Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади
Очікувана вартість
5 700 000,00 UAH
UA-2024-03-12-002256-a 23929a70d5e04e2b98e5257c1c5e7b02
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кириченко Анна Юріївна

+380544625859 annakyrychenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40516392
Місцезнаходження: 42700, Україна , Сумська обл., місто Охтирка, вулиця Чкалова,27-а
Контактна особа: Кириченко Анна Юріївна
+380544625859
annakyrychenko@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2024 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 5 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


категорія Замовника:згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, Охтирська міська територіальна громада, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2024 10:18

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

18 березня 2024 11:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 березня 2024 09:08
Перелік змін до ТД.pdf
15 березня 2024 09:08
ТД з особливостя Поточний ремонт доріг (нова редакція).docx
18 березня 2024 11:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 березня 2024 09:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2024 10:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 березня 2024 09:08
Перелік змін до ТД.pdf
15 березня 2024 09:08
ТД з особливостя Поточний ремонт доріг (нова редакція).docx
12 березня 2024 10:19
ТД з особливостя Поточний ремонт доріг.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо досвіду виконання робіт
Дата подання: 14 березня 2024 13:19
Дата відповіді: 15 березня 2024 09:57
Доброго дня! Просимо Вас надати роз’яснення, чи можна підтвердити досвід виконання певного виду робіт із технічного завдання досвідом субпідрядника, якого планується залучити до виконання робіт за предметом закупівлі?
Відповідь: Доброго ранку! Шановний Учаснику! Досвід виконання робіт, що передбачений в технічному завданні, повинен мати саме учасник процедури закупівлі.
Щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 14 березня 2024 13:22
Дата відповіді: 15 березня 2024 10:02
Доброго дня! Чи може бути підтвердженням досвіду договір, укладений у 2023 році на 2 року, тобто не закритий, але обсяг виконаних робіт за договором вже перевищує обсяг, зазначений у технічному завданні, за умови, що замовник надасть позитивний відгук?
Відповідь: Доброго ранку! Шановний Учаснику! Абзацом 3 п. 3.1 Таблиці 4 Додатку 3 тендерної документації чітко зазначено що, Аналогічним договором (договорами) буде (будуть) вважатися повністю виконаний (виконані) договір (договори).
Щодо умов виконання робіт, зазначених в технічному завданні
Дата подання: 14 березня 2024 13:25
Дата відповіді: 15 березня 2024 09:48
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення щодо умов виконання робіт, зазначених у пунктах 4-8 технічного завдання. Чи будуть роботи виконуватися на одній половині проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другій?
Відповідь: Доброго ранку! Шановний Учаснику! Технічним завданням передбачено що роботи будуть виконуватися на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй, що також передбачено п. 1 технічного завдання.
Щодо проєкту договору.
Дата подання: 14 березня 2024 13:27
Дата відповіді: 15 березня 2024 09:38
Доброго дня! Пунктом 2.2. проєкту договору не визначений гарантійний термін на надані послуги. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго ранку! Шановний Учаснику! Ваше прохання задоволено та внесено зміни до тендерної документації.
Щодо вимог технічного завдання
Дата подання: 14 березня 2024 15:27
Дата відповіді: 15 березня 2024 09:53
Добрий день. 1) Просимо надати роз'яснення стосовно холодного фрезерування асфальтобетонного покриття (п.5 технічного завдання). - Ця робота застосовується до ямкового ремонту (тобто ямковий ремонт з фрезеруванням країв)? 2) Яка площа ремонту ділянок (якщо це ямковий ремонт з фрезеруванням країв) до 1 м2, 3м2 або 10м2 ? 3) Стосовно п.4 (повітряно-струменевий метод ремонту асфальтобетонного покриття): яка глибина вибоїн?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго ранку! Шановний Учаснику! Надаємо роз'яснення по Вашим запитанням:
1) Ні. Ця робота застосовується до ямкового ремонту з фрезеруванням пошкодженого покриття.
2) Площа ремонту ділянок до 3 м2.
3) Глибина вибоїн до 5 см.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-12-002256-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП"Сумський облавтодор", Код ЄДРПОУ:31931024
Дата подання: 15 березня 2024 13:32
Технічне завдання
Доброго дня! З відповіді на попереднє питання взагалі не зрозуміло, які саме роботи хоче отримати замовник. Холодне фрезерування покриття чи ямковий ремонт з фрезеруванням площею до 3 м2? Надана відповідь суперечить технічному завданню. Просимо внести зміни до технічного завдання і чітко прописати роботи, які треба виконати.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2024 11:16
Добрий день! Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу що, в технічному завданні міститься фрагмент тексту, виділений «***» в якому чітко зазначено що, Остаточні обсяги робіт/послуг зазначаються в договірній ціні (дефектному акті) по кожній дорозі вулиці, провулку. Виходячи з даної інформації пояснюємо наступне: Остаточні обсяги робіт/послуг, що будуть виконуватися/надаватися в весняний період – до 30.06.2024 року, осінній період - до 30.10.2024 року, зазначаються в договірній ціні (дефектному акті) по кожній дорозі вулиці, провулку. Також пунктом 2 Таблиці Технічного завдання зазначено улаштування асфальтобетонного покриття товщиною до 50 мм.
З огляду на вищезазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню, так як надана відповідь на попереднє запитання не суперечить технічному завданню.

Документи

18 березня 2024 11:16
Відповідь на вимогу

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-15-000018 ● 6b65f51187f94ff4929db3c4e3b3ebf2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2024 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.04.2024 №17-З

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 15.04.2024 №17-З

Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-03-12-002256-a 12.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-16 12:19:10

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-002256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-17 09:31:26

Пояснення у проведенні моніторингу

Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби
в Сумській області області
Пояснення у
проведенні моніторингу
закупівлі № UА-2024-03-12-002256-а

Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 15.04.2024 № 17-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-03-12-002256-а, яка оголошена 12.03.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Калюжної Віталії Борисівни від 16.04.2024 р.

1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості визначено на підставі нижченаведених документів:

Розмір бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено за КПКВК 1217461 «Програма розвитку інженерних споруд дорожньої мережі та доріг комунальної власності Охтирської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, затверджена рішенням Охтирської міської ради від 22.12.2021 № 44 МР (зі змінами та доповненнями)».
Рішення Охтирської міської ради
- від 21.12.2023 № 936-МР «Про бюджет Охтирської міської територіальної громади на 2024 рік».
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Відповідно до технічних вимог на послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади.
Обрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту становить 5 700 000 грн. та визначена на підставі положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, згідно розрахунку очікуваної вартості послуг на основі будівельних норм:


- ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»;
- «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» (в редакції Наказу Мінрегіону № 297 від 07.12.2020);
- Постанови КМУ від 30.03.1994 р. № 198 «Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони»;
- ДСТУ 3587–97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану»;
- ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт» ;
- СОУ 45.2-00018112-028:2008 «Забезпечення якості при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг та мостових споруд».

2. Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з ідентифікатором UА-2024-03-12-002256-а, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на офіційному веб-сайті Охтирської міської ради в розділі «Міська рада»//« Управління»//«Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства»//«Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі». Посилання на вказаний документ: https://docs.google.com/document/d/1pzwRsDlBPgeCLQuEcCnI2_Y9WOrftHWP/edit


Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-17 16:37:18

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-002256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА» (далі – учасник), з огляду на те, що:
1) у наданому учасником договорі поставки від 15.03.2024 №15/03/24-1 відсутня інформація щодо марки, типу та обсягу поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС (на вимогу пункту 1.2.3 додатку 3 до тендерної документації Замовника);
2) учасником у договірній ціні не включені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на компенсацію збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, спричиненого інфляцією, що може відбутися протягом строку надання послуг, всупереч пункту 3.3. проекту договору (додаток 6 до тендерної документації Замовника);
3) учасником документально не підтверджено досвіду робіт «Повітряно – струменевий метод ремонту асфальтобетонного покриття», передбачених в технічних вимогах до предмету закупівлі (додаток 2 до тендерної документації).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-19 15:54:03

Пояснення у проведенні моніторингу

Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби
в Сумській області області
Пояснення у
проведенні моніторингу
закупівлі № UА-2024-03-12-002256-а

Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 15.04.2024 № 17-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-03-12-002256-а, яка оголошена 12.03.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Калюжної Віталії Борисівни від 17.04.2024 р.

1) у наданому учасником договорі поставки від 15.03.2024 №15/03/24-1 відсутня інформація щодо марки, типу та обсягу поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС (на вимогу пункту 1.2.3 додатку 3 до тендерної документації Замовника)
Пунктом 1 Договору поставки № 15/03/24-1 від 15 березня 2024 року, файл «ПОСТАЧАННЯ АБС_ договір поставки _ гарантійний лист_атестат_ дозвіл на викиди_інформація про постачальника та час транспортування.pdf», (Додаток № 1) зазначено, що Постачальник зобов’язується передавати у власність покупцю в порядку та на умовах, визначених цим Договором, асфальтобетонні та щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші різних видів, типів та марок. Поставка Товару буде відбуватися партіями. Асортимент, кількість кожної партії Товару визначається у замовленнях на поставку Товару. Поставка кожної партії Товару відбувається після отримання від Покупця замовлення на поставку Товару та погодження Постачальником готовності поставити Товар у кількості та у строки відповідно до замовлення.
Інформація щодо марки, типу, та обсягу поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС (на вимогу пункту 1.2.3 додатку № 3 до тендерної документації) які буде поставлено після замовлення на поставку Товару для надання послуг по зазначеній процедурі закупівлі містися в Гарантійному листі від виробника (Постачальника асфальтобетону), який вважається додатком до Договору в розумінні пункту 1. Договору. Оскільки виробник (постачальник) в наданому гарантійному листі зазначив тип, марку та обсяг поставки для надання послуг за предметом закупівлі вказавши ідентифікатор UA-2024-03-12-0022565 саме закупівлі Замовника, вважаємо що учасник ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА» дотримав вимоги тендерної документації, зокрема пункту 1.2.3 додатку 3. Сканована копія додається.

2) учасником у договірній ціні не включені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на компенсацію збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, спричиненого інфляцією, що може відбутися протягом строку надання послуг, всупереч пункту 3.3. проекту договору (додаток 6 до тендерної документації Замовника)
Доводимо до Вашого відома, що надана пропозиція закупівлі, а саме «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», ТОВ "ДОРСПЕЦТЕХНІКА" відповідає технічним вимогам, розрахована та виконана згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Крім того, пропозиція закупівлі ТОВ "ДОРСПЕЦТЕХНІКА" відповідає технічному завданню предмету закупівлі.
Слід наголосити, що згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», включення витрат у договірну ціну на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами не є обов’язковим, і приймається підрядною організацією при визначенні договірної ціни на свій розсуд.
Договірна ціна, файл «ДЦ_ЛК_ДФ_ПВР_РЗВ_КГ.pdf»,(додаток № 2), містить графу «Кошти на покриття ризиків» (№ Ч.ч 9, розрахунок № 11) в якій Учасник ТОВ "ДОРСПЕЦТЕХНІКА" не зазначив суму коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, так як строк виконання робіт згідно календарного графіку робіт (Додаток 3 до Договору) обмежений і короткий, що не призведе до збільшення цін на матеріали та ресурси.
Оскільки, відповідно до вищезазначеної Настанови, розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами узгоджується із Замовником, то Замовник погодився із запропонованою Учасником Договірною ціною.

3) учасником документально не підтверджено досвіду робіт «Повітряно – струменевий метод ремонту асфальтобетонного покриття», передбачених в технічних вимогах до предмету закупівлі (додаток 2 до тендерної документації).
На виконання вимог ТД для підтвердження досвіду роботи Учасником надано файл «НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.pdf», (Додаток 3) який містить Акт приймання виконання будівельних робіт за формою КБ-2в від 29.09.2023 року, між ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА» та ТОВ «МРІЯ». В вищезазначеному Акті, номером за л. к. 7/7 наявна інформація щодо найменування робіт і витрат, а саме: Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття струменевим методом.
Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття струменевим методом, робіт передбачає наступний склад робіт:
- Встановлення, перенесення, зняття дорожнього тимчасового огородження.
- Підготовка машини до роботи.
- Очищення вибоїн стисненим повітрям.
- Підгрунтовка вибоїн бітумною емульсією.
- Заповнення вибоїн сумішшю щебеню з бітумною емульсією.
- Посипання поверхні щебенем необробленим в’яжучим.
Саме цей склад робіт повністю відповідає документальному підтвердженню досвіду робіт «Повітряно – струменевий метод ремонту асфальтобетонного покриття», передбачених в технічних вимогах до предмету закупівлі (додаток 2 до тендерної документації).
Враховуючи те що струменевий, повітряно-струменевий, пневмо-струменевий методи ремонту асфальтобетонного покриття є одним і тим же видом робіт, який передбачає очищення вибоїн стисненим повітрям, вважаємо що учасник ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА» дотримав вимоги тендерної документації, зокрема пункту 3.1. додатку 3. Сканована копія додається.

Для довідки:
Виконавець вже приступив до виконання договірних зобов’язань відповідно до Договору № 41 від 09.04.2023 року та на даний період часу несе відповідні фінансово-господарські витрати
Додатки:
1. Договір поставки № 15/03/24-1 від 15 березня 2024 року на 4 аркушах.
2. Договірна ціна на 2 аркушах.
3. Договір надання послуг № 04/09-23 від 04 вересня 2023 року, договірна ціна, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, акти приймання виконаних будівельних робіт, лист відгук на 14 аркушах.


Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-23 16:37:20

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-002256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Відповідно до пунктів 4.13 та 4.14 СОУ 42.1-37641918-128_2019 Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування: «4.13 Після приймання робіт з поточного ремонту генеральний підрядник надає замовнику гарантійний паспорт на прийняті роботи з вказаним мінімально допустимим строком експлуатаційної придатності елементів дороги», «4.14 Мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності елементів дороги визначаються для основних конструктивних елементів об'єкта відповідно до додатку Е та відліковуються з дати підписання Акту приймання робіт». Згідно додатку Е зазначеного нормативного документа мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності покриття з асфальтобетону складають 3 роки.
Проте, пунктом 2.2 проекту договору встановлено, що виконавець надає гарантії на надані послуги – 2 роки з дати приймання-передачі наданих послуг.
Просимо надати пояснення з посиланням на нормативні документи, чому в проекті договору (та відповідно у договорі) встановлено гарантійний строк 2 роки.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-25 14:43:26

Пояснення у проведенні моніторингу

Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби
в Сумській області області
Пояснення у
проведенні моніторингу
закупівлі № UА-2024-03-12-002256-а

Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 15.04.2024 № 17-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-03-12-002256-а, яка оголошена 12.03.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Калюжної Віталії Борисівни від 23.04.2024 р.

1) Відповідно до пунктів 4.13 та 4.14 СОУ 42.1-37641918-128_2019 Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування: «4.13 Після приймання робіт з поточного ремонту генеральний підрядник надає замовнику гарантійний паспорт на прийняті роботи з вказаним мінімально допустимим строком експлуатаційної придатності елементів дороги», «4.14 Мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності елементів дороги визначаються для основних конструктивних елементів об'єкта відповідно до додатку Е та відліковуються з дати підписання Акту приймання робіт». Згідно додатку Е зазначеного нормативного документа мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності покриття з асфальтобетону складають 3 роки. Проте, пунктом 2.2 проекту договору встановлено, що виконавець надає гарантії на надані послуги – 2 роки з дати приймання-передачі наданих послуг. Просимо надати пояснення з посиланням на нормативні документи, чому в проекті договору (та відповідно у договорі) встановлено гарантійний строк 2 роки.

Відповідно до пунктів 1.1 та 1.3 Настанови СОУ 42.1-37641918-128_2019 щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування: «1.1 Цей стандарт установлює порядок приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування, мостів та інших транспортних споруд на них (далі — автомобільні дороги)», «1.3 Доцільність застосування цього стандарту визначається в кожному окремому випадку та обумовлюється договором» (Додаток № 1). В нашому випадку, умовами Договору (проекту Договору) не передбачено застосування вищезазначеної Настанови.
Згідно з додатком Е зазначеного нормативного документа мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності покриття з асфальтобетону складають 3 роки. Проте, зазначені строки є довідковими і можуть бути уточнені за відповідним обґрунтуванням (з урахуванням залишкової працездатності інших конструктивних елементів, що не ремонтувалися) у договорі підряду (графа «Примітка» Таблиця Е.1), (Додаток № 2).
Враховуючи обмеженість бюджетних асигнувань, пов’язану з військовим станом в Україні, наявність великого обсягу пошкодженого покриття, що не ремонтується, послуги по зазначеній процедурі закупівлі, а саме поточний ремонт асфальтобетонного покриття доріг здійснюється окремими частинами та не передбачає повного ремонту асфальтобетону на дорогах.
Гарантійний строк на роботи з ліквідації вибоїн встановлюють залежно від експлуатаційного стану ділянки з урахуванням залишкової працездатності інших конструктивних елементів.
Оскільки, відповідно до вищезазначеної Настанови, мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності покриття з асфальтобетону узгоджується із Замовником, то Замовник запропонував в проекті договору (пункт 2.2. Додатку 6 до тендерної документації) та, відповідно, в Договорі № 41 від 09.04.2024 року, гарантії на надані послуги – 2 роки з дати підписання Акту приймання робіт, а Виконавець погодився із запропонованими термінами.

Додатки:
1. Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування (четверта сторінка) на 1 аркуші.
2. Додаток Е до Настанови щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування – «МІНІМАЛЬНО ДОПУСТИМІ СТРОКИ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЇ ПРИДАТНОСТІ ОКРЕМИХ КОНСТРУКТИВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ОБ’ЄКТА, НА ЯКОМУ ВИКОНАНІ РОБОТИ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ» на 1 аркуші.

Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області області Пояснення у проведенні моніторингу закупівлі № UА-2024-03-12-002256-а Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 15.04.2024 № 17-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-03-12-002256-а, яка оголошена 12.03.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі. Відповідно до висновку від 25.04.2024 року за результатом проведення моніторингу, зокрема за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язало здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відтак постала необхідність оприлюднити інформацію такого змісту: Порушення законодавства згідно висновку моніторингу було допущено двома особами, а саме: порушення пункту 43 Особливостей здійснила уповноважена особа Кириченко Анна Юріївна, порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснив начальник відділу будівництва, реконструкції та капітальних ремонтів управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради Покровський Микола Володимирович, оскільки саме він є відповідальним за технічну частину тендерної документації. Згідно норм КЗпП дисциплінарні стягнення застосовуються органом, якому надано право прийняття на роботу (обрання, затвердження і призначення на посаду) даного працівника. Враховуючи те що Кириченко А. Ю. призначена на посаду згідно розпорядження міського голови від 27.04.2023 року № 42-К (Додаток № 1), Покровський М. В. призначений на посаду згідно розпорядження міського голови від 08.10.2021 року № 138-К (Додаток № 2), саме міський голова має право притягнути до відповідальності осіб якими було здійснено порушення законодавства. З огляду на вищезазначене, на виконання рішення Державної Аудиторської Служби України, з метою здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, було надіслано лист міському голові щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення (Додаток № 3). Додатки: 1. Розпорядження міського голови від 27.04.2023 року № 42-К, наказ на призначення на двох аркушах. 2. Розпорядження міського голови від 08.10.2021 року № 138-К, наказ на призначення, на чотирьох аркушах. 3. Лист міському голові щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення на двох аркушах. Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО

2024-05-02 14:16:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 10 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРСПЕЦТЕХНІКА" 5 685 006,79
UAH з ПДВ
5 685 006,79
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 березня 2024 14:44
Електронний підпис
28 березня 2024 14:43
Витяг МВС.zip
22 березня 2024 15:37
Електронний підпис
22 березня 2024 15:32
ДЦ_ЛК_ДФ_ПВР_РЗВ_КГ.pdf.p7s
22 березня 2024 15:32
Технічне завдання.pdf.p7s
22 березня 2024 15:32
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
22 березня 2024 15:30
ДЦ_ЛК_ДФ_ПВР_РЗВ_КГ.pdf
22 березня 2024 15:30
Тендерна пропозиція.pdf
22 березня 2024 15:30
Технічне завдання.pdf
22 березня 2024 15:30
Відомості про Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРСПЕЦТЕХНІКА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРСПЕЦТЕХНІКА"
#44077685
Переможець 5 685 006,79
UAH з ПДВ
28 березня 2024 12:36

Документи

28 березня 2024 12:36
Довідка НАЗК
28 березня 2024 12:36
Електронний підпис
23 березня 2024 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2024 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРСПЕЦТЕХНІКА"
#44077685
5 685 006,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2024 12:36
Довідка НАЗК
28 березня 2024 12:36
Електронний підпис
23 березня 2024 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2024 10:12
Електронний підпис укладений
11 липня 2024 14:58
Додаткова угода.pdf зміни до договору
11 липня 2024 10:29
Електронний підпис укладений
29 травня 2024 11:58
Додаткова угода.pdf зміни до договору
29 травня 2024 11:56
Електронний підпис укладений
09 квітня 2024 10:53
Договір.pdf укладений
09 квітня 2024 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни до Договору від 09.04.2024 року № 41, а саме викласти Додаток №3 (Календарний графік надання послуг) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни до Договору від 09.04.2024 року № 41, а саме: 1.1. Викласти пункт 3.1. Договору в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору є динамічною та становить 5 685 006 грн. 31 коп. (П’ять мільйонів шістсот вісімдесят п’ять тисяч шість гривень 31 копійка), в т.ч. ПДВ 947 501 грн. 05 коп. (Дев’ятсот сорок сім тисяч п’ятсот одна гривня 05 копійок)» 1.2. Викласти Додаток №1 «Договірна ціна» та Додаток № 4 «План фінансування» до Договору в новій редакції, що додаються.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 5 685 006,31
UAH (в тому числі ПДВ 947 501,05 UAH)