Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Очікувана вартість
16 479 320,00 UAH
UA-2024-03-29-008650-a 23ee014bd5244600ac49c10f7de9f0b6
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Світлана Михайлівна

380674473114 zakupivli_tmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільська міська рада
Код ЄДРПОУ: 34334305
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5
Контактна особа: Шевчук Світлана Михайлівна
380674473114
zakupivli_tmr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2024 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 08 квітня 2024 15:33
Початок аукціону: 08 квітня 2024 15:33
Очікувана вартість: 16 479 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 396,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Програма розвитку малого і середнього підприємництва на 2023-2024 роки. Закупівля здійснюється на виконання заходів проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Доли, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані Послуги в установленому Договором порядку впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту (дати) підписання уповноваженими представниками Сторін довідки та акту. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 березня 2024 18:13

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 березня 2024 18:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 березня 2024 18:13
Додаток 2_ст.16 ЗУ, п.47 Особливостей.docx
29 березня 2024 18:13
Додаток 1_Тенд. пропозиція.docx
29 березня 2024 18:13
Тендерна документація.docx
29 березня 2024 18:13
Додаток 4_Проект договору.docx
29 березня 2024 18:13
Оголошення .docx
29 березня 2024 18:13
Додаток 2 до техн. специф._Технічний дизайн проект.pdf
29 березня 2024 18:13
Додаток 3_Техн. характеристики.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000028 ● 7d91d76aa11748839d533338fde1f30c
  • Статус: завершено ● Дата: 21 червня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024 13:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.05.2024

№ 92


Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»


Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35
UA-2024-03-29-008650-a
29.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-14 17:10:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-29-008650-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-17 12:29:56

Пояснення

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо першого питання:
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі по закупівлі: Поточний ремонт приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284) здійснювалося із врахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Для цього було направлено три письмових повідомлення щодо отримання цінових пропозицій потенційним надавачам послуг з поточного ремонту. У цих повідомленнях було зазначено інформацію щодо площі приміщення, що підлягатиме поточному ремонту, та запропоновано можливість огляду об’єкта, для розрахунку орієнтовної вартості квадратного метра приміщення «під ключ» із врахуванням того, що поточний ремонт буде проведено на основі дизайн-проекту. За результатами отриманих цінових пропозицій, обрано найнижчу ціну із запропонованих.
Щодо другого питання:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на вебсайті Тернопільської міської ради за посиланням, що доступне для перегляду: https://ternopilcity.gov.ua/byudget-ternopolya/elektronni-zakupivli/obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudgetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-20 17:18:11

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-29-008650-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У відповіді Замовника, оприлюдненої 17.05.2024 на запит Держаудитслужби, зазначено, що для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі за номером ID: UA-2024-03-29-008650-a було направлено три письмових повідомлення щодо отримання цінових пропозицій потенційним надавачам послуг з поточного ремонту. За результатами отриманих цінових пропозицій, обрано найнижчу ціну із запропонованих.
Просимо надати підтверджуючі документи, а саме: запити цінових прозицій та відповіді на них.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-23 16:50:03

Пояснення

У відповідь на Запит «Про надання пояснень» під час проведення моніторингу процедури закупівлі Державною аудиторською службою України щодо процедури закупівлі послуги з поточного ремонту приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284) повідомляємо наступне:
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме послуг з проведення поточного ремонту приміщення під облаштування відкритого простору Open Space, було проведено аналіз ринку та використано розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Для цього було направлено три письмових повідомлення щодо отримання цінових пропозицій потенційним надавачам послуг з поточного ремонту.
У цих повідомленнях було зазначено інформацію щодо площі приміщення, що підлягатиме поточному ремонту, та запропоновано можливість огляду об’єкта, для розрахунку орієнтовної вартості квадратного метра приміщення «під ключ» із врахуванням того, що поточний ремонт буде проведено на основі дизайн-проекту. За результатами отриманих цінових пропозицій, обрано найнижчу ціну із запропонованих.
Підтверджуючі документи, а саме: письмове повідомлення щодо отримання цінових пропозицій потенційним надавачам послуг з поточного ремонту та відповіді на них, додаються.
Додатки:
1. Письмове повідомлення щодо отримання цінових пропозицій потенційним надавачам послуг з поточного ремонту від 20.09.2023 № 03/17.3 на 2 арк.,
2. Комерційна пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «ВАЛК» від 25.09.2023 № 58/1 на 1 арк.
3. Комерційна пропозиція ТОВ «ВЕНКОН ІНВЕСТ» від 22.09.2023 № 56 на 1 арк.,
4. Комерційна пропозиція ТОВ «РОКСБУД» від 26.09.2024 №2609/1 на 1 арк.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 31 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas-3-6

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕАТОР-БУД" 1 611 037,20
UAH з ПДВ
1 611 037,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Венкон Інвест" 15 984 940,52
UAH з ПДВ
15 984 940,52
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 квітня 2024 11:19
Електронний підпис
09 квітня 2024 11:19
Повідомлення.pdf
09 квітня 2024 11:11
Електронний підпис
09 квітня 2024 11:08
Повідомлення.pdf
09 квітня 2024 11:06
Повідомлення.pdf
05 квітня 2024 18:46
Електронний підпис
05 квітня 2024 18:44
Електронний підпис
05 квітня 2024 18:42
01.jpeg.p7s
05 квітня 2024 18:42
договірна ціна.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
відомість ресурсів.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
Проект договору.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
2.jpg.p7s
05 квітня 2024 18:42
Сертифікат Вудвей.jpg.p7s
05 квітня 2024 18:42
03.jpeg.p7s
05 квітня 2024 18:42
Виписка.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
Довідка ЄДР корупц..pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
Довідка ЄДР корупц..pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
6.jpg.p7s
05 квітня 2024 18:42
Сертифікат Вудвей.jpg.p7s
05 квітня 2024 18:42
НаказПризнДир.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
Паспорт Лахита О.В..pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
Акт обстеження.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
4.jpg.p7s
05 квітня 2024 18:42
календарний графік.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
календарний графік.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
договірна ціна.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
4.jpg.p7s
05 квітня 2024 18:42
03.jpeg.p7s
05 квітня 2024 18:42
05.jpeg.p7s
05 квітня 2024 18:42
6.jpg.p7s
05 квітня 2024 18:42
Виписка.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
договірна ціна.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
gealan_s8000.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
відомість ресурсів.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
відомість ресурсів.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
2.jpg.p7s
05 квітня 2024 18:42
07.jpeg.p7s
05 квітня 2024 18:42
Статут редакція 19.10.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
Локальний кошторис.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
07.jpeg.p7s
05 квітня 2024 18:42
Платіжка.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
Ідент.код Лахита О.В..pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
Локальний кошторис.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:42
gealan_s8000.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:41
календарний графік.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:41
01.jpeg.p7s
05 квітня 2024 18:41
05.jpeg.p7s
05 квітня 2024 18:41
Локальний кошторис.pdf.p7s
05 квітня 2024 18:41
03.jpeg
05 квітня 2024 18:41
6.jpg
05 квітня 2024 18:41
07.jpeg
05 квітня 2024 18:41
Сертифікат Вудвей.jpg
05 квітня 2024 18:41
05.jpeg
05 квітня 2024 18:41
01.jpeg
05 квітня 2024 18:39
2.jpg
05 квітня 2024 18:39
4.jpg
05 квітня 2024 18:39
відомість ресурсів.pdf
05 квітня 2024 18:39
договірна ціна.pdf
05 квітня 2024 18:39
gealan_s8000.pdf
05 квітня 2024 18:39
Локальний кошторис.pdf
05 квітня 2024 18:39
календарний графік.pdf
05 квітня 2024 18:35
Електронний підпис
05 квітня 2024 18:35
відомість ресурсів.pdf
05 квітня 2024 18:35
договірна ціна.pdf
05 квітня 2024 18:35
Локальний кошторис.pdf
05 квітня 2024 18:35
календарний графік.pdf
05 квітня 2024 18:35
03.jpeg
05 квітня 2024 18:35
6.jpg
05 квітня 2024 18:35
2.jpg
05 квітня 2024 18:35
4.jpg
05 квітня 2024 18:35
07.jpeg
05 квітня 2024 18:35
Сертифікат Вудвей.jpg
05 квітня 2024 18:35
05.jpeg
05 квітня 2024 18:35
відомість ресурсів.pdf
05 квітня 2024 18:35
договірна ціна.pdf
05 квітня 2024 18:35
01.jpeg
05 квітня 2024 18:35
gealan_s8000.pdf
05 квітня 2024 18:35
Локальний кошторис.pdf
05 квітня 2024 18:35
календарний графік.pdf
05 квітня 2024 18:35
Статут редакція 19.10.pdf
05 квітня 2024 18:35
Акт обстеження.pdf
05 квітня 2024 18:35
Проект договору.pdf
05 квітня 2024 18:35
Виписка.pdf
05 квітня 2024 18:35
Виписка.pdf
05 квітня 2024 18:35
Довідка ЄДР корупц..pdf
05 квітня 2024 18:35
Довідка ЄДР корупц..pdf
05 квітня 2024 18:35
Паспорт Лахита О.В..pdf
05 квітня 2024 18:35
Ідент.код Лахита О.В..pdf
05 квітня 2024 18:35
Платіжка.pdf
05 квітня 2024 18:35
НаказПризнДир.pdf
05 квітня 2024 18:35
Тендерна пропозиція.pdf
05 квітня 2024 18:35
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
05 квітня 2024 18:22
Електронний підпис
05 квітня 2024 18:08
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 квітня 2024 09:47
Електронний підпис
18 квітня 2024 09:44
Витяг про не судимість
05 квітня 2024 17:30
Електронний підпис
05 квітня 2024 17:28
Тендерна пропозиція.pdf
05 квітня 2024 17:28
Проєкт договору.pdf
05 квітня 2024 17:28
Ліцензія .pdf
05 квітня 2024 17:28
Кошторисні розрахунки.pdf
05 квітня 2024 17:28
Довідка по ліцензії.pdf
05 квітня 2024 17:28
Копія Статуту .pdf
05 квітня 2024 17:28
Довідка по авансу.pdf
05 квітня 2024 17:28
Дозвіл.pdf
05 квітня 2024 17:28
Акт огляду об_єкта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕАТОР-БУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Венкон Інвест"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕАТОР-БУД"
#34227060
Відхилено
1 611 037,20
UAH з ПДВ
11 квітня 2024 14:38
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 квітня 2024 00:00
ТОВ "Венкон Інвест"
#40481790
Переможець 15 984 940,52
UAH з ПДВ
16 квітня 2024 14:45

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

11 квітня 2024 14:37
Електронний підпис
11 квітня 2024 14:36
Протокол.pdf

Документи

16 квітня 2024 14:45
Довідка НАЗК
16 квітня 2024 14:45
Електронний підпис
16 квітня 2024 14:43
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2024 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Венкон Інвест"
#40481790
15 984 940,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2024 14:45
Довідка НАЗК
16 квітня 2024 14:45
Електронний підпис
16 квітня 2024 14:43
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2024 08:08
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2024 19:46
Протокол 16.09.2024.pdf зміни до договору
18 вересня 2024 19:46
Повідомлення про внес змін.pdf зміни до договору
18 вересня 2024 19:46
Лист виконавця.pdf зміни до договору
18 вересня 2024 19:44
Дод угода 3 від 16.09.2024.pdf зміни до договору
18 вересня 2024 19:43
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2024 12:27
Протокол 318В 23.08.2024 внес змін.pdf зміни до договору
26 серпня 2024 12:25
Повідомлення про внес змін.pdf зміни до договору
26 серпня 2024 12:25
Лист про перенес терміну.pdf зміни до договору
26 серпня 2024 12:25
Лист 34 від 12.08.2024.pdf зміни до договору
26 серпня 2024 12:25
Дод.1 до дод.угоди 2 23.08.2024 дог.210 від 30.04.2024.pdf зміни до договору
26 серпня 2024 12:24
дод.угода 2 23.08.2024 до дог 210 від 30.04.24.pdf зміни до договору
26 серпня 2024 12:24
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2024 17:01
Лист Виконавця.pdf зміни до договору
15 липня 2024 17:00
Протокол.pdf зміни до договору
15 липня 2024 17:00
Повідомлення.pdf зміни до договору
15 липня 2024 17:00
Додаток 1 до Додаткової угоди № 1 до Договору № 210 від 30.04.2024.pdf зміни до договору
15 липня 2024 16:58
Додаткова угода № 1 до Договору № 210 від 30.04.2024.pdf зміни до договору
15 липня 2024 16:57
Електронний підпис укладений
01 травня 2024 16:11
Додаток 4 до Договору № 210 від 30.04.2024.pdf укладений
01 травня 2024 16:10
Додаток 3 до Договору № 210 від 30.04.2024.pdf укладений
01 травня 2024 16:10
Додаток 2 до Договору № 210 від 30.04.2024.pdf укладений
01 травня 2024 16:09
Додаток 1 до Договору № 210 від 30.04.2024.pdf укладений
01 травня 2024 16:08
Договір № 210 від 30.04.2024.pdf укладений
01 травня 2024 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що впливають на терміни надання послуги, а саме: у зв’язку із неможливістю вчасно здійснити закупівлю Виконавцем у постачальників (виробників) товару для забезпечення надання послуг: стільниці (умивальники) для санвузлів, двері алюмінієві та скляні перегородки, що, відповідно, затримує своєчасність надання послуги (лист Виконавця від 11.07.2024 року № 32), керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), розділом 13 Договору, Сторони домовились: 1. Сторони дійшли згоди в пункті 3.3. розділу 3 Договору слова та цифри «до 15 липня 2024 року включно» замінити словами та цифрами «до 23 серпня 2024 року включно». 2. Додаток 4 до Договору «Графік надання послуги» викласти в новій редакції (Додаток 1 до Додаткової угоди № 1).
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що впливають на терміни надання послуги, а саме через підтоплення об’єкту, що підтверджується листом ТОВ «Венкон Інвест» від 12.08.2024 № 34 та Актом обстеження підтоплення нежитлового приміщення комунальної власності за адресою: вул. Доли, 9, м. Тернопіль№1 від 13.08.2024, керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), розділом 13 Договору, Сторони домовились: 1. Сторони дійшли згоди в пункті 3.3. розділу 3 Договору слова та цифри «до 23 серпня 2024 року включно» замінити словами та цифрами «до 16 вересня 2024 року включно». 2. Додаток 4 до Договору «Графік надання послуги» викласти в новій редакції (Додаток 1 до Додаткової угоди № 2).
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що впливають на терміни надання послуги, а саме: у зв’язку із затриманням виготовлення матеріалів та виробів, необхідних для робіт, а саме: скляних перегородок, раковини (умивальники) для санвузлів, внутрішніх та зовнішніх дверей, що, відповідно, затримує своєчасність надання послуги (лист Виконавця від 13.09.2024 року № 13.09/24), керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), розділом 13 Договору, Сторони домовились: 1. Сторони дійшли згоди в пункті 3.3. розділу 3 Договору слова та цифри «до 16 вересня 2024 року включно» замінити словами та цифрами «до 30 вересня 2024 року включно».
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 12 771 358,80
UAH (в тому числі ПДВ 2 128 559,80 UAH)