Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт покрівлі будівлі Рубіжанської міської ради Луганської області". Коригування
Очікувана вартість
672 633,60 UAH
UA-2020-05-19-004489-c ● 25d62b65e5be4588ba15a6d0d01bf517
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РУБІЖАНСЬКА МІСЬКА РАДА ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26023286 |
Вебсайт: | https://rmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 93000, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, площа Володимирська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Олена Науменко +380501529739 tender@rmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2020 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 28 травня 2020 11:12 |
Очікувана вартість: | 672 633,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 363,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт покрівлі будівлі Рубіжанської міської ради Луганської області". Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93000, Україна, Луганська область, місто Рубіжне, площа Володимирська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2020 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2020 15:13 |
Технічні вимоги.docx | |
19 травня 2020 15:13 |
Проєкт договору .docx | |
19 травня 2020 15:13 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-19-004489-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТБУД", Код ЄДРПОУ:32740969
Дата подання: 02 червня 2020 17:02
Скарга
Документи поданні в не повному обсязі
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 червня 2020 14:45
Ваша скарга від 02.06.2020 № 196 розглянута.
По суті порушених питань повідомляю наступне:
1. Згідно п. 3 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Учасник повинен подати Довідку підприємства про наявність, обладнання та матеріально – технічної бази, за формою згідно з додатком 3 до оголошення. Потреба в наданні копій договорів на оренду техніки в оголошенні не передбачалася.
2. Згідно п. 3 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Учасник повинен подати Довідку, в якій зазначено вартість чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. (Ця вимога стосується тільки юридичних осіб с формою власності ТОВ та ТзДВ). ПП «Ромалекс» -приватне підприємство.
3. Оголошенням про проведення спрощеної процедури не передбачалося надання інформації згідно ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», але Довідку № 5.4 від 27.05.2020 у довільної формі про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи було надано у складі тендерної пропозиції.
4. Оголошенням про проведення спрощеної процедури не передбачалося завіряти належним чином документи у складі тендерної пропозиції. Додатково повідомляю, що згідно п. 5 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Документи у складі тендерної пропозиції від ПП «Ромалекс» надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Виходячи із вище наведеного не має підстав щодо порушення нами норм законодавства при визначенні переможця спрощеної процедури.
По суті порушених питань повідомляю наступне:
1. Згідно п. 3 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Учасник повинен подати Довідку підприємства про наявність, обладнання та матеріально – технічної бази, за формою згідно з додатком 3 до оголошення. Потреба в наданні копій договорів на оренду техніки в оголошенні не передбачалася.
2. Згідно п. 3 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Учасник повинен подати Довідку, в якій зазначено вартість чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. (Ця вимога стосується тільки юридичних осіб с формою власності ТОВ та ТзДВ). ПП «Ромалекс» -приватне підприємство.
3. Оголошенням про проведення спрощеної процедури не передбачалося надання інформації згідно ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», але Довідку № 5.4 від 27.05.2020 у довільної формі про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи було надано у складі тендерної пропозиції.
4. Оголошенням про проведення спрощеної процедури не передбачалося завіряти належним чином документи у складі тендерної пропозиції. Додатково повідомляю, що згідно п. 5 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Документи у складі тендерної пропозиції від ПП «Ромалекс» надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Виходячи із вище наведеного не має підстав щодо порушення нами норм законодавства при визначенні переможця спрощеної процедури.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Ромалекс" #35283016 |
Переможець |
590 206,60
UAH з ПДВ
|
02 червня 2020 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:24
|
РОМАЛЕКС_ду3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2020 12:09
|
Додаткова угода 2 покрівля.pdf | зміни до договору |
01 липня 2020 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2020 10:05
|
Додаткова угода капітальний ремонт покрівлі.pdf | зміни до договору |
30 червня 2020 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2020 14:42
|
Договор 54 капітальний ремонт покрівлі.pdf | укладений |
19 червня 2020 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для приведення договору у відповідність до умов спрощеної процедури закупівлі: |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для приведення договору у відповідність до умов спрощеної процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 54 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено сладова робіт без зростання договорної ціни, та строк виконання робіт подовжено до 31.12.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |