Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гірська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04363647 |
Вебсайт: | http://www.gora-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5 |
Контактна особа: |
Дмитро Іванович Бойко +380683629926 gora.buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 23:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 12:28 |
Очікувана вартість: | 17 898 369,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 178 983,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Місце виконання робіт :
- вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області
Обсяг: детальніше визначено в Додатку №5 до тендерної документації
Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): До 31.03.2021 року
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Проміжні платежі за фактично виконані роботи здійснюються в межах не більш, як 95 (дев’яносто п’ять) % їх загальної вартості. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 20:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 20:20 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики_із_змінами.doc | |
21 лютого 2020 20:20 |
Проект_договору_із_змінами.doc | |
21 лютого 2020 20:20 |
Перелік змін, що вносяться до тенденої документації_кап_ремонт_садочка_21_02_2020.doc | |
21 лютого 2020 20:20 |
ВТ_кап_ремонт_ДНЗ_Берізка_із_змінами.doc | |
14 лютого 2020 23:42 |
Кваліфікаційні_вимоги.doc |
21 лютого 2020 20:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2020 20:20 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики_із_змінами.doc
|
|||
21 лютого 2020 20:20 |
Проект_договору_із_змінами.doc
|
|||
21 лютого 2020 20:20 |
Перелік змін, що вносяться до тенденої документації_кап_ремонт_садочка_21_02_2020.doc
|
|||
21 лютого 2020 20:20 |
ВТ_кап_ремонт_ДНЗ_Берізка_із_змінами.doc
|
|||
14 лютого 2020 23:42 |
Кваліфікаційні_вимоги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-05-000014 ● 94e6bea2f9574eb7bf9f54d7b6cf4bfb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 12:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.06.2020 № 146
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-02-14-003717-c 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-10 15:40:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області, очікуваною вартістю 17 898 369,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-14-003717-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
2. Яким чином вами визначено переможцем процедури закупівлі
ПАТ «БКБМ» при наявній невідповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам договору в тендерній пропозиції ПАТ «БКБМ».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-12 12:16:19
Пояснення
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Очікувана вартість процедури закупівлі «Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)» (UA-2020-02-14-003717-c) розрахована та визначена на підставі виготовленого робочого проекту з Капітального ремонту ДНЗ «Берізка» по вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області. Даний проект пройшов експертизу та отримав Експертний звіт №V-0530-18/ПРОЕКСП від 13.12.2018 року в якому зазначена загальна кошторисна вартість об’єкту. Копія висновку та додатку до нього додається.
2. Яким чином вами визначено переможцем процедури закупівлі ПАТ «БКБМ» при наявній невідповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам договору в тендерній пропозиції ПАТ «БКБМ».
У відповідності до вимог тендерної документації, а саме Додатку 9 до тендерної документації, Замовником було передбачено, що: * Зазначені в цьому проекті договору основні вимоги не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти..
Додатки до договору оформлювати згідно рекомендацій Мінрегіонбуду.
Тому будь-які коригування договору є правомірними і не суперечать вимогам тендерної документації та законодавства у сфері закупівлі.
В ході проведення кваліфікації учасника, учасником ПАТ «БКБМ», до електронної системи закупівель було подано весь пакет документів який не суперечив умовам тендерної документації замовника. Як результат замовником визначено переможцем ПАТ «БКБМ» та складено протокол про намір укласти договір.
По закінченню строку оскарження, між Учасником та Замовником був підписаний договір від 03.04.2020 №03/04 та опублікований в системі електронних закупівель.
Пізніше замовником було встановлено технічну помилку в Договорі та направлено лист до ПАТ «БКБМ» від 01.06.2020 № 105302-20-20 яким Гірська сільська рада просить доперерахувати забезпечення договору згідно вимог тендерної документації.
Копія листа додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-12 15:55:22
По надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області, очікуваною вартістю 17 898 369,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-14-003717-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступних питань:
1. Яким чином, на підставі яких документів та на яку суму
ПАТ «БКБМ» перераховано кошти для забезпечення виконання укладеного договору від 03.04.2020 № 03/04 відповідно до пункту 6 розділу 6 тендерної документації по закупівлі за номером ID: UA-2020-02-14-003717-c.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-15 13:41:04
Пояснення
1. Яким чином, на підставі яких документів та на яку суму ПАТ «БКБМ» перераховано кошти для забезпечення виконання укладеного договору від 03.04.2020 № 03/04 відповідно до пункту 6 розділу 6 тендерної документації по закупівлі за номером ID: UA-2020-02-14-003717-c.
Кошти перераховані на розрахунковий рахунок сільської ради, як забезпечення виконання договору, на підставі пункту 6 розділу 6 тендерної документації замовника в сумі 84907,93 гривень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідності до зовов'язання за результатами моніторингу надаємо, документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та підтвердні документи. Порушення усунуто.
2020-06-25 12:25:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На запит Держаудитслужби щодо надання пояснення, інформації та документів Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав через електронну систему закупівель документи, що підтверджують перерахування коштів на розрахунковий рахунок сільської ради, як забезпечення виконання договору, на підставі пункту 6 розділу 6 тендерної документації Замовника (16 981 586,37 х 5% = 849 079,32 грн).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
15 567 822,21
UAH з ПДВ
|
15 567 822,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" |
16 981 586,37
UAH з ПДВ
|
16 981 586,37
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Відхилено |
15 567 822,21
UAH з ПДВ
|
10 березня 2020 22:55
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" #05408059 |
Переможець |
16 981 586,37
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 21:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2021 16:57
|
15654032,15.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2021 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2020 12:20
|
ДУ 1 БКБМ.pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 15:35
|
Договір ДНЗ 2020.pdf | укладений |
03 квітня 2020 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в договорі |
Номер договору про закупівлю: | №03/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору №03/04 від 03.04.2020 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів, зміна сторони, продовження дії договору |
Номер договору про закупівлю: | №03/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до Договору №03/04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |