Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги пожежних і рятувальних служб (Технічне обслуговування пожежної сигналізації та центральне пожежне спостереження)
Очікувана вартість
189 960,00 UAH
UA-2020-02-25-001723-c 240a554dbc944229bb2bde809f6f05ef
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфіменко Олена Анатоліївна

+380623534289 03190679@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Покровський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190679
Місцезнаходження: 85301, Україна , Донецька обл., Покровськ, вул. Степана Бовкуна буд.1
Контактна особа: Єфіменко Олена Анатоліївна
+380623534289
03190679@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 14:54
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 14:54
Початок аукціону: 05 березня 2020 14:37
Очікувана вартість: 189 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги пожежних і рятувальних служб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85301, Україна, Донецька область, Покровськ, вулиця Степана Бовкуна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 14:49
Проект договору 2020 р..doc
25 лютого 2020 14:49
оголошення ТОпож. сигн. 2020р..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ужас!!!!
Дата подання: 26 лютого 2020 23:49
Дата відповіді: 27 лютого 2020 11:53
третий раз тендерим... да напишите кого вы хотите видеть и не мордуйте людей... а то точно уже можно психом стать и к вам попасть...
Відповідь: Шановний Учаснику вся інформація щодо відміни двох попередніх торгів викладена в протоколах!
Офіс
Дата подання: 28 лютого 2020 12:41
Дата відповіді: 28 лютого 2020 14:45
Шановний Замовнику! В Тендерній документації вказана вимога до учасників надати: довідка в довільній формі з зазначенням адреси, будинку, офісу та контактних даних в Покровському районі. (для підтвердження надати скан-копію з оригіналу право установчих документів: свідоцтво про право власності, Договору оренди на приміщення тощо). Шляхом встановлення даної вимоги, Замовником умисно обмежено та дискриміновано коло потенційних Учасників, адже даним критеріям відповідають компанії Покровського району, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 Закону України про публічні закупівлі. участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з технічного обслуговування систем протипожежного захисту здійснюється відповідно ліцензії ДСНС України на протипожежну діяльність, яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам Учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там офісу. Маємо зауважити, що більшість компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого реагування та вирішення питань за викликом Замовника. Також зазначаємо, що наявність офісу в Покровському районі зумовлює для компаній-власників збільшення витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни надання послуг, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника. Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, ч. 3 ст. 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а ст. 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника (у частині встановлення умов щодо підтвердження відповідності учасників встановленому кваліфікаційному критерію про наявність офісу у Покровському районі) порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а також вимоги статті 5, 22 Закону, оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до документації.На підставі вищевикладеного, вимагаємо видалити дану вимогу з Тендерної документації як таку, що є дискримінаційною та внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, якщо Ваша компанія має регіонального представника у нашому районі, який зможе своєчасно (протягом 2-3 годин) прибути за викликом, надайте відрповідний лист-пояснення, довідку в довільній формі із зазначенням ПІП такого представника та документи, що підтверджують наявність з Вашою компанією трудових відносин чи надання послуг: копії трудових, цивільно-правового договору інший документ.
Дана вимога встановлена не з метою дискримінації Учасників, а з метою своєчасного реагування на спрацювання пожежної сигналізації, а таке спрацювання для нашого інтернату буває дуже частим явищем. В даному випадку потрібно враховувати специфіку нашої установи, одночасне перебування великої кількості людей в інтернаті (650-700 осіб), велику територію інтернату.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОЖБЕЗПЕКА ДОНБАСУ" 120 362,74
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000" 59 787,00
UAH з ПДВ
59 787,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УНІТЕКО" 188 606,40
UAH з ПДВ
188 606,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 15:51
Цінова пропозиція 05.03.20.PDF
02 березня 2020 15:24
АКТ оренди.pdf
02 березня 2020 15:24
Цінова пропозиція.pdf
02 березня 2020 15:24
Проект договору.pdf
02 березня 2020 15:24
Дозвіл напруга.pdf
02 березня 2020 15:24
Дозвіл висота.pdf
02 березня 2020 15:24
Ліцензія.pdf
02 березня 2020 15:24
Аналогічні договори.PDF
02 березня 2020 15:24
Гарантійн. лист.pdf
02 березня 2020 15:24
Довідка захист довкілля.pdf
02 березня 2020 15:24
Витяг ПДВ.pdf
02 березня 2020 15:24
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
02 березня 2020 15:24
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
02 березня 2020 15:24
Статут завірен..pdf

Публічні документи

02 березня 2020 16:48
Електронний підпис
02 березня 2020 16:47
ВИТЯГ З ЄДРПОУ.pdf
29 лютого 2020 11:47
Електронний підпис
29 лютого 2020 11:45
право подписи.pdf
28 лютого 2020 18:20
лист-відгук- БОГАТИР.pdf
28 лютого 2020 18:20
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 лютого 2020 18:20
УСТАВН ДОК-ТИ.pdf
28 лютого 2020 18:20
СТАТУТ-ПРОТОКОЛ.pdf
28 лютого 2020 18:20
сертификат ИСО.pdf
28 лютого 2020 18:20
проект договору 2020 р..pdf
28 лютого 2020 18:20
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
28 лютого 2020 18:20
Лист згода.pdf
28 лютого 2020 18:20
лист - відгук Авдіївка.pdf
28 лютого 2020 18:20
договір-БОГАТИР.pdf
28 лютого 2020 18:20
Договір 58-пр.pdf
28 лютого 2020 18:20
Договір 53.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 10:42
Електронний підпис
03 березня 2020 10:21
відомості ЄДРПОУ.PDF
03 березня 2020 10:21
Устав полный.PDF
03 березня 2020 10:21
Тендерна пропозиція03.pdf
03 березня 2020 10:21
Свидетельство.pdf
03 березня 2020 10:21
реквiзити ТОВ Унiтеко.PDF
03 березня 2020 10:21
Проект договору 2020 р. 03.pdf
03 березня 2020 10:21
Лицензия Унитеко2011.jpg
03 березня 2020 10:21
Договір Оренди додаток.PDF
03 березня 2020 10:21
Довідка про досвід 03.pdf
03 березня 2020 10:21
Витяг_EДР_1003629433.pdf
03 березня 2020 10:21
Виписка из ЄДР.PDF
03 березня 2020 10:21
вiдгук 2.PDF
03 березня 2020 10:21
вiдгук 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЖБЕЗПЕКА ДОНБАСУ"

ТОВ "БЕЗПЕКА 2000"

ТОВ "УНІТЕКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОЖБЕЗПЕКА ДОНБАСУ"
#33109803
Відхилено 39 000,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 13:17
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000"
#37435330
Відхилено 59 787,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 13:20
ТОВ "УНІТЕКО"
#32202620
Переможець 188 606,40
UAH з ПДВ
10 березня 2020 13:23

Документи

10 березня 2020 13:17
Електронний підпис
10 березня 2020 13:15
Повідомлення

Документи

10 березня 2020 13:20
Електронний підпис
10 березня 2020 13:18
Повідомлення

Документи

10 березня 2020 13:23
Електронний підпис
10 березня 2020 13:22
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УНІТЕКО"
#32202620
188 606,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2020 13:23
Електронний підпис
10 березня 2020 13:22
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода _1 Унітеко.pdf зміни до договору
23 червня 2020 10:28
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 15:13
Договір укладений
17 березня 2020 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML