Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ХЕРСОНА" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40713306 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 37 |
Контактна особа: |
Сергій Данилов +380952872128 sdanilov750@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2023 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 199 992,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 999,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки між сторонами здійснюються в українській національній валюті - гривнях. Вид розрахунків - безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за Товар (партію товару) Покупець здійснює по факту поставки Товару на протязі 20 робочих днів відповідно до видаткової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 17:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 17:45 |
Нова редакція ТД_ВТ З ОСОБЛИВОСТЯМИ_БЕНЗИН, ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО.docx | |
17 лютого 2023 17:44 |
Перелік змін.pdf |
17 лютого 2023 17:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 лютого 2023 17:45 |
Нова редакція ТД_ВТ З ОСОБЛИВОСТЯМИ_БЕНЗИН, ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО.docx
|
|||
17 лютого 2023 17:44 |
Перелік змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-21-000146 ● 40e022253a2446acbdf7cf378d5825f5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 14:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.03.2023 № 7-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 21.03.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
21.03.2023 №7-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-13-015130-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-03-29 17:13:47
Заперечення на висновок Управління Південого офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 24.03.20223 р. на процедуру закупівлі ID: UA-2023-02-13-015130-a
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ПАРКИ ХЕРСОНА" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Підприємство) розглянуто висновок Південого офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 24.03.2023 р. За результатами розгляду Підприємство повідомляє, що викладені у висновку факти є необгрутнованими, а викладені у висновку вимоги не конкретизовані та є такими, що неспівставні з виявленими порушеннями.
Так, за результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 3 частин 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,чим порушено абзац перший пункту 28 Особливостей №1178, а саме: у тендерній документації на думку контролюючого органу не в повному обсязі зазначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.
З таким висновком не можна погодитись, оскільки в ньому не вказано яку саме норму порушено Підприємством та/або всупереч якої норми вказані невірно технічні характеристики предмету закупівлі. Фактично, контролюючий орган просто цитує норми Постанови КМУ від 01.01.2013 № 927.
Крім того, контролюючий орган вказує у висновку, що позначення палив повинно бути встановлено у відповідності до п. 3.4 ДСТУ 7687:2015 (Бензини автомобільні євро), та п. 3.3 ДСТУ 7688:2015 (Паливо дизельне євро).
На підставі вищевикладеного вважаємо, що контролюючим органом зроблено необґрунтований висновок про наявність порушень.
При цьому, звертаємо увагу, що Додаток 2, який є невід’ємною частиною тендерної документації, містить норму, згідно якої пальне по якості і безпечності має відповідати ДСТУ 7687:2015, ДСТУ 7688:2015, вимогам, які діють для даного товару в України.
Так само, п. 4 Додатку 2 до тендерної документації передбачає, що у складі своєї тендерної пропозиції Учасник в складі пропозиції для підтвердження виконання технічних вимог щодо якості предмету закупівлі повинен надати скановані документи, які підтверджують відповідність якості предмету закупівлі стандартам і нормам, що діють на території України (сертифікати відповідності, паспорти якості).
Надання зазначених документів встановлює обов’язкову вимогу про надання учасниками документів підтверджуючих якість товару.
Крім того, у Додатку 2 встановлено види палива (Бензин А-95 та Дизельне паливо), кількість товару та інші необхідні вимоги. Зазначені обставини свідчать про чітке дотримання Підприємством вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині зазначення у тендерній документації інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі.
Зауважимо, що зазначення у тендерній документації інших показників до палива звужує коло потенційних учасників, що суперечить вимогам визначеним частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. Проте, відповідно до Адміністративно-територіального устрою місто Херсон входить до меж Херсонської області. Тим самим ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» у складі своєї пропозиції надало на підтвердження лист від 21.02.2023 No2023/09 (файл «Перелік АЗС Україна.pdf»).
Таким чином, контролюючим органом не обґрунтовано та не доведено законність висновків зроблених під час моніторингу. Зазначені обставини свідчать про незаконний та поверхневий підхід органу державної виконавчої влади до проведення державного фінансового контролю. Сам моніторинг проведено з порушенням норм законодавства.
Так, згідно із ч. 7 ст. 8 Закону № 922-VIII у висновку обов`язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість;
3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі;
4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі;
5) зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
У висновку про результати відсутня повна інформація, щодо пункту 2.
Враховуючи вищезазначені обставини, моніторинг закупівлі проведено з порушення норм законодавства, виявлені порушення є необґрунтованими законодавчо, а вимоги органу державного фінансового контролю є такими, що прийнято з перевищенням повноважень, підстав для задоволення вимог Південого офісу Держаудитслужби в Херсонській області не вбачається.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду. Номер судового провадження №П/420/8054/23. Дата початку провадження 03.04.2023. |
Дата публікації: | 10 квітня 2023 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
188 280,00
UAH з ПДВ
|
188 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" #39263391 |
Переможець |
188 280,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2023 13:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2023 13:44
|
Договір Пально-мастильні засоби.pdf | укладений |
09 березня 2023 13:41
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95 | 1890 | літр |
47,00
UAH з ПДВ
|
Дизельне паливо | 1950 | літр |
51,00
UAH з ПДВ
|