Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ХМЕЛЬНИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ |
Код ЄДРПОУ: | 00712108 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського 26 |
Контактна особа: |
Гаврішко Назар Михайлович +380382640229 380989297039n@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2021 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 14:17 |
Очікувана вартість: | 6 996 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється на підставі актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків Замовнику, шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування Замолник проводить оплату протягом 10 робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2021 09:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2021 08:22 |
_ 44 від 09.02.2021.pdf | |
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3.rtf | |
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3 ч.9.rtf | |
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3 ч.8.rtf | |
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3 ч.7.rtf | |
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3 ч.6.rtf | |
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3 ч.5.rtf | |
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3 ч.4.rtf | |
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3 ч.3.rtf | |
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3 ч.2.rtf | |
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3 ч.1.rtf | |
09 лютого 2021 17:17 |
ФОРМА _ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ_.docx | |
09 лютого 2021 17:17 |
ТД (без додатків) виправлена.doc | |
09 лютого 2021 17:17 |
проект договору.docx | |
09 лютого 2021 17:17 |
Додаток 4 - копия новий.docx | |
09 лютого 2021 17:17 |
Додаток 2.docx | |
09 лютого 2021 17:17 |
Графік виконання робіт та фінансування корпус лабораторії.docx |
10 лютого 2021 09:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2021 08:22 |
_ 44 від 09.02.2021.pdf
|
|||
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3.rtf
|
|||
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3 ч.9.rtf
|
|||
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3 ч.8.rtf
|
|||
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3 ч.7.rtf
|
|||
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3 ч.6.rtf
|
|||
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3 ч.5.rtf
|
|||
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3 ч.4.rtf
|
|||
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3 ч.3.rtf
|
|||
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3 ч.2.rtf
|
|||
09 лютого 2021 17:17 |
додаток _ 3 ч.1.rtf
|
|||
09 лютого 2021 17:17 |
ФОРМА _ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ_.docx
|
|||
09 лютого 2021 17:17 |
ТД (без додатків) виправлена.doc
|
|||
09 лютого 2021 17:17 |
проект договору.docx
|
|||
09 лютого 2021 17:17 |
Додаток 4 - копия новий.docx
|
|||
09 лютого 2021 17:17 |
Додаток 2.docx
|
|||
09 лютого 2021 17:17 |
Графік виконання робіт та фінансування корпус лабораторії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Технічним завданням було передбачено виконання робіт з вогнезахисту дерев’яних конструкцій. Учасник ПП «Раддант» вказав, що залучати субпідрядну організацію для виконання даних робіт не планує, а також не надав відповідну ліцензію, видану ДСНС, яка б підтверджувала його право на виконання робіт, передбачених технічним завданням.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ПП "Раддант" є такою, яка не відповідає вимога тендерної документації Замовника та технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
2. Згідно з додатком №2 до Тендерної документації, всі документи, які повинен Учасник надати до складу тендерної пропозиції (за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)) повинні бути завірені підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника та скріплені надписом «Згідно з оригіналом».
Учасник ПП «Раддант» у складі своєї тендерної пропозиції надав копію Статуту, проте даний документ не містить підпису уповноваженої особи та печатки Учасника, а також надпису «Згідно з оригіналом», що порушує вимоги Конкурсної документації, а саме вимоги додатку №2 до тендерної документації.
3. п.З розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»: «У складі тендерної пропозиції учасники закупівлі повинні надати інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів».
Учасник ПП «Раддант» у складі своєї тендерної пропозиції надав дану довідку, але вона не містить інформації про наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів, що порушує вимоги П.З розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Конкурсної документації.
4. п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: «У складі тендерної пропозиції Учасниками закупівлі додатково повинні бути надані у окремому файлі: - довідка на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі по те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Державні закупівлі» - prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури державних закупівель»
Учасник ПП «Раддант» у складі своєї тендерної пропозиції надав згоду на обробку персональних даних від уповноваженої особи, яка не містить згоду на оприлюднення на веб-порталі «Державні закупівлі» - prozorro.gov.ua з метою проведення процедури державних закупівель. Отже, учасник порушив П.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Конкурсної документації.
5. п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: -Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом, чи інше) - для юридичних осіб».
Учасник ПП «Раддант» у складі своєї тендерної пропозиції не надав вищезазначений документ, чим порушив вимоги п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Конкурсної документації.
6. п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації».
Учасник ПП «Раддант» у складі своєї тендерної пропозиції надав вищезазначену довідку, проте вона містить не коректну інформацію, так як учасник зазначив, що сплачує податок на прибуток приватних підприємств, замість того, щоб зазначити, на загальній чи спрощеній системі оподаткування перебуває підприємство.
ВИРІШИВ:
1. У відповідь на вимогу ТОВ «Термоуніверсал» вих. №77/03 від 17 березня 2021 року на закупівлю № UA-2021-02-09-005889-b за предметом закупівлі «Реконструкція будівлі віварію з надбудовою по вул. Юхима Сіцінського, 26 в м. Хмельницький, Хмельницької області (строк виконання 2021-2022рр.)», класифікатор за ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція :
1) Враховуючи довідку в довільній формі, в якій ПП «Раддант» зобов’язується виконувати роботи власними силами без залучення субпідрядних організацій, та на підставі відсутньої ліцензії на Вогнезахисне оброблення дерев’яних елементів реконструкції будівлі з надбудовою, яка включена в Перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852, що унеможливлює виконання робіт згідно Правил з вогнезахисту затвердженими Наказом Міністерства внутрішніх справ України 26 грудня 2018 року № 1064.
2) Копія на папероносіях, яку Учасник має надати, повинна бути завірена підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника та скріплені надписом «Згідно з оригіналом», однак Замовник вважає скан-копію Статуту ПП «Раддант» зробленою із оригіналу, що відповідає вимогам тендерної документації.
3) Учасник ПП «Раддант» у складі своєї тендерної пропозиції надав дану Довідку у довільній формі, у якій не вказано про наявність обмежень права підпису, тому Замовник вважає, що Директор ПП «Раддант» не має обмежень на право підписання договору про закупівлю.
4) Учасник ПП «Раддант» надав Згоду на оброблення персональних данних в якій вказав наступне : «… які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі…» що задовольняє вимогу Замовника.
5) Учасник ПП «Раддант» надав Відомості з ЄДРПОУ про Учасника, де вказано що Лисенко В.А. є директором ПП «Раддант», надана Трудова книжка Лисенка В.А. в якій є відповідний запис про призначення на посаду Директора, а також Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в якому вказано, що керівником юридичної особи є Лисенко В.А. , що задовольняє вимогу Замовника.
6) Учасник ПП «Раддант» надав дану Довідку в якій зазначено наступне : «… знаходиться на загальній системі оподаткування…», що задовольняє вимогу Замовника.
Вимога додається
Зокрема, у складі пропозиції, Учасником надано локальні кошториси (Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на загально будівельні роботи реконструкції будівлі з надбудовою, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2 на водопровід реконструкції будівлі з надбудовою, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-3 на каналізацію реконструкція будівлі з над будовою, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-4 на Електроосвітлення реконструкція будівлі з надбудовою, Локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-5 на Заземлення реконструкція будівлі з надбудовою, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8 на опалення та вентиляцію реконструкція будівлі з надбудовою, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-9 на Вогнезахисне оброблення дерев’яних елементів реконструкція будівлі з надбудовою, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-10 на Сигналізацію загазованості реконструкція будівлі з надбудовою, Локальний кошторис на будівельні роботи № 6-1-1 на Мережі водопостачання Зовнішні мережі водопостачання, Локальний кошторис на будівельні роботи № 6-2-1 на Мережі каналізації Зовнішні мережі каналізації) та Підсумкова відомість ресурсів яка містить всю інформацію щодо товаро-матеріальних цінностей, які Учасник зобов’язується постачати в ході виконання договірних зобов’язань. Перелік зазначених у пропозиції Учасника товаро-матеріальних цінностей відповідає переліку передбаченому технічним завданням (Додаток 3 до Тендерної документації). Потрібно зазначити, що Загальна вартість будівництва у Договірній ціні та Загальна вартість будівництва Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який сформований на основі Локальних кошторисів Учасника, ідентичні. Локальні кошториси Учасника враховують постачання, розміщення та монтаж зазначених товаро-матеріальних цінностей, Замовник не може відповідати за рішення Учасника про віднесення певних товаро-матеріальних цінностей до Устаткування чи Матеріалів.
Відповідно до положень ст.318 Господарського кодексу України, за договором підряду Учасник зобов'язується своїми силами відповідно до Проектно-кошторисної документації виконати зумовлені договором будівельні та інші роботи. Таким чином, Учасник зобов’язався виконати передбачені технічним завданням роботи та поставку устаткування за суму, зазначену у остаточній тендерній пропозиції.
Зокрема, у складі пропозиції, Учасником надано локальні кошториси (Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на загально будівельні роботи реконструкції будівлі з надбудовою, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2 на водопровід реконструкції будівлі з надбудовою, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-3 на каналізацію реконструкція будівлі з над будовою, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-4 на Електроосвітлення реконструкція будівлі з надбудовою, Локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-5 на Заземлення реконструкція будівлі з надбудовою, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8 на опалення та вентиляцію реконструкція будівлі з надбудовою, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-9 на Вогнезахисне оброблення дерев’яних елементів реконструкція будівлі з надбудовою, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-10 на Сигналізацію загазованості реконструкція будівлі з надбудовою, Локальний кошторис на будівельні роботи № 6-1-1 на Мережі водопостачання Зовнішні мережі водопостачання, Локальний кошторис на будівельні роботи № 6-2-1 на Мережі каналізації Зовнішні мережі каналізації) та Підсумкова відомість ресурсів яка містить всю інформацію щодо товаро-матеріальних цінностей, які Учасник зобов’язується постачати в ході виконання договірних зобов’язань. Перелік зазначених у пропозиції Учасника товаро-матеріальних цінностей відповідає переліку передбаченому технічним завданням (Додаток 3 до Тендерної документації). Потрібно зазначити, що Загальна вартість будівництва у Договірній ціні та Загальна вартість будівництва Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який сформований на основі Локальних кошторисів Учасника, ідентичні. Локальні кошториси Учасника враховують постачання, розміщення та монтаж зазначених товаро-матеріальних цінностей, Замовник не може відповідати за рішення Учасника про віднесення певних товаро-матеріальних цінностей до Устаткування чи Матеріалів.
Відповідно до положень ст.318 Господарського кодексу України, за договором підряду Учасник зобов'язується своїми силами відповідно до Проектно-кошторисної документації виконати зумовлені договором будівельні та інші роботи. Таким чином, Учасник зобов’язався виконати передбачені технічним завданням роботи та поставку устаткування за суму, зазначену у остаточній тендерній пропозиції.
1. Наданий учасником статут не відповідає нормам чинного законодавства та не приведений у відповідність до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», що унеможливлює здійснення правових/господарських відносин з ТОВ "Теплоенергетичнакомпанія".
2. В складі пропозиції ТОВ "Теплоенергетична компанія" надано Довідку 1/7/2021 від 12.02.2021 року, яка не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме: «…довідка на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі по те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Державні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури державних закупівель.». ТОВ "Теплоенергетична компанія" не дотримано даної вимоги, не зазначено усі необхідні умови, а отже його пропозиція не відповідає вимогам встановленим тендерною документацією в цій частині.
3. ТОВ "Теплоенергетична компанія" надано розрахунок Договірної ціни та вказано у даному документі вид договірної ціни як тверду, але Замовником в проекті договору імперативно зазначено, що договірна ціна є динамічною, а тому надані розрахунки не відповідають вимогам встановленим в Замовником в тендерній документації.
4. Згідно вимог щодо наявності аналогічних договорів, Замовником вимагалося надати до кожного поданого Договору позитивний лист-відгук. ТОВ "Теплоенергетична компанія" було надано лист-відгук 01-11/156 від 01.04.2020 року до Договору №36 від 12.12.2017 р. в якому не дотримано усіх вимог ТД, а саме: «…Відгук повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов’язань за договором , інформацію про додаткові угоди , які укладалися між сторонами до Договору. Зазначений відгук має бути виданим Замовниками протягом 2020-2021 років.» Дане порушення є суттєвим, оскільки учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, а отже Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Теплоенергетична компанія".
5. ТОВ "Теплоенергетична компанія" не підписано та не завантажено Додаток до проекту Договору «Графік виконання робіт та фінансування корпусу лабораторії», що прямо вимагалося умовами тендерної документації.
6. В складі тендерної пропозиції ТОВ "Теплоенергетичнакомпанія" завантажено файл «дипломи, посвідчення тощо частина 1». Всі документи надані в даному файлі завірені з порушенням вимог діючого законодавства, а саме не зазначено на кожному документі надпису «згідно з оригіналом», що є порушенням вимог Тендерної документації.
Беручи до уваги вищезазначені зауваження. ТОВ "Теплоенергетичнакомпанія" не відповідає вимогам даної тендерної документації та грубо порушує наші законні інтереси.
Просимо уважно розглянути перераховані нами невідповідності та прийняти виважене рішення, яке відповідає нормам чинного законодавства.
Звертаємо вашу увагу що ч. 1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Тому, на підставі вище викладеного, рішення, які прийняте уповноваженою особою Замовника, щодо обрання переможця є неправомірним і підлягає скасуванню.
В іншому випадку Наше товариство буде змушене звернутися до АМКУ та Державної аудиторської служби України для надання правової оцінки роботи тендерного комітету та дотриманням законодавства України.
1. Наданий Учасником статут не відповідає нормам чинного законодавства та не приведений у відповідність до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», що унеможливлює здійснення правових/господарських відносин з ТОВ "Теплоенергетична компанія".
2. В складі пропозиції ТОВ "Теплоенергетична компанія" надано Довідку 1/7/2021 від 12.02.2021 року, яка не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме: «…довідка на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі по те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Державні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури державних закупівель.». ТОВ "Теплоенергетична компанія" не дотримано даної вимоги, не зазначено усі необхідні умови, а отже його пропозиція не відповідає вимогам встановленим тендерною документацією в цій частині.
3. ТОВ "Теплоенергетична компанія" надано розрахунок Договірної ціни та вказано у даному документі вид договірної ціни як тверду, але Замовником в проекті договору імперативно зазначено, що договірна ціна є динамічною, а тому надані розрахунки не відповідають вимогам встановленим в Замовником в тендерній документації.
4. Згідно вимог щодо наявності аналогічних договорів, Замовником вимагалося надати до кожного поданого Договору позитивний лист-відгук. ТОВ "Теплоенергетична компанія" було надано лист-відгук 01-11/156 від 01.04.2020 року до Договору №36 від 12.12.2017 р. в якому не дотримано усіх вимог ТД, а саме: «…Відгук повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов’язань за договором , інформацію про додаткові угоди , які укладалися між сторонами до Договору. Зазначений відгук має бути виданим Замовниками протягом 2020-2021 років.» Дане порушення є суттєвим, оскільки учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, а отже Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Теплоенергетична компанія".
5. ТОВ "Теплоенергетична компанія" не підписано та не завантажено Додаток до проекту Договору «Графік виконання робіт та фінансування корпусу лабораторії», що прямо вимагалося умовами тендерної документації.
6. В складі тендерної пропозиції ТОВ "Теплоенергетична компанія" завантажено файл «дипломи, посвідчення тощо частина 1». Всі документи надані в даному файлі завірені з порушенням вимог діючого законодавства, а саме не зазначено на кожному документі надпису «згідно з оригіналом», що є порушенням вимог Тендерної документації.
ВИРІШИВ:
1. Відмовити у задоволенні вимоги ТОВ «Поділля-Інвест Сіті» вих. № б/н від 30 квітня 2021 року опубліковану в електронній системі 30 квітня 2021 року на закупівлю № UA-2021-02-09-005889-b за предметом закупівлі «Реконструкція будівлі віварію з надбудовою по вул. Юхима Сіцінського, 26 в м. Хмельницький, Хмельницької області (строк виконання 2021-2022рр.)», класифікатор за ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція , та надати наступну відповідь:
1. В зв’язку із наявністю на скан-копії Статуту, яку Учасник подав у складі документації, відміток про державну реєстрацію юридичної особи від 04.09.2006р., про державну реєстрацію змін до установчих документів від 28.02.2007р., та відмітки про реєстрацію змін до установчих документів від 15.06.2007 р., Замовник вважає, що ТОВ "Теплоенергетична компанія" надала завірений Статут відповідно до вимог Тендерної документації. Також Замовник вважає за необхідне зазначити що він не може відповідати за правомірність складення установчих документів Учасника.
2. Довідка вих. № 1/7/2021 від 12.02.2021 р. надана на офіційному бланку Учасника, відповідає вимогам Тендерної документації так як в ній вказано наступне : «Відподідно до Закону України «Про захист персональних даних» Я, Бучко Володимир Ярославович, даю згоду на збирання, обробку, зберігання, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про Публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних…».
3. Оскільки Учасник ТОВ "Теплоенергетична компанія" надав згоду із Проєктом Договору (Додаток 5 до тендерної документації), в пункті 2.4 Розділу 2 якого вказано, що « Ціни на види робіт є динамічними можуть коригуватись відповідно до вимог діючого законодавства…» Замовник вважає вказання виду ціни у Проектно-кошторисній документації учасника як «тверда» формальною помилкою, згідно листа вих. № 12/13/2021 від 05.05.2021 р.
4. Так як у складі Тендерної пропозиції ТОВ «Теплоенергетична компанія» надані скан-копії Договору підряду № 36/2017 від 12 грудня 2017 року, Додаткова угода № 1 від 13 грудня 2017 року до договору підряду № 36/2017 від 12.12.2017 року, Додаткова угода № 2 від 23 березня 2018 року до договору підряду № 36/2017 від 12.12.2017 року, Актів приймання виконних робіт № 1-4 та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, завірені підписами та печатками сторін, також надано позитивний лист відгук від контрагента, а саме Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради, в якому вказано наступне: «Всі роботи виконані якісно, вчасно, обсяги відповідають і в кількісному і в якісному виразі відповідно до підписаної Договірної ціни і узгоджених проектних рішень та відповідно до ДБН, СНиП, ДСТУ та інших нормативних документів», що задовольняє Замовника.
5. Учасник ТОВ "Теплоенергетична компанія" надав Додаток №2 до договору «Графік виконання робіт та фінансування», у складі Документу № 9 «Додатки.pdf», 194 сторінка. Замовник вважає що це технічна помилка.
6. Копія на папероносіях, яку Учасник має надати, повинна бути завірена підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника та скріплені надписом «Згідно з оригіналом», однак Замовник вважає скан-копії зробленими із оригіналів, що відповідає вимогам тендерної документації.
Ми змушені будемо звернутися до Державної аудиторської служби України для надання правової оцінки роботи тендерного комітету та дотриманням законодавства України.
Переможець Закупівлі ТОВ "Теплоенергетична компанія" допустив ряд суттєвих помилок, які не відповідають вимогам Тендерної документації. Складається враження, що саме дане товариство мало перемогти в даній закупівлі.
Просимо УВАЖНО ознайомитися з тендерною пропозицією ТОВ "Теплоенергетична компанія".
Відповідь на Вашу скаргу у долученому документі, Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 184 від 06.05.2021р.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-15-000012 ● dfe209570d79434080e30dac9d0fd056
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2021 13:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.07.2021 № 446
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
14.07.2021 № 446
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
9. UA-2021-02-09-005889-b; 09.02.2021
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; Дані автоматичних індикаторів ризиків. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі від 06.08.2021р. 06 серпня 2021 року о 08 год. 33 хв. управлінням Західного офісу Державної аудиторської служби у Хмельницькій області (надалі - по тексту Держаудитслужба) було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт з: «реконструкції будівлі віварію з надбудовою по вул. Юхима Сіцінського, 26 в м. Хмельницький, Хмельницької області». Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2021-02-09-005889-b. Згідно абц. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи означене, вважаю висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт з: «реконструкції будівлі віварію з надбудовою по вул. Юхима Сіцінського, 26 в м. Хмельницький, Хмельницької області» номер оголошення UA-2021-02-09-005889-b, незаконним та необґрунтованим і таким, що підлягає скасуванню виходячи з наступного: Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як актів правозастосування, є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Частиною 7 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - Закон) передбачено, що у висновку обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; 5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. З огляду на оприлюднений висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, останній не відповідає означеним вимогам, зокрема обґрунтованості та вмотивованості. Так, у висновку зазначено про порушення Замовником вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону, а саме: не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Теплоенергетична компанія», оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Теплоенергетична компанія» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі, зазначеним Замовником в тендерній документації. З висновку вбачається, що відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи у формі пояснювальної записки, яка повинна містити, зокрема договірну ціну. Відповідно до пункту 2.4 Проекту Договору, розміщеного у Додатку 5 до тендерної документації, ціни на види робіт є динамічними і можуть коригуватися відповідно до вимог діючого законодавства по фактично виконаних об'ємах, цінах і матеріалах, але в межах договірної ціни. Крім того, відповідно до пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» учасники зобов’язані у складі тендерної пропозиції подати (завантажити на електронний майданчик) підписаний зі своєї сторони Проект Договору, як згоду на підписання правочину в такій формі згідно Додатку № 5 до тендерної документації. На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «Теплоенергетична компанія» в складі тендерної пропозиції надано розрахунок Договірної ціни та підписаний Проект Договору, в яких зазначено вид договірної ціни – тверда. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «Теплоенергетична компанія» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі, зазначеним Замовником в тендерній документації, а саме: виду договірної ціни, що відповідно впливає на зміст тендерної пропозиції, та підлягає відхиленню на підставі пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За наслідками моніторингу Держаудитслужба встановила наступне зобов’язання: здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема щодо припинення зобов’язань за укладеним договором з ТОВ «Теплоенергетична компанія» від 16.06.2021 № 82, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. З цього приводу слід зазначити, що єдиною підставою для встановлення означеного зобов’язання є наявність в поданому в складі пропозиції учасника ТОВ «Теплоенергетична компанія» проекті договору та наданій в складі пропозиції договірній ціні слова: «вид договореної ціни - тверда». Водночас складі пропозиції учасника надано проект договору: «файл: 8_Проект договору», що містить погодження учасника ТОВ «Теплоенергетична компанія» з вимогою, щодо виду договірної ціни, а саме: «п.2.4. ціни на види робіт є динамічними і можуть коригуватися відповідно до вимог діючого законодавства по фактично виконаних об'ємах, цінах і матеріалах, але в межах договірної ціни». За таких обставин, твердження Держаудитслужби про те, що учасником-переможцем надано в складі пропозиції проект договору в якому зазначено вид договірної ціни – тверда, не відповідає дійсності та спростовується відповідним файлом в складі тендерної пропозиції. Щодо наявності в розрахунку договірної ціни слова: «вид договірної ціни - тверда», (файл в складі пропозиції: «9_Додатки»), то слід зазначити, що учасник-переможець ТОВ «Теплоенергетична компанія» має в своєму розпорядженні програмний комплекс АВК-5 інсталяцій 2 (2 з підсистемою: «Підрядник»), що підтверджується Ліцензією №10/13284 виданою НВФ «АВК Созидатель» (файл в складі пропозиції: «15_Ліцензія_АВК»). Таким чином, розробником програмного комплексу АВК-5 було визначено структуру та форму відповідних документів (розрахунків), зокрема було розроблено форму договірної ціни (форма: 144_ДЦ_ДЦ), яка і надана в складі пропозиції учасника-переможця, зі структуру договірної ціни випливає заповнення деяких форм в ручному режимі, а саме, щодо назви Змовника та Підрядника, заповнення виду договірної ціни, водночас всі розрахунки здійснюються згідно ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», тобто зміст викладеного розрахунку повністю відповідає вимогам тендерної документації, зокрема її технічної частини. Крім цього, відповідно до п. 3.15 Розділу 3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва», договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Пунктом 6.3.2.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вид договірної ціни встановлюється за узгодженням сторін (замовник та підрядник) з урахуванням положень законодавства. Таким чином, договірна ціна (її розмір) остаточно визначається на стадії підписання договору за результатами електронного аукціону, а її вид (тверда або динамічна) вказується саме при підписанні договору про закупівлю та додатків до нього, та не становить в даному випадку зміст і вимоги технічної документації закупівлі. Так, 16 червня 2021 року між сторонами було укладено договір № 82 додатком до якого було надано узгоджену сторонами та підписану договірну ціну в якій зазначено її вид - динамічна, що спростовує обставини викладені в висновку моніторингу. Такими чином, висновок є неповним та необґрунтованим, що стверджує про формальний підхід до проведення моніторингу, без проведення змістовного аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, що має наслідком скасування такого висновку. З урахуванням вищевикладеного, Хмельницька регіональна державна лабораторія Держпродспоживслужби вважає, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт з: «реконструкції будівлі віварію з надбудовою по вул. Юхима Сіцінського, 26 в м. Хмельницький, Хмельницької області» номер оголошення UA-2021-02-09-005889-b, незаконним та необґрунтованим і таким, що підлягає скасуванню у встановленому законом порядку.
2021-08-11 15:04:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Згідно частини 10 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. На виконання вимог частини 10 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо наступну інформацію – 1) повідомляємо про відкриття провадження у справі №560/10420/21 (Про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі). Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 06.08.2021р. оскаржено до Хмельницького окружного адміністративного суду (інформація про ВІДКРИТТЯ провадження отримана Замовником 26.08.2021 р.). Тільки за наявності інформації про ВІДКРИТТЯ провадження Замовник міг оприлюднити інформацію про оскарження висновку до суду, визначений ЗУ «Про публічні закупівлі» строк публікації дотримано; 2) відкриття провадження у справі здійснюється на підставі УХВАЛИ про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження. Номер (категорія) справи № 560/10420/21 . За номером (категорією) справи і відслідковується оскарження. Таким чином, номер провадження – це категорія справи № 560/10420/21. |
Дата публікації: | 27 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | справа № 560/10420/21 |
Дата відкриття провадження: | 25 серпня 2021 |
Документи:
27 серпня 2021 15:17
|
Електронний підпис |
27 серпня 2021 14:48
|
Електронний підпис |
27 серпня 2021 14:26
|
Ухвала по спр._560_10420_21.pdf |
27 серпня 2021 14:26
|
Протокол (рішення) № 364 від 27.08.2021 |
Ризики, що спрацювали
RISK-1-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Раддант" |
6 944 852,10
UAH з ПДВ
|
6 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
6 960 000,00
UAH з ПДВ
|
6 890 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТДВ Промбуд-1 |
6 931 750,80
UAH з ПДВ
|
6 896 770,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Теплоенергетична компанія" |
6 995 000,00
UAH з ПДВ
|
6 909 871,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «Поділля-Інвест Сіті» |
6 989 199,19
UAH з ПДВ
|
6 989 199,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Раддант" #37263740 |
Рішення скасоване |
6 550 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 13:06
|
ПП "Раддант" #37263740 |
Відхилено |
6 550 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 13:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
Відхилено |
6 890 040,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 16:18
|
ТДВ Промбуд-1 #01274260 |
Відхилено |
6 896 770,79
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 10:25
|
ТОВ "Теплоенергетична компанія" #34422155 |
Переможець |
6 909 871,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2022 08:58
|
Дод. угода _ 7 від 22.09.22р..pdf | зміни до договору |
22 вересня 2022 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2022 16:45
|
Дод. угода _ 6 від 15.09.2022р..pdf | зміни до договору |
15 вересня 2022 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2022 10:33
|
д.у._ 4 від 02.02.2022 до _ 82 від 16.16.2022.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2022 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2021 14:50
|
Д.уг. _ 1 до Дог _ 82 від 16.05.2021.pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 10:55
|
Договір № 82 від 16.06.2021 | укладений |
16 червня 2021 10:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до п. 2.1. Договору № 82 від 16 червня 2021р. та викласти його в наступній редакції: 2.1. Договірна ціна за даним Договором складає: 6 909 871,00 грн. (Шість мільйонів дев’ятсот дев’ять тисяч вісімсот сімдесят одна грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ. Договірна ціна робіт є невід’ємною частиною договору та має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворенням у будівництві у відповідності до обсягів проєктно-кошторисної документації. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України включно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджетів. Сума бюджетних асигнувань та виконання робіт у 2021 році становить 4 459 800,00 (Чотири мільйони чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот грн. 00 коп.) Сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 2 450 071,00 (Два мільйони чотириста п’ятдесят тисяч сімдесят одна грн. 00 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до п. 2.1. Договору № 82 від 16 червня 2021р. та викласти його в наступній редакції: 2.1. Договірна ціна за даним Договором складає: 6 909 871,00 грн. (Шість мільйонів дев’ятсот дев’ять тисяч вісімсот сімдесят одна грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ. Договірна ціна робіт є невід’ємною частиною договору та має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворенням у будівництві у відповідності до обсягів проєктно-кошторисної документації. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України включно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджетів. Сума бюджетних асигнувань та виконання робіт у 2021 році становить 244 774,14 (Двісті сорок чотири тисячі сімсот сімдесят чотири грн. 14 коп.) Сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 6665096,86 (Шість мільйонів шістсот шістдесят п’ять тисяч дев’яносто шість грн. 86 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони погодили внести зміни до розділу ”Реквізити та місцезнаходження Сторін”Договору № 82 від “16” червня 2021р. та викласти його в наступній редакції: |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони погодили внести зміни до розділу ”Реквізити та місцезнаходження Сторін”Договору № 82 від “16” червня 2021р. та викласти його в наступній редакції: |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |