Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061501 Олевськ-Покровське км 0+000 - км 8+000, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
87 775 022,40 UAH
UA-2020-10-27-011099-a 2512e4dc632242b480871a3dd8e2b0a1
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 18:38
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 25 листопада 2020 13:25
Очікувана вартість: 87 775 022,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 438 876,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 438875 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення
С061501 Олевськ-Покровське км 0+000 - км 8+000, Житомирська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С061501 Олевськ-Покровське, км 0+000 - км 8+000
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 19:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 19:17
ТД кап. ремонт Олевськ-Покровське.docx
17 листопада 2020 19:17
Додаток 7 Проект договору.rar
17 листопада 2020 19:17
Перелік змін на 17.11.2020.pdf
13 листопада 2020 17:10
Перелік змін на 13.11.2020.pdf
10 листопада 2020 14:34
Перелік змін 2 Олевськ-Покровське.pdf
04 листопада 2020 18:07
перелік змін.pdf
04 листопада 2020 18:07
Додаток 2.pdf
17 листопада 2020 19:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 19:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 17:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 14:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 18:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 18:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 18:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 19:17
ТД кап. ремонт Олевськ-Покровське.docx
13 листопада 2020 17:10
ТД кап. ремонт Олевськ-Покровське.docx
10 листопада 2020 14:34
ТД кап. ремонт Олевськ-Покровське.docx
09 листопада 2020 18:02
ТД кап. ремонт Олевськ-Покровське.docx
27 жовтня 2020 18:38
ТД кап. ремонт Олевськ-Покровське.docx
17 листопада 2020 19:17
Додаток 7 Проект договору.rar
13 листопада 2020 17:10
Додаток 7 Проект договору.rar
04 листопада 2020 18:07
Додаток 7 Проект договору.rar
27 жовтня 2020 18:38
Додаток 7 Проект договору.rar
17 листопада 2020 19:17
Перелік змін на 17.11.2020.pdf
13 листопада 2020 17:10
Перелік змін на 13.11.2020.pdf
10 листопада 2020 14:34
Перелік змін 2 Олевськ-Покровське.pdf
09 листопада 2020 18:02
Перелік змін Олевськ-Покровське.pdf
04 листопада 2020 18:07
перелік змін.pdf
04 листопада 2020 18:07
Додаток 2.pdf
27 жовтня 2020 18:38
Додаток №2.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-27-011099-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Виробничо-комерційна фірма "Урарту", Код ЄДРПОУ:13577250
Дата подання: 10 грудня 2020 14:19
Вимога про порушення і створення дискриминаційних дій Замовника
ВИМОГА
на дії Замовника, Департамента регіонального розвитку
Житомирської обласної державної адміністрації під час проведення процедури закупівлі відкритих торгів за предметом: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061501 Олевськ-Покровське км 0+000 - км 8+000, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-27-011099-a
(Вимогага подається відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами)
Замовником Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації було оголошено про проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061501 Олевськ-Покровське км 0+000 - км 8+000, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-27-011099-a.
Електронна система закупівель визначила дату і час кінцевого строку подання тендерних пропозицій - 25 листопада 2020 00:00.
В зазначений строк тендерні пропозиції надали такі учасники:
- Виробничо-комерційна фірма «Урарту» з ціною 74 494 447,20 грн. з ПДВ;
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОМАГІСТРАЛЬ» з ціною 79 472 346,50 грн. з ПДВ;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
з ціною 84 530 103,20 грн. з ПДВ;
За результатами аукціону, який відбувся 25 листопада 2020 , найбільш економічно вигідною пропозицією серед учасників стала тендерна пропозиція Виробничо-комерційної фірми «Урарту».
За результатами розгляду (протокол №744 від 30.11.2020), пропозицію Виробничо-комерційної фірми «Урарту» (далі - Скаржник) відхилено на підставі абзацу 2 ч.1 ст. 31 Закону.
Однак ми не погоджуємося із прийнятим рішенням та вважаємо його незаконним і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, а саме:
Відповідно до вимог п. 1 розділу ІІІ ТД та п. 2 розділу V ТД: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження нижченаведених документів:
- завірених копій ліцензії та дозволів або декларацій на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності на роботи, вказані у технічному завданні (у випадку, якщо надання таких документів передбачено законодавством) (подаються в окремому файлі).
У складі тендерної пропозиції Виробничо-комерційної фірми «Урарту» на виконання вимог п. 1 розділу ІІІ ТД та п. 2 розділу V ТД, надано безстрокову ліцензію на «Господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми та значними наслідками (за переліком видів робіт згідно з додатком) № Л-75 від 12 грудня 2018 року, яка розміщена на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції dabi.gov.ua у розділі «Реєстр виданих ліцензій» (файл «8. Копія ліцензії» та «9. Довідка, щодо ліцензії»), тобто виконала вимоги ТД Замовника.
Скаржник Виробничо-комерційна фірма Урарту» повідомляє, що Замовником у протоколі №744 від 30.11.2020, було зазначено, про те, що в складі документів тендерної пропозиції «вiдсутня декларацiя на експлуатацiю машин пiдвищеноi небезпеклt вiдповiдно до вимог Порядку видачi дозволiв на виконання робiт пiдвищеноi небезпеки та на експлуатацiю (застосування) машин, механiзмiв, устаткування пiдвищеноi небезпеки затвердженого постановою Кабiнету Miністрів Украiни вiд 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зi змiнами), а саме зазначених у п. 10 Перелiку машин, механiзмiв" устаткування пiдвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на пiдставi декларації вiдповiдностi матеріально-технiчноi бази вимогам законодавства з питань охорони працi ,Додатку 7 до вищевказаного Порядку та лист-пояснення щодо вiдсутностi чи ненадання даної декларацii, що не вiдповiдає ч, l Роздiлу III, ч. 2 Роздiлу V Тендерноi документацii», однак дана вимога відсутня у тендерній документації замовника, тому не може бути розцінена, як підстава для відхилення.
Частиною 11 статті 26 Закону визначено, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником
В даному аспекті, на жаль, вбачаємо використання Замовником принципу «подвійних стандартів», котрий абсолютно не умісний під час проведення публічних закупівель, як і в цілому. А тому, вважаємо подібні обставини порушують, зокрема наше право брати участь у процедурах державних закупівель на рівних умовах.
Вважаємо тендерну пропозицію Виробничо-комерційна фірма «Урарту» такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Тобто умови тендерної документації було дотримано в повному обсязі та підтверджено відповідність всім кваліфікаційним критеріям.

Щодо другої підстави для відхилення повідомляємо, що у порiвняльному складi pecypciв кошторисних норм наданому у складі тендерної пропозиції Виробничо-комерційної фірми «Урарту» відсутне перевищення фактичних норм над нормативними по поз. 60,69 локального кошторису 4-1-6.
Згідно з таблицею 109 Група 66 норма 4 (Розцінка ЕН27-66-4) ДСТУ Б Д.2.2-27-2016, нормативний склад ресурсів містить такі матеріали:
1. Цвяхи будівельні з плоскою головкою 3ммм х 70 мм (з нормою витрат 0,05 т);
2. Дошки обрізні з хвойних порід довжина 4м – 6,5м, ширина 75мм – 150мм, товщина 32мм, 40мм, ІУ сорт (з номою витрат 0,06 м3 на 100м);
3. Розчин готовий кладковий важкий цементний М100(з номою витрат 0,025 м3);
4. Камені бетонні бортові (За проектом) (з нормою витрат 100м)
5. Суміші бетонні (За проектом) (з нормою витрат 4,8м3)

Нами було включено в ресурсній розцінці ЕН27-66-4 «Камені бортові БР100.20.8 (з нормою витрат 100 м) замість «Камені бортові (За проектом)», що відповідає п.539 «Установлення бетонних бортових каменів на бетонну основу до 100 мм» та п.548 «Установлення бетонних бортових каменів БР100.20.8 на бетонну основу до 100 мм» згідно з Додатком 2 Тендерної документації (Технічного завдання на виконання робіт).
Також повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 6, Розділу ІІІ ТД, нами надано Розрахунок ціни тендерної пропозиції та кошториси в електронній формі, у вигляді окремого файлу у програмному комплексі АВК-5, який надає можливість повної перевірки проведених всіх замін ресурсів та підтверджує, що надана пропозиція Виробничо-комерційної фірми «Урарту» повністю відповідає вимогам тендерної документації. Тобто умови тендерної документації було дотримано в повному обсязі та підтверджено відповідність всім кваліфікаційним критеріям.

Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстав.

Після розгляду документів наступного учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВТОМАГІСТРАЛЬ» з ціною 79 472 346,50 грн. з ПДВ, тендерна пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, Замовником встановлено її відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим умовам тендерної документації.
Протоколом № 760 від 03.12.2020р. переможцем закупівлі визнано ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОМАГІСТРАЛЬ». Скаржник не погоджується з такими рішеннями та вважає дії Замовника, такими що порушують його права та інтереси, а також ці дії порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
У тендерній пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВТОМАГІСТРАЛЬ» в пакеті наданих документів до тендерної пропозиції було здійснено аналогічну заміну ресурсів, однак ця заміна призвела до перевищення фактичних норм над нормативними, а саме: у порiвняльному складi pecypciв кошторисних норм наданому у складі тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОМАГІСТРАЛЬ» наявне перевищення фактичних норм над нормативними по поз. 60,69 локального кошторису 4-1-6.
Згідно з таблицею 109 Група 66 норма 4 (Розцінка ЕН27-66-4) ДСТУ Б Д.2.2-27-2016, нормативний склад ресурсів містить такі матеріали:
1. Цвяхи будівельні з плоскою головкою 3ммм х 70 мм (з нормою витрат 0,05 т);
2. Дошки обрізні з хвойних порід довжина 4м – 6,5м, ширина 75мм – 150мм, товщина 32мм, 40мм, ІУ сорт (з номою витрат 0,06 м3 на 100м);
3. Розчин готовий кладковий важкий цементний М100(з номою витрат 0,025 м3);
4. Камені бетонні бортові (За проектом) (з нормою витрат 100м)
5. Суміші бетонні (За проектом) (з нормою витрат 4,8м3)
Тобто ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» при розрахунку договірної ціни було допущено порушення при заміні: Згідно з ДСТУ Б Д.2.2-27-2016 норма витрат «Каменів бетонні бортові» складає 100 м, а в наданих розрахунках ПП «Автомагістраль» заміна на «Камені бортові БР100.20.8» складає 100 шт. Це чітко видно у наданому розрахунку ціни тендерної пропозиції та кошторисах в електронній формі, у вигляді окремого файлу у програмному комплексі АВК-5.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВТОМАГІСТРАЛЬ» не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена Замовником. Замовник порушив вимоги статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Як бачимо, Замовник, відхиливши пропозицію Виробничо-комерційної фірми «Урарту», грубо порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель, визначених в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
З наведеного вбачається, що при розгляді тендерних пропозицій Учасників Замовник ретельно «перевіряє» тільки документи ВКФ «Урарту» та завжди знаходить в них надумані порушення, а документи інших окремих учасників пропускає «на ура», навіть не вникаючи в їхній зміст.
Використання Замовником подвійних стандартів в оцінці документів тендерних пропозицій, допуск до перемоги тільки окремих, завжди одних і тих же учасників, не дивлячись на те, що їхні тендерні пропозиції завжди в рази вищі пропозиції ВКФ «Урарту», а документи не відповідають вимогам ТД, досить ілюстративно демонструє наявність відвертої, не прихованої корупційної складової в діях посадових осіб Замовника та відповідно надмірно завищену трату ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ, а це сумарно - не один десяток мільйонів.
Тому, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені в Законі, а також з метою усунення допущених порушень Замовником, що описані за Вимогою, на підставі положень Закону, відкрито та незавуальовано попереджуючи Замовника про те, що ми вимушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету, до Держаудитслужби, до прокуратури України та інших компетентних органів за фактом спотворення та фальсифікації результатів торгів, а також до засобів масової інформації з метою оприлюднення фактів порушень в державних закупівлях,

ПРОСИМО:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Виробничо-комерційної фірми «Урарту», зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №744 від «30» листопада 2020 року, щодо розгляду відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061501 Олевськ-Покровське км 0+000 - км 8+000, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-27-011099-a)
3. Скасувати своє рішення про визнання переможця ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВТОМАГІСТРАЛЬ», зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №746 від «30» листопада 2020 року, щодо розгляду відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061501 Олевськ-Покровське км 0+000 - км 8+000, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-27-011099-a),
4. Визнати Виробничо-комерційну фірму «Урарту» переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061501 Олевськ-Покровське км 0+000 - км 8+000, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-27-011099-a).
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

10 грудня 2020 14:19
3. Вимога_08.12.2020. doc.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" 74 494 447,20
UAH з ПДВ
74 494 447,20
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 79 472 346,50
UAH з ПДВ
79 472 346,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 84 530 103,20
UAH з ПДВ
84 530 103,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 11:34
Електронний підпис
24 листопада 2020 11:11
63. Досвід виконанна робіт.rar
24 листопада 2020 11:10
55. Лист- роз'яснення щодо ОЗ.pdf
24 листопада 2020 11:10
33. Фінансова спроможность.rar
24 листопада 2020 11:10
39. Рішення засновника.rar
24 листопада 2020 11:10
65. Лист-підтвердження.pdf
24 листопада 2020 11:10
51. Копія договору МТБ.pdf
24 листопада 2020 11:10
27. Лист роз'яснення щодо ISO.pdf
24 листопада 2020 11:09
10. Статут.pdf
24 листопада 2020 11:09
11. Опис до статуту.pdf
24 листопада 2020 11:09
8. Копія ліцензії.pdf
24 листопада 2020 11:09
9. Довідка щодо ліцензії.pdf
24 листопада 2020 11:09
22. Лист згода про санкції.pdf
24 листопада 2020 11:09
28. Сертифікат ISO.PDF

Публічні документи

07 грудня 2020 14:12
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:11
стаття 17 для Переможця.pdf
07 грудня 2020 14:11
public_doc (6).pdf
07 грудня 2020 14:11
public_doc (1).p7s
24 листопада 2020 21:19
Електронний підпис
24 листопада 2020 21:18
27.ДЦ Олевськ-Покровське Ч.3.pdf
24 листопада 2020 20:27
Електронний підпис
24 листопада 2020 20:26
27.ДЦ Олевськ-Покровське Ч.1.pdf
24 листопада 2020 20:26
27.ДЦ Олевськ-Покровське Ч.3.pdf
24 листопада 2020 20:26
27.ДЦ Олевськ-Покровське Ч.2.pdf
24 листопада 2020 20:26
4.Вартість 1 маш.год Олевськ.pdf
24 листопада 2020 20:26
31.ДЦ в АВК.7z
24 листопада 2020 20:26
1.Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2020 20:26
30.Графік.pdf
24 листопада 2020 20:26
40.1.Виписка з банку.pdf
24 листопада 2020 20:26
39.Забезпечення ТП-Олевськ.7z
24 листопада 2020 20:26
3.Бух.довідка.pdf
24 листопада 2020 20:26
45. Витяг з ЄДР за 02.11.2020.pdf
24 листопада 2020 20:26
44. Копії паспортів.pdf
24 листопада 2020 20:26
36.Вiдомостi_про_учасника.pdf
24 листопада 2020 20:26
23.Фін.звітність.rar
24 листопада 2020 20:26
22. Лист-відгук.pdf
24 листопада 2020 20:26
17.Довідка про працівників.pdf
24 листопада 2020 20:26
11. Картка ОЗ-6_ДС-16837.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 20:50
Електронний підпис
24 листопада 2020 18:48
29. ЦПХ та накази.pdf
24 листопада 2020 18:48
13. О Документи АБЗ.pdf
24 листопада 2020 18:47
42. Кошторис - 4.pdf
24 листопада 2020 18:47
42. Кошторис -6.pdf
24 листопада 2020 18:47
42. Кошторис - 1.pdf
24 листопада 2020 18:47
42. Кошторис - 2.pdf
24 листопада 2020 18:47
42. Кошторис - 3.pdf
24 листопада 2020 18:47
42. Кошторис - 5.pdf
24 листопада 2020 18:47
38. О Фін звітність за 2019 р.pdf
24 листопада 2020 18:47
9. О Інформація про МТБ.pdf
24 листопада 2020 18:47
26. О Переклад паспорту АБЗ.pdf
24 листопада 2020 18:47
45. Календарний графік робіт.pdf
24 листопада 2020 18:47
60. Відгук.pdf
24 листопада 2020 18:47
14. О ФОРМА ОЗ_6 АБЗ.pdf
24 листопада 2020 18:47
8. лист-підтвердження БЦ ШЕУ.pdf
24 листопада 2020 18:47
12. Довідка про АБЗ.pdf
24 листопада 2020 18:47
33. О Відомості про учасника.pdf
24 листопада 2020 18:47
7. Договір Умань завірений.pdf
24 листопада 2020 18:47
7. Договір Нова технологія.pdf
24 листопада 2020 18:47
7. Договір ЕРД установка.pdf
24 листопада 2020 18:46
72. Моделька АВК5 179 Олевськ .imd
24 листопада 2020 18:46
1. Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2020 18:46
54. О Витяг ЄДРПОУ від 01.10.2019.pdf
24 листопада 2020 18:46
8 Лист підтвердження Умань.pdf
24 листопада 2020 18:46
0. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Виробничо-комерційна фірма "Урарту"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Виробничо-комерційна фірма "Урарту"
#13577250
Відхилено 74 494 447,20
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 18:02
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 79 472 346,50
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 19:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 19:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
79 472 346,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 10:55
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 17:18
Додаткова угода_5 від 31.12.2021.pdf зміни до договору
05 січня 2022 17:18
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 17:58
ДУ №4 від 26.04.2021 Олевськ-Покровське.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 17:57
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 16:24
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 16:22
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 17:53
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
15 лютого 2021 17:53
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 10:57
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 10:57
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 17:55
Банківська гарантія_2025 (1).pdf укладений
18 грудня 2020 17:51
111-20.pdf укладений
18 грудня 2020 17:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: викласти Додаток №3 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 111-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились доповнити договір 111-20 пунктом 4.15 наступного змісту: "Замовник не здійснює попередню оплату за даним Договором протягом усього терміну дії Постанови КМУ від 22.07.2020 року № 641"
Номер договору про закупівлю: 111-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 року № 1198 та керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, відповідно до пунктів 23.1 та 23.7 розділу 23 Договору №111-20 від 17.12.2020 р., Сторони домовились викласти в новій редакції пункт 4.15 Договору № 111-20 : «Замовник здійснює попередню оплату за даним Договором у порядку визначеним Постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами та доповненнями)».
Номер договору про закупівлю: 111-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Виправити описку в п.3.9 Договору. 2. Виключити пункт 15.3 Договору. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 111-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Викласти пункт 3.1 розділу ІІІ «ДОГОВІРНА ЦІНА» Договору в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 78 401 240,87 (сімдесят вісім мільйонів чотириста одна тисяча двісті сорок грн 87 коп) у тому числі ПДВ 13 066 873,46 (тринадцять мільйонів шістдесят шість тисяч вісімсот сімдесят три грн 46 коп) (Додаток № 1 до цього Договору). 2. Викласти Додаток №1 до Договору (Договірна ціна) в новій редакції, що додається. 3. Викласти Додаток №2 до Договору (Календарний графік виконання робіт) в новій редакції, що додається. 4. Викласти Додаток №3 до Договору (Протокол погодження договірної ціни) в новій редакції, що додається. 5. Викласти Додаток №4 до Договору (План фінансування виконання робіт) в новій редакції, що додається. 6. У зв’язку зі зміною реквізитів Сторін викласти розділ XXV «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 111-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 78 401 240,87
UAH (в тому числі ПДВ 13 066 873,46 UAH)