Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9 |
Контактна особа: |
Сюзанна Пеньшіна +380673270399 psiuzannap@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2021 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2021 11:04 |
Очікувана вартість: | 134 024 968,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 340 249,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у вигляді гарантії (банківська, страхова гарантія) подається у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі «.pdf» файлу з накладанням КЕП гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 670124.84 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. та має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості робіт відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2021 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2021 15:54 |
Інші вимоги.docx | |
22 вересня 2021 15:54 |
ТД кап рем _Камінь.doc | |
22 вересня 2021 15:54 |
Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії_Камінь.docx | |
22 вересня 2021 15:54 |
Додаток № 2 Технічне завдання Оленине.xls | |
22 вересня 2021 15:54 |
Додаток № 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-20-000009 ● 94ec6567b74a4e4ba9300926999f98db
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 20:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.04.2022 № 57
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-09-22-010772-b 22.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-05 13:59:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030428 Камінь-Каширський - Полиці -Оленине - Рудка Червинська - до а/д Р-14 від км 18+500 до км 29+500 Камінь-Каширського району Волинської області», очікуваною вартістю 134 024 968,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-22-010772-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-05 17:10:50
Відповідь на звернення
Технічні та якісні характеристики передбачені проектно-кошторисною документацією, що розроблена відповідно до СОУ 42.1-37641918:2019, ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014 та інших нормативно-правових актів
Очікувану вартість розраховано відповідно до проектно-кошторисної документації на об’єкт. Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до переліку об’єктів, фінансування яких у 2021 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, який затверджений розпорядженням голови Волинської ОДА.
Оскільки Замовник не має власного веб-сайту, то обґрунтування було розміщено на сайті органу управління -Волинської ОДА. Посилання: https://voladm.gov.ua/category/informaciya-dlya-oprilyudnennya/1/
Крім того, Замовник зауважує, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р. № 303 "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану" припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”.
Також Державною аудиторською службою України 24.02.2022 було прийнято наказ № 34 «Про призупинення заходів державного фінансового контролю» відповідно до якого були зупинені розпочаті у плановому порядку заходи державного фінансового контролю, а у разі неможливості їх зупинення — складення актів про неможливість їх проведення із застосуванням відповідних процедур та нормативно-правових актів. Крім цього, даним наказом призупинено проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України.
Таким чином, на період воєнного часу моніторинги закупівель не проводяться.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник повідомляє, що ще 12 травня 2022 Додатковою угодою № 2 до Договору від 17.11.2021 № 44-к/21, у зв'язку з веденням воєнного стану на всій території України та відсутність фінансування на заплановані об'єкти, сторони вирішили та погодили розірвати вищенаведений договір. Відтак, на час оприлюднення висновку моніторингу (13 травня 2022), відносини між Замовником та ТОВ "Волиньдорбуд" були припинені. Згідно з п. 11 ч. 1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Відтак, додаткова угода була оприлюднена 17 травня, тобто в межах строків, передбачених законом. Таким чином, рішення моніторингу було належним чином виконано, ще до часу його публікації.
2022-05-18 17:29:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення норми 4-1 Постанови № 710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення норми 4-1 Постанови № 710.) • усунуто
Порушення усунуто
2022-05-30 11:29:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2021 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" |
124 600 020,62
UAH з ПДВ
|
109 569 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД" |
133 824 968,00
UAH з ПДВ
|
109 569 522,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" |
123 379 448,40
UAH з ПДВ
|
115 584 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Данко |
126 758 000,00
UAH з ПДВ
|
126 758 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" #43196316 |
Переможець |
109 569 000,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 09:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 жовтня 2021 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2022 19:17
|
ДУ №02 від 12.05.2022р. до дог. від 17.11.2021 №44-к_21.pdf | укладений |
17 травня 2022 19:16
|
ДУ №02 від 12.05.2022р. до дог. від 18.11.2021 №44-к_21.pdf | укладений |
17 травня 2022 18:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:39
|
ДУ №01 від 29.12.2021р. до дог. від 17.11.2021 №44-к_21.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 16:21
|
Доовір №44-к_21 від 17.11.2021р..PDF | укладений |
18 листопада 2021 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція Додатку №2 "Орієнтовний план фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 44-к/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 листопада 2021 — 12 травня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі Указу Президента від 24.02.2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» з урахуванням роз’яснень Торгово-промислової палати України щодо визнання збройної агресії російської федерації проти України форс-мажором (обставинами непереборної сили).Сторони вирішили та погодили розірвати Договір від 18.11.2021р. №44-к/21 про закупівлю. |