Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги пожежних і рятувальних служб (Технічне обслуговування пожежної сигналізації та центральне пожежне спостереження)
Очікувана вартість
189 960,00 UAH
UA-2020-02-25-001723-c ● 240a554dbc944229bb2bde809f6f05ef
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Покровський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190679 |
Місцезнаходження: | 85301, Україна , Донецька обл., Покровськ, вул. Степана Бовкуна буд.1 |
Контактна особа: |
Єфіменко Олена Анатоліївна +380623534289 03190679@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 14:54 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 14:54 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 14:37 |
Очікувана вартість: | 189 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги пожежних і рятувальних служб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85301, Україна, Донецька область, Покровськ, вулиця Степана Бовкуна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 14:49 |
Проект договору 2020 р..doc | |
25 лютого 2020 14:49 |
оголошення ТОпож. сигн. 2020р..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ужас!!!!
Дата подання: 26 лютого 2020 23:49
Дата відповіді: 27 лютого 2020 11:53
третий раз тендерим... да напишите кого вы хотите видеть и не мордуйте людей... а то точно уже можно психом стать и к вам попасть...
Відповідь: Шановний Учаснику вся інформація щодо відміни двох попередніх торгів викладена в протоколах!
Офіс
Дата подання: 28 лютого 2020 12:41
Дата відповіді: 28 лютого 2020 14:45
Шановний Замовнику! В Тендерній документації вказана вимога до учасників надати: довідка в довільній формі з зазначенням адреси, будинку, офісу та контактних даних в Покровському районі. (для підтвердження надати скан-копію з оригіналу право установчих документів: свідоцтво про право власності, Договору оренди на приміщення тощо). Шляхом встановлення даної вимоги, Замовником умисно обмежено та дискриміновано коло потенційних Учасників, адже даним критеріям відповідають компанії Покровського району, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 Закону України про публічні закупівлі. участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з технічного обслуговування систем протипожежного захисту здійснюється відповідно ліцензії ДСНС України на протипожежну діяльність, яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам Учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там офісу. Маємо зауважити, що більшість компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого реагування та вирішення питань за викликом Замовника. Також зазначаємо, що наявність офісу в Покровському районі зумовлює для компаній-власників збільшення витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни надання послуг, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника. Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, ч. 3 ст. 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а ст. 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника (у частині встановлення умов щодо підтвердження відповідності учасників встановленому кваліфікаційному критерію про наявність офісу у Покровському районі) порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а також вимоги статті 5, 22 Закону, оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до документації.На підставі вищевикладеного, вимагаємо видалити дану вимогу з Тендерної документації як таку, що є дискримінаційною та внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, якщо Ваша компанія має регіонального представника у нашому районі, який зможе своєчасно (протягом 2-3 годин) прибути за викликом, надайте відрповідний лист-пояснення, довідку в довільній формі із зазначенням ПІП такого представника та документи, що підтверджують наявність з Вашою компанією трудових відносин чи надання послуг: копії трудових, цивільно-правового договору інший документ.
Дана вимога встановлена не з метою дискримінації Учасників, а з метою своєчасного реагування на спрацювання пожежної сигналізації, а таке спрацювання для нашого інтернату буває дуже частим явищем. В даному випадку потрібно враховувати специфіку нашої установи, одночасне перебування великої кількості людей в інтернаті (650-700 осіб), велику територію інтернату.
Дана вимога встановлена не з метою дискримінації Учасників, а з метою своєчасного реагування на спрацювання пожежної сигналізації, а таке спрацювання для нашого інтернату буває дуже частим явищем. В даному випадку потрібно враховувати специфіку нашої установи, одночасне перебування великої кількості людей в інтернаті (650-700 осіб), велику територію інтернату.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖБЕЗПЕКА ДОНБАСУ" |
120 362,74
UAH з ПДВ
|
39 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000" |
59 787,00
UAH з ПДВ
|
59 787,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УНІТЕКО" |
188 606,40
UAH з ПДВ
|
188 606,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖБЕЗПЕКА ДОНБАСУ" #33109803 |
Відхилено |
39 000,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2020 13:17
|
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000" #37435330 |
Відхилено |
59 787,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2020 13:20
|
ТОВ "УНІТЕКО" #32202620 |
Переможець |
188 606,40
UAH з ПДВ
|
10 березня 2020 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода _1 Унітеко.pdf | зміни до договору |
23 червня 2020 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 15:13
|
Договір | укладений |
17 березня 2020 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |