Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ" |
Код ЄДРПОУ: | 14309787 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 2 |
Контактна особа: |
Кравець Мілана Станіславівна 380503847607 kravets@vostgok.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2023 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2023 13:00 |
Очікувана вартість: | 8 567 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 837,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2023 16:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2023 16:01 |
308 - Якісний металопрокат в асортиментіі - ТД.docx | |
04 липня 2023 16:01 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Повідомляємо, що зазначені Вами марки сталі мають різні хімічні властовості. З огляду на зазначене, заміна марки сталі не можлива.
З повагою!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-17-000041 ● 04ec55e18061414ca84f8ea1e7806abd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2023 №229
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 17.10.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.10.2023 № 229
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2023-07-04-010710-a 04.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-20 16:30:09
Запит про надання пояснень
Директору
ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ
Ігорю БУГАЙОВУ
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Якісний металопрокат в асортименті (ДК 021:2015:14620000-3: Сплави), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-04-010710-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-25 12:03:52
Пояснення
На Ваш запит від 20.10.2023 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом "Якісний металопрокат в асортименті" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-04-010710-a), розпочатого згідно з наказом управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 17.10.2023 №229, повідомляємо про таке.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку №3 до тендерної документації та встановлені, виходячи з вимог та регламенту проведення планових, поточних та аварійних ремонтів обладнання та конструкцій підрозділів ДП "СхідГЗК", та згідно з вимогами відповідних нормативних документів. Якісний металопрокат використовується:
для ремонту на ремонтно-механічному заводі (РМЗ) бурових колонок ЛКРМ для Інгульської та Новокостянтинівської шахт:
- Круг 120мм Ст.12ХН3А;
- Круг 6мм Ст.60С2А (55С2;65Г);
- Круг 8мм Ст.60С2А (55С2;65Г),
для ремонту шахтної техніки, зокрема самоскиду МТ2010 на Інгульській та Смолінській шахтах:
- Лист 10мм Сталь 09Г2С;
- Лист 12мм Сталь 09Г2С;
- Лист 16мм Сталь 09Г2С;
- Лист 30мм Сталь 09Г2С;
- Лист 40мм Сталь 09Г2С;
- Лист 50мм Сталь 09Г2С;
- Лист 5мм Сталь 09Г2С,
для зачищення зварювальних з'єднань при ремонті металоконструкцій, зокрема електродвигунів і виготовлення комплектуючих до них:
- Круг 110 мм Ст.06ХН28МДТ;
- Круг 110мм Ст.12Х18Н10Т;
- Круг 120мм Ст.12Х18Н10Т;(10)12Х18Н9Т;
- Круг 120мм Ст.40Х;
- Круг 130мм Ст.20Х;
- Круг 130мм Ст.40Х;
- Круг 160мм Ст.12Х18Н10Т;(10)12Х18Н9Т;
- Круг 180мм Ст.40Х;
- Круг 25мм Ст.60С2А (55С2;65Г);
- Круг 28мм Ст. 40Х;
- Круг 36мм Ст.У8 (У7А);
- Круг 40мм Ст.12Х18Н10Т;(10)12Х18Н9Т;
- Круг 60мм Ст.12Х18Н10Т;(10)12Х18Н9Т;
- Круг 70мм Ст.12Х18Н10Т;(10)12Х18Н9Т,
для виготовлення контейнерів одноразових КО для готової продукції (урановий оксидний концентрат):
- Лист 1,5х1000х2000мм Ст. 08КП К260В,
для ремонту металоконструкцій на Інгульській, Смолінській, Новокостянтинівській шахтах, гідрометалургійному заводі (ГМЗ), сірчанокислотному цехі (СКЦ):
- Лист 0,5мм Сталь 09Г2С;
- Лист 10,0мм Ст.(08)12Х18Н10Т;
- Лист 10мм Ст. 50Г;
- Лист 20,0мм Ст.(08)12Х18Н10Т;
- Лист 36 мм Ст.08-10Х17Н13М2Т;
- Лист 4 мм Ст.08-10Х17Н13М2Т (AISI 316Ti);
- Лист 5,0мм Ст.(08)12Х18Н10Т,
для виготовлення ланок ланцюгу для навантажувально-доставочної машини МПДН (1А) Інгульської та Новокостянтинівської шахт:
- Смуга 5х50-В 65Г-4А.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Зокрема, замовником було отримано цінові пропозиції від ТОВ "ГК БАЗІС", ТОВ "МІКС ТРЕЙДІНГ", ТОВ "ВЕСТПРОМ". Після порівняння наданих пропозицій було визначено середню ціну по позиціях специфікації закупівлі. Відповідно, очікувана вартість закупівлі з урахуванням загального обсягу закупівлі склала 8 567 500,00 грн з ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті ДП "СхідГЗК" за посиланням: https://vostgok.com.ua/node/1628.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень оприлюднена замовником у вкладенні "Виконання договору" 15.11.2023 о 16:01. На виконання пункту 3 Висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-04-010710-a від 09.11.2023 надаємо інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. Для усунення виявлених порушень щодо невідхилення пропозиції, що підлягала відхиленню, вжито заходів шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а саме: шляхом укладення сторонами "Угоди про розірвання від 15.11.2023 до договору №403/13/308 ВО від 01.08.2023". Зауваження щодо порушення вимог абзаців 1 та 2 пункту 43 Особливостей прийняті до уваги та будуть враховані у подальшій роботі при проведенні процедур закупівель.
2023-11-16 12:17:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей встановлено порушення вимог абзаців 1 та 2 пункту 43 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей встановлено порушення вимог абзаців 1 та 2 пункту 43 Особливостей.) • усунуто
Керуючись статтєю 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 654 Цивільного кодексу України, Сторони підписали угоду про розірвання Договору №403/13/308ВО від 01.08.2023
2023-11-16 15:53:41
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ТРЕЙДІНГ" |
8 551 371,60
UAH з ПДВ
|
8 551 371,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ТРЕЙДІНГ" #43006207 |
Переможець |
8 551 371,60
UAH з ПДВ
|
18 липня 2023 16:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2023 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2023 16:02
|
Інформація про усунення порушення_якісний металопрокат.pdf | укладений |
15 листопада 2023 16:01
|
Угода про розірвання.pdf | укладений |
15 листопада 2023 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2023 08:54
|
Договір 403_13_308ВО від 01.08.23.pdf | укладений |
02 серпня 2023 08:53
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 серпня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
4 233 243,96
UAH (в тому числі ПДВ 705 540,66 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись статтєю 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 654 Цивільного кодексу України, Сторони підписали цю угоду про розірвання Договору №403/13/308ВО від 01.08.2023 |