Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Незалежності,10 в смт Головне Любомльського району Волинської області»
Очікувана вартість
7 428 885,60 UAH
UA-2019-11-13-002671-b ● 2582edba288d4313a13d247335dbd108
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 42304390 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9 |
Контактна особа: |
Ілона Лавренчук +380332729077 gpd7030@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 15:29 |
Очікувана вартість: | 7 428 885,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 74 288,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 37144.42 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Незалежності,10 в смт Головне Любомльського району Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44323, Україна, Волинська область, Любомльський район, смт Головне, вул.Незалежності,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 17:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2019 17:09 |
Додаток 13. Технічна частина.doc | |
13 листопада 2019 17:09 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-13-002671-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Компанія Барбакан", Код ЄДРПОУ:41159796
Дата подання: 30 січня 2020 17:59
Вимога про усунення порушення
Тендерному комітету
Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації
Ідентифікатор закупівлі – UA-2019-11-13-002671-b
Вимога про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Незалежності,10 в смт Головне Любомльського району Волинської області»», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі - ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК" та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації №11 від 28.01.2020 року є неправомірним, оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї та містить порушення, оскільки:
1. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» була надана у складі пропозиції банківська гарантія №008/857ГР видана АТ «Європейський промисловий банк», яка вимагалася пунктом 2 Розділу III Тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пункту 2 Розділу III - Забезпечення тендерної пропозиції надане Учасниками торгів повинно відповідати вимогам зазначеним в Додатку 11 до ТД. Повідомляємо, що надана банківська гарантія для ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» за №008/857ГР видана АТ «Європейський промисловий банк» не відповідає вимогам зазначеним в Додатку 11 до ТД, оскільки в тексті наданої гарантії зазначається: «Ваша письмова вимога повинна бути відправлена реєстрованою/кур’єрською поштою на поштову адресу Гаранта: Україна, 01024, Україна, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, буд. 11, приміщення 51 разом із Вашою карткою зі зразком (-ами) підпису (-ів) особи (-іб), що підписала (-и) Вимогу, та відбитком Вашої печатки, засвідченої нотаріально.», а відповідно до Додатку 11 до ТД Замовника – пунктом 4 зазначається, що «Текст банківської гарантії не може містити умов про ускладнення процедури оплати банком-гарантом суми, на яку видано гарантію (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення тендерної пропозиції тощо).». Засвідчення справжності підпису – дія, поширена в нотаріальній практиці. Суть цієї нотаріальної дії полягає в тому, що нотаріус лише підтверджує, що підпис на певному документі зроблено саме тією особою, яка звернулась до нотаріуса, за таку дію справляється відповідна плата, плата яка в даному випадку не передбачалася умовами тендерної документації для Замовника.
Додатково зазначаємо, що відповідно до пункту 36 розділу V Постанови Правління НБУ «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року №639 (редакція від 03.02.2018 року) банк-гарант (резидент), отримавши від бенефіціара або банку бенефіціара, або іншого банку вимогу, перевіряє достовірність цієї вимоги, а також те, що вона становить належне представлення. Належним представленням є представлення документів за гарантією/контргарантією, яке відповідає вимогам і умовам такої гарантії/контргарантії; вимогам правил, яким підпорядковується гарантія/контргарантія, а якщо немає відповідного положення в гарантії/контргарантії або правилах, - міжнародній стандартній практиці за гарантіями/контр гарантіями. Це означає, що жодного нормативного обґрунтування надання картки із нотаріального завіреними зразками підписів немає для належного представлення. Додатково повідомляємо, що вимога про надання картки із нотаріально завіреними зразками підписів разом із вимогою передбачалася у редакції вищезазначеної Постанови Правління НБУ від 16.02.2017 року.
Отже, оскільки банківська гарантія містить умови щодо додаткового підтвердження повноважень підписанта, а умовами тендерної документації чітко передбачена заборона додаткового підтвердження повноважень підписанта та відповідними нормативно-правовими актами також не передбачено додаткового підтвердження повноважень підписанта, така банківська гарантія не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» повинна бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення, та яким чином пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням того, що надана банківська гарантія такого учасника не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації
Ідентифікатор закупівлі – UA-2019-11-13-002671-b
Вимога про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Незалежності,10 в смт Головне Любомльського району Волинської області»», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі - ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК" та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації №11 від 28.01.2020 року є неправомірним, оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї та містить порушення, оскільки:
1. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» була надана у складі пропозиції банківська гарантія №008/857ГР видана АТ «Європейський промисловий банк», яка вимагалася пунктом 2 Розділу III Тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пункту 2 Розділу III - Забезпечення тендерної пропозиції надане Учасниками торгів повинно відповідати вимогам зазначеним в Додатку 11 до ТД. Повідомляємо, що надана банківська гарантія для ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» за №008/857ГР видана АТ «Європейський промисловий банк» не відповідає вимогам зазначеним в Додатку 11 до ТД, оскільки в тексті наданої гарантії зазначається: «Ваша письмова вимога повинна бути відправлена реєстрованою/кур’єрською поштою на поштову адресу Гаранта: Україна, 01024, Україна, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, буд. 11, приміщення 51 разом із Вашою карткою зі зразком (-ами) підпису (-ів) особи (-іб), що підписала (-и) Вимогу, та відбитком Вашої печатки, засвідченої нотаріально.», а відповідно до Додатку 11 до ТД Замовника – пунктом 4 зазначається, що «Текст банківської гарантії не може містити умов про ускладнення процедури оплати банком-гарантом суми, на яку видано гарантію (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення тендерної пропозиції тощо).». Засвідчення справжності підпису – дія, поширена в нотаріальній практиці. Суть цієї нотаріальної дії полягає в тому, що нотаріус лише підтверджує, що підпис на певному документі зроблено саме тією особою, яка звернулась до нотаріуса, за таку дію справляється відповідна плата, плата яка в даному випадку не передбачалася умовами тендерної документації для Замовника.
Додатково зазначаємо, що відповідно до пункту 36 розділу V Постанови Правління НБУ «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року №639 (редакція від 03.02.2018 року) банк-гарант (резидент), отримавши від бенефіціара або банку бенефіціара, або іншого банку вимогу, перевіряє достовірність цієї вимоги, а також те, що вона становить належне представлення. Належним представленням є представлення документів за гарантією/контргарантією, яке відповідає вимогам і умовам такої гарантії/контргарантії; вимогам правил, яким підпорядковується гарантія/контргарантія, а якщо немає відповідного положення в гарантії/контргарантії або правилах, - міжнародній стандартній практиці за гарантіями/контр гарантіями. Це означає, що жодного нормативного обґрунтування надання картки із нотаріального завіреними зразками підписів немає для належного представлення. Додатково повідомляємо, що вимога про надання картки із нотаріально завіреними зразками підписів разом із вимогою передбачалася у редакції вищезазначеної Постанови Правління НБУ від 16.02.2017 року.
Отже, оскільки банківська гарантія містить умови щодо додаткового підтвердження повноважень підписанта, а умовами тендерної документації чітко передбачена заборона додаткового підтвердження повноважень підписанта та відповідними нормативно-правовими актами також не передбачено додаткового підтвердження повноважень підписанта, така банківська гарантія не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» повинна бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення, та яким чином пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням того, що надана банківська гарантія такого учасника не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2020 15:36
Відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.14.2004 № 639, банк-гарант, отримавши від бенефіціара або іншого банку вимогу, має переконатися в достовірності цієї вимоги. У разі отримання вимоги від бенефіціара банк-гарант повинен перевірити справжність підписів на вимозі або в разі отримання повідомлення від іншого банка про виставлення бенефіціаром вимоги – перевірити ключі, підписи. Тому, вимога надати картку зі зразками підписів осіб, які підписали вимогу та відбитком печатки бенефіціара, засвідченої нотаріально не є порушення законодавства України та не може вважатися обмеженням для Замовника з боку банка-гаранта.
Гарантія надана Учасником у складі тендерної пропозиції, містить порядок направлення вимоги: «Ваша письмова вимога повинна бути відправлена реєстрованою/кур’єрською поштою на поштову адресу Гаранта: Україна, 01024, Україна, м.Київ, бульвар Тараса Шевченка, буд.11, приміщення 51 разом із Вашою карткою зі зразком (-ами) підпису (-ів) особи (-іб), що підписала (-и) Вимогу, та відбитком Вашої печатки, засвідченою нотаріально». Отже, порядок направлення вимоги, наведеної у гарантії не є умовою щодо додаткового підтвердження повноважень підписанта та надання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення тендерної пропозиції на користь Замовника.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що рішення тендерного комітету (протокол № 11 від 28.01.2020) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та не є неправомірним та дискримінаційним, а пропозиція ТзОВ «Будівельник» відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Гарантія надана Учасником у складі тендерної пропозиції, містить порядок направлення вимоги: «Ваша письмова вимога повинна бути відправлена реєстрованою/кур’єрською поштою на поштову адресу Гаранта: Україна, 01024, Україна, м.Київ, бульвар Тараса Шевченка, буд.11, приміщення 51 разом із Вашою карткою зі зразком (-ами) підпису (-ів) особи (-іб), що підписала (-и) Вимогу, та відбитком Вашої печатки, засвідченою нотаріально». Отже, порядок направлення вимоги, наведеної у гарантії не є умовою щодо додаткового підтвердження повноважень підписанта та надання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення тендерної пропозиції на користь Замовника.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що рішення тендерного комітету (протокол № 11 від 28.01.2020) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та не є неправомірним та дискримінаційним, а пропозиція ТзОВ «Будівельник» відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-13-002671-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 15 грудня 2019 16:35
Дата подання: 15 грудня 2019 16:35
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 грудня 2019 20:00
Рішення від 18.12.2019 № 18840 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 18 грудня 2019 19:59
Інформація про перенесення розгляду скарги від 15.12.2019 № UA-2019-11-13-002671-b.b1.pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 22:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.01.2020 № 342.pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 00:20
рішення від 09.01.2020 № 342.pdf
Дата публікації: 13 січня 2020 18:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.01.2020 № 342-р/пк-пз, департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської обласної державної адміністрації від 15.01.2020 скасовано рішення про визначення ТзОВ «Волиньекобуд» переможцем процедури закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 – «45000000-7» – Будівельні роботи та поточний ремонт) «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Незалежності,10 в смт Головне Любомльського району Волинської області».
Дата виконання рішення замовником: 16 січня 2020 10:09
Номер скарги: UA-2019-11-13-002671-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Компанія Барбакан", Код ЄДРПОУ:41159796
Дата подання: 07 лютого 2020 19:46
Дата подання: 07 лютого 2020 19:46
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2020 21:10
Рішення від 11.02.2020 № 2512+Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2020 21:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2020 № 3711.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2020 14:21
Рішення від 26.02.2020 №3711.pdf
Дата публікації: 02 березня 2020 20:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
6 657 732,79
UAH з ПДВ
|
5 999 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
7 065 926,75
UAH з ПДВ
|
5 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельник" |
6 492 149,00
UAH з ПДВ
|
6 224 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія Барбакан" |
6 983 299,94
UAH з ПДВ
|
6 983 299,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд |
7 368 875,25
UAH з ПДВ
|
7 368 875,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Рішення скасоване |
5 999 777,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2020 09:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Відхилено |
5 999 777,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2020 10:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Відхилено |
5 999 999,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2020 16:11
|
ТОВ "Будівельник" #13361478 |
Переможець |
6 224 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2020 09:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 12:09
|
ДУ №7 від 17.12.2020.pdf | укладений |
17 грудня 2020 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2020 15:41
|
Дод.угода № 6 від 23.10.2020.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2020 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2020 12:51
|
Дод.угода № 5 від 24.09.2020.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2020 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2020 13:57
|
Дод.угода № 4 від 24.06.20.pdf | зміни до договору |
24 червня 2020 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2020 16:04
|
Дод.угода № 3 від 25.05.20.pdf | зміни до договору |
25 травня 2020 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2020 16:21
|
Дод.угода №2 від 23.04.20.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2020 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2020 08:48
|
Дод.угода № 1 від 31.03.2020.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2020 08:48
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 11:47
|
Договір № 2-20 від 03.03.2020.pdf | укладений |
03 березня 2020 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви та реквізитів Замовника, реквізитів Підрядника,внесення змін в порядок здійснення оплати, термінів виконання робіт, прав та обов'язків сторін. Погодження орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2020 році. Ціна договору після внесення змін - 6224000,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 2/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування договірної ціни до договору без зміни загальної вартості робіт та ціни договору. Ціна договору після внесення змін - 6224000,00 грн з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 2/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування договірної ціни до договору без зміни загальної вартості робіт та ціни договору. Ціна договору після внесення змін - 6224000,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 2/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування договірної ціни до договору без зміни загальної вартості робіт та ціни договору. Ціна договору після внесення змін - 6224000,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 2/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування договірної ціни до договору без зміни загальної вартості робіт та ціни договору. Ціна договору після внесення змін - 6224000,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 2/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування договірної ціни до договору без зміни загальної вартості робіт та ціни Договору. Ціна договору після внесення змін - 6224000,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 2/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |