Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна наукова установа "Центр інноваційних медичних технологій НАН України" |
Код ЄДРПОУ: | 05417590 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, буд. 22 |
Контактна особа: |
Едуард Шаталов +380636840191, +380971159071 eduard.sh.robota@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2022 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2022 15:21 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2022 15:21 |
Очікувана вартість: | 5 840 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2022 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2022 15:28 |
ТД 2023 харчування.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 30 грудня 2022 17:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-10-000015 ● 09ef4c9a86a948af9af9a59227b7222b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 12:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2023 № 95
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2022-12-12-016460-a 12.12.2022 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-14 10:19:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-12-12-016460-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документи що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди №1 від 27.01.2023, до договору № ВТ-4 від 26.01.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-19 10:47:39
Надання пояснень
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Про надання пояснень
Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» на Ваш запит від 14.04.2023 року щодо надання пояснень відповідно проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-12-12-016460-a), повідомляє:
Щодо питання 1 (Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість).
Процедура закупівлі «ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів)» здійснювалась з врахуванням фактичної потреби та відповідно до затверджених видатків Кошторису на 2023 рік за КЕКВ 2230 «Продукти харчування» та становлять 5 840 тис.грн.
Розрахунок здійснений на підставі фактичної кількості ліжко-днів в стаціонарі за 2020-2022 роки та очікуваної кількості ліжко-днів за 2023 рік, відповідно до потреб в забезпеченні харчуванням хворих протягом 2023 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів)» визначені відповідно вимог нормативних-правових актів до даного виду послуг (зокрема, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 №931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» та ін.), а також з внесенням лікарем –дієтологом необхідної корекції в орієнтовне меню з урахуванням дієтичних особливостей харчування пацієнтів на цукровий діабет, пацієнтів після оперативних втручань, пацієнтів із захворюваннями шлунково-кишкового тракту та специфічної підготовки до певних інструментальних досліджень.
Очікувану вартість закупівлі визначено на основі комерційних пропозицій операторів ринку (додаються до даних пояснень).
Щодо питання 2 (Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі).
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://sites.google.com/d/17wA5PXwedGVOMaXUp3TmEHAqMgoQwDz9/p/1TV5cNDH8Yvvn5oq67xdtKXjbLLwh6QuG/edit?pli=1
Щодо питання 3 (Надати інформацію та документи що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди №1 від 27.01.2023, до договору № ВТ-4 від 26.01.2023).
Повідомляємо, що Замовником отримано від ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» листа (додається) з проханням про укладення додаткової угоди про зменшення суми договору у зв’язку із тим, що за результатом проведеного аукціону сума пропозиції переможця за одиницю вираховувалася з більше ніж двома знаками після коми (додаток №1 до договору – Специфікація). Зазначаємо, що відповідно до ст. 32 Закону України «Про Національний банк України» від 20.05.99 р. № 679-XIV грошовою одиницею України є гривня, що дорівнює 100 копійкам, а відтак зазначати ціну на один ліжко-день з шістьма знаками після коми є неправильним, оскільки відповідно до статті 32 Закону України «Про Національний банк України» від 20.05.99 р. № 679-XIV ціну потрібно заповнювати у гривнях, зазначаючи цифрове значення, яке має не більше двох знаків після коми. Таким чином, замовником та учасником-переможцем укладено додаткову угоду №1 від 26.01.2023 до договору № ВТ-4 від 26.01.2023 щодо зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг. Зазначена додаткова угода укладена на підставі підпункту 5 пункту 19 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12 жовтня 2022 р.
Додатки на 4 аркушах.
Уповноважена особа Едуард ШАТАЛОВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку Держаудитслужби від 03.05.2023 року щодо моніторингу закупівлі за номером, зазначеним на вебпорталі Уповноваженого органу UA-2022-12-12- 016460-a, уповноважену особу зобов’язано здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Повідомляємо, що Замовником буде враховано зауваження Держаудитслужби в подальшому щодо недопущення встановлених порушень. Для недопущення таких порушень відділом з питань публічних закупівель була проведена нарада (в режимі відеоконференції, у зв’язку з перебуванням частини працівників відділу з питань публічних закупівель у відпустці), інформація донесена до уповноважених осіб Замовника. Уповноважені особи зобов’язуються ретельніше переглядати тендерну документацію щодо її відповідності вимогам Закону та Особливостям, а також удосконалювати свій професійний рівень.
2023-05-05 09:49:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (інші)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2022 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" |
5 518 250,00
UAH з ПДВ
|
4 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" |
5 839 995,89
UAH з ПДВ
|
4 999 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Рішення скасоване |
4 998 000,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2023 11:44
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Відхилено |
4 998 000,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2023 13:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 січня 2023 11:50
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" #41744424 |
Переможець |
4 999 010,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2023 13:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2024 11:36
|
ду 6.pdf | зміни до договору |
05 січня 2024 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:32
|
вт 4.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:33
|
ду 4 вт 4.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2023 14:46
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2023 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2023 09:17
|
ДУ 2 (1).pdf | зміни до договору |
11 вересня 2023 09:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2023 12:50
|
Дод угода 1.pdf | зміни до договору |
27 січня 2023 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 12:38
|
ВТ-4.pdf | укладений |
26 січня 2023 12:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.1 п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами відповідно Постанови КМУ від 30 грудня 2022 р. № 1495 та п.12.1., п.14.1, п.14.3. Договору Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та, відповідно, зменшити ціну Договору на 37 569,19 грн. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.1 п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами відповідно Постанови КМУ від 30 грудня 2022 р. № 1495 та п.12.1., п.14.1, п.14.3. Договору Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та, відповідно, зменшити ціну Договору на 1 008 498,69 грн. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |