Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40516392 |
Місцезнаходження: | 42700, Україна , Сумська обл., місто Охтирка, вулиця Чкалова,27-а |
Контактна особа: |
Кириченко Анна Юріївна +380544625859 annakyrychenko@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2024 11:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 09:08 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
15 березня 2024 09:08 |
ТД з особливостя Поточний ремонт доріг (нова редакція).docx |
18 березня 2024 11:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 березня 2024 09:08 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
||||||
15 березня 2024 09:08 |
ТД з особливостя Поточний ремонт доріг (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1) Ні. Ця робота застосовується до ямкового ремонту з фрезеруванням пошкодженого покриття.
2) Площа ремонту ділянок до 3 м2.
3) Глибина вибоїн до 5 см.
Вимоги про усунення порушення
З огляду на вищезазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню, так як надана відповідь на попереднє запитання не суперечить технічному завданню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000018 ● 6b65f51187f94ff4929db3c4e3b3ebf2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024 №17-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 15.04.2024 №17-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-03-12-002256-a 12.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-16 12:19:10
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-002256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-17 09:31:26
Пояснення у проведенні моніторингу
Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби
в Сумській області області
Пояснення у
проведенні моніторингу
закупівлі № UА-2024-03-12-002256-а
Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 15.04.2024 № 17-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-03-12-002256-а, яка оголошена 12.03.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Калюжної Віталії Борисівни від 16.04.2024 р.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості визначено на підставі нижченаведених документів:
Розмір бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено за КПКВК 1217461 «Програма розвитку інженерних споруд дорожньої мережі та доріг комунальної власності Охтирської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, затверджена рішенням Охтирської міської ради від 22.12.2021 № 44 МР (зі змінами та доповненнями)».
Рішення Охтирської міської ради
- від 21.12.2023 № 936-МР «Про бюджет Охтирської міської територіальної громади на 2024 рік».
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Відповідно до технічних вимог на послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади.
Обрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту становить 5 700 000 грн. та визначена на підставі положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, згідно розрахунку очікуваної вартості послуг на основі будівельних норм:
- ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»;
- «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» (в редакції Наказу Мінрегіону № 297 від 07.12.2020);
- Постанови КМУ від 30.03.1994 р. № 198 «Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони»;
- ДСТУ 3587–97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану»;
- ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт» ;
- СОУ 45.2-00018112-028:2008 «Забезпечення якості при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг та мостових споруд».
2. Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з ідентифікатором UА-2024-03-12-002256-а, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на офіційному веб-сайті Охтирської міської ради в розділі «Міська рада»//« Управління»//«Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства»//«Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі». Посилання на вказаний документ: https://docs.google.com/document/d/1pzwRsDlBPgeCLQuEcCnI2_Y9WOrftHWP/edit
Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-17 16:37:18
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-002256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА» (далі – учасник), з огляду на те, що:
1) у наданому учасником договорі поставки від 15.03.2024 №15/03/24-1 відсутня інформація щодо марки, типу та обсягу поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС (на вимогу пункту 1.2.3 додатку 3 до тендерної документації Замовника);
2) учасником у договірній ціні не включені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на компенсацію збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, спричиненого інфляцією, що може відбутися протягом строку надання послуг, всупереч пункту 3.3. проекту договору (додаток 6 до тендерної документації Замовника);
3) учасником документально не підтверджено досвіду робіт «Повітряно – струменевий метод ремонту асфальтобетонного покриття», передбачених в технічних вимогах до предмету закупівлі (додаток 2 до тендерної документації).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-19 15:54:03
Пояснення у проведенні моніторингу
Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби
в Сумській області області
Пояснення у
проведенні моніторингу
закупівлі № UА-2024-03-12-002256-а
Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 15.04.2024 № 17-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-03-12-002256-а, яка оголошена 12.03.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Калюжної Віталії Борисівни від 17.04.2024 р.
1) у наданому учасником договорі поставки від 15.03.2024 №15/03/24-1 відсутня інформація щодо марки, типу та обсягу поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС (на вимогу пункту 1.2.3 додатку 3 до тендерної документації Замовника)
Пунктом 1 Договору поставки № 15/03/24-1 від 15 березня 2024 року, файл «ПОСТАЧАННЯ АБС_ договір поставки _ гарантійний лист_атестат_ дозвіл на викиди_інформація про постачальника та час транспортування.pdf», (Додаток № 1) зазначено, що Постачальник зобов’язується передавати у власність покупцю в порядку та на умовах, визначених цим Договором, асфальтобетонні та щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші різних видів, типів та марок. Поставка Товару буде відбуватися партіями. Асортимент, кількість кожної партії Товару визначається у замовленнях на поставку Товару. Поставка кожної партії Товару відбувається після отримання від Покупця замовлення на поставку Товару та погодження Постачальником готовності поставити Товар у кількості та у строки відповідно до замовлення.
Інформація щодо марки, типу, та обсягу поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС (на вимогу пункту 1.2.3 додатку № 3 до тендерної документації) які буде поставлено після замовлення на поставку Товару для надання послуг по зазначеній процедурі закупівлі містися в Гарантійному листі від виробника (Постачальника асфальтобетону), який вважається додатком до Договору в розумінні пункту 1. Договору. Оскільки виробник (постачальник) в наданому гарантійному листі зазначив тип, марку та обсяг поставки для надання послуг за предметом закупівлі вказавши ідентифікатор UA-2024-03-12-0022565 саме закупівлі Замовника, вважаємо що учасник ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА» дотримав вимоги тендерної документації, зокрема пункту 1.2.3 додатку 3. Сканована копія додається.
2) учасником у договірній ціні не включені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на компенсацію збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, спричиненого інфляцією, що може відбутися протягом строку надання послуг, всупереч пункту 3.3. проекту договору (додаток 6 до тендерної документації Замовника)
Доводимо до Вашого відома, що надана пропозиція закупівлі, а саме «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», ТОВ "ДОРСПЕЦТЕХНІКА" відповідає технічним вимогам, розрахована та виконана згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Крім того, пропозиція закупівлі ТОВ "ДОРСПЕЦТЕХНІКА" відповідає технічному завданню предмету закупівлі.
Слід наголосити, що згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», включення витрат у договірну ціну на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами не є обов’язковим, і приймається підрядною організацією при визначенні договірної ціни на свій розсуд.
Договірна ціна, файл «ДЦ_ЛК_ДФ_ПВР_РЗВ_КГ.pdf»,(додаток № 2), містить графу «Кошти на покриття ризиків» (№ Ч.ч 9, розрахунок № 11) в якій Учасник ТОВ "ДОРСПЕЦТЕХНІКА" не зазначив суму коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, так як строк виконання робіт згідно календарного графіку робіт (Додаток 3 до Договору) обмежений і короткий, що не призведе до збільшення цін на матеріали та ресурси.
Оскільки, відповідно до вищезазначеної Настанови, розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами узгоджується із Замовником, то Замовник погодився із запропонованою Учасником Договірною ціною.
3) учасником документально не підтверджено досвіду робіт «Повітряно – струменевий метод ремонту асфальтобетонного покриття», передбачених в технічних вимогах до предмету закупівлі (додаток 2 до тендерної документації).
На виконання вимог ТД для підтвердження досвіду роботи Учасником надано файл «НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.pdf», (Додаток 3) який містить Акт приймання виконання будівельних робіт за формою КБ-2в від 29.09.2023 року, між ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА» та ТОВ «МРІЯ». В вищезазначеному Акті, номером за л. к. 7/7 наявна інформація щодо найменування робіт і витрат, а саме: Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття струменевим методом.
Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття струменевим методом, робіт передбачає наступний склад робіт:
- Встановлення, перенесення, зняття дорожнього тимчасового огородження.
- Підготовка машини до роботи.
- Очищення вибоїн стисненим повітрям.
- Підгрунтовка вибоїн бітумною емульсією.
- Заповнення вибоїн сумішшю щебеню з бітумною емульсією.
- Посипання поверхні щебенем необробленим в’яжучим.
Саме цей склад робіт повністю відповідає документальному підтвердженню досвіду робіт «Повітряно – струменевий метод ремонту асфальтобетонного покриття», передбачених в технічних вимогах до предмету закупівлі (додаток 2 до тендерної документації).
Враховуючи те що струменевий, повітряно-струменевий, пневмо-струменевий методи ремонту асфальтобетонного покриття є одним і тим же видом робіт, який передбачає очищення вибоїн стисненим повітрям, вважаємо що учасник ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА» дотримав вимоги тендерної документації, зокрема пункту 3.1. додатку 3. Сканована копія додається.
Для довідки:
Виконавець вже приступив до виконання договірних зобов’язань відповідно до Договору № 41 від 09.04.2023 року та на даний період часу несе відповідні фінансово-господарські витрати
Додатки:
1. Договір поставки № 15/03/24-1 від 15 березня 2024 року на 4 аркушах.
2. Договірна ціна на 2 аркушах.
3. Договір надання послуг № 04/09-23 від 04 вересня 2023 року, договірна ціна, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, акти приймання виконаних будівельних робіт, лист відгук на 14 аркушах.
Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 16:37:20
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-002256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Відповідно до пунктів 4.13 та 4.14 СОУ 42.1-37641918-128_2019 Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування: «4.13 Після приймання робіт з поточного ремонту генеральний підрядник надає замовнику гарантійний паспорт на прийняті роботи з вказаним мінімально допустимим строком експлуатаційної придатності елементів дороги», «4.14 Мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності елементів дороги визначаються для основних конструктивних елементів об'єкта відповідно до додатку Е та відліковуються з дати підписання Акту приймання робіт». Згідно додатку Е зазначеного нормативного документа мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності покриття з асфальтобетону складають 3 роки.
Проте, пунктом 2.2 проекту договору встановлено, що виконавець надає гарантії на надані послуги – 2 роки з дати приймання-передачі наданих послуг.
Просимо надати пояснення з посиланням на нормативні документи, чому в проекті договору (та відповідно у договорі) встановлено гарантійний строк 2 роки.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 14:43:26
Пояснення у проведенні моніторингу
Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби
в Сумській області області
Пояснення у
проведенні моніторингу
закупівлі № UА-2024-03-12-002256-а
Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 15.04.2024 № 17-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-03-12-002256-а, яка оголошена 12.03.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Калюжної Віталії Борисівни від 23.04.2024 р.
1) Відповідно до пунктів 4.13 та 4.14 СОУ 42.1-37641918-128_2019 Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування: «4.13 Після приймання робіт з поточного ремонту генеральний підрядник надає замовнику гарантійний паспорт на прийняті роботи з вказаним мінімально допустимим строком експлуатаційної придатності елементів дороги», «4.14 Мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності елементів дороги визначаються для основних конструктивних елементів об'єкта відповідно до додатку Е та відліковуються з дати підписання Акту приймання робіт». Згідно додатку Е зазначеного нормативного документа мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності покриття з асфальтобетону складають 3 роки. Проте, пунктом 2.2 проекту договору встановлено, що виконавець надає гарантії на надані послуги – 2 роки з дати приймання-передачі наданих послуг. Просимо надати пояснення з посиланням на нормативні документи, чому в проекті договору (та відповідно у договорі) встановлено гарантійний строк 2 роки.
Відповідно до пунктів 1.1 та 1.3 Настанови СОУ 42.1-37641918-128_2019 щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування: «1.1 Цей стандарт установлює порядок приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування, мостів та інших транспортних споруд на них (далі — автомобільні дороги)», «1.3 Доцільність застосування цього стандарту визначається в кожному окремому випадку та обумовлюється договором» (Додаток № 1). В нашому випадку, умовами Договору (проекту Договору) не передбачено застосування вищезазначеної Настанови.
Згідно з додатком Е зазначеного нормативного документа мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності покриття з асфальтобетону складають 3 роки. Проте, зазначені строки є довідковими і можуть бути уточнені за відповідним обґрунтуванням (з урахуванням залишкової працездатності інших конструктивних елементів, що не ремонтувалися) у договорі підряду (графа «Примітка» Таблиця Е.1), (Додаток № 2).
Враховуючи обмеженість бюджетних асигнувань, пов’язану з військовим станом в Україні, наявність великого обсягу пошкодженого покриття, що не ремонтується, послуги по зазначеній процедурі закупівлі, а саме поточний ремонт асфальтобетонного покриття доріг здійснюється окремими частинами та не передбачає повного ремонту асфальтобетону на дорогах.
Гарантійний строк на роботи з ліквідації вибоїн встановлюють залежно від експлуатаційного стану ділянки з урахуванням залишкової працездатності інших конструктивних елементів.
Оскільки, відповідно до вищезазначеної Настанови, мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності покриття з асфальтобетону узгоджується із Замовником, то Замовник запропонував в проекті договору (пункт 2.2. Додатку 6 до тендерної документації) та, відповідно, в Договорі № 41 від 09.04.2024 року, гарантії на надані послуги – 2 роки з дати підписання Акту приймання робіт, а Виконавець погодився із запропонованими термінами.
Додатки:
1. Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування (четверта сторінка) на 1 аркуші.
2. Додаток Е до Настанови щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування – «МІНІМАЛЬНО ДОПУСТИМІ СТРОКИ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЇ ПРИДАТНОСТІ ОКРЕМИХ КОНСТРУКТИВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ОБ’ЄКТА, НА ЯКОМУ ВИКОНАНІ РОБОТИ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ» на 1 аркуші.
Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області області Пояснення у проведенні моніторингу закупівлі № UА-2024-03-12-002256-а Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 15.04.2024 № 17-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту інфраструктури дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах), а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-03-12-002256-а, яка оголошена 12.03.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі. Відповідно до висновку від 25.04.2024 року за результатом проведення моніторингу, зокрема за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язало здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відтак постала необхідність оприлюднити інформацію такого змісту: Порушення законодавства згідно висновку моніторингу було допущено двома особами, а саме: порушення пункту 43 Особливостей здійснила уповноважена особа Кириченко Анна Юріївна, порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснив начальник відділу будівництва, реконструкції та капітальних ремонтів управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради Покровський Микола Володимирович, оскільки саме він є відповідальним за технічну частину тендерної документації. Згідно норм КЗпП дисциплінарні стягнення застосовуються органом, якому надано право прийняття на роботу (обрання, затвердження і призначення на посаду) даного працівника. Враховуючи те що Кириченко А. Ю. призначена на посаду згідно розпорядження міського голови від 27.04.2023 року № 42-К (Додаток № 1), Покровський М. В. призначений на посаду згідно розпорядження міського голови від 08.10.2021 року № 138-К (Додаток № 2), саме міський голова має право притягнути до відповідальності осіб якими було здійснено порушення законодавства. З огляду на вищезазначене, на виконання рішення Державної Аудиторської Служби України, з метою здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, було надіслано лист міському голові щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення (Додаток № 3). Додатки: 1. Розпорядження міського голови від 27.04.2023 року № 42-К, наказ на призначення на двох аркушах. 2. Розпорядження міського голови від 08.10.2021 року № 138-К, наказ на призначення, на чотирьох аркушах. 3. Лист міському голові щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення на двох аркушах. Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО
2024-05-02 14:16:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРСПЕЦТЕХНІКА" |
5 685 006,79
UAH з ПДВ
|
5 685 006,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРСПЕЦТЕХНІКА" #44077685 |
Переможець |
5 685 006,79
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2024 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2024 14:58
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
11 липня 2024 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2024 11:58
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
29 травня 2024 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 10:53
|
Договір.pdf | укладений |
09 квітня 2024 10:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились внести зміни до Договору від 09.04.2024 року № 41, а саме викласти Додаток №3 (Календарний графік надання послуг) в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились внести зміни до Договору від 09.04.2024 року № 41, а саме: 1.1. Викласти пункт 3.1. Договору в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору є динамічною та становить 5 685 006 грн. 31 коп. (П’ять мільйонів шістсот вісімдесят п’ять тисяч шість гривень 31 копійка), в т.ч. ПДВ 947 501 грн. 05 коп. (Дев’ятсот сорок сім тисяч п’ятсот одна гривня 05 копійок)» 1.2. Викласти Додаток №1 «Договірна ціна» та Додаток № 4 «План фінансування» до Договору в новій редакції, що додаються. |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |