Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 33140000-3 «Медичні матеріали»
Очікувана вартість
708 000,00 UAH
UA-2023-01-23-003663-a ● 23bb79d21ab446059a49cc0cf7c97400
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 05494840 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , м. Київ обл., вул. Котельникова, будинок 95 |
Контактна особа: |
Шевченко Олексій Васильович 380443339161 kmkl7kmkl7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2023 12:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2023 13:00 |
Очікувана вартість: | 708 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 540,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 комплект
Комплект одягу та покриттів операційних для кардіологічних операцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, м. Київ, вул. Котельникова, будинок 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
60 пакунок
Серветка марлева медична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, м. Київ, вул. Котельникова, будинок 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2023 12:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2023 12:28 |
ТД поля ВІР 01.2023.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-23-003663-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "Релакс", Код ЄДРПОУ:30454707
Дата подання: 25 січня 2023 10:09
Вимога
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Як передбачено ч. 1 Розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі за текстом – Порядок), цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Згідно ч. 3 Розділу І Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Так, продукція "Комплект одягу та покриттів операційних для кардіологічних операцій" не може бути віднесена до коду ДК 021:2015 33140000-3, оскільки цей код визначає предметом - Медичні матеріали.
Вірним кодом для продукції "Комплект одягу та покриттів операційних для кардіологічних операцій" є - ДК 021:2015 33190000-8.
Відтак, просимо внести зміни до Закупівлі, зокрема, шляхом приведення документації у відповідність з положеннями чинного законодавства України, а саме, виокремити закупівлю в лоти, враховуючи приналежність заявленої продукції до різних кодів ДК.
Розгорнути
Згорнути
Як передбачено ч. 1 Розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі за текстом – Порядок), цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Згідно ч. 3 Розділу І Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Так, продукція "Комплект одягу та покриттів операційних для кардіологічних операцій" не може бути віднесена до коду ДК 021:2015 33140000-3, оскільки цей код визначає предметом - Медичні матеріали.
Вірним кодом для продукції "Комплект одягу та покриттів операційних для кардіологічних операцій" є - ДК 021:2015 33190000-8.
Відтак, просимо внести зміни до Закупівлі, зокрема, шляхом приведення документації у відповідність з положеннями чинного законодавства України, а саме, виокремити закупівлю в лоти, враховуючи приналежність заявленої продукції до різних кодів ДК.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 січня 2023 08:26
Згідно відповіді на вимогу
Номер вимоги: UA-2023-01-23-003663-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "Релакс", Код ЄДРПОУ:30454707
Дата подання: 26 січня 2023 09:18
Вимога (доповнення)
Доброго дня! В доповнення до минулої вимоги та з урахуванням Вашої відповіді, зазначаємо, що віднесення Вами Комплекту ОДЯГУ та покриттів до коду ДК 021:2015 33141620-2 "Медичні комплекти" є протиправним! Даний код містить в собі коди по позиціям "Комплекти для лікування нетримання сечі", "Комплекти для профілактики СНІДу", "Набори першої допомоги", "Набори для введення лікарських засобів", "Діагностичні набори", "Дозувальні набори" та "Фільтри плазми крові". Жодна з цих позицій не підходить до Комплекту ОДЯГУ, який відповідає саме коду ДК 021:2015 33199000-1 "Одяг для медичного персоналу". Комплекти одягу та комплекти будь-яких інших лікарських матеріалів не є тотожним. Саме для того і існує окремий код для одягу.
Просимо усунути виявлені порушення.
Розгорнути
Згорнути
Просимо усунути виявлені порушення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 січня 2023 16:00
Згідно відповіді на вимогу
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-02-17-000004 • 688364066a8940efbb4f09a00a13e506
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-02-17
•
12:33
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Приватне підприємство «РЕЛАКС» (далі за текстом – ПП «РЕЛАКС») мало намір взяти участь у закупівлі за ідентифікатором - UA-2023-01-23-003663-a (далі за текстом – Закупівля), у якій замовником є - Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня № 7» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі за текстом – Замовник). Слід звернути увагу, що Замовник визначив невірний предмет закупівлі, що призвело до порушення вимог чинного законодавства України та суттєво звузило конкуренцію, оскільки, зокрема, унеможливило участь ПП "РЕЛАКС" у цій закупівлі. Так, предметом даної Закупівлі є: Медичні матеріали ДК 021:2015: 33140000-3. Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Як передбачено ч. 1 Розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі за текстом – Порядок), цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Згідно ч. 3 Розділу І Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Так, продукція "Комплект одягу та покриттів операційних для кардіологічних операцій" не може бути віднесена до коду ДК 021:2015 33140000-3, оскільки цей код визначає предметом - Медичні матеріали. Вірним кодом для продукції "Комплект одягу та покриттів операційних для кардіологічних операцій" є - ДК 021:2015 33190000-8. Так, ч. 1 ст. 164-14 КУпАП передбачено, зокрема, що порушення порядку визначення предмета закупівлі тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Таким чином, з метою недопущення порушення вимог чинного законодавства України, просимо Вас здійснити належний моніторинг закупівлі за ідентифікатором UA-2023-01-23-003663-a та встановити факт невідповідності визначення Замовником предмету закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Компанієць Лідія Іванівна |
563 820,00
UAH з ПДВ
|
563 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Компанієць Лідія Іванівна #2051902548 |
Переможець |
563 820,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2023 13:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 01:28
|
д у 1 дог 34.PDF | укладений |
29 грудня 2023 01:27
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2023 15:21
|
дог 34.PDF | укладений |
09 лютого 2023 15:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплект одягу та покриттів операційних для кардіологічних операцій | 500 | комплект |
1 125,00
UAH
|
Серветка марлева медична | 60 | пакунок |
22,00
UAH
|