Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43979138 |
Місцезнаходження: | 08623, Україна , Київська обл., селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, будинок 57 |
Контактна особа: |
Бадічко Юлія Василівна +380962401164 ykb43979138@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2021 19:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2021 12:08 |
Очікувана вартість: | 13 830 244,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 151,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії розмір якої складає не більше 0,3% очікуваної вартості закупівлі і становить: 69 151 гривня 22 копійки. Електронна банківська гарантія повинна містити усі реквізити, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, тобто не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. Разом із банківською гарантією учасник надає документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії, довідку банку про те, що покриття розміщене на весь строк дії тендерного забезпечення, копією платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів в покриття забезпечення. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії. Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити бенефіціара: назва: УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ; Місцезнаходження Замовника: Україна, 08623, Київська обл., Фастівський р-н, селище міського типу Калинівка, вул. Центральна, будинок 57; Код ЄДРПОУ: 43979138 Банківська гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 69151.22 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 10 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% (відсотка) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання умов договору становить не менше строку дії договору про закупівлю. Гарантія надається: УПРАВЛІННЮ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, Переможець надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронної цифрової печатки фінансової установи (у розширенні *.р7s). через електронну систему закупівель, з обов'язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено ЕЦП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, шо надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), Переможець повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням ЕЦП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та ЕЦІІ печатки фінансової установи, у розширенні р7s. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю, та містити інформацію про умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, з посиланням на відповідні законодавчі норми та з обов'язковим зазначенням номеру та дати оголошення закупівлі, вказаному на офіційному сайті: prozorro.gov.ua. Переможець торгів під час надання забезпечення виконання договору про закупівлю, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); внутрішні правила (далі - «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю» (далі - «Програма»), складену до «Правил» затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)». Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» (та у «Програмі») та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовника); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них); в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання умов договору про закупівлю»; г) підтверджують обов'язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником умов договору про закупівлю». В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ «Правил», що підтверджують обов'язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Зокрема, «страхова гарантія» обов'язково повинна містити такі реквізити: назву документа - «страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП). інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання страхової гарантії; назву бенефіціара (внгодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, Юридичну адресу, банківські реквізити; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); підпис та відбиток печатки страхової компанії; умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов'язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення виконання умов договору про закупівлю. Переможець під час укладання договору про закупівлю надає Замовнику підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції) шляхом завантаження через електронну систему закупівель. Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затверджених Нацкомфінпослуг чи НБУ, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов виконання договору про закупівлю не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не є обов’язковим, але у разі його не надання з боку Переможця, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимогам оголошення про проведення строщеної закупівлі замовника. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов'язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов'язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що разом зі страховою Гарантією надає Замовнику Переможець лист-гарантію в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала страхову гарантію. Ненадання Переможцем будь-якою документу, який передбачений цим пунктом оголошення, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання забезпечення виконання умов договору про закупівлю», що призведе до відхилення пропозиції такого Переможця. Реквізити бенефіціара: назва: УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ; Місцезнаходження Замовника: Україна, 08623, Київська обл., Фастівський р-н, селище міського типу Калинівка, вул. Центральна, будинок 57; Код ЄДРПОУ: 43979138 Страхова гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Пропозиція повинна містити лист від страхової компанії (із зазначенням ідентифікатору закупівлі) щодо досягнення попередньої домовленості про надання такої страхової гарантії. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2021 20:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2021 20:00 |
ТД Будівниц_паркової зони_Хлепча.pdf | |
31 липня 2021 20:00 |
Оголошення_відкриті торги.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Розглянула Вашу вимогу UA-2021-07-31-000050-C.C1 від 05.08.2021, щодо:
«Номер вимоги: UA-2021-07-31-000050-c.c1
Статус: Очікує розгляду
Дата подання: 05 серпня 2021 17:18
вимога до забезпечення
Просимо внести зміни тендерної документації згідно вимоги у вкладені
Документи»
та повідомляємо наступне:
Частиною 3.2. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що електронна банківська гарантія повинна містити УСІ РЕКВІЗИТИ, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639 (далі - Положення №639). При цьому, пунктом 16) частини 26 розділу ІІІ Положення № 639 встановлено, гарантія МОЖЕ МІСТИТИ І ІНШІ УМОВИ (ЗА ПОТРЕБИ) та абзац 18 пункту 26 Положення №639 встановлює, що реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 затверджено форму і вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі - Вимоги). Частиною 1 Вимог встановлено, що ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції. Частиною 3 Вимог встановлено, що реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. При цьому, Вимоги не містять заборони містити інші реквізити, крім тих, що належать до обов’язкових.
З врахуванням, вищезазначеного відсутні підстави для задоволення Вимоги щодо внесення змін частини 3.2. розділу ІІІ Тендерної документації.
З повагою,
Уповноважена особа.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-01-000022 ● 4b7df76384094e9d9f542e0e5fb0859b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2022 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2022 № 40
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 01.02.2022 № 40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-07-31-000050-c 31.07.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-02 16:22:18
Запит про надання інформації
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-04 19:47:31
Надання відповіді на запит
На запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 02 лютого 2022 року повідомляємо наступне.
Відповідно до рішеннь Калинівської селищної ради №53-04-VIII вуд 26.02.2021"Про внесення змін дорішення сесії Калинівської селищної ради №34-04-VIII від 24.12.2020 "Про бюджет Калинівської територіальної громади на 2021 рік" виділено кошти на УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ на наступні об’єкти:
Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво паркової зони с. Хлепча Фастівського району Київської області - виділені кошти в сумі 150 000 грн. 00 коп.
Інформація з рішеннями про виділені кошти розміщена на сторінці 43 за наступним посиланням:https://www.kalynivskarada.gov.ua/wp-content/uploads/2021/11/%D0%A0%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB-04-%D1%81%D0%B5%D1%81%D1%96%D1%97-%D0%B2%D1%96%D0%B4-26.02.2021.pdf
На виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво паркової зони с. Хлепча Фастівського району Київської області була проведена закупівля у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі», за якою визначено переможцем – ТОВ «Проректор». Робочий проект по даному об’єкту розроблено - ТОВ «Проректор», який містить всі кошторисні розрахунки та переліки робіт, які необхідно виконати.
Кошторисна частина проектної документації пройшла експертизу та відповідно було отримано від експертної організації - Товариства з обмеженою відповідальністю «Експертиза МВК» позитивний експертний звіт від 17.06.2021 № 35112.
Загальна кошторисна вартість будівництва, відповідно до Експертного звіту від 17.06.2021 № 35112 на об’єкт «Будівництво паркової зони с. Хлепча Фастівського району Київської області» складає 14 158 306 грн. 00 коп.
Рішенням Калинівської селищної ради №201-09-VIII від 08.10.2021 "Про внесення змін до рішення сесії Калинівської селищної ради №34-04-VIII від 24.12.2020 "Про бюджет Калинівської територіальної громади на 2021 рік" виділено кошти на УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ на будівництво паркової зони с. Хлепча Фастівського району Київської області – у сумі 30000 грн.
Інформація з рішеннями про виділені кошти розміщена на сторінці 144 за наступним посиланням:https://www.kalynivskarada.gov.ua/wp-content/uploads/2021/11/%D1%80%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-9-%D1%81%D0%B5%D1%81%D1%96%D1%97-%D0%B2%D1%96%D0%B4-08.10.2021.pdf
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Будівництво паркової зони с. Хлепча Фастівського району Київської області відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариством з обмеженою відповідальністю «Експертиза МВК» від 17.06.2021 № 35112 за яким загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 17.06.2021 року складає 14 158 306 грн. 00 коп.
Робочий проект по даному об’єкту розроблено Товариством з обмеженою відповідальністю «Проректор», який містить всі кошторисні розрахунки з визначеними статтями витрат та відповідно визначено загальну очікувану вартість по даному об’єкту.
Очікувана вартість закупівлі визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Згідно частини 4 пункту Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на ВЛАСНОМУ веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, що не є ОБОВ’ЯЗКОВИМ ЗАХОДОМ та носить рекомендаційний характер. Власного веб-сайту в УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі - Управління) НЕМАЄ. В наявності є лише сторінка на власному сайті КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (https://www.kalynivskarada.gov.ua/%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D1%96-%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B8/%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83-%D0%B6%D0%B8/).
З повагою,
Уповноважена особа.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-02-04 19:47:52
Пояснення з власної ініціативи
На запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 02 лютого 2022 року повідомляємо наступне.
Відповідно до рішеннь Калинівської селищної ради №53-04-VIII вуд 26.02.2021"Про внесення змін дорішення сесії Калинівської селищної ради №34-04-VIII від 24.12.2020 "Про бюджет Калинівської територіальної громади на 2021 рік" виділено кошти на УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ на наступні об’єкти:
Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво паркової зони с. Хлепча Фастівського району Київської області - виділені кошти в сумі 150 000 грн. 00 коп.
Інформація з рішеннями про виділені кошти розміщена на сторінці 43 за наступним посиланням:https://www.kalynivskarada.gov.ua/wp-content/uploads/2021/11/%D0%A0%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB-04-%D1%81%D0%B5%D1%81%D1%96%D1%97-%D0%B2%D1%96%D0%B4-26.02.2021.pdf
На виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво паркової зони с. Хлепча Фастівського району Київської області була проведена закупівля у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі», за якою визначено переможцем – ТОВ «Проректор». Робочий проект по даному об’єкту розроблено - ТОВ «Проректор», який містить всі кошторисні розрахунки та переліки робіт, які необхідно виконати.
Кошторисна частина проектної документації пройшла експертизу та відповідно було отримано від експертної організації - Товариства з обмеженою відповідальністю «Експертиза МВК» позитивний експертний звіт від 17.06.2021 № 35112.
Загальна кошторисна вартість будівництва, відповідно до Експертного звіту від 17.06.2021 № 35112 на об’єкт «Будівництво паркової зони с. Хлепча Фастівського району Київської області» складає 14 158 306 грн. 00 коп.
Рішенням Калинівської селищної ради №201-09-VIII від 08.10.2021 "Про внесення змін до рішення сесії Калинівської селищної ради №34-04-VIII від 24.12.2020 "Про бюджет Калинівської територіальної громади на 2021 рік" виділено кошти на УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ на будівництво паркової зони с. Хлепча Фастівського району Київської області – у сумі 30000 грн.
Інформація з рішеннями про виділені кошти розміщена на сторінці 144 за наступним посиланням:https://www.kalynivskarada.gov.ua/wp-content/uploads/2021/11/%D1%80%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-9-%D1%81%D0%B5%D1%81%D1%96%D1%97-%D0%B2%D1%96%D0%B4-08.10.2021.pdf
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Будівництво паркової зони с. Хлепча Фастівського району Київської області відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариством з обмеженою відповідальністю «Експертиза МВК» від 17.06.2021 № 35112 за яким загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 17.06.2021 року складає 14 158 306 грн. 00 коп.
Робочий проект по даному об’єкту розроблено Товариством з обмеженою відповідальністю «Проректор», який містить всі кошторисні розрахунки з визначеними статтями витрат та відповідно визначено загальну очікувану вартість по даному об’єкту.
Очікувана вартість закупівлі визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Згідно частини 4 пункту Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на ВЛАСНОМУ веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, що не є ОБОВ’ЯЗКОВИМ ЗАХОДОМ та носить рекомендаційний характер. Власного веб-сайту в УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі - Управління) НЕМАЄ. В наявності є лише сторінка на власному сайті КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (https://www.kalynivskarada.gov.ua/%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D1%96-%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B8/%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83-%D0%B6%D0%B8/).
З повагою,
Уповноважена особа.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
13 829 959,39
UAH з ПДВ
|
13 829 959,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Стрига Олександр Олексійович |
13 830 000,00
UAH з ПДВ
|
13 830 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Переможець |
13 829 959,39
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2021 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2021 20:11
|
Дод.угода_Хлепча.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2021 20:10
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2021 15:10
|
дод.угода_хлепча.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2021 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2021 14:55
|
Договір | укладений |
17 жовтня 2021 14:53
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво паркової зони с. Хлепча Фастівського району Київської області | 1 | роб |
13 829 959,39
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку із зміною плану фінансування на 2021-2022 роки, договір продовжено на наступний рік до 31.12.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 304 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаткове фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 304 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво паркової зони с. Хлепча Фастівського району Київської області | 1 | роб |
13 829 959,39
UAH з ПДВ
|