Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43427067 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Ковш Норберт Федорович +380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2020 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2020 12:29 |
Очікувана вартість: | 43 150 954,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 431 509,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 215700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник має право надати попередню оплату на виконання робіт, що є предметом цього Договору, відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 та визначена головним розпорядником бюджетних коштів. Попередня оплата надається протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання заявки від Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 (тридцять) відсотків річного обсягу фінансування робіт з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж одного місяця з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Казначейства та використовується у встановленому законодавством порядку. Використані суми попередньої оплати підтверджуються актом ф. КБ-2в та довідкою ф.КБ-3. | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 18:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 18:07 |
ТД О 071001 нова редакція.docx | |
03 серпня 2020 18:07 |
Зміни О 071001.doc | |
03 серпня 2020 18:07 |
Додаток 10 проєкт договору нова редакція.docx | |
03 серпня 2020 18:07 |
Оголошення О 071001 нр.docx | |
23 липня 2020 16:18 |
ТД О 071001.docx | |
23 липня 2020 16:18 |
Додаток 10 Прєкт договору.docx |
03 серпня 2020 18:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 серпня 2020 18:07 |
ТД О 071001 нова редакція.docx
|
|||
03 серпня 2020 18:07 |
Зміни О 071001.doc
|
|||
03 серпня 2020 18:07 |
Додаток 10 проєкт договору нова редакція.docx
|
|||
03 серпня 2020 18:07 |
Оголошення О 071001 нр.docx
|
|||
23 липня 2020 16:18 |
ТД О 071001.docx
|
|||
23 липня 2020 16:18 |
Додаток 10 Прєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Фрезерування асфальтобетонних покриттів (не менше) – 45 406 м2.
2 Улаштування покриттів із гарячих асфальтобетонних сумішей (не менше) – 47 769 м2.
3. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки (не менше) – 8,178 км
Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно Таблиці № 4 Додатку №4 тендерної документації.
Дана вимога відноситься до підтвердження кваліфікаційного критерію, встановленого відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 16 Закону - «3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Відповідно до примітки до таблиці №4 додатку № 4 тендерної документації «Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти «договір з виконання робіт з капітального ремонту, та/або реконструкції, та/або будівництва автомобільних доріг загального користування, та/або вулиць міст, сіл та інших населених пунктів», за класом наслідків не нижче класу СС2».
Вимогами тендерної документації жодним чином не обмежується територіальний поділ та кількість договорів.
Тобто виконання аналогічних договорів може бути у будь якій області України та/або державі; кількість не обмежена.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації. Зазначені об’єми видів робіт є винятково проектним рішенням за предметом даної закупівлі.
Тобто враховуючи вищенаведене, Замовник в жодному разі не порушив чинне законодавство та посилаючись на проектне рішення не довів вимоги ТД до таких, що є дискримінаційними.
Подібні вимоги неодноразово оскаржувалися в АМКУ учасниками тендерних закупівель, яким було відмовлено у задоволені їх скарг
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-25-000031 ● bd6c0528d5c44018a6fb7d2b841efd5d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2020 14:22 |
25.09.2020 № 195
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та № 003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.09.2020 № 195
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2020-07-23-003931-c 23.07.2020 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (код за ЄДРПОУ 43427067) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-02 18:00:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-23-003931-c) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у редакції, що діє з 19.04.2020, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Чому на порушення частини п’ятої статті 23 Закону пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації вимагається надання учасником Довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, про обов’язок Учасника дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля при виконанні робіт, що є предметом закупівлі за нормами передбаченими пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020?
2. Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Чому в порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
3. Пункт 1 Розділу З «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить вимогу щодо завантаження до електронної системи закупівель у сканованому вигляді копію паспорту або іншого документа, що посвідчує уповноважену особу.
Просимо пояснити причину відсутності копії паспорта або іншого документа, що посвідчує уповноважену особу в складі тендерної пропозиції учасника – переможця ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД".
4. Відповідно до пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» мінімальна кількість операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – кількість повинна бути достатньою для керування машинами і механізмами зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Водночас, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці №1 додатку №4 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Аналізом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Учасником – переможцем ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" в складі тендерної пропозиції надано довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг від 11.08.2020, 20.08.2020 №22, накази про прийом на роботу з зазначенням посад працівників в тому числі: машиніст а/грейдера5 р – один чоловік, машиніст а/уклад4р – один чоловік, машиніст котка3р – один чоловік.
Також в складі тендерної пропозиції Учасником – переможцем ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" надано довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 11.08.2020, 20.08.2020 №24 з зазначенням кількості.
Просимо пояснити недостатню кількість операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) відносно кількості наявної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в Учасника – переможця ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД".
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-07 16:48:13
Пояснення
Інформація у вкладенні
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація у вкладенні
2020-10-28 16:30:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | № 260/3653/20 від 23 листопада 2020 року |
Дата публікації: | 02 грудня 2020 |
Документи:
02 грудня 2020 10:14
|
Електронний підпис |
02 грудня 2020 10:08
|
260-3653-20.html |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД" |
32 363 215,00
UAH з ПДВ
|
30 198 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ |
32 622 120,00
UAH з ПДВ
|
30 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" |
33 226 234,58
UAH з ПДВ
|
30 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
33 900 000,00
UAH з ПДВ
|
31 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
42 059 000,00
UAH з ПДВ
|
41 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" |
42 700 000,00
UAH з ПДВ
|
42 058 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД" #03580251 |
Відхилено |
30 198 000,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 17:16
|
|
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ #38800331 |
Відхилено |
30 199 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 19:54
|
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" #03581210 |
Переможець |
30 200 000,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 15:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 19:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2022 15:35
|
Доп_3_115.PDF | укладений |
11 лютого 2022 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2022 15:28
|
Доп_3_115.PDF | зміни до договору |
11 лютого 2022 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 16:28
|
SCAN0000.PDF | зміни до договору |
04 січня 2022 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2021 12:45
|
SCAN0219.PDF | зміни до договору |
10 вересня 2021 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2020 09:36
|
Дог_115.pdf | укладений |
14 вересня 2020 09:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до договру, сторони домдвились внести зміни до договору |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |