Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 89 (літ.А) (Коригування)
Очікувана вартість
13 637 728,00 UAH
UA-2021-01-15-006633-a 23d8ecf2985843b19bfcc27a6fac46f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данилюк Віталій Михайлович

380432507585
380987288798
danyliukVM@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 42731882
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 59, к.615
Контактна особа: Данилюк Віталій Михайлович
380432507585,380987288798
danyliukVM@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2021 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 01 лютого 2021 12:38
Очікувана вартість: 13 637 728,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 188,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68188.64 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 89 (літ.А) (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться щомісячно проміжним платежем в міру виконання робіт за звітний період та на підставі актів приймання виконаних робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-15-006633-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД", Код ЄДРПОУ:01273444
Дата подання: 19 січня 2021 17:22
звернення про внесення коректних змін щодо вимоги про наявність фінансової спроможності (звітний (податковий) період)
Пунктом 3.4 Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наступну вимогу для учасників:
«3.4. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність фінансової спроможності, учасник зобов’язаний надати:
- Сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за 2020 рік;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за 2020 рік;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за 2020 рік.»

Учасник зазначає про неможливість виконання такої вимоги Замовника та некоректність її формулювання, виходячи з наступних підстав.
Частиною 2 статті 46 Податкового кодексу України визначено, що платник податку на прибуток (крім платників податку на прибуток, які відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" зобов’язаний оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським звітом) подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог статті 137 цього Кодексу.
Пунктом 6 частини 18 статті 49 Податкового кодексу України передбачено, що податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює
- календарному року для платників податку на прибуток (у тому числі платників частини чистого прибутку (доходу)), для податкової декларації (у тому числі розрахунку частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку), яка розраховується наростаючим підсумком за рік, - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Отже, річна фінансова звітність платників податку на прибуток подається разом з податковими деклараціями, тобто протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Виходячи з факту того, що 60 календарних днів, які настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (як вказав Замовник - 2020 року), ще не минули, подати документи, передбачені пунктом 3.4 Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації, є вимогою, що дискримінує учасників- платників податку на прибуток, та вимогою, яку не можливо виконати.
Таким чином, з метою недопущення дискримінації учасників відкритих торгів, просимо внести зміни в тендерну документацію шляхом вказівки, що звітним (податковим) періодом, є 2019 рік.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2021 17:37
За результатами розгляду Вашого звернення, тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації по предмету закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 89 (літ.А) (Коригування)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт».
Тендерну документацію в новій редакції з урахуванням внесених змін, а також перелік змін, що вносяться до тендерної документації, було оприлюднено через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД" 13 326 950,25
UAH з ПДВ
13 326 950,25
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "Будівельна фірма Ремс" 13 498 427,67
UAH з ПДВ
13 498 427,67
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 лютого 2021 13:09
Електронний підпис
12 лютого 2021 12:57
Електронний підпис
12 лютого 2021 12:57
Довідки - ст 17 ЗУ.PDF
29 січня 2021 17:05
Електронний підпис
29 січня 2021 17:02
Електронний підпис
29 січня 2021 16:58
ліцензія.pdf.p7s
29 січня 2021 16:58
ліцензія.pdf
29 січня 2021 16:58
лицензия.pdf (2).p7s
29 січня 2021 16:58
016-001-3643-2021.pdf.p7s
29 січня 2021 16:58
016-001-3643-2021.pdf
29 січня 2021 16:58
44 Додаток 4- Част. 9.pdf
29 січня 2021 16:58
44 Додаток 4- Част. 6.pdf
29 січня 2021 16:58
44 Додаток 4- Част. 4.pdf
29 січня 2021 16:58
44 Додаток 4- Част. 2.pdf
29 січня 2021 16:58
44 Додаток 4 -Част.3.pdf
29 січня 2021 16:58
44 Додаток 4 - Част. 8.pdf
29 січня 2021 16:58
44 Додаток 4 - Част. 7.pdf
29 січня 2021 16:58
44 Додаток 4 - Част. 5.pdf
29 січня 2021 16:58
44 Додаток 4 - Част. 16.pdf
29 січня 2021 16:58
44 Додаток 4 - Част. 15.pdf
29 січня 2021 16:58
44 Додаток 4 - Част. 14.pdf
29 січня 2021 16:58
44 Додаток 4 - Част. 13.pdf
29 січня 2021 16:58
44 Додаток 4 - Част. 12.pdf
29 січня 2021 16:58
44 Додаток 4 - Част. 11.pdf
29 січня 2021 16:58
44 Додаток 4 - Част. 10.pdf
29 січня 2021 16:58
44 Додаток 4 - Част. 1.pdf
29 січня 2021 16:58
41 Календарний графік.PDF
29 січня 2021 16:58
37 Довідка з ЄДРПОУ.PDF
29 січня 2021 16:58
15 Довідка ОП ІТР.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 14:20
Електронний підпис
29 січня 2021 14:18
49_Розрах. до ДЦ.rtf
29 січня 2021 14:18
49_Договірна ціна.rtf
29 січня 2021 14:18
фін звітність 2019.pdf
29 січня 2021 14:18
трудові книжки.pdf
29 січня 2021 14:18
Тендерна пропозиція.pdf
29 січня 2021 14:18
статут.PDF
29 січня 2021 14:18
копія ліцензії .pdf
29 січня 2021 14:18
копія витяг ПДВ.pdf
29 січня 2021 14:18
ІД щодо ч 2абз 1 ст 17.pdf
29 січня 2021 14:18
ІД щодо п 13 ч 1 ст 17.pdf
29 січня 2021 14:18
ІД п 12 ч 1 ст 17.pdf
29 січня 2021 14:18
ІД п 10 ч 1 ст 17.pdf
29 січня 2021 14:18
ІД п 6ч 1 ст 17.pdf
29 січня 2021 14:18
виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ПП "Будівельна фірма Ремс"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"
#01273444
Переможець 13 326 950,25
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 14:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"
#01273444
13 326 950,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 09:59
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 17:14
Додаткова угода 11_Договір 19_ТОВ Вінницябуд.pdf зміни до договору
15 грудня 2023 17:13
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2023 15:26
Експертний звіт.pdf зміни до договору
31 серпня 2023 15:21
Додаток 1_Договір 19_Договірна ціна.pdf зміни до договору
31 серпня 2023 15:21
Додаткова угода 10 до Договіру 19.pdf зміни до договору
31 серпня 2023 15:20
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2022 12:25
Рішення ВМР від 28.08.22 №1138.pdf зміни до договору
28 вересня 2022 12:22
Лист ТПП від 28.02.22 №2024-02.0-7.1.pdf зміни до договору
28 вересня 2022 12:22
Наказ про призупинення будівельних робіт від 23.05.22 № 18-ОД.pdf зміни до договору
28 вересня 2022 12:22
Титул об'єкта будівництва.pdf зміни до договору
28 вересня 2022 12:22
Додаткова угода №9 до Договору № 19.pdf зміни до договору
28 вересня 2022 12:18
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2022 12:06
Експертний звіт (позитивний) від 21.03.2022.pdf зміни до договору
06 травня 2022 12:04
Додаткова угода №8 до Договору №19.pdf зміни до договору
06 травня 2022 12:04
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 15:08
Додаткова угода №7_Договір №19_Вінницябуд.pdf зміни до договору
31 березня 2022 15:06
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 16:30
Додаткова угода_6_Договір_19.pdf зміни до договору
18 січня 2022 16:30
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 15:12
Додаткова угода_5_Договір_19.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 15:11
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 16:18
Додаткова угода 4 до дог 19.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 16:14
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 08:47
Додаткова угода_3_Вінницябуд.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 08:45
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 11:35
Додаток_1_Договірна ціна_Кошториси.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 11:30
Додаткова угода_2_Вінницябуд.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 11:29
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 11:39
Додаток 1 до ДУ_Договірна ціна_Кошториси.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 11:37
Додаткова угода 1 до Договору підряду №19 від 16.02.21.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 11:11
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 13:55
Банківська гарантія виконання договору.pdf укладений
17 лютого 2021 13:52
Додаток 1 до договору підряду_Договірна ціна_Кошториси.pdf укладений
17 лютого 2021 13:51
Договір підряду на будівельні роботи.pdf укладений
17 лютого 2021 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно експертного звіту № 01165-21 від 18.06.2021 року ТОВ «УКРАЇНСЬКА МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» щодо розгляду проектної документації на будівництво об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 89 (літ. А)(Коригування 2)», в результаті коригування проекту будівництва виникла необхідність у зменшенні обсягів закупівлі робіт за Договором. Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», пунктом 3.2, 3.4, 14.5 Договору підряду на будівельні роботи №19 від 16 лютого 2021 року та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони домовились внести зміни до Договору підряду на будівельні роботи №19 від 16 лютого 2021 року шляхом укладання Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В ході виконання Договору виявлені роботи в кошторисній документації, які по технологічній карті не повинні виконуватися, що підтверджується листом (вих.№15 від 28.09.2021 р.) автора проекту – ТОВ «ВІН-ГІД ІНЖИНІРИНГ», який виконує роботи зі здійснення авторського нагляду за об’єктом будівництва «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 89 (літ. А) (Коригування)». Таким чином, виникла необхідність у зменшенні обсягів закупівлі робіт за Договором. Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», пунктом 3.2, 3.4, 14.5 Договору підряду на будівельні роботи №19 від 16 лютого 2021 року та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони домовились внести зміни до Договору підряду на будівельні роботи №19 від 16 лютого 2021 року шляхом укладання Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час укладання Додаткової угоди №2 від 29.09.2021 р. до Договору підряду на будівельні роботи №19 від 16 лютого 2021 року (надалі – Додаткова угода, Договір) Сторонами була допущена технічна описка в Додатку 2 до Додаткової угоди «Плані фінансування будівництва (на весь період будівництва)». Сума фінансування у 2022 році має становити – 4783,26767 тис. грн. У зв’язку з даною обставиною Сторони домовились виправити допущену технічну описку шляхом внесення відповідних змін в Договір та викласти Додаток №3 до Договору підряду на будівельні роботи №19 від 16 лютого 2021 року «План фінансування будівництва» в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно експертного звіту №01477-21 від 10 листопада 2021 року щодо розгляду проектної документації на будівництво об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 89 (літ. А) (Коригування)», в результаті коригування проекту будівництва виникла необхідність у зменшенні обсягів закупівлі робіт за Договором. 2. Згідно листа №573/02 від 16.11.2021 року Підрядник звернувся до Замовника про необхідність продовження строку виконання будівельних робіт в зв’язку з коригуванням проекту будівництва та необхідності виконання додаткових робіт по об’єкту.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підрядник звернувся до Замовника про необхідність продовження строку виконання будівельних робіт в зв’язку з необхідністю коригування проектно-кошторисної документації щодо виконання робіт з благоустрою об’єкту реконструкції. В зв’язку з даною об’єктивною обставиною, що унеможливлює завершення будівельних робіт в строк визначений в Договорі, Сторони домовились продовжити строк виконання будівельних робіт до 01 квітня 2022 року
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 14.4 Договору Сторони узгодили План фінансування будівництва за місяцями на поточний 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Торгово-промислова палата України оприлюднила лист від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, яким засвідчила форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме військову агресію РФ проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022, підтвердивши, що «…зазначені обставини з 24.02.2022 до їх офіційного закінчення є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності по договору…». Внаслідок запровадження в Україні воєнного стану з 24.02.2022 року, виконання будівельних робіт на об’єкті будівництва фактично було призупинено через відсутність людських ресурсів, належного матеріально-технічного постачання, а також призупинення бюджетного фінансування по Договору. В зв’язку з даними обставинами, що унеможливлюють завершення будівельних робіт в строк визначений в Договорі, Сторони домовились внести зміни: - до пункту 2.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «2.1. Генпідрядник зобов’язаний розпочати роботи протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання від замовника комплекту документів відповідно Додатку №4 до даного Договору і завершити виконання робіт протягом 3 (трьох) місяців з дати завершення воєнного стану, оголошеного Указом Президента України; - додати пункт 22.16 до Договору в наступній редакції: «22.16. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до «31» грудня 2022 року, а в частині оплати за виконані роботи – до повного виконання сторонами узятих на себе зобов’язань. Строк дії цього договору може бути продовжений за згодою сторін у разі продовження строку дії воєнного стану в Україні».
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно експертного звіту (позитивного) №01721-22 від 21.03.2022 року щодо розгляду проектної документації на будівництво об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 89 (літ. А)» (Коригування), в результаті коригування проекту будівництва виникла необхідність у зменшенні обсягів закупівлі робіт за Договором. В зв’язку з даною обставиною, Сторони домовились внести зміни: - до пункту 3.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна у Договорі визначається на основі твердого кошторису відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві та складає: 13 243 129,30 грн. (тринадцять мільйонів двісті сорок три тисячі сто двадцять дев’ять гривень, 30 коп.), в тому числі ПДВ – 2 207 188,21 грн.»; - до Додатку 1 Договору «Договірна ціна» і викласти його в новій редакції згідно Додатку 1 до даної Додаткової угоди. 2. Сторони домовились уточнити календарний графік виконання робіт, внести зміни до Додатку №2 Договору «Календарний графік виконання робіт» і викласти його в новій редакції згідно Додатку 2 до даної Додаткової угоди. 3. Сторони домовились уточнити план фінансування будівництва, внести зміни до Додатку №3 Договору «План фінансування будівництва» і викласти його в новій редакції згідно Додатку 3 до даної Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», пунктами 2.4 і 2.5 Договору підряду на будівельні роботи №19 від 16 лютого 2021 року (далі – Договір) та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали дану Додаткову угоду про наступне: У зв’язку з виникненням надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для Замовника, що підтверджені: а) листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX; б) постановою КМУ від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами), якою припинено здійснення видатків Державною казначейською службою, в тому числі на проведення розрахунків за виконані будівельні роботи; в) рішенням сесії Вінницької міської ради від 28.08.2022 № 1138 «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2021 № 706 «Про бюджет Вінницької міської територіальної громади на 2022 рік», яким зменшено видатки спеціального фонду бюджету Вінницької міської територіальної громади на 2022 рік по головному розпоряднику видатків бюджету – департаменту маркетингу міста та туризму міської ради за бюджетною програмою «Будівництво інших об’єктів комунальної власності», які унеможливлюють виконання зобов’язань згідно з умовами Договору належним чином, а також враховуючи наказ директора департаменту маркетингу міста та туризму міської ради від 23.05.2022 року Про призупинення виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 89 (літ. А)» (Коригування), Сторони уклали дану Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились внести зміни: - до пункту 2.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «2.1. Генпідрядник зобов’язаний розпочати роботи протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання від замовника комплекту документів відповідно Додатку №4 до даного Договору і завершити виконання робіт до 31 грудня 2023 року»; - до пункту 22.16 Договору і викласти його в наступній редакції: «22.16. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до «31» грудня 2023 року, а в частині оплати за виконані роботи – до повного виконання сторонами узятих на себе зобов’язань. Строк дії цього договору може бути продовжений за згодою сторін у разі продовження строку дії воєнного стану в Україні»; - до Додатку 2 Договору «Календарний графік виконання робіт» і викласти його в новій редакції згідно Додатку 1 до даної Додаткової угоди; - до Додатку 3 Договору «План фінансування будівництва» і викласти його в новій редакції згідно Додатку 2 до даної Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», пунктом 3.2, 3.3, 14.5 Договору підряду на будівельні роботи №19 від 16 лютого 2021 року (далі – Договір) та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали дану Додаткову угоду. Згідно експертного звіту (позитивного) №-02175-23 від 15 серпня 2023 року щодо розгляду проектної документації на будівництво об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 89 (літ. А)» (Коригування), в результаті коригування проекту будівництва виникла необхідність у зменшенні обсягів закупівлі робіт за Договором.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», пунктом 3.2, 3.3, 14.5 Договору підряду на будівельні роботи №19 від 16 лютого 2021 року (далі – Договір) та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити обсяг предмета договору, внести зміни до Договору і викласти в такій редакції: 1.1. пункт 3.1 Договору: «Договірна ціна у Договорі визначається на основі твердого кошторису відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві та складає: 13046474,57 грн. (тринадцять мільйонів сорок шість тисяч чотириста сімдесят чотири гривні 57 коп.), в тому числі ПДВ – 2174412,43 грн.»; 1.2. Додаток 1 Договору «Договірна ціна» викласти в новій редакції згідно Додатку 1 до даної Додаткової угоди. 1.3. Додаток 3 Договору «План фінансування будівництва» викласти в новій редакції згідно Додатку 2 до даної Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 89 (літ.А) (Коригування) 1 роботи 13 046 474,57
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 13 046 474,57
UAH (в тому числі ПДВ 2 174 412,43 UAH)