Враховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, зазначених у статті 3 Закону.
На підставі вищевикладеного, керуючись нормами чинного законодавства України «Про публічні закупівлі», Замовник вважає Ваші вимоги безпідставними та необґрунтованими.
Стандарти ISO (Міжнародна організація зі стандартизації) встановлюють вимоги до систем управління якістю (ISO 9001:2015), екологічного управління (ISO 14001:2015) та управління охороною здоров’я і безпекою праці (ISO 45001:2018). Ці сертифікати є міжнародно визнаними стандартами, що підтверджують дотримання виробником високих стандартів якості, екологічної безпеки та охорони праці.
Для постачання обладнання до навчальних закладів, якість та надійність є критично важливими аспектами. Сертифікати ISO забезпечують впевненість у тому, що продукція відповідає найвищим стандартам і буде безпечною для використання дітьми. ISO 9001:2015 підтверджує, що виробник дотримується системи управління якістю, що дозволяє забезпечити стабільну якість продукції. ISO 14001:2015 підтверджує, що виробник дотримується стандартів екологічного управління, що є важливим для збереження навколишнього середовища. ISO 45001:2018 підтверджує, що виробник дотримується стандартів управління охороною здоров'я та безпекою праці, що гарантує безпеку працівників на виробництві.
Відповідно до Закону, замовник має право встановлювати вимоги до учасників, що сприяють забезпеченню високих стандартів якості товарів та послуг. Дані вимоги не є дискримінаційними, оскільки будь-яка компанія, яка має виробництво високого рівня, зазвичай вже має ці сертифікати або може отримати їх без обмежень.
У Вашому зверненні викладено вимоги спрямовані зірвати торги, а не як учасника процедури закупівлі. Це підтверджують наступні факти:
• Не вказано конкретних порушень прав учасника, а лише загальні фрази про невідповідність, без чітких аргументів.
• Не зазначено конкретні моделі обладнання, які пропонуєте, і яким чином вони не відповідають вимогам. Крім того, Ви скаржитеся на електронні освітні ресурси (ЕОР), але не називаєте виробника, на якого орієнтовані вимоги.
• Ваша вимога розміщена в розділі запитань, хоча на платформі Prozorro є окремий розділ для вимог. Це може свідчити про намір залишатися анонімним, що викликає сумніви щодо реального статусу Вашої компанії як постачальника, права якого порушені.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що Ваша вимога не містить достатніх підстав для внесення змін до тендерної документації. Вимоги до технічних характеристик та сертифікації встановлені для забезпечення найвищої якості обладнання, що використовується в навчальних закладах, і не суперечать законодавству України.
Дякуємо за розуміння і співпрацю.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-08-05-000003 ● f634a850f4cd47fbbea3d0a2e2cecc5a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2024 11:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
05.08.2024 №53-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Марія СТОРОЩУК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.08.2024 №53-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-07-02-008094-a 02.07.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-06 15:33:08

Запит Замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-02-008094-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-07 15:25:33

Пояснення

Дана закупівля мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів у кількості 408 комплектів, на очікувану вартість 43 903 700,00 грн передбачена кошторисними призначеннями на 2024 рік, за кодами бюджетних програм: 0611291 та 0611292.
Очікувана вартість одного комплекту мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275, а саме: методом порівняння ринкових цін. Кількість, а також технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розраховано відповідно до потреб закладів загальної середньої освіти області та у відповідності до переліку навчального обладнання, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 574 від 29 квітня 2020 року “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій”
Дана закупівля здійснюється відповідно до пункту 14 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 та статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Водночас, надаємо посилання, за яким розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://www.if.gov.ua/publichni-zakupivli-if-oda/zakupivli-za-derzhavni-koshti-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/zakupivli-za-derzhavni-koshty-v-departamenti-osvity

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-14 10:58:51

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-02-008094-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
В Додатку 2 до ТД Замовник вимагає від учасника надати копію чинного на дату розкриття сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, систему екологічного управління ISO 14001:2015, cистему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001:2018 виробника інтерактивних панелей, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б., дати засвідчення**(дата засвідчення документів повина бути не раніше ніж дата оголошення даних торгів). Чинність сертифікатів має бути підтверджена: наявністю на сертифікаті відмітки про проходження відповідного аудиту (сертифікаційнго/наглядового) не раніше ніж за рік до дати розкриття, або наявністю на сертифікаті діючого QR-коду (посилання т.і.) для перевірки проходження відповідного аудиту (сертифікаційнго/наглядового) із підтвердженням, що такий сертифікат діючий (надати скріншот), або наданням копії звіту про наглядовий аудит або копії звіту про сертифікаційний аудит, проведений органом що видав сертифікати, не раніше ніж за рік до дати розкриття.
У тендерній пропозиції ТОВ «БМС ТЕХНО» у файлі «21. Технічна частина.pdf», надано копії наступних документів:
- Сертифікат системи екологічного управління ISO 14001:2015 № 161546 від 07.04.2024 р.;
- Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015 № 127242 від 07.04.2024 р.;
- Сертифікат системи управління охороною праці та безпекою ISO 45001:2018 № 161547 від 07.04.2024 р.
Зазначені документи викладені англійською мовою, копії яких засвідчені менеджером з продажів Labotrix Group Limited – Аланом Шеном, так само, як і переклади вказаних сертифікатів українською мовою.
Водночас, у пункті 7 розділу І ТД Замовником передбачено, що тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою* (документи, видані органами державної влади/ підприємствами/установами/організаціями іноземних держав подаються з перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку).
Слід зазначити, що сертифікати видані - іноземною компанією DCI Certification Ltd, яка перевіряла систему управління якістю, управління охороною праці та екологічне управління іншої іноземної компанії - Labotrix Group Limited. Відповідно, надані українські версії вказаних сертифікатів - є копіями документів, що містять переклад іншомовних сертифікатів та не легалізовані в Україні, і не містять нотаріально засвідченого перекладу. За таких умов, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні українські переклади вказаних сертифікатів.
1. Яким чином учасником ТОВ «БМС ТЕХНО» при наданні сертифікатів на систему управління якістю ISO 9001:2015, систему екологічного управління ISO 14001:2015, cистему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001:2018 виробника інтерактивних панелей дотримано вимоги Замовника, передбачені у пункті 7 розділу І ТД?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-16 11:29:11

Пояснення

У Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання учасниками копій чинних сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та ISO 45001:2018 виробника інтерактивних панелей, засвідчені підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б., дати засвідчення.
ТОВ «БМС ТЕХНО» надав у складі тендерної пропозиції:
- скан-копії сертифікатів на іноземній мові, засвідчені підписом уповноваженої особи виробника та відповідним написом «Faithful to the original Alan Shen Sales manager Labotrix Group Limited July 8, 2024»;
- скан-копії сертифікатів на українській мові засвідчені підписом уповноваженої особи виробника та відповідним написом «Згідно з оригіналом Алан Шен Менеджер з продажів Labotrix Group Limited 8 липня 2024 року».
Слід зазначити, що надані скан-копії сертифікатів українською мовою не мають видимих ознак того, що вони є перекладами. Звертаємо увагу, що дані копії містять напис «Згідно з оригіналом», що, на думку замовника, вказує на те, що надано саме копію сертифікату, а не його переклад.
Також зазначаємо, що замовник не володіє інформацією про те, чи видає (дублює) іноземний орган сертифікації (DCI Certification Ltd) сертифікати українською мовою.
Чинність наданих сертифікатів була перевірена замовником: сертифікати містять QR-код (у відповідності до вимог тендерної документації) за яким здійсненна перевірка наданих сертифікатів за посиланням на спеціалізованому сайті. Чинність сертифікатів на сайті не викликає сумнівів, що вони є дійсними та відповідають вимогам, зазначеним у тендерній документації.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-14 14:46:39

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-02-008094-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
У пункті 1 розділу ІІІ Д Замовником зазначено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, які повинні містити:…- інформацію та документи щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації), згідно з умовами та вимогами тендерної документації;».
Пунктом 7 розділу ІІІ ТД передбачено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики та вимоги до надання послуги) визначені замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону та містяться у додатку № 2 до тендерної документації на цю закупівлю.
У тендерній пропозиції ТОВ «БМС ТЕХНО» у файлі «19. Довідки технічні.pdf», надано лист-згоду про відповідність запропонованого товару технічним вимогам, встановлених тендерною документацією згідно Додатку №2 та наданого технічного опису № 04-07/1-2024/8 від 04.07.2024 у Таблиці 1 учасником зазначено кількість комплектів мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів – 400 одиниць, що не відповідає вимогам встановленим у Таблиці 1 Додатку №2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД, де передбачено поставку комплектів мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів в кількості 408 одиниць.
1. Яким чином учасником ТОВ «БМС ТЕХНО» підтверджено вимогу Замовника щодо відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам, передбаченим у Додатку № 2 до ТД?

У пункті 2 Додатку 2 до ТД Замовником зазначено, що вартість цінової пропозиції учасника процедури закупівлі повинна враховувати витрати на доставку (витрати на транспортування, навантаження та розвантаження), встановлення, введення в експлуатацію, супроводження протягом гарантійного терміну обслуговування, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо.
Водночас, в тендерній документації та в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником вказано інформацію про місце поставки товарів – Івано-Франківська область.
2. Чи враховано Замовником при розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі вартість витрат, зазначених у пункті 2 Додатку 2 до ТД? (Оскільки у відповіді на запит про надання пояснень від 07.08.2024 Замовником не надано розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі необхідно надати відповідний розрахунок).
3. Чому в тендерній документації та в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником не вказано інформацію про конкретне місце поставки товарів та яким чином учасник повинен був розрахувати витрати на транспортування, якщо в тендерній документації та в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником вказано інформацію про конкретне місце поставки товарів?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-16 11:32:54

Пояснення

До п. 1
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, які повинні містити, зокрема, інформацію та документи щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації), згідно з умовами та вимогами тендерної документації.
Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам, встановленим замовником, учасник повинен надати у складі пропозиції окремо порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару вимогам технічних вимог тендерної документації за формою, наведеною у додатку 2 до тендерної документації.
На виконання зазначеної вимоги, ТОВ «БМС ТЕХНО» надав відповідну Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару вимогам технічних вимог тендерної документації.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимоги про надання Листа-згоди про відповідність запропонованого товару технічним вимогам встановлених тендерною документацію згідно Додатку №2 та наданого технічного опису.
Слід зазначити, що відповідно до Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, затверджених постановою МКУ від 12.10.2022 № 1178, не містять прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законодавством також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Звертаємо увагу, що з переможцем було укладено договір на поставку запропонованого мультимедійного обладнання в обсягах, визначених замовником у тендерній документації та оголошення на проведення даної закупівлі.
До п. 2
Доставка буде здійснена до закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської області. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі була врахована середня вартість витрат на доставку по області.
Від учасників на етапі подання пропозицій не було питань в частині врахування витрат на доставку, що свідчить про відсутність заперечень і проблем з розрахунками.
До п. 3
Відповідно до пункту 27 розділу «Порядок проведення відкритих торгів» Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація може зазначатися як назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село) місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село), в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 23 серпня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2024 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ" 29 784 000,00
UAH з ПДВ
29 784 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ БМС ТЕХНО 43 819 200,00
UAH з ПДВ
43 819 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 липня 2024 21:12
Електронний підпис
10 липня 2024 15:44
Електронний підпис
10 липня 2024 15:44
Електронний підпис
10 липня 2024 15:40
40.Авторизація.pdf
10 липня 2024 15:21
38. ISO 9001_2023 Certiflcate.pdf
10 липня 2024 15:21
37. iiyama панель.pdf
10 липня 2024 15:21
22.Гарантійний лист.pdf
10 липня 2024 15:21
24. Лист-повідомлення.pdf
10 липня 2024 15:21
23.Гарантійни лист.pdf
10 липня 2024 15:21
27.Авторизація Едді.pdf
10 липня 2024 15:21
25. Лист-повідомлення.pdf
10 липня 2024 15:21
34.Статут ІСН.pdf
10 липня 2024 15:21
36. Витяг існ 10.07.2024.pdf
10 липня 2024 15:21
39. ISO 14001_2023 Certiflcate.pdf

Публічні документи

24 липня 2024 10:43
Електронний підпис
17 липня 2024 11:03
Електронний підпис
17 липня 2024 10:54
Витяг
17 липня 2024 10:54
Витяг
17 липня 2024 10:54
Право підпису
09 липня 2024 18:44
Електронний підпис
09 липня 2024 18:42
10. Право підпису.pdf
09 липня 2024 18:42
12. Статут БМС ТЕХНО.pdf
09 липня 2024 18:42
17. Довідки з банків.pdf
09 липня 2024 18:42
5. 2023-12-04- Договір СБУ.pdf
09 липня 2024 18:42
19. Довідки технічні.pdf
09 липня 2024 18:42
21. Технічна частина.pdf
09 липня 2024 18:42
22. Авторизація Labotrix.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ БМС ТЕХНО

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ"
#42216158
Відхилено
29 784 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2024 16:05
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 липня 2024 00:00
ТОВ БМС ТЕХНО
#22945907
Переможець 43 819 200,00
UAH з ПДВ
16 липня 2024 14:53

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

15 липня 2024 16:04
Електронний підпис
15 липня 2024 16:03
Протокол

Документи

16 липня 2024 14:53
Довідка НАЗК
16 липня 2024 14:53
Електронний підпис
16 липня 2024 14:51
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2024 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БМС ТЕХНО
#22945907
43 819 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2024 14:53
Довідка НАЗК
16 липня 2024 14:53
Електронний підпис
16 липня 2024 14:51
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2024 13:34
ДУ 2 від 06.09.2024.pdf зміни до договору
06 вересня 2024 13:33
Електронний підпис укладений
30 липня 2024 14:51
дод угода 1 до договору 260 від 29.07.2024.pdf зміни до договору
30 липня 2024 14:45
Електронний підпис укладений
30 липня 2024 14:09
Договір укладений
30 липня 2024 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю внесення змін до Розділу 15 «Юридичні та банківські реквізити сторін» Договору
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів 408 107 400,00
UAH з ПДВ