Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розміщення в хмарному середовищі даних системи з автоматизації процесу акредитації освітніх програм закладів вищої освіти за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 72310000-1 – Послуги з обробки даних; відповідний код – 72317000-0 – Послуги зі зберігання даних
Очікувана вартість
499 996,80 UAH
UA-2022-02-09-002365-a 25dbd6191409497ea2126f22a05a1144
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крамаренко Костянтин Борисович

+380504465293 kramarenkokb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти
Код ЄДРПОУ: 40927307
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, вулиця Бориса Грінченка, 1
Контактна особа: Крамаренко Костянтин Борисович
+380504465293
kramarenkokb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Для реалізації повноважень Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (далі – Замовник), які закріплені в Законі України «Про вищу освіту» та Статуті Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2015 року № 244 «Про утворення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти» було розроблено «Систему з автоматизації процесу акредитації освітніх програм закладів вищої освіти» (далі – Система). Головним призначенням Системи є забезпечення збирання, верифікації, оброблення, зберігання, захист та обмін даними, у тому числі персональними між Замовником та закладами вищої освіти, їх посадовими особами, іншими суб’єктами, а також особами, залученими до здійснення повноважень Замовника, під час здійснення, у т.ч.: - процедури акредитації освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти; - процедури інституційної акредитації закладів вищої освіти; - процедури акредитації незалежних установ забезпечення та оцінювання якості вищої освіти; - контролю за діяльністю спеціалізованих вчених рад (спеціалізованих рад з присудження ступеня доктора мистецтв). З урахуванням відсутності власних технічних потужностей, для розгортання Центру обробки даних Національного агентства та з метою дослідної експлуатації Системи Національним агентством було укладено договір від 19.02.2020 № 24 з ТОВ «ГІГАКЛАУД». В межах згаданих договірних відносин фахівцями Національного агентства та ТОВ «ГІГАКЛАУД» були проведені роботи по розгортанню Центру обробки даних на виділеному технічному майданчику, побудовано уніфіковане інформаційне середовище, яке дозволило:  розгорнути та впровадити інформаційні системи, що повною мірою дозволяють виконувати покладені на Національне агентство завдання;  спростити проведення ІТ-операцій шляхом подолання традиційної структурної розрізненості та централізованого управління обчислювальних компонентів, системами збереження даних, мережевим обладнанням і засобами віртуалізації;  організувати захист інформаційних систем від втручання зловмисників. На сьогодні інфраструктура Системи Національного агентства, що розгорнута на потужностях ТОВ «ГІГАКЛАУД», знаходиться у дослідній експлуатації. В системі зареєстровано понад 3500 справ з акредитації, на різних етапах процесу акредитації освітніх програм, залучено більше 9500 користувачів (гаранти освітніх програм, керівники ЗВО, експерти, члени галузевих експертних рад тощо). Окрім того, використовуються сервіс подачі повідомлень про намір акредитувати освітні програми (https://plan.naqa.gov.ua/); публічний портал Системи Національного агентства (https://public.naqa.gov.ua/), реєстр акредитованих освітніх програм закладів вищої освіти (https://registry.naqa.gov.ua/). Слід зазначити, що роботи з розвитку функціональних можливостей Системи та її компонентів є перманентними, охоплюють весь цикл розробки програмного забезпечення, тому зміна постачальника послуг призведе до необхідності міграції і початку реалізації плану дослідної експлуатації всієї Системи Національного агентства в умовах нового технічного майданчику. Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти отриманий експертний висновок державної науково-технічної експертизи ДП «Одеський науково-дослідний інститут зв’язку» від 22.12.2021 № 01-561/1, яким ДП «ОНДІЗ» підтверджує наявність підстав для застосування Замовником переговорної процедури закупівлі згідно предмету «Послуги з розміщення в хмарному середовищі даних системи з автоматизації процесу акредитації освітніх програм закладів вищої освіти за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 72310000-1 – Послуги з обробки даних; відповідний код – 72317000-0 – Послуги зі зберігання даних» у ТОВ «ГІГАКЛАУД» відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону, згідно з якими переговорна процедура застосовується замовником як виняток, у тому числі у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, в тому числі у випадку відсутності конкуренції з технічних причин.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2022 13:32
Оскарження наміру укласти договір: 20 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 міс
Ціна за одиницю: 41666.4UAH з ПДВ
Послуги з розміщення в хмарному середовищі даних системи з автоматизації процесу акредитації освітніх програм закладів вищої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Васильківська, 37 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72317000-0 — Послуги зі зберігання даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, щомісячно, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами Актів наданих послуг та здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

09 лютого 2022 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2022 13:20
Цінова пропозиція.pdf
09 лютого 2022 13:20
Експертнии_ висновок.pdf
09 лютого 2022 13:20
Протокол переговорів.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2022-02-09-002365-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:37717164
Дата подання: 18 лютого 2022 17:11
Скарга на рішення та дії замовника щодо проведення закупівлі за переговорною процедурою та намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури)
Детальний опис скарги у вкладенні.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 лютого 2022 08:39
рішення від 22.02.2022 № 3607.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2022 08:39
Рішення від 03.05.2022 № 4361.pdf
Дата публікації: 05 травня 2022 14:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Коментар замовника щодо усунення порушення: відмінити переговорну процедуру закупівлі згідно предмету закупівлі «Послуги з розміщення в хмарному середовищі даних системи з автоматизації процесу акредитації освітніх програм закладів вищої освіти за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 72310000-1 – Послуги з обробки даних; відповідний код – 72317000-0 – Послуги зі зберігання даних» на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.05.2022 № 4361-р/пк.
Дата виконання рішення замовником: 18 травня 2022 14:55

Документи подані скаржником

18 лютого 2022 17:05
ТС Атестат КСЗІ.pdf (1).p7s
18 лютого 2022 17:05
ТС Атестат КСЗІ.pdf

Документи подані замовником

22 квітня 2022 10:50
Пояснення щодо скарги
22 квітня 2022 10:50
Пояснення щодо скарги
18 травня 2022 14:52
Відміна ПП
18 травня 2022 14:52
Відміна ПП_doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГІГАКЛАУД"
#39792589
Переможець 499 996,80
UAH з ПДВ
09 лютого 2022 13:32

Документи

09 лютого 2022 13:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2022 13:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГІГАКЛАУД"
#39792589
499 996,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2022 13:32
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 18 травня 2022 15:00
Кінець періоду оскарження: 29 травня 2022 00:00
Дата відміни: 18 травня 2022 15:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити переговорну процедуру закупівлі згідно предмету закупівлі «Послуги з розміщення в хмарному середовищі даних системи з автоматизації процесу акредитації освітніх програм закладів вищої освіти за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 72310000-1 – Послуги з обробки даних; відповідний код – 72317000-0 – Послуги зі зберігання даних» на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.05.2022 № 4361-р/пк-